I_S Elküldve Július11, 2008 Megoszt Elküldve Július11, 2008 akko' én az X-el buktam és bontani kéne :rolleyes: Valaki megerősíthetné valamelyik álláspontot... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Július12, 2008 Megoszt Elküldve Július12, 2008 Ha jól emlékszem a 2005-ös modellévtől és az innentől gyártott classic 2 mindegyike elektromos gázpedállal szerelt. Ezekbe sokkal könnyebb pl. tempomatot szerelni. Amiben nem vagyok biztos hogy dátum szerint 2005 jan. vagy a modellévváltás után a szept.- től szerelt kocsikban van az elektromos pedál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július12, 2008 Megoszt Elküldve Július12, 2008 Ha jól emlékszem a 2005-ös modellévtől és az innentől gyártott classic 2 mindegyike elektromos gázpedállal szerelt. Ezekbe sokkal könnyebb pl. tempomatot szerelni. Amiben nem vagyok biztos hogy dátum szerint 2005 jan. vagy a modellévváltás után a szept.- től szerelt kocsikban van az elektromos pedál. Csak a vezetékelése nincs kiépitve, igy bukta, kébelköteget kellene cserélni, az meg drága... Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július12, 2008 Megoszt Elküldve Július12, 2008 Csak a vezetékelése nincs kiépitve, igy bukta, kébelköteget kellene cserélni, az meg drága... Szóval akkor bontani kéne... hát nem tuti. hogy össze akarom karmolni a műanyagot... Nehéz leszedni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július12, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Július12, 2008 Ha jól emlékszem a 2005-ös modellévtől és az innentől gyártott classic 2 mindegyike elektromos gázpedállal szerelt. Ezekbe sokkal könnyebb pl. tempomatot szerelni. Amiben nem vagyok biztos hogy dátum szerint 2005 jan. vagy a modellévváltás után a szept.- től szerelt kocsikban van az elektromos pedál. rosszul emlékszel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július12, 2008 Megoszt Elküldve Július12, 2008 rosszul emlékszel. Mint szaki megerősíthetnéd, hogy mondjuk az enyém elektromos e or nem. 99'-es modell, de gondolom tudod :rolleyes: Én eddig úgy tudtam, hogy elektromos, de ki tudja mostmár, a villogtatást meg még nem próbáltam ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Július12, 2008 Megoszt Elküldve Július12, 2008 Bocs uhu csak anno emlékszem hogy beszélgettünk errről mert pont én kérdeztem hogy az én kocsimban van e elektromos gázpedál a tempomat miatt. Valaki azt mondta hogy 2005től már mindegyik azzal szerelt. De akkor most mi is az igazság? Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július12, 2008 Megoszt Elküldve Július12, 2008 igenigen.... én is kíváncsi vagyok :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július12, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Július12, 2008 Mint szaki megerősíthetnéd, hogy mondjuk az enyém elektromos e or nem. 99'-es modell, de gondolom tudod :rolleyes: Én eddig úgy tudtam, hogy elektromos, de ki tudja mostmár, a villogtatást meg még nem próbáltam ki. elektromos gázod van ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július12, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Július12, 2008 Bocs uhu csak anno emlékszem hogy beszélgettünk errről mert pont én kérdeztem hogy az én kocsimban van e elektromos gázpedál a tempomat miatt. Valaki azt mondta hogy 2005től már mindegyik azzal szerelt. De akkor most mi is az igazság? az igazság mindig odaát van... :rolleyes: 2000.09 hó volt a vízválasztó. az összes Z motorkodu autó elektromos. kivéve a X18XE1, mert az már 99 től a v ectra b ben és az astra g ben elektromos volt. az olyan átmenet a x18xe és a z18xe között... no meg a dizelek. astra g ben emlékeim szerint az összes diesel már elekteromos gázos. vicces: 1994 ben az omega B ben a diesel már elektromos volt... mégis csak 2001 ben váltottak úgy hogy minden elektromos gázpedálos lett... Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július12, 2008 Megoszt Elküldve Július12, 2008 Erre vártam, akkor jól tudtam, csak kicsit elbizonytalanodtam... de csak kicsit :rolleyes: Köszönet az infóért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsocsa Elküldve Július12, 2008 Megoszt Elküldve Július12, 2008 Hali! Nem soká egy hosszabb útnak lesz kitéve a vas, menni fogunk vagy 3000 km-t és később vissza is ugyanennyit - ha minden jól megy :rolleyes: Mivel elég hosszú az út így szeretném nyomni neki, de mivel nem régóta van nálam még nem nagyon feszegettem a határait, mondjuk nem is nagyon akarom... viszont egy olyan 160-as utazó sebességet tervezek (nem itthonra) szerintetek ez megterhelő az autónak vagy mehet neki nyugodtan. Paraméterek: 2004, 1.7 cdti G Astra, 140e km, turbó még nem volt cserélve Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Július12, 2008 Megoszt Elküldve Július12, 2008 Hali! Nem soká egy hosszabb útnak lesz kitéve a vas, menni fogunk vagy 3000 km-t és később vissza is ugyanennyit - ha minden jól megy :rolleyes: Mivel elég hosszú az út így szeretném nyomni neki, de mivel nem régóta van nálam még nem nagyon feszegettem a határait, mondjuk nem is nagyon akarom... viszont egy olyan 160-as utazó sebességet tervezek (nem itthonra) szerintetek ez megterhelő az autónak vagy mehet neki nyugodtan. Paraméterek: 2004, 1.7 cdti G Astra, 140e km, turbó még nem volt cserélve HAli! Minden megterhelő, ha nem áll a moci ;)....de szerintem inkább a fordulat a lényeg....tartósan nem illik egyik mocit sem, nem méghogy a diesel-t 4000 1/min felett terhelni....a dieselt.szerintem 3500 főlé sem illik...a tiednél ezt nem tudom mekkora sebsségnél lehet elérni.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Július13, 2008 Megoszt Elküldve Július13, 2008 Hali! Nem soká egy hosszabb útnak lesz kitéve a vas, menni fogunk vagy 3000 km-t és később vissza is ugyanennyit - ha minden jól megy :rolleyes: Mivel elég hosszú az út így szeretném nyomni neki, de mivel nem régóta van nálam még nem nagyon feszegettem a határait, mondjuk nem is nagyon akarom... viszont egy olyan 160-as utazó sebességet tervezek (nem itthonra) szerintetek ez megterhelő az autónak vagy mehet neki nyugodtan. Paraméterek: 2004, 1.7 cdti G Astra, 140e km, turbó még nem volt cserélve A 140-150 km/h sebességet a fogyasztással hálálja meg. Bírja a 160-at is, de látványosan megugrik a fogyasztás (kb. + 1-1.2 l/100km). Nekem 140-es autópálya átlaggal, egyébb utakon gyakran totyorgással, légkondi és a nyaralási cucc terhe alatt 5.18 l/100km fogyasztást produkált a Caravan. Mi ez a "turbó még nem volt cserélve"? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Július13, 2008 Megoszt Elküldve Július13, 2008 HAli! Minden megterhelő, ha nem áll a moci :rolleyes: ....de szerintem inkább a fordulat a lényeg....tartósan nem illik egyik mocit sem, nem méghogy a diesel-t 4000 1/min felett terhelni....a dieselt.szerintem 3500 főlé sem illik...a tiednél ezt nem tudom mekkora sebsségnél lehet elérni.. 3000 1/min kb. 130-135 km/h A turbo kb. 2200-2250 1/min-nél kezd el dolgozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Július13, 2008 Megoszt Elküldve Július13, 2008 Sziasztok! Sgery vagyok, eddig az F astra részlegben voltam, de mivel a héten totálkárrá törték a szegény kocsim, így újat kell majd vegyek. Mivel ahogy nézegettem a piaci árakat a G-s astra (~1,3mill) nem sokkal drágább az F-nél (900e), így most inkább ilyet vennék. Eddig egy 2000-res évjáratú 1.6-os caravánom volt, most pedig szintén ilyen idős félét vennék csak G-set. Tudnátok abban segíteni, hogy milyen típus hibái vannak, ha veszem mire figyeljek nagyon oda? Ez még amúgy legalább 1 hónap múlva lesz, mert még a másik okozó fél biztosítója sincs beregisztrálva, de legalább generali, szóval biztos fizetni fog. Meg aztán