tgabika76 Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 ...talán innen származik..opel..sosem.. :lol: kop-el Ez a szlogen egyszerűen csak az eredeti német "Opel der zuverlässiger" átültetése magyarba, de valószínűleg ez lehet az alapja amit mondasz, viszont évtizedekkel ezelőtt gyökerezik, ma már nem tudom mennyire helytálló, de tény hogy nemigen alkalmazzák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Lehet, hogy ennél is úgy van mint pár évvel ezelőtt, valamelyik forintos érménknél (tán 50?), hogy az MNB jóval névérték felett vásárolta vissza a túl magas ezüsttartalom miatt. 200 volt az az 50. :P Aranyat ért a "fekete piacon" -főleg nagyobb tételben. :P :lol: :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 hogyaza..... :lol: amikor cseréltem az izzót a fűtéstekerőnél (nekem is csak ki kell húzni a tekerőt és mögötte van az izzó) sikerült beejtenem az izzót :lol: jól sejtem, hogy akkor az modt vhol a klíma gonb körül lehet? azt is vajon akkor kihúzós módszerrel lehet eltávolítani? Szerintem próbálkozz valahogy csipesszel. Képzelj el egy fekete téglalapot, három tekerővel, abbban zörög most valahol. Ha így nem megy, akkor szét kell szedned a középkonzolt, aztán ezt a téglalapszerű mizét is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jamesking Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Sziasztok! Most regisztráltam és üdvözlök mindenkit! Olyan gondom van, hogy 1.2-es G astrámba lambda szondát cserélek egy NTK tipusúra és nem tudom a két fehér az milyen vezeték mert így nem tudom összekötni, mivel csatlakozó nélkül adták a szondát és a régi szonda csatijával ossze kell kötni! Köszi! közben kiderítettem, mindkettő a fűtéshez kell és összecserélhető! Király! :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Szerintem próbálkozz valahogy csipesszel. Képzelj el egy fekete téglalapot, három tekerővel, abbban zörög most valahol. Ha így nem megy, akkor szét kell szedned a középkonzolt, aztán ezt a téglalapszerű mizét is. ha még csak így lenne :lol: sajnos lemegy az a a belső lev keringtető/klímáig az a kis dobozszerú vmi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Sziasztok! Keresek Astra G-hez fekete bőr /esetleg műbőr/ váltószoknyát. A gyári kezdi megadni magát. Esetleg linket, ahol lehet vásárolni. Köszönöm! Vaterán vettem bőrt, ott hirdet egy gyártó, kb 2000 pénz emlékeim szerint, tuti minőségben. (valami kis Bt volt) Ez autótípusra készül, tehát gyári keretre húzod rá, pontos, precíz volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Szevasztok.Meg lehet próbálni váltószoknyát varratni kárpitossal is.Nekem a vectrába varrt egyet az ismerősöm,és elég frankó lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Szeva Boldizsár,csak nem lecserélted a lököst a verdán?Mert az avatarodon mintha azt látnám. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 ha még csak így lenne Porszííívóóóóóó!!! :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Szeva Boldizsár,csak nem lecserélted a lököst a verdán?Mert az avatarodon mintha azt látnám. :lol: Jól látod , de még nyáron cseréltem le csak lusta voltam cserélni az avatart... Meg a hátulja is kapott egy irmscher toldatot+díszlécet a csomiajtóra... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Zsír lett a gép Boldi! :lol: Respect! Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 ha még csak így lenne :lol: sajnos lemegy az a a belső lev keringtető/klímáig az a kis dobozszerú vmi Most nem vágom teljesen miről írsz, de amiben az izzó van a három tekerővel, az egy zárt doboz a polc és a rádió között. abból max vezetétkek, meg bowdenek jönnek ki, pontosabban nem is kijönnek, hanem csatlakoznak a tekrentyűkre, szóval totál zárt (az enyém). Bár, mint tudjuk ebből is kétféle létezik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Zsír lett a gép Boldi! :lol: Respect! Thanks.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi(1) Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Valaki nem tudja Opeléknál milyen árban adnak ilyen javitofestéket,azt a kis pici kis tégelyest? Link to comment Megosztás: More sharing options...
setupman Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Valaki nem tudja Opeléknál milyen árban adnak ilyen javitofestéket,azt a kis pici kis tégelyest? Én fekete színt és lakkot kaptam együtt 1990Ft-ért. Két tubus, a hozzávaló ecsetek nagyok lesznek pl kőfelverődés javítására. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 A soför felöli, azaz bal oldali ablaktörlő lapátom szépen húz egy csikot, és idegesítő, pont a szemem vonalában van. :lol: Mennyi lehet egy lapát (lehet csak 1db-ot kapni?), s mennyire bonyorult felrakni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 A soför felöli, azaz bal oldali ablaktörlő lapátom szépen húz egy csikot, és idegesítő, pont a szemem vonalában van. :P Mennyi lehet egy lapát (lehet csak 1db-ot kapni?), s mennyire bonyorult felrakni? legalább annyira bonyolult, mint megműködtetni az ablaktörlőt, ha ez nehézséget okoz, akkor menj inkább biciklivel...bocsi nem cinkelés akar lenni, de komolyan manapság olyan kérdéseket is feltesztek..., mert hogy vki az olajcserét nem meri megcsinálni..jó rendben..vigye szerelőhöz, de hogy már lassan a kormány magasság beállítást is megkérdezitek, hogy hogy kell csinálni, vagy nemsokár az jön hogy kell elindítani, mert én eddig távirányítós autót használtam és ebben nem találom a joy-t.... :lol: illetve volt még felhúzós is abból meg is maradt a kulcsom, de sehol nem találom hova kell bedugni vagy csak immo miatt nem működik? :lol: ...segítene vki!!!! rövidre zárva a dolgot, ha vki ekkora problémát nem tud megoldani, annak hiába próbáljuk elmagyarázni, hogy ez semmiség...és hogy hogyan kell megcsinálni úgysem fog menni...inkább menj be egy kis maszek autósboltba, az le is cseréli neked szerintem a helyszínen...és nem fog érte 5000-et elkérni.... mint a márka szervíz :P egyébként lehet 1db lapátot is venni legalábbis jobb helyeken ugyanis más a mérete a jobbosnak és a balosnak is, de ha olyan helyet fogsz ki, meg vetetnek veled egy párat, ha nem kimondotan G hez való így lesz 2db egyforma hosszud, amit a következő cserénél tusz esetleg felhasználni....én a helyedben azért megnézném nem e csak ráragadt pl egy bogár..az is csinálhat ilyet... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 legalább annyira bonyolult, mint megműködtetni az ablaktörlőt, ha ez nehézséget okoz, akkor menj inkább biciklivel...bocsi nem cinkelés akar lenni, de komolyan manapság olyan kérdéseket is feltesztek..., mert hogy vki az olajcserét nem meri megcsinálni..jó rendben..vigye szerelőhöz, de hogy már lassan a kormány magasság beállítást is megkérdezitek, hogy hogy kell csinálni, vagy nemsokár az jön hogy kell elindítani, mert én eddig távirányítós autót használtam és ebben nem találom a joy-t.... :lol: illetve volt még felhúzós is abból meg is maradt a kulcsom, de sehol nem találom hova kell bedugni vagy csak immo miatt nem működik? :lol: ...segítene vki!!!! rövidre zárva a dolgot, ha vki ekkora problémát nem tud megoldani, annak hiába próbáljuk elmagyarázni, hogy ez semmiség...és hogy hogyan kell megcsinálni úgysem fog menni...inkább menj be egy kis maszek autósboltba, az le is cseréli neked szerintem a helyszínen...és nem fog érte 5000-et elkérni.... mint a márka szervíz :P egyébként lehet 1db lapátot is venni legalábbis jobb helyeken ugyanis más a mérete a jobbosnak és a balosnak is, de ha olyan helyet fogsz ki, meg vetetnek veled egy párat, ha nem kimondotan G hez való így lesz 2db egyforma hosszud, amit a következő cserénél tusz esetleg felhasználni....én a helyedben azért megnézném nem e csak ráragadt pl egy bogár..az is csinálhat ilyet... :) Olajat lecserélem, meg mást is megcsinálok, de még ablaktörlt nem szedtem szét, bocs. Motoromon nem volt, max. kesztyűvel töröltem. :P Azt sem vittem szervízbe sosem 3 éves japán motor volt,és egy új CL2 árának majdnem a fele volt használtan.. Jah, és még MZ-s korszkomban a blokot is darabokra szedtem...jah és össze is raktam müködött, és még mindig. Jah, és azért van a fórum, hogy segítsünk egymásnak. Semmi bogár, semmi nem látszik még a lapáton sem, csak egy szép kis csíkot húz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Osztom Qpack véleményét. Azért ha az ember megcsinált egy olajcserét és nem szakította bele a lerersztő csavar menetét, vagy nem csavarta félre az olajszűrőt és nem locsolta szanaszét az olajat akkor azért egy ablaktörló csere nem lehet nagy feladat. Lehet venni penge abalktörlőt vagyonokért ami sztem annyit nem ér mint amennyiért árulják lehet kapni ua ocsóért ami passz és ami még jó lehet kapni csak gumit a lapátba na ez a legolcsóbb megoldás egy fogó ésa 3 perc a csere. sztem egyébként akik kenik vágják az opel témát pont azért tüntek el mert nem bírják már elviselni a műanyag kipufogó véget meg a hasonló dolgokat. Természetesen segíteni kell egymásnak és ez igy a zsír Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Osztom Qpack véleményét. Azért ha az ember megcsinált egy olajcserét és nem szakította bele a lerersztő csavar menetét, vagy nem csavarta félre az olajszűrőt és nem locsolta szanaszét az olajat akkor azért egy ablaktörló csere nem lehet nagy feladat. Lehet venni penge abalktörlőt vagyonokért ami sztem annyit nem ér mint amennyiért árulják lehet kapni ua ocsóért ami passz és ami még jó lehet kapni csak gumit a lapátba na ez a legolcsóbb megoldás egy fogó ésa 3 perc a csere. sztem egyébként akik kenik vágják az opel témát pont azért tüntek el mert nem bírják már elviselni a műanyag kipufogó véget meg a hasonló dolgokat. Természetesen segíteni kell egymásnak és ez igy a zsír De azért nem pont engem kellet volna lerohanni, kérdeztek már jóval nevetségesebb, és egyértelműbb dolgokat! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
setupman Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 A soför felöli, azaz bal oldali ablaktörlő lapátom szépen húz egy csikot, és idegesítő, pont a szemem vonalában van. :lol: Mennyi lehet egy lapát (lehet csak 1db-ot kapni?), s mennyire bonyorult felrakni? Mai márkaszervíz látogatásom alkalmával láttam egy árlistát, abban az ablaktörlő csere 3500-4000Ft közötti összeg volt. Az, hogy ez a lista mennyire lehet friss, azt nem tudom, mert felette nyári gumikat hirdettek akcióban. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Valaki nem tudja Opeléknál milyen árban adnak ilyen javitofestéket,azt a kis pici kis tégelyest? A sima gyári lakkstift 1k volt nyáron alapszínben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 De azért nem pont engem kellet volna lerohanni, kérdeztek már jóval nevetségesebb, és egyértelműbb dolgokat! :lol: Ez nem teljesen neked volt címezve, de már kezd sajnos ahogy a kollega is írta betelni a pohár :lol: ..szívesen segítünk amiben tudunk (mert ugye most is segítettem nem csak lehurrogtam mindenkit) mindenkinek, de kezd elharapózni a dolog...mostmár lassan tényleg oda ledegradálódik a fórum, hogy nem egyszerűen szakmai kérdések vannak, hanem olyanok, amiken jól látszik az illető nem mer semmihez hozzá kezdeni, tehát ha elmondjuk sem sok