Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Urak!!!!!

Ma kiprobáltam egy dolgot az auton.

Szoval beültem az autoba,ajtok becsukva,kulcs a kezemben.

Gondoltam kiprobálom azt a dolgot hogyha kétszer nyomom meg az ajto zárás gombot a távirányiton,akkor belülröl lehet e nyitni.

De megnyomtam egyszer a gombot és akkor sem lehet nyitni belülröl,viszont ha megnyomom mégegyszer azaz egymás után kétszer,akkor az elsö nyomás után,mikor lezárodnak az ajtok,a második nyomásnál is hallani valamit mint a zárásnál,de ugyanugy marad minden.

Ezt eltudja valaki magyarázni nekem????

Másik levettem az olajbetöltö fedelet,kupakot,és a kupak alja egy helyen olyan fehér,trutyi szerü volt....

Mi lehet ez?????

Kiváncsian várom a kérdéseimre az okosságot,és elöre is köszönöm.

Elküldve

Az olaj-víz keveréke, az olaj tartalmaz némi vizet is bár ezt a szakik jobban el tudják magyarázni. Ennek a kiküszöbölésére szokás beépíteni szeparátorokat (magyarosabban vízleválasztó) azaz kartergáz szűrőt.

Próbáld ki mi történik ha pár csepp olajat összekeversz szintén pár csepp vízzel, hasonló színe lesz! :rolleyes:

Elküldve

1.2 gcc:

Egy apróság, ha van a közeledben olyan, akinek pacemaker-e van, akkor nem ajánlom a transmitter használatát.

Tibi(1):

Második katt az a riasztót kellene aktiválnia.....

És akkor jöjjön az én kérdésem.

Ki mit hallott illetve milyen tapasztalatai vannak Astra G 2.2-es motorjával?

Elküldve

Megtudná valaki mondani hogy a kormányt milyen és mekorra szerszámmal lehet leszedni mert az előző tulajnál javították a gyújtáskapcsolót és a kormány rosszul rakták vissza.Egyenesben egy kissé balra áll a kormány és ez eléggé zavaró.

Elküldve
Urak!!!!!

Ma kiprobáltam egy dolgot az auton.

Szoval beültem az autoba,ajtok becsukva,kulcs a kezemben.

Gondoltam kiprobálom azt a dolgot hogyha kétszer nyomom meg az ajto zárás gombot a távirányiton,akkor belülröl lehet e nyitni.

De megnyomtam egyszer a gombot és akkor sem lehet nyitni belülröl,viszont ha megnyomom mégegyszer azaz egymás után kétszer,akkor az elsö nyomás után,mikor lezárodnak az ajtok,a második nyomásnál is hallani valamit mint a zárásnál,de ugyanugy marad minden.

Ezt eltudja valaki magyarázni nekem????

Másik levettem az olajbetöltö fedelet,kupakot,és a kupak alja egy helyen olyan fehér,trutyi szerü volt....

Mi lehet ez?????

Kiváncsian várom a kérdéseimre az okosságot,és elöre is köszönöm.

Pedig nálam elsőre lehet bentről nyitni, másodiknál meg reteszeli (Z14XEP 2007\12)

Elküldve
Pedig nálam elsőre lehet bentről nyitni, másodiknál meg reteszeli (Z14XEP 2007\12)

Akkor ez érdekes...

Enyém is 1.4 xep 2007.04

Neked van bent riaszto?

Nekem nincs ,de akkor mint ahogy valaki irta nekem itt,elsöre reteszel,másodiknak meg a riasztot kellene kapcsolni,de mivel az nincs bent....

Elküldve
Pedig nálam elsőre lehet bentről nyitni, másodiknál meg reteszeli (Z14XEP 2007\12)

nekem is így működik Z16XEP Caravan 2005/06

ja és nincs riasztó

Elküldve

az enyém az X14XE motorkodu.....és riasztós.

lehet ezért van különbség, meg gondolom a motorvezérlő elektronika miatt is

Elküldve
Na akkor nálam a bibi de mégis mi?????

A belülről nyitni nálad mit jelent?

Mert a kilinccsel nem lehet elsőre sem nyitni ez igaz, de a 2. után sehogy sem tudsz kijönni a kocsiból, még akkor sem ha felhúzod az ajtózárat így érted?

Elküldve

Valakinél elsőre is reteszelhet az ajtózár és ez így is természetes de ez nem feltétlenül függ öszze a riasztó meglétével.

Elküldve
A belülről nyitni nálad mit jelent?

Mert a kilinccsel nem lehet elsőre sem nyitni ez igaz, de a 2. után sehogy sem tudsz kijönni a kocsiból, még akkor sem ha felhúzod az ajtózárat így érted?

