Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Azért is fura, mert a motor egy óramű. Nagyon szépen jár.

A motorvezérlőt ha átállítod (abban van km adat?), akkor nem tilt be az egész és nem indul többet az autó a védelem miatt ?

A feltöltésekeket meg az "előző tulaj" (kereskedő) eladás elött megtette. Látszik is mindenen (folyadékok). Dehogy miért?

Vezérműszíj lecserélve, de az is új volt. Meg is lett tartva tarcsiba.

A féktárcsákon kb 1,5 mm váll tapintható alul felül, viszont nem hullámos.

Fékbetétek is tök jók voltak, de ki lettek cserélve.

Az ezüst középkonzol tároló rekesze körül kopott le az ezüst kicsit.

A fékpedál gumijának jobb alsó részén ven redő kopás.

A vezető bőrülésének meg a bal oldali deréktámasznál van kikopva a sarkánál a szine.

Tehát szerintetek sem 40e van a gépben ugye?

Mondjuk a féktárcsákból ítélve a 150e durván hangzik.

Kompressziót még nem mért senki a motoron, de jól húz.

Köszi a válszokat.

Ha 150e km lenne benne akkor is óraműként kell, hogy menjen. Ez ezeknek a motoroknak "semmi". Bár azért ki lehet hajtani a "lelkét", ha mindig padló, de szerintem még ezt sem veszed észre, ha nincs viszonyítási alapod.Ezt nem OPEL, hanem R19 tapasztalatokból mondom. 5 évig családi autónk volt és volt tapasztalatom ugyanilyeneket vezetni céges kocsikban amit aztán nem kíméltek. 380e km-rel is vígan hozzányúlás nélkül mentek. A motorházat fel nyitva,de főleg alánézve már látszott, hogy a szimeringek nem igazán jól tömítenek. Nagy olajfolyás még így sem volt. A féltengelyeket nem tudom mennyit újították, mert az nálam már 110e-nél kanyarban húzatásnál már hallható volt. Hozzá kell tennem: túl jó a fülem és ez francia betegség. :roll: A vezérműszíj csere 40e-nél miért kellene. Aki biztosra akar menni is max. 60e-nél cseréli. :roll: a fékpedál nálam is ott kopik mert hanyagul lépek át.

Bőrüléses? 3ajtós? Mekkora motor? Ezt még nem írtad.

Link to comment
Megosztás:

Biztosan. :? Rosszul írtam le. Inkább olyan mikor egy rosszul kiegyensúlyozott kerék kicsit remegtet. Hangsúlyozom az autóban ülők közül csak én érzem és egy-két km sebességnöveléssel megszűnik. Nem a motor okozza, mert visszatéve negyedikben is megvan. és a másik ASTRA-ban is éreztem!

Link to comment
Megosztás:

Biztosan. :? Rosszul írtam le. Inkább olyan mikor egy rosszul kiegyensúlyozott kerék kicsit remegtet. Hangsúlyozom az autóban ülők közül csak én érzem és egy-két km sebességnöveléssel megszűnik. Nem a motor okozza, mert visszatéve negyedikben is megvan. és a másik ASTRA-ban is éreztem!

Ha nagyon zavar, nézesd meg gumissal, hátha mindkét astrán rossz volt a centírozás. Nekem mostanában néha (érdekes, nem mindig) 140 felett érezhető enyhe remegés (sztem csak én érzem), de ezt még csak a téli gumiknál vettem észre, valószínű azért, mert kifejezetten erre figyeltem. Viszont volt olyan, hogy sem 140-nél, sem 160-nál nem éreztem, pedig direkt figyeltem. Az is lehet, hogy nagy sebességnél már az apró úthibák is ilyen enyhe remegést okoznak (kormányon érezhető, de csak nagyon enyhén) és jó úton ezért nem éreztem még 160-nál sem. Lehet, hogy túl érzékeny vagyok? :wink:

Link to comment
Megosztás:

