Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Tehát ha jól értem a hosszuk különbözik? Ezek szerint van jobbos légterelős is, csak venni kell? de ha opeléknál veszek akkor ők tudnak adni gyárit ilyen jobbos kivitelben? Nekem még a gyári van fennt január óta 2200km-nél tartok a zsír új vassal. :lol: Amúgy én 190-nél sem éreztem a különbséget, ugyanúgy törölt mindkét lapát és simán kiláttam.

Ablaktőrlőt lehet darabra is venni van olyan fajta kiszerelés (pl champion stb.) G aStránál 50 a vezető oladali az anyós 48 cm azt hiszem de könnyen le tudjátok ellenőrizni autóalkatrész honlapokon.Lehet úgy is darab ra venni hogy légterelős. Vectra A ablak tőrlői ha jól emlékszem 48 cm-esek

A gyári neked SWF márkájú és nekem az volt a tapasztalatom hogy az a legjobb!

Elküldve

Szöget ütött a fejemben, hogy mi lenne ha angel eye lámpákat pakolnék a kocsira. Aki esetleg megtette már világosítson fel légyszi, hogy lett-e változás világításban? Rosszabb, jobb lett? Csak desing, vagy többet tud a gyárinál. Másrészt kérdésem, hogy kelle-e vmi kiegészítő (átalakító, foglalat), vagy mehet bele a gyári helyére?

Elküldve
Ablaktőrlőt lehet darabra is venni van olyan fajta kiszerelés (pl champion stb.) G aStránál 50 a vezető oladali az anyós 48 cm azt hiszem...

Juteszembe nektek nem rövid a vezetőoldali ablaktörlő? Mondjuk nem tudom hogy a kupénak másképp (jobban) dől-e a szélvédője mint a sima G Astrának, de engem zavar hogy a felső 10 centit nem törli az ablaktörlő, úgyhogy most azt találtam ki hogy pár foggal feljebb rakom a kart a vezetőoldali bordástengelyen (hogy ne érjen össze a két lapát), és hosszabb lapátot veszek erre az oldalra. Amúgy én is mértem, nekem 50 és 47 centi jött ki, de sztem így egy 56centis simán elfér a vezetőoldalra, meg talán az 50 centis sem lesz sok az anyósoldalra.

Elküldve
Mikor lesz az olajcseréd?

Rendelünk együtt? :lol:

Nekem augusztus végén, szeptember elején esedékes az olajcsere, és bár én maradok a metabond olajánál, szűrőket tuti a neten rendelek. kb 3000-4000 ft olaj,benzin, lég és pollen szűrő együtt. a pollenből van 2 fajta, az egyik "sima" papír-szerű, a másik aktív szenes, nyilván az drágább és akkor már nem él a 3-4000 Ft.

Elküldve
Tehát ha jól értem a hosszuk különbözik? Ezek szerint van jobbos légterelős is, csak venni kell? de ha opeléknál veszek akkor ők tudnak adni gyárit ilyen jobbos kivitelben? Nekem még a gyári van fennt január óta 2200km-nél tartok a zsír új vassal. :lol: Amúgy én 190-nél sem éreztem a különbséget, ugyanúgy törölt mindkét lapát és simán kiláttam.

na én meg azt hittem, hogy valahol lemaradt, vagy lelopták róla az anyós oldalon, közben meg ott nem is volt :lol:

Az ember mindig tanul, és rájön, hogy apróságokon spórolnak a gyárak. :lol:

Elküldve
Szöget ütött a fejemben, hogy mi lenne ha angel eye lámpákat pakolnék a kocsira. Aki esetleg megtette már világosítson fel légyszi, hogy lett-e változás világításban? Rosszabb, jobb lett? Csak desing, vagy többet tud a gyárinál. Másrészt kérdésem, hogy kelle-e vmi kiegészítő (átalakító, foglalat), vagy mehet bele a gyári helyére?

Ez ügyben ha jól emlékszem eltérőek a tapasztalatok. szerintem jobb lett, de főleg azután hogy tettem bele xenont.... :lol:

Így már határozottan jobb. Nem kell átalakító ha g astrához veszel. Javaslat: mivel kétféle is van (FK ill Sonar) szerintem FK-t vegyél mert elvileg abba átrakható az állítómotor... Nekem Sonar van, motor nélkül :lol: , igy elveszett az utastérből történő állítás lehetősége.(pedig kombiról lévén szó nem elhanyagolható...)Ja és utána ne felejtsd el a fényszóró beállítást elvégezni! Amúgy nem nagy meló: első lökös le, lámpák ki , lámpák be, lökös vissza , fényszóróállítás és kész.

