Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok! Meg tudnátok mondani, hogy a G Astrát hányféle ablaktörlő motorral szerelik? Az enyém 2003 szeptemberi, és tönkrement az ablaktörlőm, bele lehet e rakni a 1998-as G Astráét?

Sedan, Caravan, Hatchback? <_< első/hátsó?

Elküldve
ötajtós és első, bár a válaszodból már látom, hogy többféle motor is lehetséges...

Tudomásom szerint 2 féle ablaktörlő motor volt .....Valeo és bosch de hogy kompatibilis-e azt nemtom...

Elküldve
Arra gondoltam, hogy kicsit feldobnám a kocsim külsejét némi szines csíkkal. Érthető okokból viszont nem szívesen nyúlnék a lakkozáshoz, festéshez, így arra gondoltam, hogy a taxikon, unixos, ilferros autókon látható matricászós céggel viteleztetném ki. Kérdésem, hogy szerintetek érdemes-e, ízlésesen megoldható-e ez így. Ha igen, akkor kit tudtok ajánlani. Ahogy elnéztem a piac elég szűk, leginkább csak üvegfóliázósok vannak.

Ízlésesen biztos nem <_< Ez az én véleményem. Bár te tudod..... Csak nehogy a "cicás autók" rovatba kössé ki :huh:

Elküldve
Tempomatosok!

Valakinek sikerült már érdemi előrelépést tennie az ügyben?

Még nem néztem meg az ECU csatiját, eddig hangszoró project ment, tegnap tettem be kolegámnak is. <_<

Majd megnézem.

Jó lenne egy G kapcsolási rajz, valaki nem tud, akkor lehetne előrelépni.

Elküldve
Arra gondoltam, hogy kicsit feldobnám a kocsim külsejét némi szines csíkkal. Érthető okokból viszont nem szívesen nyúlnék a lakkozáshoz, festéshez, így arra gondoltam, hogy a taxikon, unixos, ilferros autókon látható matricászós céggel viteleztetném ki. Kérdésem, hogy szerintetek érdemes-e, ízlésesen megoldható-e ez így. Ha igen, akkor kit tudtok ajánlani. Ahogy elnéztem a piac elég szűk, leginkább csak üvegfóliázósok vannak.

Hát ha mindenképp matricázni akarsz, akkor itt szoboszlón van egy cég, aki tökéletes munkát végez autódekorban, csak meg is kérik az árát. Láttam már munkájukat, tényleg hibátlan, de tényleg drága. A rendőrség mg a mentők is hozzájuk járnak matricáztatni <_<

Elküldve

Uhu,Te mit mondasz az ültetésről,ugy ,hogy a gyári gátlók maradnak bent.Nem koptatja el hamarabb a gumikat?Vagy érdemesebb gátlókat is cserélni,mondj vmit amit ajánlasz.Toronymerevítő kell?

Elküldve
Uhu,Te mit mondasz az ültetésről,ugy ,hogy a gyári gátlók maradnak bent.Nem koptatja el hamarabb a gumikat?Vagy érdemesebb gátlókat is cserélni,mondj vmit amit ajánlasz.Toronymerevítő kell?

Általános szabály hogy 30-40mm-nél nagyobb mértékű ültetés esetén mindenképp javallott a gátlócsere (leginkább olyanra amelyik speckó az ültetőrugóhoz lett tervezve - lásd rövidített szárú/keményebb gátlók), de én szívem szerint még a legkisebb mértékű ültetéshez is hozzáigazítanám a gátlót.

Elküldve

sajnos az astra g coupe tapasztalataim szerint hátul már 4 centinál is ajánlott a kemény gátló. annyira kicsi lesz a gátló mozgási útja hogy nincs ideje rendesen csillapitani.

az 5 ajtósok nem tudom hogy hogy viselkednek.

Nekem FK lengéscsillapitóm van, APEX rugóm ami 4 cm-t ültet, és a rugó az 1.4 eshez való azért hogy legyen egy kis komfortja, mert az gyengébb rugó.

az elején nem voltam megelégedve ezekkel, de mostmár azt mondom hogy jó. bekoptak <_< az elején nagyon pattogott, majd egy párezer után lágyabb lett.

nem túl kemény, nem billeg, müködik jól, meg vagyok elégedve ezzel így.

20.000 km tert mentem vele.

Elküldve
sajnos az astra g coupe tapasztalataim szerint hátul már 4 centinál is ajánlott a kemény gátló. annyira kicsi lesz a gátló mozgási útja hogy nincs ideje rendesen csillapitani.

az 5 ajtósok nem tudom hogy hogy viselkednek.

Nekem FK lengéscsillapitóm van, APEX rugóm ami 4 cm-t ültet, és a rugó az 1.4 eshez való azért hogy legyen egy kis komfortja, mert az gyengébb rugó.

az elején nem voltam megelégedve ezekkel, de mostmár azt mondom hogy jó. bekoptak <_< az elején nagyon pattogott, majd egy párezer után lágyabb lett.

nem túl kemény, nem billeg, müködik jól, meg vagyok elégedve ezzel így.

20.000 km tert mentem vele.

Köszi a segítséget Mindegyikőtöknek.

Elküldve

Sziasztok!

Ti mit tankoltok a gépállatba? <_<

Én fél éve csak Shell-t, néha kap egy kis V-Power-t is, haver az OMV-re esküszik. Kinek mi a tapasztalata?

Elküldve
Sziasztok!

Ti mit tankoltok a gépállatba? :huh:

Én fél éve csak Shell-t, néha kap egy kis V-Power-t is, haver az OMV-re esküszik. Kinek mi a tapasztalata?

Nézz körül a fogyasztás- topicban!

Én diesellel járok, "nagynevű" kútnál utoljára tavaly nyáron egy szerbiai MOL-kútnál tankoltam.

Lehet, hogy gasoilban nincs akkora szórás, mint benyában? <_<

Elküldve

2000.09 hótól...

minden eszi az olajat ha szétcsapják / szétcsapták jószokszor...

az asszony Z14XE je kölcsönzői autó volt, 110 van benne, és 16.000 km alatt 1 liter 5w30 fogyott belőle... erre vigyáztak, és nem is eszi az olajat.

Elküldve
2000.09 hótól...

minden eszi az olajat ha szétcsapják / szétcsapták jószokszor...

az asszony Z14XE je kölcsönzői autó volt, 110 van benne, és 16.000 km alatt 1 liter 5w30 fogyott belőle... erre vigyáztak, és nem is eszi az olajat.

Hali.

Köszi a választ.

2000.09 elött akkor még x-es motorokkal voltak szerelve.

Üdv.

Elküldve
A mai nap átléptük a 100.000km-et az astrámmal..... :huh:

Akkor húzzál bele, mert le vagy maradva vagy 23 ezressel :D

További még legalább 150eKm-et <_<

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.