Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Gold-ot ajánlanám. Az az általános felhasználású típusa a metabondnak.

Megalene-t is ajánlani tudom, én használom. Nekem az omiban érezhető hogy megdobja az oktánszámot,

és a langyos motornál korábban észlelhető apró rángatások is eltűntek (valszeg ez is összefüghet a szar

magyar benyával, illetve annak feljavításával).

A Yamahában eszméletlen különbség volt teljesítményileg, amikor megkapta a Megalene-t! Nem tudom, mit csinált a benyával, de sokkal jobban harapott. Ez egy YZ-250 volt, tehát sima 2 ütemű cross versenytechnika.

Amikor nem volt adalékom, mintha megtorpant volna... A jóhoz könnyű volt hozzászokni.

De a tisztító hatására nem válaszoltál. Ez tisztán tartja az injektort, vagy arra azért ne számítsak?

A Gold miben más, mint az "M"? Mivel tud kevesebbet a "C" a többieknél?

Erről sehol nem írnak semmit... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mivel szvsz ebben a topikban lehet aktuális, megkérdezném, hogy ugye nem opelklubos koléga árulja pénzért a teszveszen az így csináld astra G könyvet digitális formában (ami gondolom mindőnknek megvan)? :lol:

Nem hiszem el, hogy valaki innen képes lenne ilyesmire, viszont valahogy odakerült, az tuti :lol:

Na jó... ez csak az én véleményem, mindenki abból csinál pénzt, amiből akar meg tud :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mivel szvsz ebben a topikban lehet aktuális, megkérdezném, hogy ugye nem opelklubos koléga árulja pénzért a teszveszen az így csináld astra G könyvet digitális formában (ami gondolom mindőnknek megvan)? :lol:

Nem hiszem el, hogy valaki innen képes lenne ilyesmire, viszont valahogy odakerült, az tuti :lol:

Na jó... ez csak az én véleményem, mindenki abból csinál pénzt, amiből akar meg tud :lol:

nekem még nincs meg, de kajtatom :-( Ebben nem hiszem, hogy a twinport motor is benne van. Jól gondolom?

Link to comment
Megosztás:

Ma láttam egy Corsa D-t, az volt ráírva, hogy "EcoFlex"....

Ez megint valami újabb motorkód, újabb motor? A kocsi új volt 'L'-es rendszámú, szerintem 1-2 hetes, mert eddig nem láttam a cégnál, igaz van 20-30 bérautó, és 60-80 céges.

Ez egy jó kis átverés. Az opel nem csinált semmit, nincs ilyen hogy csökketnette vmelyik motor károsanyag kibocsátását, hanem fogta a legkissebb károsanyag kibocsátású motorját és azt mondta, hogy na ez lesz az EcoFlex, és egy két zöld matricát rárakott a kocsira, hogy hölgy tulajdonosai környezetbarát vonalát önigazolhassa. Asszem műszerfalon, a kocsi fenekén van matrica a sebváltó meg bezöldült, de lehet ott is van felirat.

Megnézed az árlistát abból jól látszik, hogy az 1,3-as dieselhez van alapból és másba mégcsak nem is rendelhető.

Link to comment
Megosztás:

De a tisztító hatására nem válaszoltál. Ez tisztán tartja az injektort, vagy arra azért ne számítsak?

A Gold miben más, mint az "M"? Mivel tud kevesebbet a "C" a többieknél?

Erről sehol nem írnak semmit... :lol:

Igen, van neki tisztító funkciója is. És tartalmazza a felületnemesítő komponenst is, vagyis az

AC pumpa és az injektor kényesebb kopó alkatrészeinek növeli az élettartamát.

A Gold az általánosabb felhasználású adalék, ez szinte minden felhasználási területre alkalmas.

Az M adalékban kisebb méretű polikerámiás komponensek vannak, az új motorokhoz kisebb

kopottságához igazítva, illetve mások a kémiai tulajdonságai (lerakódásokat oldó és lebegtető

képességeő pl), szintén az új motorok igényéhez igazítva. A C-ben pedig pont fordítva van

mindez, az öregebb motorok igényeihez szabva.