majd a törés előtti értéket is meg fogok vétózni, mert tuti alámondanak a piaci árnak is. Szóval ez még lesz egy hónap, viszont amíg nem fizet a biztosító van bérautóm (amit szintén behajtok majd rajtuk) aztán nemsokára megyek nézni új autót is, hogy mire visszaadom a bérautót és megkapom a pénzt tudjak venni újat rögtön. Köszönöm előre is a segítségeteket:) Vagy ha van netán valakinek eladója, akkor csak szóljon:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsocsa Elküldve Július13, 2008 Megoszt Elküldve Július13, 2008 A 140-150 km/h sebességet a fogyasztással hálálja meg. Bírja a 160-at is, de látványosan megugrik a fogyasztás (kb. + 1-1.2 l/100km). Nekem 140-es autópálya átlaggal, egyébb utakon gyakran totyorgással, légkondi és a nyaralási cucc terhe alatt 5.18 l/100km fogyasztást produkált a Caravan. Mi ez a "turbó még nem volt cserélve"? Ebben biztos voltam, h többet fog enni, csak kb 1800 km-t egy nap alatt tennénk meg és ezért kéne gyorsabban menni. Ez már párszor sikerült egy 2.0 literes dízel 6os mazdával, persze abban egy kicsit több erő van és nem is az én kocsim volt, így nyugodt szívvel lőttem :rolleyes: Ezt viszont nem akarom széthajtani... Igazatok van, h inkább a fordulatszámot kell figyelnem, 4000 fölé eddig sem hajtottam és ezekszerint kint sem kéne, de még azon tartani sem tanácsos. A turbót csak azért írtam, mert úgy hallottam, h 150e km körül van az élettartama - majdnem itt járok - és most igénybe is lesz véve a magasabb fordulatszám miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Július13, 2008 Megoszt Elküldve Július13, 2008 Sziasztok! Sgery vagyok, eddig az F astra részlegben voltam, de mivel a héten totálkárrá törték a szegény kocsim, így újat kell majd vegyek. Mivel ahogy nézegettem a piaci árakat a G-s astra (~1,3mill) nem sokkal drágább az F-nél (900e), így most inkább ilyet vennék. Eddig egy 2000-res évjáratú 1.6-os caravánom volt, most pedig szintén ilyen idős félét vennék csak G-set. Tudnátok abban segíteni, hogy milyen típus hibái vannak, ha veszem mire figyeljek nagyon oda? Ez még amúgy legalább 1 hónap múlva lesz, mert még a másik okozó fél biztosítója sincs beregisztrálva, de legalább generali, szóval biztos fizetni fog. Meg aztán majd a törés előtti értéket is meg fogok vétózni, mert tuti alámondanak a piaci árnak is. Szóval ez még lesz egy hónap, viszont amíg nem fizet a biztosító van bérautóm (amit szintén behajtok majd rajtuk) aztán nemsokára megyek nézni új autót is, hogy mire visszaadom a bérautót és megkapom a pénzt tudjak venni újat rögtön. Köszönöm előre is a segítségeteket:) Vagy ha van netán valakinek eladója, akkor csak szóljon:) Az 1.6 16v problémák c. topicot ajánlom meleg szívvel, bár nekem 1.4 van de avval nagyon meg vagyok elégedve én azt mondom: (magánvéleményem) az 1.4 sztem jobb de az 1.6 is ott van az átlag használatnál. Ha ügyes vagy akkor nagyon jó állapotút csak vezetett szervízkönyvesnél tudsz kifogni amennyiben nem a bepecsételünk azt leszartuk kategóriájú szervízben volt vezetve a könyve. Sztem a leg lényegesebb: most legyen benne minden kisebb nagyobb extra, mert utólag nagyon sokba kerül ha egyáltalán lehet bele rakni eredetit. Én ezt tartanám másodlagos szempontnak és csak utána a futott km és a többi. Jó vételt és üdv a G táborban! (így előre is) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 vicces: 1994 ben az omega B ben a diesel már elektromos volt... mégis csak 2001 ben váltottak úgy hogy minden elektromos gázpedálos lett... Mert az BMW technic volt :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 Az 1.6 16v problémák c. topicot ajánlom meleg szívvel, bár nekem 1.4 van de avval nagyon meg vagyok elégedve én azt mondom: (magánvéleményem) az 1.4 sztem jobb de az 1.6 is ott van az átlag használatnál. Ha ügyes vagy akkor nagyon jó állapotút csak vezetett szervízkönyvesnél tudsz kifogni amennyiben nem a bepecsételünk azt leszartuk kategóriájú szervízben volt vezetve a könyve. Sztem a leg lényegesebb: most legyen benne minden kisebb nagyobb extra, mert utólag nagyon sokba kerül ha egyáltalán lehet bele rakni eredetit. Én ezt tartanám másodlagos szempontnak és csak utána a futott km és a többi. Jó vételt és üdv a G táborban! (így előre is) Mindenképp olyat veszek amiben van minden extra, klíma stb, mert a régi is elég purritán volt, aztán drága lett volna ugye megcsinálni.. Átnézek akkor a másik topikba is:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacám Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 [sziasztok! nem tudom hogy jó helyre írok e,de lenne egy bontatlan csomagolású gyári olajszivattyú eladó g astrához.először azt hitem hogy tönkre ment az ami az autóban van,de amikor szétszedtük,kiderült hogy csak a szívócsöve volt eldugulva,azért nem volt elég olajnyomás. sajnos a boltban nem veszik vissza,nem is vásárolhatom le,ezért szeretném eladni. 17000 ft volt,12000-ért odaadnám! ha valakit érdekel,hívjon bátran! 06209467140 http://kepfeltoltes.hu/view/080714/S630083...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/080714/S630084...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 Ebben biztos voltam, h többet fog enni, csak kb 1800 km-t egy nap alatt tennénk meg és ezért kéne gyorsabban menni. Ez már párszor sikerült egy 2.0 literes dízel 6os mazdával, persze abban egy kicsit több erő van és nem is az én kocsim volt, így nyugodt szívvel lőttem :lol: Ezt viszont nem akarom széthajtani... Igazatok van, h inkább a fordulatszámot kell figyelnem, 4000 fölé eddig sem hajtottam és ezekszerint kint sem kéne, de még azon tartani sem tanácsos. A turbót csak azért írtam, mert úgy hallottam, h 150e km körül van az élettartama - majdnem itt járok - és most igénybe is lesz véve a magasabb fordulatszám miatt. Hát egy nap az 24 óra=> 1800 km/ 24 h = 75 km/h. :rolleyes: ;) ;) Ha megadod a motornak azt ami jár neki mind minőségben, mind csereperiódusban, akkor azt bőségesen meghálálja. Most 180e km fölött van az autómban, de a motorhoz még mindig nem kellett nyúlni az esedékes cseréken túl (szűrő, olaj, vezérműszíj). Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsocsa Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Hát egy nap az 24 óra=> 1800 km/ 24 h = 75 km/h. :rolleyes: ;) ;) Ha megadod a motornak azt ami jár neki mind minőségben, mind csereperiódusban, akkor azt bőségesen meghálálja. Most 180e km fölött van az autómban, de a motorhoz még mindig nem kellett nyúlni az esedékes cseréken túl (szűrő, olaj, vezérműlánc). Az egy napot nem egészen így gondoltam... :lol: Mióta nálam van (bő fél éve) azóta megvoltak ezek a cserék és figyelek is rájuk, olaj csere is majd csak az út után lesz esedékes. Remélem minden rendben lesz, jövő héten indulunk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csalán Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Sziasztok! Üdv mindenkinek a fórumban! Első hozzászólásomként pár szó a verdáról: Az autó: Astra Classic II., Optima felszereltég, Z16XEP Lépcsőshátú, 2006. Majd képet csatolok később, ha eláll az eső, és lesz kedvem lemosni. (vagy találok egy régi fotót...) Kb. két éves, az első új autóm, egyébként pedig a negyedik a Golf II. 1.8GTi, a Lada 1300S és a Rover 416Si után. Azért választottam, mert vezettem már hasonlót és tetszett. Külsőre is pofás járgány, szép, arányos vonalakkal. Eddig nem bántam meg, sőt! Lassan lejár a garancia, úgyhogy hozzá lehet nyúlni a géphez. Biztos lesz majd pár kérdésem... :lol: Csalán Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Mit is takar az optima felszereltség? Az enyémhez csomagokat lehetett rendelni ezek is gondolom hasonlók lehetnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts