Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok!

Lehet nem jó topicba írom a kérdésemet, ha így lenne előre is elnézést kérek.

1 hete ültem át 1.2-es 3 ajtós G Astrámból egy 1.4 Twinportos Caravan G Astrába (leendő családtag bővülés miatt :lol:).

Arra lettem figyelmes, hogy az 1.4-es motor "morgó", "dizeles" hangot hallat magából csak és kizárólag amikor gázt adok, gyorsítok.

Folyamatos sebességnél nem hallom ezt a hangot.

Kérdés, minden új 1.4-es ilyen hangot hallat gyorsításnál, vagy hozzászokott a fülem az 1.2-es motor hangjához?

Várom észrevételeteket.

Loar

Hát ezek az 1.4-es twinportok már csak ilyenek,használd egészséggel.

Elküldve
Sziasztok!

Lehet nem jó topicba írom a kérdésemet, ha így lenne előre is elnézést kérek.

1 hete ültem át 1.2-es 3 ajtós G Astrámból egy 1.4 Twinportos Caravan G Astrába (leendő családtag bővülés miatt :lol:).

Arra lettem figyelmes, hogy az 1.4-es motor "morgó", "dizeles" hangot hallat magából csak és kizárólag amikor gázt adok, gyorsítok.

Folyamatos sebességnél nem hallom ezt a hangot.

Kérdés, minden új 1.4-es ilyen hangot hallat gyorsításnál, vagy hozzászokott a fülem az 1.2-es motor hangjához?

Várom észrevételeteket.

Loar

Én villanymotor hangokat hallok az enyémből, főleg, amikor leállítom.

Elküldve
Én villanymotor hangokat hallok az enyémből, főleg, amikor leállítom.

Örulj neki legalább nem eszik sok benyát.(ilyen árak mellett)Amúgy az enyém is olyan hangot ad,ha leállítom.

Elküldve
Örulj neki legalább nem eszik sok benyát.(ilyen árak mellett)Amúgy az enyém is olyan hangot ad,ha leállítom.

Csatlakozom a villanymotoros meghajtásúakhoz :lol:

Elküldve
Én villanymotor hangokat hallok az enyémből, főleg, amikor leállítom.

Villanymotor? Nem rossz ötlet, lehet én is szereltetek ilyet + napelemes paneleket. :lol:

Elküldve
Kérdés, minden új 1.4-es ilyen hangot hallat gyorsításnál, vagy hozzászokott a fülem az 1.2-es motor hangjához?

Ez ilyen. Az 1.6 még morgósabb... :lol: Egyébként régebben is panaszkodott már itt vki a morgós hangra. Szal nyugi, vigasztaljon a tudat, hogy jobban megy az autó. :lol:

Elküldve
Ez ilyen. Az 1.6 még morgósabb... :lol: Egyébként régebben is panaszkodott már itt vki a morgós hangra. Szal nyugi, vigasztaljon a tudat, hogy jobban megy az autó. :lol:

Rendben, megnyugtattatok. :lol:

Elküldve

Sziasztok!

Szeretnék szerezni (vagy legalábbis tisztességes összegért megvásárolni (1-2 ezer HUF)) egy olyan G Astra kulcsot ami a lapos fajta (2003-as) és van rajta távirányító, tehát ha megnyomom a gombot akkor villog a LED. Semmi más nem számít. Nem kell, hogy nyisson is valamit. Úgy is jó, ha mechanikailag is meg van nyomoritva, csak ne látsszon, hoyg fake. Bontókat hívtam, de csak zárgarnitúrával együtt árulják, de úgy sokba kerül. Kérdeztem, hogy mi van azzal a kulccsal ami ahhoz a zárhoz való amit erre a garnitúrára cserélnek, de nem volt tippjük, hogy hogy tudnám megszerezni. Zár javítással foglalkozó céget is hívtam, ők bizalmi okból minden kulcsot, a működésképtelent is visszaadják a tulajnak.

Van valakinek tippje, hogy honnan tudnék szerezni egyet?

Köszi,

Csaba

Elküldve
Csatlakozom a villanymotoros meghajtásúakhoz :lol:

Én is csatlakozok a villanyosokhoz. Bár engem leálló turbinára emlékeztet, pont erről írtam a "műszaki problémák" topicban.

Igazából nem probléma, de érdekelne, mi csinálja.

Elküldve
Sziasztok!

Szeretnék szerezni (vagy legalábbis tisztességes összegért megvásárolni (1-2 ezer HUF)) egy olyan G Astra kulcsot ami a lapos fajta (2003-as) és van rajta távirányító, tehát ha megnyomom a gombot akkor villog a LED. Semmi más nem számít. Nem kell, hogy nyisson is valamit. Úgy is jó, ha mechanikailag is meg van nyomoritva, csak ne látsszon, hoyg fake. Bontókat hívtam, de csak zárgarnitúrával együtt árulják, de úgy sokba kerül. Kérdeztem, hogy mi van azzal a kulccsal ami ahhoz a zárhoz való amit erre a garnitúrára cserélnek, de nem volt tippjük, hogy hogy tudnám megszerezni. Zár javítással foglalkozó céget is hívtam, ők bizalmi okból minden kulcsot, a működésképtelent is visszaadják a tulajnak.

Van valakinek tippje, hogy honnan tudnék szerezni egyet?

Köszi,

Csaba

Hogy fake? Ezt kifejtenéd bővebben mert nem nagyon vágom az idegen nyelveket. Mire kell neked ez a kulcs ha már ennyire mindegy hogy mechanikailag is sérült, stb.

Szerintem keress totálkáros autókat, tulajdonosait és próbáld elkunyizni tőlük a kulcsot.

Elküldve
Én is csatlakozok a villanyosokhoz. Bár engem leálló turbinára emlékeztet, pont erről írtam a "műszaki problémák" topicban.

Igazából nem probléma, de érdekelne, mi csinálja.

Szerintem a lánc vezérmű.

Elküldve
Szerintem a lánc vezérmű.

Hát... én azt nem gondolnám...én úgy tudom (legalábbis az enyém) szíjas nem pedig láncos, de szvsz a láncos sem ad ilyen hangot leállításkor.

Erre azért kérnék megerősítést!

Elküldve
A szélvédőnek azt a darabját oda kell adják. Új matricát nem kapsz csak új rendszámmal.

Sziasztok!

Én matricaátrakást a szélvédőcsere után úgy szoktam megoldani, hogy hőlégfúvóval fölmelegítem az üveg másik oldalát és egy vékony éles pengével leszedem a matricát. Egy kicsit szokott láttszani,hogy volt bántva de meg lehet menteni. Eddig még nem volt gond egy autónál sem a hatóságok részéről.

Üdv: András

Elküldve
Szerintem a lánc vezérmű.

Azt furcsállnám igazán, mivel szíjas a drágám. :lol:

Amúgy nem lánchang! Mint egy leálló porszívó, valami hasonló hang, csak halkabb, rövidebb.

Elküldve

Opel16V és más Metabondos urak!

Olajba való adalékból melyiket érdemes venni egy 98000-et futott motorba?

Az olajat nem eszi, legalábbis nem látványosan. 1200km alatt nem vettem észre a nívón változást. (Mobil 5w-40 olaj van benne, ezt kap most is)

A Megalene adalékot használja valaki közületek? Motorban használtam régebben, de ott a teljesítmény miatt. Autóban mit tud? Érdemes költeni rá szerintetek? (injektort mennyire takarítja pl?)

Elküldve

Az a hang bár nem vagyok benne teljesen biztos de szerintem az olaj szürü hangja.

A motor leállitása után az még néhány másodpercig forog.

Azért az nagyon fura gondolat hogy a vezérmü lánc hangja ,leállítás után:)

Szerencsétlen vezérlés:)

Elküldve
Opel16V és más Metabondos urak!

Olajba való adalékból melyiket érdemes venni egy 98000-et futott motorba?

Az olajat nem eszi, legalábbis nem látványosan. 1200km alatt nem vettem észre a nívón változást. (Mobil 5w-40 olaj van benne, ezt kap most is)

A Megalene adalékot használja valaki közületek? Motorban használtam régebben, de ott a teljesítmény miatt. Autóban mit tud? Érdemes költeni rá szerintetek? (injektort mennyire takarítja pl?)

Gold-ot ajánlanám. Az az általános felhasználású típusa a metabondnak.

Megalene-t is ajánlani tudom, én használom. Nekem az omiban érezhető hogy megdobja az oktánszámot,

és a langyos motornál korábban észlelhető apró rángatások is eltűntek (valszeg ez is összefüghet a szar

magyar benyával, illetve annak feljavításával).

Hidró tőke adalékrol mi a véleményetek?

ne. az tömítő adalék, több hátránya van, mint haszna.

Elküldve
Azért az nagyon fura gondolat hogy a vezérmü lánc hangja ,leállítás után:)

Szerencsétlen vezérlés:)

oke, oke jobban belegondolva igazatok van, visszaszívom.

Elküldve
Hát... én azt nem gondolnám...én úgy tudom (legalábbis az enyém) szíjas nem pedig láncos, de szvsz a láncos sem ad ilyen hangot leállításkor.

Erre azért kérnék megerősítést!

X szíjas

Z láncos motor

ha a harmadik P akkor twinportos

Elküldve
Én is csatlakozok a villanyosokhoz. Bár engem leálló turbinára emlékeztet, pont erről írtam a "műszaki problémák" topicban.

Igazából nem probléma, de érdekelne, mi csinálja.

te hallottál már leálló turbinát? hol? merre dolgozol? Én hallottam az tuti....áramgyár...:lol:

Elküldve
X szíjas

Z láncos motor

ha a harmadik P akkor twinportos

Na akkor nézzük konkrétan, mert ez azért nem ilyen egyszerű, X-es motorkódból is van láncos, meg Z-ből is van szíjas:

Astra G benzinmotorok:

X12XE - láncos

Z12XE - láncos

Z12XEP (Twinport) - láncos

X14XE - szíjas

Z14XE - szíjas

Z14XEP (Twinport) - láncos

X16SZR - szíjas

X16XEL - szíjas

Z16SE - szíjas

Z16XE - szíjas

Z16XEP (Twinport) - szíjas

Z16YNG - szíjas

X18XE1 - szíjas

Z18XE - szíjas

Z18XEL - szíjas

X20XER (OPC szívó) - szíjas

X20XEV - szíjas

Z20LET (OPC Turbo) - szíjas

Z22SE - láncos

Astra G dízelmotorok:

X17DTL - szíjas

Y17DT - szíjas

Z17DTL - szíjas

X20DTL - láncos

Y20DTH - láncos

Y20DTL - láncos

Y22DTR - láncos

Elküldve

Ma láttam egy Corsa D-t, az volt ráírva, hogy "EcoFlex"....

Ez megint valami újabb motorkód, újabb motor? A kocsi új volt 'L'-es rendszámú, szerintem 1-2 hetes, mert eddig nem láttam a cégnál, igaz van 20-30 bérautó, és 60-80 céges.

Elküldve
Ma láttam egy Corsa D-t, az volt ráírva, hogy "EcoFlex"....

Ez megint valami újabb motorkód, újabb motor? A kocsi új volt 'L'-es rendszámú, szerintem 1-2 hetes, mert eddig nem láttam a cégnál, igaz van 20-30 bérautó, és 60-80 céges.

Az EcoFlex a csökkentett károsanyagkibocsájtású modelleket jelöli az Opelnél. Nemrég óta léteznek elvileg, és jelenleg az Astra H, Zafira B, Meriva és Corsa D modellekből elérhető ilyen változat.

Elküldve
te hallottál már leálló turbinát? hol? merre dolgozol? Én hallottam az tuti....áramgyár...:lol:

Elég sokfélét hallottam már, de nem csak villamos erőműben vannak turbinák.

:lol:

Vadászrepülő gázturbináktól kezdve az ipari elszívókban használtig sokfélével találkoztam már élőben.

Nálunk a cégnél jópár darab van az egyedi elszívásoknál, ahova erősebb kell, mint amit a központi tud.

Amúgy "áramgyárban" is volt szerencsém látni ilyet, de az éppen melózott, na azt nem hallottam leállni (Várpalotán). :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.