Link to comment
Megosztás:

Na akkor nézzük konkrétan, mert ez azért nem ilyen egyszerű, X-es motorkódból is van láncos, meg Z-ből is van szíjas:

Astra G benzinmotorok:

X12XE - láncos

Z12XE - láncos

Z12XEP (Twinport) - láncos

X14XE - szíjas

Z14XE - szíjas

Z14XEP (Twinport) - láncos

X16SZR - szíjas

X16XEL - szíjas

Z16SE - szíjas

Z16XE - szíjas

Z16XEP (Twinport) - szíjas

Z16YNG - szíjas

X18XE1 - szíjas

Z18XE - szíjas

Z18XEL - szíjas

X20XER (OPC szívó) - szíjas

X20XEV - szíjas

Z20LET (OPC Turbo) - szíjas

Z22SE - láncos

Astra G dízelmotorok:

X17DTL - szíjas

Y17DT - szíjas

Z17DTL - szíjas

X20DTL - láncos

Y20DTH - láncos

Y20DTL - láncos

Y22DTR - láncos

Huh! Ma is tanultam valamit!

Link to comment
Megosztás:

Gondolom hallotátok MÁV ÁBE

És mi van akkor, ha kárt okozok, de a biztosító nem fizet, hiába van érvényes szerződésem?

Átkötni nem lehet azt írják....

De nem érdekel, ha az A0-ból A0 lessz, lejebb nem sorolhatnak.....Hiába van befizetve az e negyedéves díjjam, befizetném egy másikhoz, csak biztosítson....

Így az ember ki sem mer menni, mert ha több milliós kárt csinál, élete végéig nyögheti....

Szerintetek? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Gondolom hallotátok MÁV ÁBE

És mi van akkor, ha kárt okozok, de a biztosító nem fizet, hiába van érvényes szerződésem?

Átkötni nem lehet azt írják....

De nem érdekel, ha az A0-ból A0 lessz, lejebb nem sorolhatnak.....Hiába van befizetve az e negyedéves díjjam, befizetném egy másikhoz, csak biztosítson....

Így az ember ki sem mer menni, mert ha több milliós kárt csinál, élete végéig nyögheti....

Szerintetek? :lol:

Eléggé szívás annak, aki náluk van, legalábbis ezt olvastam róla origón.

Átkötni nem lehet, mert csak novemberben lehet, ha a biztosító még nem csődölt be hivatalosan is.

A0-ból sorolhatnak lejjebb, sőt meg is teszik, ahogy a cikkben írják, méghozzá M4-be, ha a következő negyedévest nem fizeted be! Az is eléggé gáz, hogy amíg nem húzzák le a rolót hivatalosan, addig az okozott károk összege növekszik. A fentmaradó hiányt a roló lehúzása után, pénzügyi felszámoláskor a tagoknak kell kifizetni, taglétszámra leosztva... Ez jelen pillanatban 30-40e közötti összeg, de ebből csak több lesz, ha még húzzák az időt. :lol:

Ez az egész azért van, mert EGYESÜLET formájában működik/működött. Remélem ezek után állambácsi beszigorít itt is, mint az utazási irodáknál.

Link to comment
Megosztás:

Eléggé szívás annak, aki náluk van, legalábbis ezt olvastam róla origón.

Átkötni nem lehet, mert csak novemberben lehet, ha a biztosító még nem csődölt be hivatalosan is.

A0-ból sorolhatnak lejjebb, sőt meg is teszik, ahogy a cikkben írják, méghozzá M4-be, ha a következő negyedévest nem fizeted be! Az is eléggé gáz, hogy amíg nem húzzák le a rolót hivatalosan, addig az okozott károk összege növekszik. A fentmaradó hiányt a roló lehúzása után, pénzügyi felszámoláskor a tagoknak kell kifizetni, taglétszámra leosztva... Ez jelen pillanatban 30-40e közötti összeg, de ebből csak több lesz, ha még húzzák az időt. :lol:

Ez az egész azért van, mert EGYESÜLET formájában működik/működött. Remélem ezek után állambácsi beszigorít itt is, mint az utazási irodáknál.

Nah szép, majd még Én fizetek, mert a Vezetők lenyulták a pénzt. :lol:

Azt látni szeretném....

Most azonnal kellene lehúzni a rolót. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nah szép, majd még Én fizetek, mert a Vezetők lenyulták a pénzt. :lol:

Azt látni szeretném....

Most azonnal kellene lehúzni a rolót. :lol:

Eddig biztosítást, ezután tanulópénzt kell fizetni. :lol: :lol:

Ez nem most kezdődött. A szervízek (még a MÁV-ABE szerződöttek) többsége már régóta nem áll szóba (értsd nem vállalja) ezen egyesületi formában működő biztosítós károk javítását és kárrendezését. Úgy hallottam, hogy a KÖBE-s károsokat is sok helyről elhessegették már.

Ha jól értettem, akkor a mindenkit érintő befizetés csak akkor élne, ha a tagság szeretné az egyesületet megmenteni. Amennyiben erre a tagság nem hajlandó - és nagyon úgy áll a dolog - , akkor a károkozó tagra vernek rá és hajtanak beminden költséget.

Hát így jár az, aki csak az árcédulát nézi.

Link to comment
Megosztás:

Nos pl tesómnak is náluk van biztosítva az autója, de hogy ő egy kanyi vasat sem fog fizetni senki helyett (nyilván ha kárt okoz az más tészta) az tuti. Csak nehogy pofánverjen valakit a biztosítónál :lol:

De az is biztos, hogy használni fogja a kocsit az utolsó negyedévben is, hisz nem a biztosítottakon múlik, hogy kötnek e biztosítást akár ott, akár másik biztosítónál. Állambácsi, meg a biztosítók nem teszik lehetővé az év közbeni váltást, hát akkor fizessenek ők!

Ha én egyszer hajlandó lennék esetleg magasabb díjjal is biztosítást kötni másik biztosítónál, akkor inentől kezdve szvsz nem az én problémám, ha ezt nem engedik a társaságok.

Ha meg már rég óta látszott, hogy ne3m stabil a biztosító, akkor miért nem bukott ki egy éves felülvizsgálatnál. Úgy tudom hogy minden biztosító csak akkor működhet, ha minimum a tárgyévre megfelelő háttérrel rendelkezik, egyébként nem szabadna engedélyezni a működést.

Ez az én véleményem.

Link to comment
Megosztás:

Nos pl tesómnak is náluk van biztosítva az autója, de hogy ő egy kanyi vasat sem fog fizetni senki helyett (nyilván ha kárt okoz az más tészta) az tuti. Csak nehogy pofánverjen valakit a biztosítónál :lol:

De az is biztos, hogy használni fogja a kocsit az utolsó negyedévben is, hisz nem a biztosítottakon múlik, hogy kötnek e biztosítást akár ott, akár másik biztosítónál. Állambácsi, meg a biztosítók nem teszik lehetővé az év közbeni váltást, hát akkor fizessenek ők!

Ha én egyszer hajlandó lennék esetleg magasabb díjjal is biztosítást kötni másik biztosítónál, akkor inentől kezdve szvsz nem az én problémám, ha ezt nem engedik a társaságok.

Ha meg már rég óta látszott, hogy ne3m stabil a biztosító, akkor miért nem bukott ki egy éves felülvizsgálatnál. Úgy tudom hogy minden biztosító csak akkor működhet, ha minimum a tárgyévre megfelelő háttérrel rendelkezik, egyébként nem szabadna engedélyezni a működést.

Ez az én véleményem.

Ha kárt okoz, az sem más tészta, hiszen érvényes szerződése van, vagy nem? Fizessen abiztosító!

Ha nem sikkasztotak volna, rendessen kezelték volna a társaság pénzét nem lenne ez a helyzet....

És Igazad van, ha nem engednek más bíztosítohoz (nah hát ez milyen kicseszés, kinek az érdeke, senkié szerintem), hiába fizetné be a hátralevő részt....akkor állja az a kárt, aki ezt a nagyszerű dolgot kitalálta....

Link to comment
Megosztás:

Ha kárt okoz, az sem más tészta, hiszen érvényes szerződése van, vagy nem? Fizessen abiztosító!

Ha nem sikkasztotak volna, rendessen kezelték volna a társaság pénzét nem lenne ez a helyzet....

És Igazad van, ha nem engednek más bíztosítohoz (nah hát ez milyen kicseszés, kinek az érdeke, senkié szerintem), hiába fizetné be a hátralevő részt....akkor állja az a kárt, aki ezt a nagyszerű dolgot kitalálta....

Nyilván a károkozás alatt arra gondoltam, hogy az utolsó negyedévben, amikor gyakorlatilag nem lesz biztosítva (a biztosítók hibájából), hogy a biztosító nem fogja kifizetni, előbb utóbb úgyis a károkozóra verik, ami persze szintén jogtalan, hisz a biztosított nem tehet arról, hogy a biztosítónál valaki meggazdagodott.

Hát nyúljon zsebbe az, aki elcseszte a biztosítót!

Link to comment
Megosztás:

Nos pl tesómnak is náluk van biztosítva az autója, de hogy ő egy kanyi vasat sem fog fizetni senki helyett (nyilván ha kárt okoz az más tészta) az tuti. Csak nehogy pofánverjen valakit a biztosítónál :lol:

Nos, ebben ne legyél biztos, mert a szerződésben, amit aláírt a belépéskor leírják, hogy az egyesület tagja lettél. Az egyesületi forma nem korlátolt felelősségű forma, tehát a tagok az egyesület pénzügyeiben felelősek. (hiába nem ő intéz mindent) Ezért volt az is, hogy mindenki szavazhatott, aki megjelent az ominózus közgyűlésen. Az egyesület felszámolásakor keletkező hiányt a tagoknak kell állniuk, legjobb tudomásom szerint. (nem csak jelen biztosítós esetben, hanem egyéb egyesületeknél is)

A biztosítónál meg nem lesz egyszerű pofánverni lassan senkit, mert ha így halad, nem lesz ott senki...

Amúgy érdekes a cikk, amit írtak róla, miért nem vették át más társaságok. A lényege: idióta vezetés miatt mindeféle emberkével áron alul kötöttek biztosítást, több balesetesnek sem vették el a B fokozatát, stb. Így nem gazdaságos az átvételük, így minden társaság kihátrált.

Link to comment
Megosztás:

Megkímélt 4 éves Opel Astra G 700 000 km-rel eladó!

...ez is lehetne, csakhogy az első és valószínűleg az utolsó tulajdonosnak esze ágában sincs megválni tőle. És igaza van! Hiszen erről az autóról legalább biztosan lehet tudni hogy mennyi km van benne: pontosan 695301. Mindemellett az állapota is olyan hogy ebből egy ügyes nepper legalább félmilliót visszatekerhetne. (és utána még mindíg magyarázkodhatna hogy került 200 000 km az autóba.) Annak ellenére hogy ez az autó a legek legje, és a tulajdonos egy nagyon kedves ember, a világ legszánalmasabb interjúját sikerült vele összehozni:

-Hagyta valaha cserben?

-Nem.

-Eszi az olajat?

-Nem.

-Motorgenerál volt?

-Nem.

-Hát akkor legalább egy vezérműlánc csere?

-Az sem.

-Köszönöm.

Így nehéz tovább fűzni a szálat, ezért megkérem meséljen valamit magától:

-Idén ki kellett cserélnem az akkumulátort...-majd szabadkozva hozzáteszi- de csak azért mert... a lényeg hogy nem az akku hibája volt. A következő egy kuplungcsere volt 400 000 km-nél majd új vízpumpa 500 000km-nél. Riportalanyom mindkét esetben hozzzáteszi:

-De, csak azért mert...

Úgy látszik ez az autó nem hibázik soha. A tulajdonos szerint a titok a karbantartásban van: rendszeresen át kell nézetni, és amit cserélni kell azt azonnal.

És a végszó:

-A 700 000 km alatt volt komolyabb sérülés?

Ekkor ez a kedves úr rámutat az egyik dísztárcsára:

-Sajnos ezt ki kellett cserélni, így most nem egyforma...

Már legalább 1 500 000 000-szor körbefordult a motor de még nem volt megbontva. Ebben még gyári a vezérműlánc is 700 000 futott. Egyetlen árulkodó jel a tükörfényesre kopott kormány és a váltógomb, de még ezekkel sem sejtet többet mint 200 000 km. Magyarország egyik legnagyobb futásteljesítményű autója talán épp a felemás dísztárcsáktól lesz hiteles. Ez az autó arra van hogy használják.

/Idézet a 2008 júliusi Opel Magazinból./

Na ehhez mit szóltok?

