gezoli Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Mennyi km-nél, illetve mennyi idő a kocsid? csak érdekel, hogy mennyit bír ki) Gyárit nem kérdezted? 67Ekm 6 éves lesz márciusban. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Hátha valaki kormányt akar bőröztetni. Váltószoknya keresés közben bukkantam erre az oldalra: Kormánybőrözés Állításuk szerint az Irmscher-nek is dolgoznak. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 67Ekm 6 éves lesz márciusban. Az nem is sok, érdekes, hogy csak annyit bírt ki. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Az nem is sok, érdekes, hogy csak annyit bírt ki. :lol: Tulajdonképpen még bírja csak látszik már rajta az esztétikai hiba / Ki van töredezve, és leginkább a felhúzó gomb környékén látszik az elhasználódás/. :lol: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
starchild83 Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Hello mindenki! :lol: Beléptem a klubba én is, mármint OPEL tulajok közé, egy fehér g astra classic optimával Előtte egy 3 ajtós swiftem volt, a különbséget nem kell ecsetelnem... :lol: Eddig maximálisan elégedett vagyok, végre van hely rendesen 4-5 embernek is, plusz csomagtartóba is tudok pakolni rendesen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Hello mindenki! :lol: Beléptem a klubba én is, mármint OPEL tulajok közé, egy fehér g astra classic optimával Előtte egy 3 ajtós swiftem volt, a különbséget nem kell ecsetelnem... :lol: Eddig maximálisan elégedett vagyok, végre van hely rendesen 4-5 embernek is, plusz csomagtartóba is tudok pakolni rendesen! Helló! :) Légy üdvözölve! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Tulajdonképpen még bírja csak látszik már rajta az esztétikai hiba / Ki van töredezve, és leginkább a felhúzó gomb környékén látszik az elhasználódás/. :) :lol: Francot kell annyit tolatni! :lol: Az enyémen még felhúzó gomb sincs! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 :lol: Francot kell annyit tolatni! :lol: Az enyémen még felhúzó gomb sincs! :P Hát bakker akinek megtanították tanulóvezető korában kitolni a kocsit a parkolóból, mert az oktató ezt egyszerűbbnek gondolta, mint egy hétig ordítani veled a sebességváltó használata miatt. Annak fölösleges a felhúzógomb. :P :) Ugye azért nincs harag?! Nem akartalak megbántani! :lol: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
maczko Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Hát én ezt megsiratom! Kár érte! Enneka kocsinak(nevezzük G-nek,vagy CL2-nek) Egyszerűen AUTÓ formája van! És még milyen szép! Szerintem, ha a H is hasonló lenne, nagyobbat kaszáltak volna vele. Csatlakozom a siratókórushoz, ennek az autónak egyszerűen szerelmes vagyok a formájába, a H meg egyszerűen nem tetszik. Már '98-ban is, amikor az első G Astrákat megláttam az utakon, azt mondtam: a k***** életbe, ej de jó! Csak hát még tíz évig űztem az Asconámat, mire átültem a Kisasszonyba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Hát bakker akinek megtanították tanulóvezető korában kitolni a kocsit a parkolóból, mert az oktató ezt egyszerűbbnek gondolta, mint egy hétig ordítani veled a sebességváltó használata miatt. Annak fölösleges a felhúzógomb. :) :lol: Ugye azért nincs harag?! Nem akartalak megbántani! :lol: ÁÁÁ semmi baj ,tudod az automata váltós kocsikban nincs felhúzógomb!!!!! :P :P :lol: (ui:természetesen nincs harag én is csak viccből írtam!) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Sziasztok! Valaki meg tudná nekem mondani, hogy egy 2007 decemberi G Astra-ba(Z14XE...), milyen olajszűrő kell??? Mert már kétszer vettem(másodszor a motorkódot is bediktálva) olajszűrőt és mindkétszer rossz(nem belevaló szerintük) volt mikor vittem a márkaszervízbe olajcserére. Szóval ha valaki esetleg tudna nekem mondani valami "azonosítót" ami alapján a boltban tutira beazonosítják, azt nagyon szépen megköszönném! Üdv.:Árpi Kedves Árpi! Vihetsz Te bármilyen olajszűrőt a márka szervizbe,az soha nem lesz jó, mert nem náluk vásároltad meg közel dupla