julien Elküldve Október7, 2008 Megoszt Elküldve Október7, 2008 Vettél mellé időjóst is vagy csak a vizelet? :lol: Ha egy poén nem jó, akkor legalább legyen rossz. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Október7, 2008 Megoszt Elküldve Október7, 2008 akkor csak egy példa: Ha a coupe gyári rugóját, ami -2cm-es a sima G-hez képest aláteszem a sima 5a G-nek, akkor a súlykülönbség miatt nagy valószínűséggel semmivel nem leszek lejjebb, sőt... Nagyából jól gondolom? A rugó kérdésre bármelyik ilyet áruló tuning cég weboldala választ adhat, mivel ott kiírják, hogy melyik típushoz, típusokhoz van. Ennyi, nem több. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október8, 2008 Megoszt Elküldve Október8, 2008 A rugó kérdésre bármelyik ilyet áruló tuning cég weboldala választ adhat, mivel ott kiírják, hogy melyik típushoz, típusokhoz van. Ennyi, nem több. Igen ám, de van, ahol külön veszik: coupe/cabrio/limo, caravan, 3/5a, és van ilyen is: coupe/cabrio/limo/caravan, 3/5a, meg ilyet is találtam: coupe/cabrio/limo, caravan. Ezen kívül van, ahol ennyi és nem több, van ahol normálisan lekövetik a motort ergó súlyt is, figyelembe véve még a klíma meglétét vagy hiányát, sőt, az évjáratok eltérését is. Szóval ahogy látom ez elég pudingpróba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október8, 2008 Megoszt Elküldve Október8, 2008 Akkor annyiban módosítanám NeedForSpeed megállapítását, hogy nem a boltot kell megkérdezni (a forgalmazók a jelek szerint nincsenek épp a helyzet magaslatán), hanem a gyártót, például meg kell nézni hogy mi van írva a dobozra. Remélhetőleg ők nagyobb gondossággal járnak el és csak tudják hogy mit mihez gyártanak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október8, 2008 Megoszt Elküldve Október8, 2008 Kérdés: Adott egy 1.8 5a autó. ha én ebbe beteszek egy körben 40mm-es caravan ültetőrugacsot, ami 1.7 ill 2.0 diesel caravanhoz van, kb mennyit ülhet elől ill hátul? Elől ahogy saccolom olyan 25-30kg-al nehezebb a diesel, hátul meg mivel caravan, így olyan 40 kg a többlet az 5 ajtóssal szemben. Az lenne a cél, hogy hátul viszonylag jó erős rugók legyenek, de üljön max 10-20mm-t, elől viszont max 30mm ültetés jöhet szóba. Ki mit gondol? Lenne nagyon jó árban lehetőségem ilyenekre, de nem tom mit tegyek, viszont a hátsó rugóim katasztrofálisan gyengék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Kérdés: Adott egy 1.8 5a autó. ha én ebbe beteszek egy körben 40mm-es caravan ültetőrugacsot, ami 1.7 ill 2.0 diesel caravanhoz van, kb mennyit ülhet elől ill hátul? Elől ahogy saccolom olyan 25-30kg-al nehezebb a diesel, hátul meg mivel caravan, így olyan 40 kg a többlet az 5 ajtóssal szemben. Az lenne a cél, hogy hátul viszonylag jó erős rugók legyenek, de üljön max 10-20mm-t, elől viszont max 30mm ültetés jöhet szóba. Ki mit gondol? Lenne nagyon jó árban lehetőségem ilyenekre, de nem tom mit tegyek, viszont a hátsó rugóim katasztrofálisan gyengék. Vedd meg, tedd bele , nézd meg, döntsd el. Max. kiveszed és eladod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Sziasztok! A segítségeteket kérném: 3 hónapja vettem egy G Astrát újonnan és szövetszőnyeget kaptam hozzá alapban. (de ugye kapható méretarányos gumiszőnyeg is) Az lenne a kérdésem, hogy véleményetek szerint melyik a jobb: a szövet vagy a gumi? Ezt is azt is hallottam már, pl: - a szövet jobb, mert jobban szellőzik, a gumiszőnyeg alá vizes időben befolyik a víz és penészedhet, rohadhat, stb... Mi az igazság? Ti melyiket ajánljátok? Köszi előre is! :lol: Van gyári méretpontos gumiszőnyeg,csak nagyon húzós az ára(kb 20000) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Van gyári méretpontos gumiszőnyeg,csak nagyon húzós az ára(kb 20000) Van olcsóbban is méretpontos gumiszőnyeg, igaz az nem gyári. Itt ni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tayrol Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Van olcsóbban is méretpontos gumiszőnyeg, igaz az nem gyári. Itt ni. En a Norautoban vettem a meretpontos gumiszonyegeket, 5000 forintert. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október11, 2008 Megoszt Elküldve Október11, 2008 A Z14XEL (H-s astrákban ilyen van 2006 óta) motor miben különbözik a Z14XEP-től? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Október11, 2008 Megoszt Elküldve Október11, 2008 A Z14 XEP az twinportos az biztos, és talán már láncos is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október11, 2008 Megoszt Elküldve Október11, 2008 Mind a kettő láncos, de az XEL csak 75 lovas, míg az XEP 90. Opel-Infos.de szerint amúgy a Z14XEL egy speckó motor amit kizárólag az osztrák piacra szántak eredetileg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Október12, 2008 Megoszt Elküldve Október12, 2008 Mind a kettő láncos, de az XEL csak 75 lovas, míg az XEP 90. Opel-Infos.de szerint amúgy a Z14XEL egy speckó motor amit kizárólag az osztrák piacra szántak eredetileg. ? Akkor a H-ban van 75 lovas motor ha jól értem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Virgo Elküldve Október13, 2008 Megoszt Elküldve Október13, 2008 Sziasztok! Le szeretném cserélni a hagyományos légszűrőmet sport betétszűrőre,de egy ismerősöm nem tanácsolja! Szerinte ha a motorba több levegő jut,akkor porból is több fog a motorba kerülni,ezért a motor károsodik! Mire kell figyelni ezeknél a szűrőknél,mik a tapasztalatok ezzel kapcsolatban? ( Az autóm egy 1,4-es g astra 90 le) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október13, 2008 Megoszt Elküldve Október13, 2008 ? Akkor a H-ban van 75 lovas motor ha jól értem? Mind a kettőt szerelték Astra H-ba, de a 75 lovast csak és kizárólag az osztrák piacra szánt H Astrákba, míg a 90 lóerős változatokat a H Astra mellett G-be (Classic), Comboba, Corsa C-be, Merivába és Tigra TT-be is. Legalábbis a fenti forrás szerint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Október13, 2008 Megoszt Elküldve Október13, 2008 Sziasztok! Le szeretném cserélni a hagyományos légszűrőmet sport betétszűrőre,de egy ismerősöm nem tanácsolja! Szerinte ha a motorba több levegő jut,akkor porból is több fog a motorba kerülni,ezért a motor károsodik! Mire kell figyelni ezeknél a szűrőknél,mik a tapasztalatok ezzel kapcsolatban? ( Az autóm egy 1,4-es g astra 90 le) :lol: Én ugyan nem használtam még a g-ben de amúgy a tapasztalataim alapján nem tesz jót neki hosszú távon. Biztos hogy érzel valami plusszt de ha igazán sokra vágysz akkor cserélj autót nagyobb motorúra vagy chiptuning ill. hasonlók. Én azt állítom hogy az autót azért tervezték ilyenre hogy jól és megbízhatóan működjön hosszú távon. Ezek alapján nem éri meg azt a pénzt amit ráköltenél a szűrőre. Inkább akkor kipuff csere(remust ajánlom!) Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Október13, 2008 Megoszt Elküldve Október13, 2008 Én ugyan nem használtam még a g-ben de amúgy a tapasztalataim alapján nem tesz jót neki hosszú távon. Biztos hogy érzel valami plusszt de ha igazán sokra vágysz akkor cserélj autót nagyobb motorúra vagy chiptuning ill. hasonlók. Én azt állítom hogy az autót azért tervezték ilyenre hogy jól és megbízhatóan működjön hosszú távon. Ezek alapján nem éri meg azt a pénzt amit ráköltenél a szűrőre. Inkább akkor kipuff csere(remust ajánlom!) Egyébként meg ha kiszámolod a szűrőtisztítás csak annyiban van, mint egy gyári papírszűrő, a tévhitekkel ellentétben nem gadzaságos. Persze nem muszáj megvenni a tisztítószettet, meg visszaolajozni sem kell, hagy menjen tönkre gyorsan a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Október13, 2008 Megoszt Elküldve Október13, 2008 Mind a kettőt szerelték Astra H-ba, de a 75 lovast csak és kizárólag az osztrák piacra szánt H Astrákba, míg a 90 lóerős változatokat a H Astra mellett G-be (Classic), Comboba, Corsa C-be, Merivába és Tigra TT-be is. Legalábbis a fenti forrás szerint. Izmos lehet 75 pacival a H :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október13, 2008 Megoszt Elküldve Október13, 2008 Izmos lehet 75 pacival a H :lol: Még a 90Le is néha kevés a "könyitett" CC2-nek, akkor a G még lomháb lehet nagyobb súllyal. És ha az ember még légkondit is bekapcsolja, meg 5 személy csomagokkal. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Október13, 2008 Megoszt Elküldve Október13, 2008 Még a 90Le is néha kevés a "könyitett" CC2-nek, akkor a G még lomháb lehet nagyobb súllyal. És ha az ember még légkondit is bekapcsolja, meg 5 személy csomagokkal. :lol: Mármint a H lehet lomhább, nem? Az enyém is 90 pacis, de nekem elég. Legalább nem készül sok kép a trafis bácsiknál. Alföldön nekem elég, mondjuk voltam nemrég Pécs környékén, illetve a Mátrában, na ott már néha kevés volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október13, 2008 Megoszt Elküldve Október13, 2008 Az "elegendő teljesítmény" mértéke mindig attól függ hogy mire használod az autót. Jelen pillanatban itt városon belül boldogan elevezek 45 délceg paripával is, de autópályára nem merészkednék vele, és nem szívesen ültetnék bele kettőnél több utast sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október13, 2008 Megoszt Elküldve Október13, 2008 Mármint a H lehet lomhább, nem? Az enyém is 90 pacis, de nekem elég. Legalább nem készül sok kép a trafis bácsiknál. Alföldön nekem elég, mondjuk voltam nemrég Pécs környékén, illetve a Mátrában, na ott már néha kevés volt. Itt Zalában is vannak dombok, azért észreveszi rendessen, nem ártana még pár Le, vagy egy kis nyomaték. Amikor olyan emelkedőn megyek, aminek 4-ben megyek neki 60-al, és a végén már 2-ben megy fel a tetejére.... A motorom 72Le volt 169Kg száraztömeggel, ez meg 90Le 1060kg-al. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tayrol Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Itt Zalában is vannak dombok, azért észreveszi rendessen, nem ártana még pár Le, vagy egy kis nyomaték. Amikor olyan emelkedőn megyek, aminek 4-ben megyek neki 60-al, és a végén már 2-ben megy fel a tetejére.... A motorom 72Le volt 169Kg száraztömeggel, ez meg 90Le 1060kg-al. :lol: Csatlakozom. Zalaegerszeg melletti dombon lakom (Ebergeny), s az 1.6 oda bosegesen kell, meg szerintem a H nehezebb is. OFF: az en mocim 210kg/85 le :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Ezért jó az Alföld :lol: Meg a fogyi is egész jó itt. Mostanában6.5-el eljárok. A múltkor nem akartam elhinni: 5.81-re jött ki. Kb 220 km 18 indítás. Mondjuk ovatosan nyomtam neki, max 110 :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 OCTAVIA 1.4 16v Kellemes csalódás Modell 1.4 16v Szöveges ítélet Jelenleg is ezzel járok.Ezt az autó arra találták ki,hogy megkönnyitse az ember életét,persze vannak komromisszumok pl hátsó lábtér!Ami egyébként nem kicsi,de bekell látni nem is Superb-és!A külső formája fogott meg igazán,ami szerintem elegáns és kevés ráforditással sportossá tehetö.Utazni jo vele hosszú úton is jó vezetni.Az 1.4-es motor a magyar utkon böven elég kátyuk,trafipax midenhol nemigazán száguldozásra alkalmasak.Persze azért az "osztálytársakkal" pl:opel astra G 1.4 elöfordul hogy összecsapok,de hidjék el ált lenyomom őket simán.Szerintem ez moci nem 75 lóerös,legalábbis nem annyinak tünik!Nekem 195/65-ös gumikkal nagyon jól viselkedik a kanyarokban,szerintem a175/80-asokat érdemes ledobálni róla.Ha TDI-m lenne valószinüleg nemadnám el eggyhamar de ez is jól szolgál.Eggyzóval ma is Octáviát vennék!!! Nekem nem ez a tapasztalatom, hogy az 1.4-es octáviák lehagynának :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts