Dom Elküldve Július21, 2008 Elküldve Július21, 2008 Sziasztok! Lehet nem jó topicba írom a kérdésemet, ha így lenne előre is elnézést kérek. 1 hete ültem át 1.2-es 3 ajtós G Astrámból egy 1.4 Twinportos Caravan G Astrába (leendő családtag bővülés miatt :lol:). Arra lettem figyelmes, hogy az 1.4-es motor "morgó", "dizeles" hangot hallat magából csak és kizárólag amikor gázt adok, gyorsítok. Folyamatos sebességnél nem hallom ezt a hangot. Kérdés, minden új 1.4-es ilyen hangot hallat gyorsításnál, vagy hozzászokott a fülem az 1.2-es motor hangjához? Várom észrevételeteket. Loar Hát ezek az 1.4-es twinportok már csak ilyenek,használd egészséggel.
speter Elküldve Július21, 2008 Elküldve Július21, 2008 Sziasztok! Lehet nem jó topicba írom a kérdésemet, ha így lenne előre is elnézést kérek. 1 hete ültem át 1.2-es 3 ajtós G Astrámból egy 1.4 Twinportos Caravan G Astrába (leendő családtag bővülés miatt :lol:). Arra lettem figyelmes, hogy az 1.4-es motor "morgó", "dizeles" hangot hallat magából csak és kizárólag amikor gázt adok, gyorsítok. Folyamatos sebességnél nem hallom ezt a hangot. Kérdés, minden új 1.4-es ilyen hangot hallat gyorsításnál, vagy hozzászokott a fülem az 1.2-es motor hangjához? Várom észrevételeteket. Loar Én villanymotor hangokat hallok az enyémből, főleg, amikor leállítom.
Dom Elküldve Július21, 2008 Elküldve Július21, 2008 Én villanymotor hangokat hallok az enyémből, főleg, amikor leállítom. Örulj neki legalább nem eszik sok benyát.(ilyen árak mellett)Amúgy az enyém is olyan hangot ad,ha leállítom.
I_S Elküldve Július21, 2008 Elküldve Július21, 2008 Örulj neki legalább nem eszik sok benyát.(ilyen árak mellett)Amúgy az enyém is olyan hangot ad,ha leállítom. Csatlakozom a villanymotoros meghajtásúakhoz :lol:
Loar Elküldve Július21, 2008 Elküldve Július21, 2008 Én villanymotor hangokat hallok az enyémből, főleg, amikor leállítom. Villanymotor? Nem rossz ötlet, lehet én is szereltetek ilyet + napelemes paneleket. :lol:
telo Elküldve Július21, 2008 Elküldve Július21, 2008 Kérdés, minden új 1.4-es ilyen hangot hallat gyorsításnál, vagy hozzászokott a fülem az 1.2-es motor hangjához? Ez ilyen. Az 1.6 még morgósabb... :lol: Egyébként régebben is panaszkodott már itt vki a morgós hangra. Szal nyugi, vigasztaljon a tudat, hogy jobban megy az autó. :lol:
Loar Elküldve Július21, 2008 Elküldve Július21, 2008 Ez ilyen. Az 1.6 még morgósabb... :lol: Egyébként régebben is panaszkodott már itt vki a morgós hangra. Szal nyugi, vigasztaljon a tudat, hogy jobban megy az autó. :lol: Rendben, megnyugtattatok. :lol:
cseb Elküldve Július22, 2008 Elküldve Július22, 2008 Sziasztok! Szeretnék szerezni (vagy legalábbis tisztességes összegért megvásárolni (1-2 ezer HUF)) egy olyan G Astra kulcsot ami a lapos fajta (2003-as) és van rajta távirányító, tehát ha megnyomom a gombot akkor villog a LED. Semmi más nem számít. Nem kell, hogy nyisson is valamit. Úgy is jó, ha mechanikailag is meg van nyomoritva, csak ne látsszon, hoyg fake. Bontókat hívtam, de csak zárgarnitúrával együtt árulják, de úgy sokba kerül. Kérdeztem, hogy mi van azzal a kulccsal ami ahhoz a zárhoz való amit erre a garnitúrára cserélnek, de nem volt tippjük, hogy hogy tudnám megszerezni. Zár javítással foglalkozó céget is hívtam, ők bizalmi okból minden kulcsot, a működésképtelent is visszaadják a tulajnak. Van valakinek tippje, hogy honnan tudnék szerezni egyet? Köszi, Csaba
Robz Elküldve Július23, 2008 Elküldve Július23, 2008 Csatlakozom a villanymotoros meghajtásúakhoz :lol: Én is csatlakozok a villanyosokhoz. Bár engem leálló turbinára emlékeztet, pont erről írtam a "műszaki problémák" topicban. Igazából nem probléma, de érdekelne, mi csinálja.
ha4nz Elküldve Július23, 2008 Elküldve Július23, 2008 Sziasztok! Szeretnék szerezni (vagy legalábbis tisztességes összegért megvásárolni (1-2 ezer HUF)) egy olyan G Astra kulcsot ami a lapos fajta (2003-as) és van rajta távirányító, tehát ha megnyomom a gombot akkor villog a LED. Semmi más nem számít. Nem kell, hogy nyisson is valamit. Úgy is jó, ha mechanikailag is meg van nyomoritva, csak ne látsszon, hoyg fake. Bontókat hívtam, de csak zárgarnitúrával együtt árulják, de úgy sokba kerül. Kérdeztem, hogy mi van azzal a kulccsal ami ahhoz a zárhoz való amit erre a garnitúrára cserélnek, de nem volt tippjük, hogy hogy tudnám megszerezni. Zár javítással foglalkozó céget is hívtam, ők bizalmi okból minden kulcsot, a működésképtelent is visszaadják a tulajnak. Van valakinek tippje, hogy honnan tudnék szerezni egyet? Köszi, Csaba Hogy fake? Ezt kifejtenéd bővebben mert nem nagyon vágom az idegen nyelveket. Mire kell neked ez a kulcs ha már ennyire mindegy hogy mechanikailag is sérült, stb. Szerintem keress totálkáros autókat, tulajdonosait és próbáld elkunyizni tőlük a kulcsot.
speter Elküldve Július23, 2008 Elküldve Július23, 2008 Én is csatlakozok a villanyosokhoz. Bár engem leálló turbinára emlékeztet, pont erről írtam a "műszaki problémák" topicban. Igazából nem probléma, de érdekelne, mi csinálja. Szerintem a lánc vezérmű.
I_S Elküldve Július23, 2008 Elküldve Július23, 2008 Szerintem a lánc vezérmű. Hát... én azt nem gondolnám...én úgy tudom (legalábbis az enyém) szíjas nem pedig láncos, de szvsz a láncos sem ad ilyen hangot leállításkor. Erre azért kérnék megerősítést!
Bandi25Bp Elküldve Július23, 2008 Elküldve Július23, 2008 A szélvédőnek azt a darabját oda kell adják. Új matricát nem kapsz csak új rendszámmal. Sziasztok! Én matricaátrakást a szélvédőcsere után úgy szoktam megoldani, hogy hőlégfúvóval fölmelegítem az üveg másik oldalát és egy vékony éles pengével leszedem a matricát. Egy kicsit szokott láttszani,hogy volt bántva de meg lehet menteni. Eddig még nem volt gond egy autónál sem a hatóságok részéről. Üdv: András
Robz Elküldve Július23, 2008 Elküldve Július23, 2008 Szerintem a lánc vezérmű. Azt furcsállnám igazán, mivel szíjas a drágám. :lol: Amúgy nem lánchang! Mint egy leálló porszívó, valami hasonló hang, csak halkabb, rövidebb.
Robz Elküldve Július24, 2008 Elküldve Július24, 2008 Opel16V és más Metabondos urak! Olajba való adalékból melyiket érdemes venni egy 98000-et futott motorba? Az olajat nem eszi, legalábbis nem látványosan. 1200km alatt nem vettem észre a nívón változást. (Mobil 5w-40 olaj van benne, ezt kap most is) A Megalene adalékot használja valaki közületek? Motorban használtam régebben, de ott a teljesítmény miatt. Autóban mit tud? Érdemes költeni rá szerintetek? (injektort mennyire takarítja pl?)
szaby Elküldve Július24, 2008 Elküldve Július24, 2008 Az a hang bár nem vagyok benne teljesen biztos de szerintem az olaj szürü hangja. A motor leállitása után az még néhány másodpercig forog. Azért az nagyon fura gondolat hogy a vezérmü lánc hangja ,leállítás után:) Szerencsétlen vezérlés:)
opel16v Elküldve Július24, 2008 Elküldve Július24, 2008 Opel16V és más Metabondos urak! Olajba való adalékból melyiket érdemes venni egy 98000-et futott motorba? Az olajat nem eszi, legalábbis nem látványosan. 1200km alatt nem vettem észre a nívón változást. (Mobil 5w-40 olaj van benne, ezt kap most is) A Megalene adalékot használja valaki közületek? Motorban használtam régebben, de ott a teljesítmény miatt. Autóban mit tud? Érdemes költeni rá szerintetek? (injektort mennyire takarítja pl?) Gold-ot ajánlanám. Az az általános felhasználású típusa a metabondnak. Megalene-t is ajánlani tudom, én használom. Nekem az omiban érezhető hogy megdobja az oktánszámot, és a langyos motornál korábban észlelhető apró rángatások is eltűntek (valszeg ez is összefüghet a szar magyar benyával, illetve annak feljavításával). Hidró tőke adalékrol mi a véleményetek? ne. az tömítő adalék, több hátránya van, mint haszna.
speter Elküldve Július24, 2008 Elküldve Július24, 2008 Azért az nagyon fura gondolat hogy a vezérmü lánc hangja ,leállítás után:) Szerencsétlen vezérlés:) oke, oke jobban belegondolva igazatok van, visszaszívom.
ha4nz Elküldve Július24, 2008 Elküldve Július24, 2008 Hát... én azt nem gondolnám...én úgy tudom (legalábbis az enyém) szíjas nem pedig láncos, de szvsz a láncos sem ad ilyen hangot leállításkor. Erre azért kérnék megerősítést! X szíjas Z láncos motor ha a harmadik P akkor twinportos
Qpack Elküldve Július24, 2008 Elküldve Július24, 2008 Én is csatlakozok a villanyosokhoz. Bár engem leálló turbinára emlékeztet, pont erről írtam a "műszaki problémák" topicban. Igazából nem probléma, de érdekelne, mi csinálja. te hallottál már leálló turbinát? hol? merre dolgozol? Én hallottam az tuti....áramgyár...:lol:
tgabika76 Elküldve Július24, 2008 Elküldve Július24, 2008 X szíjas Z láncos motor ha a harmadik P akkor twinportos Na akkor nézzük konkrétan, mert ez azért nem ilyen egyszerű, X-es motorkódból is van láncos, meg Z-ből is van szíjas: Astra G benzinmotorok: X12XE - láncos Z12XE - láncos Z12XEP (Twinport) - láncos X14XE - szíjas Z14XE - szíjas Z14XEP (Twinport) - láncos X16SZR - szíjas X16XEL - szíjas Z16SE - szíjas Z16XE - szíjas Z16XEP (Twinport) - szíjas Z16YNG - szíjas X18XE1 - szíjas Z18XE - szíjas Z18XEL - szíjas X20XER (OPC szívó) - szíjas X20XEV - szíjas Z20LET (OPC Turbo) - szíjas Z22SE - láncos Astra G dízelmotorok: X17DTL - szíjas Y17DT - szíjas Z17DTL - szíjas X20DTL - láncos Y20DTH - láncos Y20DTL - láncos Y22DTR - láncos
imy Elküldve Július24, 2008 Elküldve Július24, 2008 Ma láttam egy Corsa D-t, az volt ráírva, hogy "EcoFlex".... Ez megint valami újabb motorkód, újabb motor? A kocsi új volt 'L'-es rendszámú, szerintem 1-2 hetes, mert eddig nem láttam a cégnál, igaz van 20-30 bérautó, és 60-80 céges.
tgabika76 Elküldve Július24, 2008 Elküldve Július24, 2008 Ma láttam egy Corsa D-t, az volt ráírva, hogy "EcoFlex".... Ez megint valami újabb motorkód, újabb motor? A kocsi új volt 'L'-es rendszámú, szerintem 1-2 hetes, mert eddig nem láttam a cégnál, igaz van 20-30 bérautó, és 60-80 céges. Az EcoFlex a csökkentett károsanyagkibocsájtású modelleket jelöli az Opelnél. Nemrég óta léteznek elvileg, és jelenleg az Astra H, Zafira B, Meriva és Corsa D modellekből elérhető ilyen változat.
Robz Elküldve Július24, 2008 Elküldve Július24, 2008 te hallottál már leálló turbinát? hol? merre dolgozol? Én hallottam az tuti....áramgyár...:lol: Elég sokfélét hallottam már, de nem csak villamos erőműben vannak turbinák. :lol: Vadászrepülő gázturbináktól kezdve az ipari elszívókban használtig sokfélével találkoztam már élőben. Nálunk a cégnél jópár darab van az egyedi elszívásoknál, ahova erősebb kell, mint amit a központi tud. Amúgy "áramgyárban" is volt szerencsém látni ilyet, de az éppen melózott, na azt nem hallottam leállni (Várpalotán). :lol:
Recommended Posts