pénzért! Az 1.4-1.6-os szívómotorokhoz ( Corsa, Astra, Meriva, Zafira, Vectra) és némely 1.8-ashoz is évjárattól függetlenül ugyanaz a szűrő van gyárilag is szerelve, vásárláskor arra ügyelj, hogy a csatlakozó menet M18x1.5-es legyen. Ezeket különben a jobb alkatrész árudákban ( pl. Birner, Láng Autó, Bárdi, Unix, stb. ) nagyon jól be tudják azonosítani. Még egy hasznos jó tanács: 15000km-nél többet ne hagyd benne az olajat, ha jót akarsz a motornak... Remélem, sikerült megnyugtató választ adnom a kérdésedre, bár még csak ma csatlakoztam Hozzátok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
setupman Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Ilyen világítással megbukna a kocsi a műszaki vizsgán? Csak a fehér LED-ek érdekelnének a kék helyzetjelző nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Simán be! Bár helye válogatja, talán kicsi pénzért elnézik de nem mindenütt. Fotózzák újabban a kocsikat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Kedves Árpi! Vihetsz Te bármilyen olajszűrőt a márka szervizbe,az soha nem lesz jó, mert nem náluk vásároltad meg közel dupla pénzért! Az 1.4-1.6-os szívómotorokhoz ( Corsa, Astra, Meriva, Zafira, Vectra) és némely 1.8-ashoz is évjárattól függetlenül ugyanaz a szűrő van gyárilag is szerelve, vásárláskor arra ügyelj, hogy a csatlakozó menet M18x1.5-es legyen. Ezeket különben a jobb alkatrész árudákban ( pl. Birner, Láng Autó, Bárdi, Unix, stb. ) nagyon jól be tudják azonosítani. Még egy hasznos jó tanács: 15000km-nél többet ne hagyd benne az olajat, ha jót akarsz a motornak... Remélem, sikerült megnyugtató választ adnom a kérdésedre, bár még csak ma csatlakoztam Hozzátok! Bocsi, de valamivel szeretném kibővíteni a választ, mert félreérthető. Szóval, ha valóban Z14XE motor dübörög a gépházban, akkor amit fent írtam az helytálló. Ha azonban Z14XEP ( Twinport ) akkor már " más a leányzó fekvése ", mivel azoknál a motoroknál a szűrőház marad a helyén és a cserélhető papírbetétet kell kivenni és újat betenni a helyére. Ez a megoldás van alkalmazva még a Z16XER, Z18XER, A16XER, A18XER, Z12XE, XEP motoroknál valamint az 1.6-os turbó feltöltős aggregátoknál is. Jó csere-berét ! Üdv Z Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Ilyen világítással megbukna a kocsi a műszaki vizsgán? Csak a fehér LED-ek érdekelnének a kék helyzetjelző nem. És hogy akarod megcsinálmi? felragastod kívűlről? vagy le szeded a búrát? Meg Te csinálod meg a ledsort vagy veszed? sztem átmenne ha stekkerel csinálod, vizsga előtt meg lehúzod. De mivel az E jelzés nincs benne igy necces a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Bocsi, de valamivel szeretném kibővíteni a választ, mert félreérthető. Szóval, ha valóban Z14XE motor dübörög a gépházban, akkor amit fent írtam az helytálló. Ha azonban Z14XEP ( Twinport ) akkor már " más a leányzó fekvése ", mivel azoknál a motoroknál a szűrőház marad a helyén és a cserélhető papírbetétet kell kivenni és újat betenni a helyére. Ez a megoldás van alkalmazva még a Z16XER, Z18XER, A16XER, A18XER, Z12XE, XEP motoroknál valamint az 1.6-os turbó feltöltős aggregátoknál is. Jó csere-berét ! Üdv Z Én arra lennék kiváncsi, hogy mikor jön végre vissza az az időszak, amikor nem kell megfizetni a termosztát teljes öntvényházát cserénél, hanem csak a termosztát betétet kell megvenni, mint a régi szép időkben. Nem mindegy hogy 1500Ft vagy 10-30eFt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
