Qpack Elküldve Szeptember9, 2008 Elküldve Szeptember9, 2008 Sziasztok! Meg tudnátok mondani, hogy a G Astrát hányféle ablaktörlő motorral szerelik? Az enyém 2003 szeptemberi, és tönkrement az ablaktörlőm, bele lehet e rakni a 1998-as G Astráét? Sedan, Caravan, Hatchback? <_< első/hátsó?
Warwick Elküldve Szeptember9, 2008 Elküldve Szeptember9, 2008 ötajtós és első, bár a válaszodból már látom, hogy többféle motor is lehetséges...
Boldizsar Elküldve Szeptember9, 2008 Elküldve Szeptember9, 2008 ötajtós és első, bár a válaszodból már látom, hogy többféle motor is lehetséges... Tudomásom szerint 2 féle ablaktörlő motor volt .....Valeo és bosch de hogy kompatibilis-e azt nemtom...
I_S Elküldve Szeptember11, 2008 Elküldve Szeptember11, 2008 Hali! Csak egy gyors kérdés: Az 1.6 meg az 1.8 benzinszűrője ugyanaz?
speter Elküldve Szeptember11, 2008 Elküldve Szeptember11, 2008 Tempomatosok! Valakinek sikerült már érdemi előrelépést tennie az ügyben?
uhuhu Elküldve Szeptember11, 2008 Szerző Elküldve Szeptember11, 2008 Hali! Csak egy gyors kérdés: Az 1.6 meg az 1.8 benzinszűrője ugyanaz? persze...
urbanjozsi Elküldve Szeptember11, 2008 Elküldve Szeptember11, 2008 Arra gondoltam, hogy kicsit feldobnám a kocsim külsejét némi szines csíkkal. Érthető okokból viszont nem szívesen nyúlnék a lakkozáshoz, festéshez, így arra gondoltam, hogy a taxikon, unixos, ilferros autókon látható matricászós céggel viteleztetném ki. Kérdésem, hogy szerintetek érdemes-e, ízlésesen megoldható-e ez így. Ha igen, akkor kit tudtok ajánlani. Ahogy elnéztem a piac elég szűk, leginkább csak üvegfóliázósok vannak. Ízlésesen biztos nem <_< Ez az én véleményem. Bár te tudod..... Csak nehogy a "cicás autók" rovatba kössé ki :huh:
imy Elküldve Szeptember11, 2008 Elküldve Szeptember11, 2008 Tempomatosok! Valakinek sikerült már érdemi előrelépést tennie az ügyben? Még nem néztem meg az ECU csatiját, eddig hangszoró project ment, tegnap tettem be kolegámnak is. <_< Majd megnézem. Jó lenne egy G kapcsolási rajz, valaki nem tud, akkor lehetne előrelépni.
I_S Elküldve Szeptember11, 2008 Elküldve Szeptember11, 2008 persze... Köszönet, csak nem voltam biztos benne. <_<
gabesz76 Elküldve Szeptember13, 2008 Elküldve Szeptember13, 2008 http://www.expressz.hu/auto/szemelygepjarm...rt10598395.html Ez azért nem kevés kilóméter!!!!
I_S Elküldve Szeptember13, 2008 Elküldve Szeptember13, 2008 Arra gondoltam, hogy kicsit feldobnám a kocsim külsejét némi szines csíkkal. Érthető okokból viszont nem szívesen nyúlnék a lakkozáshoz, festéshez, így arra gondoltam, hogy a taxikon, unixos, ilferros autókon látható matricászós céggel viteleztetném ki. Kérdésem, hogy szerintetek érdemes-e, ízlésesen megoldható-e ez így. Ha igen, akkor kit tudtok ajánlani. Ahogy elnéztem a piac elég szűk, leginkább csak üvegfóliázósok vannak. Hát ha mindenképp matricázni akarsz, akkor itt szoboszlón van egy cég, aki tökéletes munkát végez autódekorban, csak meg is kérik az árát. Láttam már munkájukat, tényleg hibátlan, de tényleg drága. A rendőrség mg a mentők is hozzájuk járnak matricáztatni <_<
Dom Elküldve Szeptember13, 2008 Elküldve Szeptember13, 2008 Uhu,Te mit mondasz az ültetésről,ugy ,hogy a gyári gátlók maradnak bent.Nem koptatja el hamarabb a gumikat?Vagy érdemesebb gátlókat is cserélni,mondj vmit amit ajánlasz.Toronymerevítő kell?
tgabika76 Elküldve Szeptember13, 2008 Elküldve Szeptember13, 2008 Uhu,Te mit mondasz az ültetésről,ugy ,hogy a gyári gátlók maradnak bent.Nem koptatja el hamarabb a gumikat?Vagy érdemesebb gátlókat is cserélni,mondj vmit amit ajánlasz.Toronymerevítő kell? Általános szabály hogy 30-40mm-nél nagyobb mértékű ültetés esetén mindenképp javallott a gátlócsere (leginkább olyanra amelyik speckó az ültetőrugóhoz lett tervezve - lásd rövidített szárú/keményebb gátlók), de én szívem szerint még a legkisebb mértékű ültetéshez is hozzáigazítanám a gátlót.
uhuhu Elküldve Szeptember13, 2008 Szerző Elküldve Szeptember13, 2008 sajnos az astra g coupe tapasztalataim szerint hátul már 4 centinál is ajánlott a kemény gátló. annyira kicsi lesz a gátló mozgási útja hogy nincs ideje rendesen csillapitani. az 5 ajtósok nem tudom hogy hogy viselkednek. Nekem FK lengéscsillapitóm van, APEX rugóm ami 4 cm-t ültet, és a rugó az 1.4 eshez való azért hogy legyen egy kis komfortja, mert az gyengébb rugó. az elején nem voltam megelégedve ezekkel, de mostmár azt mondom hogy jó. bekoptak <_< az elején nagyon pattogott, majd egy párezer után lágyabb lett. nem túl kemény, nem billeg, müködik jól, meg vagyok elégedve ezzel így. 20.000 km tert mentem vele.
Dom Elküldve Szeptember14, 2008 Elküldve Szeptember14, 2008 sajnos az astra g coupe tapasztalataim szerint hátul már 4 centinál is ajánlott a kemény gátló. annyira kicsi lesz a gátló mozgási útja hogy nincs ideje rendesen csillapitani. az 5 ajtósok nem tudom hogy hogy viselkednek. Nekem FK lengéscsillapitóm van, APEX rugóm ami 4 cm-t ültet, és a rugó az 1.4 eshez való azért hogy legyen egy kis komfortja, mert az gyengébb rugó. az elején nem voltam megelégedve ezekkel, de mostmár azt mondom hogy jó. bekoptak <_< az elején nagyon pattogott, majd egy párezer után lágyabb lett. nem túl kemény, nem billeg, müködik jól, meg vagyok elégedve ezzel így. 20.000 km tert mentem vele. Köszi a segítséget Mindegyikőtöknek.
Harti Elküldve Szeptember14, 2008 Elküldve Szeptember14, 2008 Sziasztok! Ti mit tankoltok a gépállatba? <_< Én fél éve csak Shell-t, néha kap egy kis V-Power-t is, haver az OMV-re esküszik. Kinek mi a tapasztalata?
Zachi Elküldve Szeptember14, 2008 Elküldve Szeptember14, 2008 Sziasztok! Ti mit tankoltok a gépállatba? :huh: Én fél éve csak Shell-t, néha kap egy kis V-Power-t is, haver az OMV-re esküszik. Kinek mi a tapasztalata? Nézz körül a fogyasztás- topicban! Én diesellel járok, "nagynevű" kútnál utoljára tavaly nyáron egy szerbiai MOL-kútnál tankoltam. Lehet, hogy gasoilban nincs akkora szórás, mint benyában? <_<
1.6 16v Elküldve Szeptember15, 2008 Elküldve Szeptember15, 2008 Hali. Meg szeretném kérdezni, hogy a Z16XE motort mikortol szerelték a G Astrákba. És ez a motor is eszegeti az olajat mint az X16XEL?
uhuhu Elküldve Szeptember15, 2008 Szerző Elküldve Szeptember15, 2008 2000.09 hótól... minden eszi az olajat ha szétcsapják / szétcsapták jószokszor... az asszony Z14XE je kölcsönzői autó volt, 110 van benne, és 16.000 km alatt 1 liter 5w30 fogyott belőle... erre vigyáztak, és nem is eszi az olajat.
1.6 16v Elküldve Szeptember16, 2008 Elküldve Szeptember16, 2008 2000.09 hótól... minden eszi az olajat ha szétcsapják / szétcsapták jószokszor... az asszony Z14XE je kölcsönzői autó volt, 110 van benne, és 16.000 km alatt 1 liter 5w30 fogyott belőle... erre vigyáztak, és nem is eszi az olajat. Hali. Köszi a választ. 2000.09 elött akkor még x-es motorokkal voltak szerelve. Üdv.
Boldizsar Elküldve Szeptember17, 2008 Elküldve Szeptember17, 2008 A mai nap átléptük a 100.000km-et az astrámmal..... <_<
Dom Elküldve Szeptember17, 2008 Elküldve Szeptember17, 2008 A mai nap átléptük a 100.000km-et az astrámmal..... <_< Akkor további sok sikert a következő 100-hoz.
Vologya Elküldve Szeptember17, 2008 Elküldve Szeptember17, 2008 Ködlámpások! A tietek is párásodik belülről? Vadiúj kocsi, gyári lámpa. Vágjam a fejükhöz, vagy mi a teendő?
I_S Elküldve Szeptember18, 2008 Elküldve Szeptember18, 2008 A mai nap átléptük a 100.000km-et az astrámmal..... :huh: Akkor húzzál bele, mert le vagy maradva vagy 23 ezressel :D További még legalább 150eKm-et <_<
Boldizsar Elküldve Szeptember18, 2008 Elküldve Szeptember18, 2008 Akkor húzzál bele, mert le vagy maradva vagy 23 ezressel :huh: További még legalább 150eKm-et <_< Najó, de milyen évjárat? Az enyém 2003-as...
Recommended Posts