Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

köszi a segítéget, de

sajnos nem túl sokat segített, mert a mi biztosíték-táblánk másmilyen:(

ebben nem tudnál segíteni?

Szerintem ebben nincs igazad, miért lenne más? Kérdezz konkrétat, ha tudok természetesen segítek. Vagy az egész tábla kiosztása érdekel? A motortéri, vagy, ami benn van műszerfalban?

Link to comment
Megosztás:

Ha nem lesz szombat esti ereszd el a hajam, holnap este kivenném az akksimat tölteni. Még 3 hónapja úgy hoztam el a kereskedésből, hogy mondták tölteni kellett, mert a rádió lemerítette, bekapcsolva hagyták. Igaz nem sokkal, de azért kicsit később indul az autó már a reggeli hidegekben, hátha ez segít majd rajta. A távirányítású központi záron kívül semmilyen elektromos extra nincs a kocsiban (sajnos). Az akksi visszahelyezése után csak ezt kell majd szinkronizálnom?

Szerintem még azt sem.Ha jól emlékszem, akkor a központi zár nem felejt, de nem vagyok benne 100%-ig biztos.

Az biztos, hogy a motort ki kell szerelned és a 2-es hajtókar irányában egy reteszt el kell forítanod, miután a kiszerelt első futómű rejtett mikrokapcsolóit aktiváltad...az ajtókat csak ez után szereld vissza a helyére <_< . :huh:

Jah a kereskedésben nem a fiókból kukázták ki véletlenül 100 kulccsomó közül a Te autód kulcsát?Mert ha igen, akkor a rádióbekapcsolós duma csak hamuka volt.Az indítókulcs kihúzásakor áramtalanítja a rádiót.Az akksi töltése ettől függetlenül nem árt.Időnként frissíteni kell egy jó akkumulátort is, jó töltésű autóban is.Lehetőleg legkisebb fokozaton, minél tovább.Akár 24 óráig is.Az biztos , hogy egy izmosabb elem jobban" bevágja" a motort.

Link to comment
Megosztás:

Ha nem lesz szombat esti ereszd el a hajam, holnap este kivenném az akksimat tölteni. Még 3 hónapja úgy hoztam el a kereskedésből, hogy mondták tölteni kellett, mert a rádió lemerítette, bekapcsolva hagyták. Igaz nem sokkal, de azért kicsit később indul az autó már a reggeli hidegekben, hátha ez segít majd rajta. A távirányítású központi záron kívül semmilyen elektromos extra nincs a kocsiban (sajnos). Az akksi visszahelyezése után csak ezt kell majd szinkronizálnom?

a rádiód gyári? mert akkor annak kódja kellhet hozzá, különben nem tudo bekapcsolni utánna....!!!

Link to comment
Megosztás:

speter kérésére ide bemásolom az alvázszám értelmezést, talán mást is érdekel.

Opel alvázszám értelmezés Új forma az 1998-as modellévtől

Gyártmány kód: az 1. -től 3. -ig karakterek változatlanok maradnak "W0L" ,

Modellkód -a 4. -től a 9. -ig a karakterek

-a 4. karakter "0" marad, kivéve speciális eseteket

-az 5. karakter a modellre (Car Line) utal

E = Speedster, H = Agila, M = Astra-Classic S = Corsa-B, Combo-B, Tigra-A

T = Astra-F J = Vectra, Calibra V = Omega X = Corsa-C

-a 6. karakter:

Ha modellváltás következik be egy modellévben, (pl. Corsa-B / Corsa-C), vagy régi és új modellek gyártódnak egy időben, a modell változat jelenik meg ezen a helyen, így

A = Tigra-A, Agila-A, Speedster-A

B = Corsa-B, Combo-B, Vectra-B, Omega-B

C = Corsa-C

F = Astra-F

G = Astra-G

-a 7. -től 9. -ig a karakterek a karosszéria változatot mutatják majd:

Kar. vált. Magyarázat (Car Line)

F07 2a Coupe (S, TG )

F08 2a Limousine (ferdehátú) (S, TF, TG, X)

F19 4a Limousine (lépcsőshátú, 6 ablak) (M, TF, J)

F25 3a Van (spec. szállítójármű) (S-Combo )

F35 4a Caravan (M, TF, TG, J, V)

F48 4a Limousine (ferdehátú, 4 ablak) (TG)

F68 4a Limousine (ferdehátú, 6 ablak) (H, M, S, TF, J, X )

F69 4a Limousine (lépcsőshátú, 4 ablak) (V, TG)

F70 2a Van (szállítójármű) (TG)

M35 4a Caravan (V)

M69 4a Limousine (lépcsőshátú, 4 ablak) (V)

P35 4a Caravan (V)

P69 4a Limousine (lépcsőshátú, 4 ablak) (V)

R69 4a Limousine (lépcsőshátú, 4 ablak) (V - Catera)

R97 2a Speedster (E)

Példák:

Astra Caravan:

W 0 L 0 0 0 0 5 1 1998 modellév előtti

W 0 L 0 T F F 3 5 1998 modellévtől

A modellév 10. karakter:

1 2001 2 2002 3 2003 4 2004 5 2005 6 2006 7 2007 8 2008

11. karakter: A járművet előállító General Motors/Opel gyárra utal.

1 Rüsselsheim, Németország 2 Bochum, Németország

3 Azambuja, Portugália 4 Zaragoza, Spanyolország

5 Antwerpen II., Belgium 6 Eisenach, Németország

7 Luton, Anglia 8 Ellesmere Port, Anglia 9 Uusikaupunki, Finnország B Bertone J Bekasi, Indonesia P Warszawa, Lengyelország G Gliwice, Lengyelország S Szentgotthárd, Magyarország Z Torbali-Izmir, Törökország N Norwich, Anglia

A sorszám a 12. - 17. karakterek: egyedi sorszám

Link to comment
Megosztás:

a rádiód gyári? mert akkor annak kódja kellhet hozzá, különben nem tudo bekapcsolni utánna....!!!

Nem gyári a rádióm, gyújtás nélkül is szól, azt nem néztem külön, hogy ha kiveszem a kulcsot szól-e. Csak azt vettem észre 2 napja, hogy kivettem a kulcsot és a kint lévő cd-t magába nyelte kikapcsolt állapotában. Úgyhogy biztos kikapcsol ha kiveszem a kulcsot.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem még azt sem.Ha jól emlékszem, akkor a központi zár nem felejt, de nem vagyok benne 100%-ig biztos.

Az biztos, hogy a motort ki kell szerelned és a 2-es hajtókar irányában egy reteszt el kell forítanod, miután a kiszerelt első futómű rejtett mikrokapcsolóit aktiváltad...az ajtókat csak ez után szereld vissza a helyére :D . :lol:

Jah a kereskedésben nem a fiókból kukázták ki véletlenül 100 kulccsomó közül a Te autód kulcsát?Mert ha igen, akkor a rádióbekapcsolós duma csak hamuka volt.Az indítókulcs kihúzásakor áramtalanítja a rádiót.Az akksi töltése ettől függetlenül nem árt.Időnként frissíteni kell egy jó akkumulátort is, jó töltésű autóban is.Lehetőleg legkisebb fokozaton, minél tovább.Akár 24 óráig is.Az biztos , hogy egy izmosabb elem jobban" bevágja" a motort.

OFF

Még jó, hogy nem Classicom van, annál úgy hallottam, hogy retina azonosítás van ilyenkor, bele kell nézni a kipufogóba, én meg a k@cs@g Interpol miatt most cseréltettem ki a szemeimet Indiában. <_< :huh:

/OFF

Hát nem tudom, az 90%, hogy mikor elhoztam az autót már más rádió volt benne, mint mikor megnézni voltam. Akkor sem gyári volt benne, kaptam egy gagyi nem mp3-ast. Mindenesetre nem reteszelve fogom lezárni kiszerelés után. Gondolom akksi nélkül csak a vezető oldali ajtó fog kinyílni, ugye? Persze nem távolságból irányítóval. :D

Link to comment
Megosztás:

Hell,

szerintem nyitni kellene egy új témát, aminek mondjuk legyen a címe, hogy Tuning. Ide belerakhatnánk mindenféle videok, kép sorozatok linkjeit tuningokról, driftelésekről, stb.... Kezdeném is: Carzone Astra galery

:lol:

Van már egy Tuning topic a Technika topikok között, azon belül meg van egy "G Astra tuning" altopik, csak nincs nagyon kihasználva, ezért nem tűnt fel...

Link to comment
Megosztás:

Szerintem még azt sem.Ha jól emlékszem, akkor a központi zár nem felejt, de nem vagyok benne 100%-ig biztos.

Az biztos, hogy a motort ki kell szerelned és a 2-es hajtókar irányában egy reteszt el kell forítanod, miután a kiszerelt első futómű rejtett mikrokapcsolóit aktiváltad...az ajtókat csak ez után szereld vissza a helyére :lol: . :lol:

Jah a kereskedésben nem a fiókból kukázták ki véletlenül 100 kulccsomó közül a Te autód kulcsát?Mert ha igen, akkor a rádióbekapcsolós duma csak hamuka volt.Az indítókulcs kihúzásakor áramtalanítja a rádiót.Az akksi töltése ettől függetlenül nem árt.Időnként frissíteni kell egy jó akkumulátort is, jó töltésű autóban is.Lehetőleg legkisebb fokozaton, minél tovább.Akár 24 óráig is.Az biztos , hogy egy izmosabb elem jobban" bevágja" a motort.

Nos, akksicsere lesz a dologból. :lol: Nem baj, fene tudja már hány éves, 4 biztos van. Viszont a rádióm szól kihúzott kulcs mellett is.

Link to comment
Megosztás:

Valaki használ vadriasztót, ér valamit?

Vagy csak felesleges suly? :lol:

Én valami Ilyesmit tettem fel a kocsira, hátha ér valamit. :lol:

Ma egy sunyi vöröst láttam az út szélén hajnalban, hál' Istennek nem felém indult meg, ahogy elvakítottam. Szerintem ezek teljesen hasznavehetetlenek.

Tanulságos cikk: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/vadkar/

Link to comment
Megosztás:

Valaki használ vadriasztót, ér valamit?

Vagy csak felesleges suly? :lol:

Én valami Ilyesmit tettem fel a kocsira, hátha ér valamit. :lol:

Egyik ismerősöm is vett, felrakta a kocsira, két héten belül kiment elé egy barom Citroen Berlingós, össze is törte rendesen. Kb ennyi összefüggés van az állatok és a vadriasztó tekintetében.

Egyébként elvileg nem csak akkor hallja, ha már előtted áll, hanem, azt is, hogy közeledsz, és elvileg nem is fog kimenni eléd.

Én úgy vagyok ezzel, hogy ártani nem árt, de minek? Egyébként sohasem fog bebizonyosodni, hogy azért nem csaptál el egy vadat, mert rajta van a járgányon.

Link to comment
Megosztás:

...inkább dudálj, villogj legutolsó sorban fékezz!

Nemrég elég hajmeresztő tanácsot hallottam erre vonatkozólag: köztudott hogy a vadak éjjel a fényszóró fénykörébe kerülve megdermednek az ijedtségtől és csak bámulnak a fénybe, úgyhogy állítólag ilyenkor le kell kapcsolni a fényszórót teljesen, és ráállnia kürtre, ezzel el tudod riasztani magad elől. Mondjuk elég vicces lehet olyan 90-es tempónál világítás nélkül autózni éjjel akár csak pár másodpercre is...

Link to comment
Megosztás:

Ez egy baromság!Meg ne próbálja valaki még csak véletlenségből sem!Lehet, hogy az állat megdermed a fényszóró fényében, de a világítás lekapcsolása meg életveszélyes dolog.

Kicsit off a dolog, de megkérdezem, hátha tudja valaki, hogy B Vectrába megközelítőleg mennyiért szerelik bele a gyári bontott napfénytetőt?

Link to comment
Megosztás:

Én kb 1 hónapja 3 őzet láttam meg az úton, szerencsére már messziről. Megálltam előttük 5 méterre és csak akkor voltak hajlandóak átmenni előttem, amikor helyzetjelzőre kapcsoltam. 1 az én sávom szélén, 1 a másik sáv közepén, a harmadik ugyanazon sáv szélén. Franc tudja mióta állhattak ott, de ezek komolyan öngyilkosjelöltek voltak. Ha másik irányból jövök vissza már fateromtól akkor csattttt, mert kanyar volt előtte. :lol: Vagy ha más jön szembe akkor amikor én állok ott, akkor vagy az őzet löki nekem, vagy rámrántja a kormányt. Belegondolni is rossz....

Link to comment
Megosztás:

Nem hinném hogy valaki komolyan gondolta volna Ha4nz írását, ha még is én ott szeretnék lenni biztonságos helyen, ahol ezt kipróbálja.

Tető ablakot én mikor kértem árajánlatott rá olyan 20-25 ért raktak volna be igaz az Webasto lett volna és akkor ha ott veszem meg az ÚJ napfénytetőt.Lakatos megcsinálja feléért, igaz az első esőig lesz garis szerintem

Link to comment
Megosztás:

Tető ablakot én mikor kértem árajánlatott rá olyan 20-25 ért raktak volna be igaz az Webasto lett volna és akkor ha ott veszem meg az ÚJ napfénytetőt.Lakatos megcsinálja feléért, igaz az első esőig lesz garis szerintem

Akkor ez nem lehet igazi támpont, mert a szolgáltatást kapcsolják az áruhoz...de kb ez reális lehet egy igényes , szakszerű beszerelés árához igaz?(Mármint a 20-25 ropi)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.