Ha nagyon zavar, nézesd meg gumissal, hátha mindkét astrán rossz volt a centírozás. Nekem mostanában néha (érdekes, nem mindig) 140 felett érezhető enyhe remegés (sztem csak én érzem), de ezt még csak a téli gumiknál vettem észre, valószínű azért, mert kifejezetten erre figyeltem. Viszont volt olyan, hogy sem 140-nél, sem 160-nál nem éreztem, pedig direkt figyeltem. Az is lehet, hogy nagy sebességnél már az apró úthibák is ilyen enyhe remegést okoznak (kormányon érezhető, de csak nagyon enyhén) és jó úton ezért nem éreztem még 160-nál sem. Lehet, hogy túl érzékeny vagyok? :wink:

140 felett! nekem még csak álom :) Amikor most előznek irigylem őket egy kicsit, de majd később lehet. @va szar az autópályán 110-el kummogni! :)

A kormányon ebből semmit sem érezni. Tényleg túlságosan egybe forrok az autóval, de ez baj? Minden autómat imádtam, még az 1 évig használt Skoda 105-öst is. Csak amikor télen nem indult azt vettem zokon. Ilyen hülye vagyok, ha autóba ülök szeretem érezni minden porcikáját. Talán ezért vezetek 17 éve balesetmentesen. Az első 4 évben még nagyon fiatal voltam, de koccanásnál nagyobb akkor sem volt.

17+4=21 éve vezetek Igen ilyen öreg vagyok, de csak a számtan szerint. :)

Link to comment
Megosztás:

Ismételten kérlek titeket, hagyjátok abba a piramisépítést. Hozászólás :arrow: válasz :arrow: viszontválasz. Max ennyi legyen egy hozzászóláson belül. Kösziii

Nagyjából igazad van, annyi kiegészítéssel, hogy sztem ha rövidek az idézetek akkor néha elfér még egy idézett viszontválasz is. Persze sztem csak akkor érdemes idézni, ha tényleg van értelme. Pl mondjuk, ha az összes idézetben van vmi, amire reagálunk. Ha túl hosszú lenne, akkor érdemes rövidíteni az idézeteket azokra a részekre, amire reagálunk. Ez lenne az elmélet...

A gyakorlat: persze néha, ha egy gyors választ akarunk írni, nem biztos, hogy pont ez idézetek formázása jut először az eszünkbe, és az sem biztos, hogy a megfelelő idézet gombra kattintunk, egyszerűen csak gyorsan rábökünk az utsó hozzászólás idézetjére... :oops: Talán ez lehet a magyarázat az általad kifogásolt piramisokra.

Link to comment
Megosztás:

A napokban kezembe került egy Corsa prospektus, és feltűnt nekem néhány érdekes adat a twinport mocikra vonatkozóan:

pl:

Az 1.2-es twp moci 1199 köbcentiről (72.5x72.6) 1229-re (73.4x72.6) nőtt, az 1.4-es moci pedig 1389-ről (77.6x73.4) 1364-re (73.4x80.6) csökkent! Én azt hittem a hengerürtartalmak nem változtak (vagy legalábbis nem ennyire radikálisan) a twp-ban... Vki tudja, miért változtattak?

Szegény 1.8-as moci (ez nem twp) meg a katalógus szerint csak 4600-on adja le a viszonylag szerényebb 165nm-t... Régebben ez nyomatékosabb volt és alacsonyabb fordulaton (170 nm 3800-nál), nem? Mi történt ezzel a mocival?

Link to comment
Megosztás:

A jan. 29.-i sárfogós témához kapcsolódva. Ahhoz, h. ne karcolja ki a fényezést, én átlátszó öntapadós tapétából szoktam (vastagabb fajta jobb) egy csíkot a fényezésre ragasztani oda, ahol felfekszik a sárfogó.

Persze azért a sárfogóról is a fölösleges sorját lefaragtam tapétavágóval.

A szegecs helyett van egy spéci műanyag rögzítő elem, érdemes kipróbálni. Önfeszítős, 4 vagy 5-s lemezcsavarral működik. Nekem bevált.

Majd felteszek fotót róla. 25 Ft/db. :shock:

Link to comment
Megosztás:

Most nem idézek, de tuti új volt ez a gép, és nem v.mi tesztautó, mert akkor érthetőbb lenne a hiba oka, de csak egy kicsivel.