Komkrétan csak a kilincses dolgo néztem,hogy kilincsel sehogy sem nyilott,egynyomásra sem és kettöre sem,belülröl

Elküldve
Komkrétan csak a kilincses dolgo néztem,hogy kilincsel sehogy sem nyilott,egynyomásra sem és kettöre sem,belülröl

No akkor nem a lényeget nézted. :rolleyes:

A lényeg, hogy a 2. után sehogy sem tudsz kijönni, kivéve a kulcsot persze..

Elküldve
Megtudná valaki mondani hogy a kormányt milyen és mekorra szerszámmal lehet leszedni mert az előző tulajnál javították a gyújtáskapcsolót és a kormány rosszul rakták vissza.Egyenesben egy kissé balra áll a kormány és ez eléggé zavaró.

Én légzsákos kormányt inkább nem piszkálnék, elviszed az autót futóműállításra (erre felénk ~3-4000 FT) és akkor a kormány is egyenesen fog állni, meg legalább a futóműved is beállítják.

Elküldve

Kis csemege újévre:

Egy lefagyásnak, a "fehér" aszfaltnak, némi vagányságnak és a "rutinnak" köszönhetően sikerült padkát fognom 25-30-as tempónál jobb első kerékkel, kanyarban :) Oké, legközelebb lassabban veszem be. A padka magassága kb. 10cm, még ez volt a szerencse, különben fal. Dísztárcsa lerepült, sértetlen. Viszont a felni csúnyán benyomódott a peremén, kicsit lehorzsolva a szélét, kerék nem eresztett le. Kicsit oldalasan sikerült elkapnom a padkát.

Elindulva a kormány nem vészesen szitált, autó stabil maradt, városi 50-nél is, de nem erőltettem ezt a tempót. Érezhetően húzott jobbra, de nem szedte ki a kezemből a kormányt. muszáj volt egy helyre bemennem, a kerékcsere előtt, a benzinkút éppen útba esett. Fél órát állt az autó, a kerék akkor sem eresztett le. Irány a benzinkút. Pótkerekem eredeti /60-as nyári. Őt felraktam a jobb hátsó kerék helyére, a hátsó került előre, a sérült a csomagtartóba. Viszont a téligumik /65-ösek.

Szitálás megszűnt, jobbra húzás minimális lett, viszont a kormány jobbra "dől" sacc/kb 2 fokot. Lehet ehhez bármi köze az egyetlen /60-as guminak, vagy szimplán a futómű állítódott el, ami 1000%? Sérülést így laikus szemmel nem láttam a tengelyen, leszedve a kereket, nem áll semmi ferdén, terhelten is jól áll a kerék, 20km-es út alatt nem volt semmi gond. Nem nagyon fogom használni az autót míg ki nem cserélem a felnit hétfőn, utána irány futómű állítás.

Szerintetek számíthatok valami meglepetésre? Futómű generál csaknem? Felérhetett a dolog egy nagy kátyúval, habár nem szépít a dolgon.

Legalább azt értékeljétek, hogy őszinte voltam. Meg egy hatalmas nagy barom. A sortüzet saját magam kérném. Mindenkinek megvan a maga tanulópénze, de higgyétek el, hogy bármily paradox dolog a fenti sorokat olvasva amúgy vigyázok az autómra. :rolleyes: Tényleg ne szidjatok, röhögjetek egy jót magatokba, vérciki volt leírni. :)

Elküldve
Kis csemege újévre:

Egy lefagyásnak, a "fehér" aszfaltnak, némi vagányságnak és a "rutinnak" köszönhetően sikerült padkát fognom 25-30-as tempónál jobb első kerékkel, kanyarban :) Oké, legközelebb lassabban veszem be. A padka magassága kb. 10cm, még ez volt a szerencse, különben fal. Dísztárcsa lerepült, sértetlen. Viszont a felni csúnyán benyomódott a peremén, kicsit lehorzsolva a szélét, kerék nem eresztett le. Kicsit oldalasan sikerült elkapnom a padkát.

Elindulva a kormány nem vészesen szitált, autó stabil maradt, városi 50-nél is, de nem erőltettem ezt a tempót. Érezhetően húzott jobbra, de nem szedte ki a kezemből a kormányt. muszáj volt egy helyre bemennem, a kerékcsere előtt, a benzinkút éppen útba esett. Fél órát állt az autó, a kerék akkor sem eresztett le. Irány a benzinkút. Pótkerekem eredeti /60-as nyári. Őt felraktam a jobb hátsó kerék helyére, a hátsó került előre, a sérült a csomagtartóba. Viszont a téligumik /65-ösek.

Szitálás megszűnt, jobbra húzás minimális lett, viszont a kormány jobbra "dől" sacc/kb 2 fokot. Lehet ehhez bármi köze az egyetlen /60-as guminak, vagy szimplán a futómű állítódott el, ami 1000%? Sérülést így laikus szemmel nem láttam a tengelyen, leszedve a kereket, nem áll semmi ferdén, terhelten is jól áll a kerék, 20km-es út alatt nem volt semmi gond. Nem nagyon fogom használni az autót míg ki nem cserélem a felnit hétfőn, utána irány futómű állítás.

Szerintetek számíthatok valami meglepetésre? Futómű generál csaknem? Felérhetett a dolog egy nagy kátyúval, habár nem szépít a dolgon.

Legalább azt értékeljétek, hogy őszinte voltam. Meg egy hatalmas nagy barom. A sortüzet saját magam kérném. Mindenkinek megvan a maga tanulópénze, de higgyétek el, hogy bármily paradox dolog a fenti sorokat olvasva amúgy vigyázok az autómra. :rolleyes: Tényleg ne szidjatok, röhögjetek egy jót magatokba, vérciki volt leírni. :)

Üdv a klubban

Tavaly ugyanígy jártam, csak én a jobb hátsóval. Nekem komplett hátsó híd csere lett, mivel sikerült kiütnöm a silentet. Az egászbe végül is az lett a jó, hogy ha már csere akkor tárcsás hátsó híd került be!

Elküldve
Üdv a klubban

Tavaly ugyanígy jártam, csak én a jobb hátsóval. Nekem komplett hátsó híd csere lett, mivel sikerült kiütnöm a silentet. Az egászbe végül is az lett a jó, hogy ha már csere akkor tárcsás hátsó híd került be!

És ez mennyiben érezhető hogy dobfék helyett tárcsa lett belerakva?

Elküldve
Akkor ez érdekes...

Enyém is 1.4 xep 2007.04

Neked van bent riaszto?

Nekem nincs ,de akkor mint ahogy valaki irta nekem itt,elsöre reteszel,másodiknak meg a riasztot kellene kapcsolni,de mivel az nincs bent....

Nincs bent riasztó.

Elküldve
Üdv a klubban

Tavaly ugyanígy jártam, csak én a jobb hátsóval. Nekem komplett hátsó híd csere lett, mivel sikerült kiütnöm a silentet. Az egászbe végül is az lett a jó, hogy ha már csere akkor tárcsás hátsó híd került be!

Uhh, akkor gondolom te gyorsabban is mentél. Hárman voltunk az autóban, újrajátszva az eseményeket mehettünk max 20-25-el ütközéskor, csak ez akkor gyorsabbnak tűnt az ijedtség miatt is.

Elküldve
Biztos ami biztos felnicsere,futómű beállításaés ha utána vmi nem stimmel kezdhetsz aggódni :)

Gondolom ami nem stimmelhet, az továbbra is a picit dőlt kormány és enyhe jobbra húzás? Mert kerékcsere után semmi változást hála az égnek nem lehetett észlelni. Viszont ha marad a gond, akkor ott egy tartó elem görbülhetett? :) :rolleyes:

Elküldve
Gondolom ami nem stimmelhet, az továbbra is a picit dőlt kormány és enyhe jobbra húzás? Mert kerékcsere után semmi változást hála az égnek nem lehetett észlelni. Viszont ha marad a gond, akkor ott egy tartó elem görbülhetett? :) :rolleyes:

Azért vidd el futóműállításra, hogy ez kiderüljön! Mivel húz a kocsi jobbra, meg a kormányod sem úgy áll, mint eddig, ez pont azt jelenti, hogy a " becsapódáskor " megsérült a futómű és a geometria is megváltozott.

Majd a műszer megmutatja az eltérést, a szerelő meg megnézi a mechanikai sérüléseket..., pl. kormányösszekötő görbülés.

Legközelebb meg óvatosan menjél, ha kifehéredik az út! :)

Most még olcsón megúsztad, mert az autót mindig lehet foltozni, de ha Te megsérülsz ???

Nem az a jó sofőr, aki nagyon gyors, hanem aki mindig hazaér !!

Elküldve
Legközelebb meg óvatosan menjél, ha kifehéredik az út! :)

Most még olcsón megúsztad, mert az autót mindig lehet foltozni, de ha Te megsérülsz ???

Nem az a jó sofőr, aki nagyon gyors, hanem aki mindig hazaér !!

Ez így van, de azért valamit csak elárul az, hogy csak 1.2-es motorú autóm van és erős izgalmi állapotban fogyasztok ÉVENTE 3 liter alkoholt. :)

Az a kormányösszekötő görbülés nem túl biztató, remélem visszafelé is lehet görbíteni ha az a baj. :rolleyes:

Elküldve
És ez mennyiben érezhető hogy dobfék helyett tárcsa lett belerakva?

Fékhatás egy picivel jobb lett, abszolult nem nyikorog nem rág tehát csendben végzi a dolgát. A kézifék az viszont klasszisokkal jobb lett!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.