fubela Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Bocsi, de valamivel szeretném kibővíteni a választ, mert félreérthető. Szóval, ha valóban Z14XE motor dübörög a gépházban, akkor amit fent írtam az helytálló. Ha azonban Z14XEP ( Twinport ) akkor már " más a leányzó fekvése ", mivel azoknál a motoroknál a szűrőház marad a helyén és a cserélhető papírbetétet kell kivenni és újat betenni a helyére. Ez a megoldás van alkalmazva még a Z16XER, Z18XER, A16XER, A18XER, Z12XE, XEP motoroknál valamint az 1.6-os turbó feltöltős aggregátoknál is. Jó csere-berét ! Üdv Z A 2008-as modellévtől az 1.4es twinportnál is váltotozott a szűrő a 2007-hez képest a márkaszervíz szerint! (XEP), a mostani jelölése (a gyári GM dobozon 1 # 93185674 5650359 GR.1.835) 2200 valahány FT volt az Opel Dunapentnél. Legjobb motorszám szerint rákeresni. (Tavaly az 1.2-k-höz 800 egynéhány FT.) Az is papírszűrő, csak sokkal rövidebb, de szélesebb.Ennyit dob az áron az a +160-valahány ccm, vagy engem dobtak átt most a palánkon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Én arra lennék kiváncsi, hogy mikor jön végre vissza az az időszak, amikor nem kell megfizetni a termosztát teljes öntvényházát cserénél, hanem csak a termosztát betétet kell megvenni, mint a régi szép időkben. Nem mindegy hogy 1500Ft vagy 10-30eFt :lol: az enyémbe ennyi volt :lol: mármint ezer valmennyi...ebben csak a termosztátot kell cserélni...és még annyi anyag sincs benne, mint a régiekben :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November30, 2008 Szerző Megoszt Elküldve November30, 2008 Én arra lennék kiváncsi, hogy mikor jön végre vissza az az időszak, amikor nem kell megfizetni a termosztát teljes öntvényházát cserénél, hanem csak a termosztát betétet kell megvenni, mint a régi szép időkben. Nem mindegy hogy 1500Ft vagy 10-30eFt :lol: Z16XEP, gyári 63.000 Ft utángyártott 40.000 Ft. na ez a kemény... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Z16XEP, gyári 63.000 Ft utángyártott 40.000 Ft. na ez a kemény... :lol: Ékszert lehet belőle készíteni? Arany helyett hordanám! :lol: Ferrarihoz olcsóbb!!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fubela Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Ékszert lehet belőle készíteni? Arany helyett hordanám! :lol: Ferrarihoz olcsóbb!!! :lol: Lehet, hogy ennél is úgy van mint pár évvel ezelőtt, valamelyik forintos érménknél(tán 50?),hogy az MNB jóval névérték felett vásárolta vissza, a túl magas ezüsttartalom miatt. Hajrá Opel! (De itt még visszavásárlási akcióról nem hallottam.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
setupman Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 És hogy akarod megcsinálmi? felragastod kívűlről? vagy le szeded a búrát? Meg Te csinálod meg a ledsort vagy veszed? sztem átmenne ha stekkerel csinálod, vizsga előtt meg lehúzod. De mivel az E jelzés nincs benne igy necces a dolog. Elektromos részével nem lenne gond, inkább a LED-ek elhelyezésével. Van még egy videója a gyereknek, azon lehet látni, hogy egy fekete kereten vannak rajta a LED-ek. Lehet, hogy nem magasságállítós a lámpa? Szerintem fogok szerezni valahonnan egy olcsó bontott lámpát és azon fogok gyakorolni. Rakok rá egy kapcsolót az utastérbe így csak nem szólnának a műszakin. Rendőr meg elmehet melegebb éghajlatra... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Én arra lennék kiváncsi, hogy mikor jön végre vissza az az időszak, amikor nem kell megfizetni a termosztát teljes öntvényházát cserénél, hanem csak a termosztát betétet kell megvenni, mint a régi szép időkben. Nem mindegy hogy 1500Ft vagy 10-30eFt :lol: Ez olyan, mint olajcserénél olajleersztő csavart cserélni, mert tönkremegy a menet a régi csavartól. :lol: :) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Ez olyan, mint olajcserénél olajleersztő csavart cserélni, mert tönkremegy a menet a régi csavartól. :lol: :) :P Nem is olyan régen egy Cartárssal arról vitatkoztunk, hogy változik a gépjármű gyártás minősége illetve a felhasznált anyagok minősége...nem tudtam meggyőzni :P régen ilyenek nem voltak...a opel motorok legendása, könnyen szerelhetőek és sokat bíróak voltak...talán innen származik..opel..sosem.. :lol: kop-el Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 hogyaza..... :lol: amikor cseréltem az izzót a fűtéstekerőnél (nekem is csak ki kell húzni a tekerőt és mögötte van az izzó) sikerült beejtenem az izzót :lol: jól sejtem, hogy akkor az modt vhol a klíma gonb körül lehet? azt is vajon akkor kihúzós módszerrel lehet eltávolítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts