Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

sajnállak:

szar kiegészítő, és gagyi. :lol:

amugy az utólagosan felhelyezhető fénytkibocsájtó cuccok felszerelése tiltott, ilyenkor a köcsög a forgalmit is elveheti.

ugyanez a kékledes spricni, a kék ledes helyzetjelző és satöbbi...

Nem kell sajnálni, nem büntettek meg, mondta ha hazaérek iktassam ki. De ez csak az ő rossz napja volt, szlovák rendőr sem szólt érte.

Persze, szar, gagyi kiegészítő, komolytalan, de valahogy mégis a három hét alatt legalább annyian megnézték és nem csak egy pillantást vetettek rá, mint más karvastagságú kipufogó végét vagy 6743 colos kerekeit... Nem mintha azok rossz dolgok lennének.

Link to comment
Megosztás:

Nem kell sajnálni, nem büntettek meg, mondta ha hazaérek iktassam ki. De ez csak az ő rossz napja volt, szlovák rendőr sem szólt érte.

Persze, szar, gagyi kiegészítő, komolytalan, de valahogy mégis a három hét alatt legalább annyian megnézték és nem csak egy pillantást vetettek rá, mint más karvastagságú kipufogó végét vagy 6743 colos kerekeit... Nem mintha azok rossz dolgok lennének.

hát nem is tudom....

img_1318.jpg

én jobban örülök a 6543 collos keréknek, de kinek a pap kinek a papné

:lol:

fika vége :lol:

Link to comment
Megosztás:

A világításról általában rendeletben szabályoznak a szervek. :lol:

Nálunk a következő van érvényben: 6/1990 KÖHÉM, mely a 38 § - 69 §-ig teljes terjedelemben taglalja a világításról szóló követelményeket, lehetőségeket.

Itt szabadon olvashatsz róla: http://www.google.hu/search?hl=hu&clie...3%A9s&meta=

Egyébként én ennek a tanulását is hozzátenném a KRESZ-hez...

Link to comment
Megosztás:

Uhuhu,segíts már ki egy kis tanáccsal légyszíves!

Ha,automata váltós G astrát vennék ,azok a hagyományos automaták(nem az easytronic)mennyire beváltak?

Szokott valami gyakrabban előforduló hibájuk lenni?Mit és hogy nézzek meg vele kapcsolatban?

Milyen karbantartást igényelnek?

Előre is köszi!

Akinek ilyen automata Astrája van vagy ismeri a típust t azoknak is kiváncsi lennék a véleményére!

Link to comment
Megosztás:

Uhu az a lökös gyári túrós astráé?Na meg mennyibe fáj egy olyan és a felfogatása megeggyezik a sima g astráéval?

,

igen, a gyári turbós OPC Astráé.

Hivatalosan megfizethetetlen, olyan 350 körül jön ki az új fényezve, mindennel együtt.

simán feltehető rá, ugyanazok a felfogatási pontok.

Link to comment
Megosztás:

Uhuhu,segíts már ki egy kis tanáccsal légyszíves!

Ha,automata váltós G astrát vennék ,azok a hagyományos automaták(nem az easytronic)mennyire beváltak?

Szokott valami gyakrabban előforduló hibájuk lenni?Mit és hogy nézzek meg vele kapcsolatban?

Milyen karbantartást igényelnek?

Előre is köszi!

vegél, jó váltók azok. elég ritkák, de hozzánk még 1 se jött be az elmult időbe... pedig jár oda egy-kettő.

amit biztosan érdemes meggondolni, hogy az 1.4 essel nagyon gyenge, lusta, sokat fogyaszt, de az 1.6 vagy nagyobbal már jól autózható.

mire kell odafigyelni, sebességbe kapcsolva ne rántson, hangtalanul, és rángatásmentesen kapcsoljon alacsony és magas fordulaton egyaránt.

nincs karbantartása, még olajat se kell benne cserélni, de én cserélnék ha ilyet vennék...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az oladjos témához kérdeznék...

Ha a Mobil 1 synt s 5w 40 nem rendlekezik gyártói minősítéssel, akkor a márkaszervíz miért azt használja, miért azt tölti?

Mert akkor át....nak! :lol:

Ez a gyári olajuk, amit ajánlanak... erre mondta nekem, hogy a gm olaj is mobil1 (vagy fordítva mondta, nem tudom), de a lényeg, hogy egy a gyártó.

üdv.:

balazsk

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az oladjos témához kérdeznék...

Ha a Mobil 1 synt s 5w 40 nem rendlekezik gyártói minősítéssel, akkor a márkaszervíz miért azt használja, miért azt tölti?

Mert akkor át....nak! :lol:

Ez a gyári olajuk, amit ajánlanak... erre mondta nekem, hogy a gm olaj is mobil1 (vagy fordítva mondta, nem tudom), de a lényeg, hogy egy a gyártó.

üdv.:

balazsk

Van GM-es minősítées

Mobil1

Link to comment
Megosztás:

találtam egy oldalt, ahol leírják, hogy a "B"-s is használható benzinüzemű jármávekbe is. csereperiódus 30'000 km. (na ezt nem hiszem!)

mi a véleményetek,

http://www.xado.co.hu/component/page,shop....arian/vmcchk,1/

aztán van itt még valami...érdemes elolvasni: ezek szerint csak "dízel olajat" kapok a benzinesbe... :S

Opel

- GM-LL-A-025 30.000 km-es jóváhagyás a legújabb benzines motorokhoz.

- GM-LL-B-025 Szuperhosszú ? egyes motorokban akár 50.000 km-es ? jóváhagyás a legújabb Opel dízelmotorokhoz.

http://www.hondaklub.com/index.php?option=...a&Itemid=64

üdv

Link to comment
Megosztás:

találtam egy oldalt, ahol leírják, hogy a "B"-s is használható benzinüzemű jármávekbe is. csereperiódus 30'000 km. (na ezt nem hiszem!)

mi a véleményetek,

http://www.xado.co.hu/component/page,shop....arian/vmcchk,1/

aztán van itt még valami...érdemes elolvasni: ezek szerint csak "dízel olajat" kapok a benzinesbe... :S

Opel

- GM-LL-A-025 30.000 km-es jóváhagyás a legújabb benzines motorokhoz.

- GM-LL-B-025 Szuperhosszú ? egyes motorokban akár 50.000 km-es ? jóváhagyás a legújabb Opel dízelmotorokhoz.

http://www.hondaklub.com/index.php?option=...a&Itemid=64

üdv

Használható benzinesbe.

Link to comment
Megosztás:

Köszi,ez gyors volt! :lol:

Ez lenne a kiválasztott,ha még meglesz!

astra g automata

+pont a multikormányért és a ködlámpáért. - pont a kazettás magnóért.

Az automata tudtommal többet fog kajálni, főleg télen. Nem?

Állapot normál az azt jelenti, hogy elismerik hogy törve volt. Kérdezz rá hol? Esetleg van e kép a töréses állapotról.

Link to comment
Megosztás:

Na holló!

Van egy JVC fejegységem. Kb. 2 éves, alapmodell, mp3-at sem ismeri. Elég érzékeny lett a drága, ha egy kicsit karcos a CD, már folyton ugrál. Tisztítással is próbálkoztam ("kefés cd"), de sajnos nem segített sokat. Az első számokat még jól játsza, de a vége fele már használhatatlan.

A fejegység gagyi, vagy tisztítani kéne, de nem úgy ahogy próbáltam? Esetleg elhasználódott???

Link to comment
Megosztás:

Csalán!

Nálam korábban hifi-knél már előfordult ilyen. sztem elhasználódott az olvasófej, bár mivel így látatlanban nem tudom mennyit használtad a cd lejátszó részét elég nehéz megmondani.

ha a kefés tisztító cd sem segít (bár nem sokat ér) akkor ott már lehet komolyabb a baj.

vegyél egy transmittert mint én és akkor még cd se kell...

Link to comment
Megosztás:

Csalán!

Nálam korábban hifi-knél már előfordult ilyen. sztem elhasználódott az olvasófej, bár mivel így látatlanban nem tudom mennyit használtad a cd lejátszó részét elég nehéz megmondani.

ha a kefés tisztító cd sem segít (bár nem sokat ér) akkor ott már lehet komolyabb a baj.

vegyél egy transmittert mint én és akkor még cd se kell...

Új megfigyeléssel gazdagodott a fejegység probléma...

Először még lejátszotta a frissen írt CD-n a számokat (direkt a végéről indítottam), majd egy jó óra után elkezd sisteregni.

Ha átváltok rádióra az normálisan szól. Így mentem fél órát, visszakapcsoltam CDre de még minidg sistergett. 4 óra hülés után viszont már szépen lejátszott mindent. Túlmelegszik? ÉS ha igen, akkor miért csak a CD része?

Tiszta agyrém... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha a hűtővízből hiányzik, kb 1-2 deci, akkor az hova tűnhetett? vagy ennyi veszteség 1 év2 hónap alatt....

ennyi idős az autó...

végig márkaszervízben volt minden javíttatva. házi hozzányúáls nem volt még... lehet ez a baj? :lol:

Üdv és köszi

balazsk

Link to comment
Megosztás:

Új megfigyeléssel gazdagodott a fejegység probléma...

Először még lejátszotta a frissen írt CD-n a számokat (direkt a végéről indítottam), majd egy jó óra után elkezd sisteregni.

Ha átváltok rádióra az normálisan szól. Így mentem fél órát, visszakapcsoltam CDre de még minidg sistergett. 4 óra hülés után viszont már szépen lejátszott mindent. Túlmelegszik? ÉS ha igen, akkor miért csak a CD része?

Ezeknek a fejegységeknek 1 nagy problémájuk van, mégpedig az, hogy az optika érzékenységét egy processzor vezérli, idővel maga a lézer dióda kiég mert a vezérlése folyton növeli a ráeső feszültséget így tönkre is megy, ha esetleg még üzemképes is nem fog működni mert hibásnak érzékeli és letiltja, hogy "nem olvasható" vagy "nincs lemez". (jóval) régebbieknél egy szimpla potméter volt az olvasófej előtt, azzal utána lehetett állítani és esetleg pár hónapig elmentek még. Egyébként nem érdemes venni bele új olvasófejet mert kb 1/3ada vagy fele árú mint maga az egész magnó. Legcélszerűbb ha veszel egy FM transmittert vagy egy SD/USB olvasós új fejegységet. Ajánlatként tudom ajánlani a Blaupunkt Brisbane SD48 fejegységet (nekem ez van, nagyon meg vagyok vele elégedve -egyébként nem is kell hozzá semmiféle csatlakozókonverter mert G szériához és attól újabb Opelekhez megpasszol) de ami éppenséggel tetszik márkailag -szabad a választás. Persze ha újat akarsz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.