Link to comment
Megosztás:

Az egész biztosítós brigád egy rohadt xar banda. Tavalyi biztosítóm egy nagy társaság volt idénre a duplájára emelte a díjjat majdhogynem, pedig károkozás nem történt. Hát naná ogy a legolcsóbhoz fogok menni senki nem ellensége saját pénzének. Nem egy esetben hallottam szegény máv biztosítóval rendelkező ember megverését mikor az kárt okozott. Ez mo. Az állam meg nem tesz semmit, pedig bele szólhatna nyugodtan.Nem kell autót törni és kész. Tudni kell vezetni.

Link to comment
Megosztás:

Eléggé szívás annak, aki náluk van, legalábbis ezt olvastam róla origón.

...meg szvsz annak is aki nem náluk van, de egy olyantól szenved balesetet, aki a MÁV-nál van/volt biztosítva. Ha ugyanis a károkozó nem fizet, akkor futhatsz a pénzed után polgári peres úton vagy ahogy tudsz/sikerül. Úgyhogy sűrű ima...

Link to comment
Megosztás:

Nos pl tesómnak is náluk van biztosítva az autója, de hogy ő egy kanyi vasat sem fog fizetni senki helyett (nyilván ha kárt okoz az más tészta) az tuti. Csak nehogy pofánverjen valakit a biztosítónál :lol:

De az is biztos, hogy használni fogja a kocsit az utolsó negyedévben is, hisz nem a biztosítottakon múlik, hogy kötnek e biztosítást akár ott, akár másik biztosítónál. Állambácsi, meg a biztosítók nem teszik lehetővé az év közbeni váltást, hát akkor fizessenek ők!

Ha én egyszer hajlandó lennék esetleg magasabb díjjal is biztosítást kötni másik biztosítónál, akkor inentől kezdve szvsz nem az én problémám, ha ezt nem engedik a társaságok.

Ha meg már rég óta látszott, hogy ne3m stabil a biztosító, akkor miért nem bukott ki egy éves felülvizsgálatnál. Úgy tudom hogy minden biztosító csak akkor működhet, ha minimum a tárgyévre megfelelő háttérrel rendelkezik, egyébként nem szabadna engedélyezni a működést.

Ez az én véleményem.

Nos a mostani helyzet az, hogy amikor a PSZÁF megvonja a működési engedélyt, felszámol(tat)ja az egyesületet, abban a pillanatban szerződhetsz más társasághoz úgy, hogy viszed magaddal a B/M besorolásodat. Abban csak reménykedni lehet, hogy ez még a harmadik negyedév vége előtt bekövetkezik.

A másik lehetőség a járgány eladása (papíron) családtagnak ill. nálatok csere a testvéreddel. Ez sem tökéletes megoldás, mert egyrészt nem kicsi költségvonzata van az átírásnak, másrész az objektív feleleősségvállalás sem ösztönzi az "én járok a te autóddal, te pedig az enyémmel" felállást.

Ami magát a biztosítót illeti csak a vak nemlátta mi történik: felfüggesztett új tag toborzási jog, javítóműhelyek elutasító magatartása, stb. ...

Na ja ! A hipermarketek is árulnak saját márkaneves ill. no name motorolajokat. B kat. jogsit is hirdetnek 65-80 eFt-ért. Aki mindezeknek "bedől" az nem a naív, megtévesztett, hanem az előre meggondolt kategória.

Link to comment
Megosztás:

...meg szvsz annak is aki nem náluk van, de egy olyantól szenved balesetet, aki a MÁV-nál van/volt biztosítva. Ha ugyanis a károkozó nem fizet, akkor futhatsz a pénzed után polgári peres úton vagy ahogy tudsz/sikerül. Úgyhogy sűrű ima...

Na ja. Remélem mielőbb lerántják a rolót náluk, hogy átszerződjenek a népek máshova, ahol van fedezet.

Addig is veszek egy rendszám nélküli KRAZT, és azzal járok. (Majd én is azt mondom, most esett le a rendszám. MINDKETTŐ) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az a hang bár nem vagyok benne teljesen biztos de szerintem az olaj szürü hangja.

A motor leállitása után az még néhány másodpercig forog.

Azért az nagyon fura gondolat hogy a vezérmü lánc hangja ,leállítás után:)

Szerencsétlen vezérlés:)

kormány szervó - szivattyú....

Ha lefullasztod az autót (gyújtás rajta marad) elég hosszan hallod ezt a hangot fokozatosan eső fordulat kíséretében....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.