Elküldve
Juteszembe nektek nem rövid a vezetőoldali ablaktörlő? Mondjuk nem tudom hogy a kupénak másképp (jobban) dől-e a szélvédője mint a sima G Astrának, de engem zavar hogy a felső 10 centit nem törli az ablaktörlő, úgyhogy most azt találtam ki hogy pár foggal feljebb rakom a kart a vezetőoldali bordástengelyen (hogy ne érjen össze a két lapát), és hosszabb lapátot veszek erre az oldalra. Amúgy én is mértem, nekem 50 és 47 centi jött ki, de sztem így egy 56centis simán elfér a vezetőoldalra, meg talán az 50 centis sem lesz sok az anyósoldalra.

Sok lesz!

Én már próbáltam, ha fentebb viszed pár foggal túl fog lendülni és kifut az ablak szélén, belever a műanyag szegélybe.

Ha normál fokozaton nem is,de gyors fokozaton túlszalad.

A gyári méret asszimetrikus, a jobb oldali rövidebb mint a vezető oldali.

Ha változtatni akarsz a törölt felületen, a mechanikán (rudazaton) kell módósítani, ennyit meg nem igen ér az egész....

Elküldve
na én meg azt hittem, hogy valahol lemaradt, vagy lelopták róla az anyós oldalon, közben meg ott nem is volt :lol:

Az ember mindig tanul, és rájön, hogy apróságokon spórolnak a gyárak. :lol:

Igen, egy kis darab műanyagon. :lol:

A főoldalon ha a forumokra kattintok nem müködik a frissítés óta. :lol:

Elküldve
Ez ügyben ha jól emlékszem eltérőek a tapasztalatok. szerintem jobb lett, de főleg azután hogy tettem bele xenont.... :lol:

Köszi az infókat.

Jól tudom, hogy a xenon izzókat csak vmi trafóval lehet belerakni, legalábbis ahhoz már kell vmit alkotni az elektronikában?

Elküldve
Köszi az infókat.

Jól tudom, hogy a xenon izzókat csak vmi trafóval lehet belerakni, legalábbis ahhoz már kell vmit alkotni az elektronikában?

igen,az gyújtja be az izzókat,de az autó elektronikájához nem kell hozzányúlni :lol:

Elküldve
igen,az gyújtja be az izzókat,de az autó elektronikájához nem kell hozzányúlni :lol:

Aham. A beszerelést illetően mennyire komplikát, csak közbe kell iktatni a trafót, gondolom megfelelő csatikat adnak hozzá, és széthúz-összedug-összedug jellegű a beszerelés, vagy ennél komplikáktabb, de adnak leírást?

Mennyibe fáj egy xenon szett?

Elküldve
Aham. A beszerelést illetően mennyire komplikát, csak közbe kell iktatni a trafót, gondolom megfelelő csatikat adnak hozzá, és széthúz-összedug-összedug jellegű a beszerelés, vagy ennél komplikáktabb, de adnak leírást?

Mennyibe fáj egy xenon szett?

Elfelejtettem kérdezni, hogy xenon szettből melyik márkát ajánljátok, és melyik az, amelyikre véletlenül se nézzek rá. Ahogy nézegettem a szetteket 2 izzó van benne, az Astra meg 4 izzós, tehát mi leszend azzal az izzóval, ami csak a fényszóró felkapcsolásakor világít? Marad benne a mostani izzó, vagy érdemes két szettet venni?

Elküldve
Sok lesz!

Én már próbáltam, ha fentebb viszed pár foggal túl fog lendülni és kifut az ablak szélén, belever a műanyag szegélybe.

Ha normál fokozaton nem is,de gyors fokozaton túlszalad.

A gyári méret asszimetrikus, a jobb oldali rövidebb mint a vezető oldali.

Ha változtatni akarsz a törölt felületen, a mechanikán (rudazaton) kell módósítani, ennyit meg nem igen ér az egész....

Nem lett sok, pár foggal már feljebb raktam a vezetőoldalit, és kipróbálva (a normál fokozaton ugyan) még így is jó 5-6 centire áll meg az A oszloptól a felső holtpontnál (korábban volt az 8 centi is), úgyhogy nem hinném hogy a gyorsabbik fokozaton túlszaladna.

Elküldve
Elfelejtettem kérdezni, hogy xenon szettből melyik márkát ajánljátok, és melyik az, amelyikre véletlenül se nézzek rá. Ahogy nézegettem a szetteket 2 izzó van benne, az Astra meg 4 izzós, tehát mi leszend azzal az izzóval, ami csak a fényszóró felkapcsolásakor világít? Marad benne a mostani izzó, vagy érdemes két szettet venni?

Xenon márkákhoz nem értek úgyhogy nem is adnék tanácsot, de ha sima xenonszettet veszel, akkor az H7-es és természetesen a tompított helyére megy be, a távolsági fény az amúgyis HB3-as, tehát oda ilyen szett kéne (amit én eddig nemigen találtam), viszont ha ide is tennél xenont, akkor elveszne a fénykürt funkciód...

Elküldve
viszont ha ide is tennél xenont, akkor elveszne a fénykürt funkciód...

na azt már nem :-)

okes, köszi. Nem tudtam, hogy megy ez a xenon cuccos. Azt meg tudja valaki mondani, hogyha gyárilag rendel az ember (más autókba) xenon lámpákat az miért 100.000 körül indul? A xenon fényszórók nem véletlenül más anyagból vannak mint a sima (hogy szét ne égjen vagy ilyesmi)?

Elküldve

A gyári xenonokhoz tartozik automata magasságállítás és magasnyomású fényszórómosó.

És asszem D2S foglalatú lámpa van hozzá gyárilag. azért olyan drága.

Elküldve

A Caravanban hol találom meg a benzinszűrőt?

Gondoltam megtankolom Fehérváron némi E85-el a vasat, hogy tisztuljon a belseje.

Ahogy olvasom, nem árt utána ránézni, cserélni a szűrőt, hátha telelöki retekkel.

Szóval merre találom?

Venni csak gyárit, vagy autósboltban valami normálisabb univerzális is rámehet?

(gyáriért el kell kutyázni messzebbre)

Elküldve
jobboldalon a hátsó kerék előtt, küszöb mögött. sokféle utángyári is van, a nem a legolcsóbbat érdemes keresni.

Nekem itt a fórumon azt is mondták, hogy házilag nem is lehet cserélni. :lol:

Elküldve
Sziasztok!

Szeretnék szerezni (vagy legalábbis tisztességes összegért megvásárolni (1-2 ezer HUF)) egy olyan G Astra kulcsot ami a lapos fajta (2003-as) és van rajta távirányító, tehát ha megnyomom a gombot akkor villog a LED. Semmi más nem számít. Nem kell, hogy nyisson is valamit. Úgy is jó, ha mechanikailag is meg van nyomoritva, csak ne látsszon, hoyg fake. Bontókat hívtam, de csak zárgarnitúrával együtt árulják, de úgy sokba kerül. Kérdeztem, hogy mi van azzal a kulccsal ami ahhoz a zárhoz való amit erre a garnitúrára cserélnek, de nem volt tippjük, hogy hogy tudnám megszerezni. Zár javítással foglalkozó céget is hívtam, ők bizalmi okból minden kulcsot, a működésképtelent is visszaadják a tulajnak.

Van valakinek tippje, hogy honnan tudnék szerezni egyet?

Köszi,

Csaba

Nekem lesz nemsokára egy távirányítós kulcs házam fölösbe(elektronika nélkül). De egyébként vaterán szokott lenni mostanság. Ill. vagy te vagy más keresett csak gombokat... akit érdekel a kulcs-ház keressen meg Pü-ben.

Elküldve
Nekem itt a fórumon azt is mondták, hogy házilag nem is lehet cserélni. :lol:

Miért ne lehetne? A benzines elvileg lelégteleníti magát, amikor ráadod a gyújtást, legalábbis én így tudom. (ac megy, míg nincs nyomás)

Elküldve
Miért ne lehetne? A benzines elvileg lelégteleníti magát, amikor ráadod a gyújtást, legalábbis én így tudom. (ac megy, míg nincs nyomás)

Mert a szűrő cseréjéhez specko szerszám kell, és ha letöri az ember, akkor. :lol:

Elküldve

Lehet cserélni házilag, nem nagy vmi és a rendszered sem lesz levegős.

A spec. bilincs levétele kicsit macerás, de megfelelő csőrös hajlított fogóval megoldható.

Nekem márkaszervíz cserélt a tavasszal kemény bruttó 840 pézért.....

Ennyiért viszont nem éri meg még aláfeküdni sem..... :lol:

Elküldve

Üdv!

Egy bivalyerős, Z12XE motorkódú masinám van. :lol: :lol: Mivel gondolom, hogy nem ez a legelterjedtebb motor típus, ezért azt szeretném megkérdezni, hogy meghibásodások esetén számíthatok-e arra, hogy ennek a verziónak drágább, avagy kisebb-é az alkatrész ellátottsága? Vagy a leggyakrabban tönkre menő dolgok motorfüggetlenek? Be kell-e spájzolnom a befőtt mellé esetleg egy-két alkatrészt? :lol: 2004-es modellévű, Belga gyártmány. Jó mint a csokijuk. :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.