értelme van, mert nem meri megcsinálni, vagy utánna kérdez olyan fontos dolgot, amit már megcsinált és elbaltázott (és itt nem egy ablaktörlő cserére gondolok), mert pl nem válaszoltunk fél órán bellűl, akkor inkább meg se kérdezze tőlünk, menjen inkább szerelőhöz azzal kisebb kárt okoz magának is és nekünk is az idegrendszerünkben. :P Mi is úgy csináltuk, hogy megmertük piszkálni, szétszedni, nem tanfolyamon tanultuk a (G) kocsi szerelését,(mert ilyen részletes tanfolyam Mo-on nincs) azt persze mindenki maga dönti el milyen mélyen megy bele a szerelésekbe, de aki hozzá sem mer kezdeni egy ilyen veszélytelen dolog szétszedésének az inkább ne nyúljon hozzá semmihez és ne tőlünk kérdezzen. Elnézést mindenkitől akit szakmailag ez sért, de nem vagyok egyedűl ezzel csak legfeljebb a többiek ezt nem írják le. Továbbra is szívesen segítek bárkinek! (ugye setup? :P) Igaz lehet azt is megtehettem volna hogy inkább nem írok rá semmit, de ez kijött :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Ez nem teljesen neked volt címezve, de már kezd sajnos ahogy a kollega is írta betelni a pohár :lol: ..szívesen segítünk amiben tudunk (mert ugye most is segítettem nem csak lehurrogtam mindenkit) mindenkinek, de kezd elharapózni a dolog...mostmár lassan tényleg oda ledegradálódik a fórum, hogy nem egyszerűen szakmai kérdések vannak, hanem olyanok, amiken jól látszik az illető nem mer semmihez hozzá kezdeni, tehát ha elmondjuk sem sok értelme van, mert nem meri megcsinálni, vagy utánna kérdez olyan fontos dolgot, amit már megcsinált és elbaltázott (és itt nem egy ablaktörlő cserére gondolok), mert pl nem válaszoltunk fél órán bellűl, akkor inkább meg se kérdezze tőlünk, menjen inkább szerelőhöz azzal kisebb kárt okoz magának is és nekünk is az idegrendszerünkben. :) Mi is úgy csináltuk, hogy megmertük piszkálni, szétszedni, nem tanfolyamon tanultuk a (G) kocsi szerelését,(mert ilyen részletes tanfolyam Mo-on nincs) azt persze mindenki maga dönti el milyen mélyen megy bele a szerelésekbe, de aki hozzá sem mer kezdeni egy ilyen veszélytelen dolog szétszedésének az inkább ne nyúljon hozzá semmihez és ne tőlünk kérdezzen. Elnézést mindenkitől akit szakmailag ez sért, de nem vagyok egyedűl ezzel csak legfeljebb a többiek ezt nem írják le. Továbbra is szívesen segítek bárkinek! (ugye setup? :P) Igaz lehet azt is megtehettem volna hogy inkább nem írok rá semmit, de ez kijött :lol: Ehhez hozzájön nálam az hogy számold már össze hány astra g klubtag felirat van a hozzászólók neve mellett.... Teló a g astra szekció vezetője leírta hogy lemond, napokig talán 2 hozzászólás volt ez ügyben. Átalakultunk problémamegoldó fórummá és sehol nincs a közösség az összejárás és a személyes tapasztalatcsere, ami szerintem egy klub lényege.Mindenki leírja az épp aktuális problémáját, arra is lusta hogy visszakeressen....Ugyanazok a "problémák" jönnek elő természetesen ugyanazon megoldásokkal... És előjön a minek is van a klub kérdés. Meg hogy 3-5 emberért ki akar szekcióvezető lenni és tenni a klub érdekében. Bocs Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Hé Srácok ! Ne öljétek már egymást egy szaros ablaktörlőlapát miatt !! Nem érdemes egymás idegeire menni, mert szerintem sem ezért van a fórum. Ha valaki valamit nem mer megcsinálni - bár aki széthúz egy MZ blokkot, az ne féljen egy lapát gumizástól ! - akkor vegyen a boltban készen, aztán cserélje ki. Egyszerű és gyors. Én a sajátomra vettem egy párat a Birnerben kb.2500-ért ( Valeo licensz ) és igen jó. A korábbi kombimon viszont gumiztam, de az nem jött be ->kuka. Szóval ez nem akkora horderejű téma,ami miatt be kéne csípnetek a zsírt... Ugye megoldható ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts