Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Hello mindenki! :lol:

Beléptem a klubba én is, mármint OPEL tulajok közé, egy fehér g astra classic optimával

Előtte egy 3 ajtós swiftem volt, a különbséget nem kell ecsetelnem... :lol:

Eddig maximálisan elégedett vagyok, végre van hely rendesen 4-5 embernek is, plusz csomagtartóba is tudok pakolni rendesen!

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenki! :lol:

Beléptem a klubba én is, mármint OPEL tulajok közé, egy fehér g astra classic optimával

Előtte egy 3 ajtós swiftem volt, a különbséget nem kell ecsetelnem... :lol:

Eddig maximálisan elégedett vagyok, végre van hely rendesen 4-5 embernek is, plusz csomagtartóba is tudok pakolni rendesen!

Helló! :) Légy üdvözölve!

Link to comment
Megosztás:

:lol: Francot kell annyit tolatni! :lol:

Az enyémen még felhúzó gomb sincs! :P

Hát bakker akinek megtanították tanulóvezető korában kitolni a kocsit a parkolóból, mert az oktató ezt egyszerűbbnek gondolta, mint egy hétig ordítani veled a sebességváltó használata miatt. Annak fölösleges a felhúzógomb. :P :)

Ugye azért nincs harag?! Nem akartalak megbántani! :lol:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Hát én ezt megsiratom!

Kár érte!

Enneka kocsinak(nevezzük G-nek,vagy CL2-nek) Egyszerűen AUTÓ formája van! És még milyen szép!

Szerintem, ha a H is hasonló lenne, nagyobbat kaszáltak volna vele.

Csatlakozom a siratókórushoz, ennek az autónak egyszerűen szerelmes vagyok a formájába, a H meg egyszerűen nem tetszik. Már '98-ban is, amikor az első G Astrákat megláttam az utakon, azt mondtam: a k***** életbe, ej de jó! Csak hát még tíz évig űztem az Asconámat, mire átültem a Kisasszonyba.

Link to comment
Megosztás:

Hát bakker akinek megtanították tanulóvezető korában kitolni a kocsit a parkolóból, mert az oktató ezt egyszerűbbnek gondolta, mint egy hétig ordítani veled a sebességváltó használata miatt. Annak fölösleges a felhúzógomb. :) :lol:

Ugye azért nincs harag?! Nem akartalak megbántani! :lol:

ÁÁÁ semmi baj ,tudod az automata váltós kocsikban nincs felhúzógomb!!!!! :P :P :lol:

(ui:természetesen nincs harag én is csak viccből írtam!)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki meg tudná nekem mondani, hogy egy 2007 decemberi G Astra-ba(Z14XE...), milyen olajszűrő kell??? Mert már kétszer vettem(másodszor a motorkódot is bediktálva) olajszűrőt és mindkétszer rossz(nem belevaló szerintük) volt mikor vittem a márkaszervízbe olajcserére. Szóval ha valaki esetleg tudna nekem mondani valami "azonosítót" ami alapján a boltban tutira beazonosítják, azt nagyon szépen megköszönném!

Üdv.:Árpi

Kedves Árpi!

Vihetsz Te bármilyen olajszűrőt a márka szervizbe,az soha nem lesz jó, mert nem náluk vásároltad meg közel dupla pénzért! Az 1.4-1.6-os szívómotorokhoz ( Corsa, Astra, Meriva, Zafira, Vectra) és némely 1.8-ashoz is évjárattól függetlenül ugyanaz a szűrő van gyárilag is szerelve, vásárláskor arra ügyelj, hogy a csatlakozó menet M18x1.5-es legyen.

Ezeket különben a jobb alkatrész árudákban ( pl. Birner, Láng Autó, Bárdi, Unix, stb. ) nagyon jól be tudják azonosítani.

Még egy hasznos jó tanács: 15000km-nél többet ne hagyd benne az olajat, ha jót akarsz a motornak...

Remélem, sikerült megnyugtató választ adnom a kérdésedre, bár még csak ma csatlakoztam Hozzátok!