Egyébként meg a Yarissal is lehetnek gondok, hidd el.Pont úgy mint a jelenlegi gépeddel.Sztem.

Yarisról annyit, ismerős 10 hónapos Yarisán szervíz 35 hibát talált, miután teli volt a töke a Yarissal. Ebbő 24-t elismertek garósnak. Köztük a legszebb a motorgenerál 15.000 km-nél!! :)

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Új vagyok, még csak ismerkedek a fórummal, de jó.

Classic II 1.6 16V, jól megy, már van benne 21000 km 7 hónap alatt.

Üdv a G Asztrások táborában! Az anyja, te aztán használod az autódat! :wink:

A sárfogós témához: én végülis egyelőre leszedtem az elsőket, kijavítottam a fényezést korrektor festékkel, de még nem raktam vissza őket... De ha majd rászánom magam, mindenképp megfogadom a tanácsaidat. Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Kösz! Úgy vagyok vele, ha már ilyen szép összeget rászán erre az ember, pár ezer km-t menni vele egy évben nagy hülyeség. Van olyan Opeles ismerősöm, aki a vadiúj, lízingelt Opival 1 év alatt 1700 km ment.

Akkor már olcsóbb taxival.

Egyébként van hozzá gyönyörű, 6-küllős gyári felnim is 5 db. Azon vannak most már a nyári gumik.

Link to comment
Megosztás:

Sziaszok!

Bocs a késői válaszokért, de nemvoltam netközelbe. Általában csak így hétvégefele jutok a nethez, de remélem ez a közeljövőben majd változik. De nem is ez a lényeg

Kopi:

Majd kíváncsi vagyok a twinport motorra. Írj! Én éppen ma léptem át az 1000 km-t! Téged is viszzahívnak 1500-ra? Bort én is kaptam, sőt az asszonynak virágot is adtak. Nekünk "ellenszolgáltatásként" fotómodellt

Telo:

Én is, én is!!! Megírnád pl hogy a gépkönyved milyen motoradatokat / menetteljesítményeket / fogyasztást ír mondjuk az 1.4 twp motorra?

Eddig nagyon jól megy, már van benne 330 km, a héten szerintem túllépem majd az 1000 km-es határt és utánna majd picit jobban is kilehet majd használni a motor képességeit. Engem viszont nem hívtak vissza 1500-ra . Ez miért van?? Engem nem fotóztak, nem mintha hiányozna a dolog. A bal oldalt Astra Classic felirat van, a jobb oldalt pedig 1.4 Twinport. Szerintem tök jól néz ki. Meg mintha a riviera jel is picit változott volna. A tetejen fényesebb, de persze ez nem biztos.

Megnéztem a gépkönyvet és nagyon szellemesen van megoldva a dolog, bár ennek ellenére nem röhögtem rajta. A helyzet a következő, az Z14XEP adatokhoz mindenhova a következő elmés szöveg tartozik: Az adat nem elérhető a nyomtatás idején (motor teljesítmény, fogyasztás). Amit sikerült megtudni a könyvből:

Furat: 73,4 mm

Löket: 80,6 mm

Hengerűrtartalom: 1364 cccm

Legnagyobb teljesítmény 66kw

fordulatszámnál 5600

Megengedett legnagyobb fordulat: 6200

A többi adat megegyezik az Z14XE értékeivel.

Viszont a kocsi könnyebb ezzel a motorral, mint a régebbivel:

Z14XE : 1195 kg

Z14XEP : 1145 kg

Én eddig nem észleltem semmi rezonanciát az autón. Bár még énis azok közé tartozik akiknek a 140-es tempó csak álom. Egy kicsit írigykedve nézem a vadul előzők tömegét. Bár volt egy kis sikerélményem is. Két napos volt amikor egy hasonló korú Seatot (a hasonló rendszámról ítélve, csak egy-két szám eltérés volt) megelőztem a pályán 110-es tempóval, ő akkor még csak 90 körül merte hajtani a gépet. Király volt, végre vkit lenyomtam az új géppel. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.