Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Nézegettem pollenszűrőt a verdához, és érdekes dolgot találtam unixék új weboldalán:

Mann Filter, Behr típus, klímával

hossz: 2625 mm

szélesség: 2355 mm

magasság: 30 mm

Mi a fene ez, valami bányadömper pollenszűrője? :lol:

Ezzel majdnem be is takarhatnám a kocsit.

Lehet, hogy franciaágyba betétnek is jó...?

Lemaradt egy-egy tizedesvessző! 262,5mm*235,5mm*30mm

Link to comment
Megosztás:

már volt erről szó nem olyan régen.Nekem a szatuna bevállt igaz a ferakás után volt vele egy kis szívás de be lett állítva igy most semmi gond vele.

Nekem a szatunás simán felment, utána sem szorult. (Igaz, ebben közrejátszott, hogy adtak hozzá valami távtartókat is. Öregem PUG-jában kicsit szorulós, de ahhoz nem adtak ilyeneket...(az is szatuna!))

Link to comment
Megosztás:

Ablak légterelők közül melyiket javasolt elektromos ablakhoz,

hogy ne szoruljon esetleg,korábbi autóimban Heko volt, az jobban

tetszett mint a Szatuna,de azok nem el. ablakok voltak.

Infót tud valaki, tapasztalatot melyik nem zavarja az ablak működését.

Köszi http://www.opelforum.hu/style_emoticons/default/cool.gif Zoli

Nekem is szatuna van fent, semmi gond vele, csak kicsit hallani azóta, hogy valami sűvít. :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem is szatuna van fent, semmi gond vele, csak kicsit hallani azóta, hogy valami sűvít. :D

Hello!

Nálam Heko-van fent mind a 4en,távtartókat picit szét kell hajtani ha van fóliád,nem szorul,nem sívít,ha jól emlékszem 7ezer pénz volt a 4db. a robbanós sticknél!

Üdv.

Smith

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az előző gépem egy F Astra classic volt , marh.ra meg voltam vele elégedve , nagyon megbízható kisfogyasztású kocsi.

Lecseréltem egy G astra classic twinportra,

Tud e esetleg nekem valaki felvilágosítást adni arról hogy mi is az az ecotech motor , és arról hogy mit is jelent a twinport azon kívül , dupla vezérműszíjas ,

és tudtok e olyan dolgokat leírni ami mondjuk nincs fent a különböző népítélet lapokon,

Előre is köszi !

Sityu

Link to comment
Megosztás:

Tud e esetleg nekem valaki felvilágosítást adni arról hogy mi is az az ecotech motor , és arról hogy mit is jelent a twinport azon kívül , dupla vezérműszíjas ,

és tudtok e olyan dolgokat leírni ami mondjuk nincs fent a különböző népítélet lapokon,

Dupla vezérműszíj? :D

Az Ecotec jelölés az Opel Euro2 környezetvédelmi kategóriájába tartozó (illetve annál fejlettebb) hengerenként négy szelepes, dupla vezérműtengelyes (nem dupla vezérműszíjas) hidrotőkés motorjait jelenti, magát a szó eredetét illetve az elnevezés történetét sajna nem ismerem, de alapvetően egy hagyományos elven működő motorról van szó, gyakorlatilag olyan mint az összes többi belsőégésű motor, csak némileg eltérő karakterisztikával. A Twinport ezen felül változtatható szívócsőkialakítást jelent, azaz annyit hogy alacsony terhelésnél (kis fordulaton) egy szelep elzárja a hengerek egyik szívócsatornáját, amitől a ott örvénylés keletkezik, és ez megközelítőleg 6%-al csökkenti a fogyasztást a Twinport szelep nélkül készülő, de egyébként azonos motorral ellátott autókhoz képest. Legalábbis a hivatalos GM magyarázat szerint.

Link to comment
Megosztás:

+ kipufogo gáz visszavezetés.

Rüsselsheim. Az innovatív „Twinport“ technika segítségével hat százalékot elérő

mértékben tervezi csökkenteni a legfeljebb 1.6 liter lökettérfogatú kis benzinmotorok

fogyasztását az Opel. Az intelligens, ugyanakkor egyszerű megoldás lényege a

variálható szívásvezérlés, nagyarányú kipufogógáz-visszavezetéssel. Ennek előfeltétele

a négyszelepes hengerfej, amely már amúgy is szerepel az Opel valamennyi ECOTEC

motorjában.

Az új megoldás segítségével

szükség szerint lehet vezérelni a motor hengereinek friss levegő ellátását.

Részterheléskor elzárják a hengerek egyik szívócsatornáját, miáltal erős örvénylés

keletkezik, lehetővé téve, hogy nagy visszavezetett kipufogógáz hányaddal, kis

fogyasztással működjön a motor.

Teljes terheléskor viszont kinyit az elzáró szelep, növekszik a töltés, rendelkezésre

áll a maximális teljesítmény. Azáltal, hogy mindig a pillanatnyi igénynek megfelelően

szabályozzuk a gázcserét, céltudatosan optimalizálhatjuk a fogyasztást.

„A Twinport technika előnye,

hogy megtartható a bevált szívócső-befecskendezés és a hármas hatású katalizátor

“, magyarázza az Opel műszaki igazgatója, Hans H. Demant. „Ezáltal ésszerű keretek

között marad a műszaki ráfordítás, ügyfeleink meg tudják fizetni az új, benzintakarékos

motort. Ezért tartjuk a variálható szívásvezérlést intelligens módszernek a

kis benzinmotorok fogyasztásának csökkentésére.” Az Opel Powertrain szakembereinek

intenzív összehasonlító vizsgálatai kimutatták, hogy kis lökettérfogatú benzinmotorok

esetében a „Twinport“ technika segítségével elérhető a réteges töltéssel működő,

közvetlen benzinbefecskendezésű motorok fogyasztáscsökkentő potenciáljának legalább

80 százaléka.

Link to comment
Megosztás:

Na hali mindenkinek!Ma szereltem az autómra ,egy házilag előállított kipufogócsővéget.Na viszont ez műanyagból van.A cső belsejébe hőálló anyagot tettem és a csövet lefújtam metálfestékkel.Nagyon jó mutat viszont szerintetek nem lehet gond vele, hogy műanyag?Üdv

tennél fel képet?? elég kiváncsivá tettél hogy néz ki

Link to comment
Megosztás:

Na hali mindenkinek!Ma szereltem az autómra ,egy házilag előállított kipufogócsővéget.Na viszont ez műanyagból van.A cső belsejébe hőálló anyagot tettem és a csövet lefújtam metálfestékkel.Nagyon jó mutat viszont szerintetek nem lehet gond vele, hogy műanyag?Üdv

Műanyag kipufogócsövet, hova? :D

Milyen műanyag, mennyire bírja a hőt?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.