Link to comment
Megosztás:

Kedves Árpi!

Vihetsz Te bármilyen olajszűrőt a márka szervizbe,az soha nem lesz jó, mert nem náluk vásároltad meg közel dupla pénzért! Az 1.4-1.6-os szívómotorokhoz ( Corsa, Astra, Meriva, Zafira, Vectra) és némely 1.8-ashoz is évjárattól függetlenül ugyanaz a szűrő van gyárilag is szerelve, vásárláskor arra ügyelj, hogy a csatlakozó menet M18x1.5-es legyen.

Ezeket különben a jobb alkatrész árudákban ( pl. Birner, Láng Autó, Bárdi, Unix, stb. ) nagyon jól be tudják azonosítani.

Még egy hasznos jó tanács: 15000km-nél többet ne hagyd benne az olajat, ha jót akarsz a motornak...

Remélem, sikerült megnyugtató választ adnom a kérdésedre, bár még csak ma csatlakoztam Hozzátok!

Bocsi, de valamivel szeretném kibővíteni a választ, mert félreérthető. Szóval, ha valóban Z14XE motor dübörög a gépházban, akkor amit fent írtam az helytálló. Ha azonban Z14XEP ( Twinport ) akkor már " más a leányzó fekvése ", mivel azoknál a motoroknál a szűrőház marad a helyén és a cserélhető papírbetétet kell kivenni és újat betenni a helyére.

Ez a megoldás van alkalmazva még a Z16XER, Z18XER, A16XER, A18XER, Z12XE, XEP motoroknál valamint az 1.6-os turbó feltöltős aggregátoknál is.

Jó csere-berét !

Üdv

Z

Link to comment
Megosztás:

Ilyen világítással megbukna a kocsi a műszaki vizsgán? Csak a fehér LED-ek érdekelnének a kék helyzetjelző nem.

És hogy akarod megcsinálmi? felragastod kívűlről? vagy le szeded a búrát? Meg Te csinálod meg a ledsort vagy veszed? sztem átmenne ha stekkerel csinálod, vizsga előtt meg lehúzod. De mivel az E jelzés nincs benne igy necces a dolog.

Link to comment
Megosztás:

Bocsi, de valamivel szeretném kibővíteni a választ, mert félreérthető. Szóval, ha valóban Z14XE motor dübörög a gépházban, akkor amit fent írtam az helytálló. Ha azonban Z14XEP ( Twinport ) akkor már " más a leányzó fekvése ", mivel azoknál a motoroknál a szűrőház marad a helyén és a cserélhető papírbetétet kell kivenni és újat betenni a helyére.

Ez a megoldás van alkalmazva még a Z16XER, Z18XER, A16XER, A18XER, Z12XE, XEP motoroknál valamint az 1.6-os turbó feltöltős aggregátoknál is.

Jó csere-berét !

Üdv

Z

Én arra lennék kiváncsi, hogy mikor jön végre vissza az az időszak, amikor nem kell megfizetni a termosztát teljes öntvényházát cserénél, hanem csak a termosztát betétet kell megvenni, mint a régi szép időkben.

Nem mindegy hogy 1500Ft vagy 10-30eFt :lol:

Link to comment
Megosztás:

Bocsi, de valamivel szeretném kibővíteni a választ, mert félreérthető. Szóval, ha valóban Z14XE motor dübörög a gépházban, akkor amit fent írtam az helytálló. Ha azonban Z14XEP ( Twinport ) akkor már " más a leányzó fekvése ", mivel azoknál a motoroknál a szűrőház marad a helyén és a cserélhető papírbetétet kell kivenni és újat betenni a helyére.

Ez a megoldás van alkalmazva még a Z16XER, Z18XER, A16XER, A18XER, Z12XE, XEP motoroknál valamint az 1.6-os turbó feltöltős aggregátoknál is.

Jó csere-berét !

Üdv

Z

A 2008-as modellévtől az 1.4es twinportnál is váltotozott a szűrő a 2007-hez képest a márkaszervíz szerint! (XEP), a mostani jelölése (a gyári GM dobozon 1 # 93185674 5650359 GR.1.835) 2200 valahány FT volt az Opel Dunapentnél. Legjobb motorszám szerint rákeresni.

(Tavaly az 1.2-k-höz 800 egynéhány FT.) Az is papírszűrő, csak sokkal rövidebb, de szélesebb.Ennyit dob az áron az a +160-valahány ccm, vagy engem dobtak átt most a palánkon?

Link to comment
Megosztás:

Én arra lennék kiváncsi, hogy mikor jön végre vissza az az időszak, amikor nem kell megfizetni a termosztát teljes öntvényházát cserénél, hanem csak a termosztát betétet kell megvenni, mint a régi szép időkben.

Nem mindegy hogy 1500Ft vagy 10-30eFt :lol:

az enyémbe ennyi volt :lol: mármint ezer valmennyi...ebben csak a termosztátot kell cserélni...és még annyi anyag sincs benne, mint a régiekben :)

Link to comment
Megosztás:

Én arra lennék kiváncsi, hogy mikor jön végre vissza az az időszak, amikor nem kell megfizetni a termosztát teljes öntvényházát cserénél, hanem csak a termosztát betétet kell megvenni, mint a régi szép időkben.

Nem mindegy hogy 1500Ft vagy 10-30eFt :lol:

Z16XEP, gyári 63.000 Ft utángyártott 40.000 Ft.

na ez a kemény... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ékszert lehet belőle készíteni? Arany helyett hordanám! :lol:

Ferrarihoz olcsóbb!!! :lol:

Lehet, hogy ennél is úgy van mint pár évvel ezelőtt, valamelyik forintos érménknél(tán 50?),hogy az MNB jóval névérték felett vásárolta vissza, a túl magas ezüsttartalom miatt. Hajrá Opel! (De itt még visszavásárlási akcióról nem hallottam.)

Link to comment
Megosztás:

És hogy akarod megcsinálmi? felragastod kívűlről? vagy le szeded a búrát? Meg Te csinálod meg a ledsort vagy veszed? sztem átmenne ha stekkerel csinálod, vizsga előtt meg lehúzod. De mivel az E jelzés nincs benne igy necces a dolog.

Elektromos részével nem lenne gond, inkább a LED-ek elhelyezésével. Van még egy videója a gyereknek, azon lehet látni, hogy egy fekete kereten vannak rajta a LED-ek. Lehet, hogy nem magasságállítós a lámpa? Szerintem fogok szerezni valahonnan egy olcsó bontott lámpát és azon fogok gyakorolni. Rakok rá egy kapcsolót az utastérbe így csak nem szólnának a műszakin. Rendőr meg elmehet melegebb éghajlatra... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én arra lennék kiváncsi, hogy mikor jön végre vissza az az időszak, amikor nem kell megfizetni a termosztát teljes öntvényházát cserénél, hanem csak a termosztát betétet kell megvenni, mint a régi szép időkben.

Nem mindegy hogy 1500Ft vagy 10-30eFt :lol:

Ez olyan, mint olajcserénél olajleersztő csavart cserélni, mert tönkremegy a menet a régi csavartól. :lol: :) :P

Link to comment
Megosztás:

Ez olyan, mint olajcserénél olajleersztő csavart cserélni, mert tönkremegy a menet a régi csavartól. :lol: :) :P

Nem is olyan régen egy Cartárssal arról vitatkoztunk, hogy változik a gépjármű gyártás minősége illetve a felhasznált anyagok minősége...nem tudtam meggyőzni :P régen ilyenek nem voltak...a opel motorok legendása, könnyen szerelhetőek és sokat bíróak voltak...talán innen származik..opel..sosem.. :lol: kop-el

Link to comment
Megosztás:

hogyaza..... :lol:

amikor cseréltem az izzót a fűtéstekerőnél (nekem is csak ki kell húzni a tekerőt és mögötte van az izzó) sikerült beejtenem az izzót :lol: jól sejtem, hogy akkor az modt vhol a klíma gonb körül lehet? azt is vajon akkor kihúzós módszerrel lehet eltávolítani?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.