Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Hali!

Érdekelne, hogy honnan tudnék szerezni híbakód táblázatot G astrához, ill ki lehet e, és ha igen akkor hogyan lehet villogtatni a hibakódot.

Az van ugyanis, hogy ma menet közben kigyulladt (azért lángra nem kapott) a motor kontroll lámpa, de a 3. indítás után elaludt, és nem is tért vissza azóta, ami megnyugtató, de szeretném megtudni, mit jelezhetett. :rolleyes:

Világítva kb 2 km-t mentem vele, igazán semmi változást nem éreztem, talán egy pici rántást (ha lehetett annak nevezni, mert az asszony nem is vette észre) 2200-környéki fordulatot elérve, de azt is csak 1x.

Előre is köszönet.

Üdv: I_S

gáz+fék+gyújtás ráadás ezzel tudod kivillogtatni a hibakódokat de ha jól emlékszem akkor a tíz villanás az a nullát jelöli. Még egy dolog: az elején van egy "bevezető szöveg": valamilyen villogó kód ami után kezdi el a hibát villogtatni de ezt már jópár oldallal ezelőtt opel 16v kollégával az élen kiveséztük, olvass vissza mert sokat lehet ezekből a régi hsz.-ból tanulni.... Sajnos kerestem de én nem találtam.

Link to comment
Megosztás:

igen.

Hát, akkor azt majd csak jövőre kell cserélni, ettől függetlenül egy olaj+szűrőcserét, meg egy átvizsgálást megejtek majd nálad UHU.

Akartam is kérdezni:

Az átrozsdásodás gar jól tudom, hogy vonatkozik az alvázra is? azért kérdezem, mert néhány helyen a lengőkaron, a nyúlványon, a hátsó hídon van itt-ott rozsda, viszont igen szerény a gyári alvázvédő, illetve szvsz a gyári maradványai vannak rajta. Ezt javítják garban? Magyarul lekezelik, lealvázazzák, vagy sem, és alvázazzam le én?

Üdv.

U.i.: motor kontroll azóta is hallgat.... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hát, akkor azt majd csak jövőre kell cserélni, ettől függetlenül egy olaj+szűrőcserét, meg egy átvizsgálást megejtek majd nálad UHU.

Akartam is kérdezni:

Az átrozsdásodás gar jól tudom, hogy vonatkozik az alvázra is? azért kérdezem, mert néhány helyen a lengőkaron, a nyúlványon, a hátsó hídon van itt-ott rozsda, viszont igen szerény a gyári alvázvédő, illetve szvsz a gyári maradványai vannak rajta. Ezt javítják garban? Magyarul lekezelik, lealvázazzák, vagy sem, és alvázazzam le én?

Üdv.

U.i.: motor kontroll azóta is hallgat.... :rolleyes:

a 12 év átrozsdásodási csak akkor él, ha folyamatosan szervízelve van a kocsi, ha már kihagytad akkor nincs tovább ;)

Link to comment
Megosztás:

a 12 év átrozsdásodási csak akkor él, ha folyamatosan szervízelve van a kocsi, ha már kihagytad akkor nincs tovább :rolleyes:

Elvileg nincs kimaradás, de UHU meg kéne, hogy erősítse, mert Ő szervizelte idáig (most vettem az autót egyik cimborájától), meg ezután is Ő fogja...remélem.

Link to comment
Megosztás:

Nem annyira szerény az, gyárilag spec. viszolás van rajta, nem kéne bántani!

Főleg ha sikerül vmi no name spéci cuccot rákenni, többet ártol vele mint gondolnád.... :rolleyes:

A nyúlványokon, lengőkarokon lévő rozsda általában vékony réteg (majdhogy nem vakrozsda), nem fogja megenni az anyagot.

Link to comment
Megosztás:

Nem annyira szerény az, gyárilag spec. viszolás van rajta, nem kéne bántani!

Főleg ha sikerül vmi no name spéci cuccot rákenni, többet ártol vele mint gondolnád.... :rolleyes:

A nyúlványokon, lengőkarokon lévő rozsda általában vékony réteg (majdhogy nem vakrozsda), nem fogja megenni az anyagot.

Az igaz, bontott hátso hidat raktam a kocsira, csak felületi rozsda volt a hidon, Deee! A hátso dob tiszta rozsda volt....És!! a pár honapos kerékagy is tiszta rozsda, mert gyárilag nincs is lefestve, de miért??? Amugy rengeteg csavar is ugyanugy járt a kocsin, pl az elsö felfüggesztésnél.....

Link to comment
Megosztás:

Az igaz, bontott hátso hidat raktam a kocsira, csak felületi rozsda volt a hidon, Deee! A hátso dob tiszta rozsda volt....És!! a pár honapos kerékagy is tiszta rozsda, mert gyárilag nincs is lefestve, de miért??? Amugy rengeteg csavar is ugyanugy járt a kocsin, pl az elsö felfüggesztésnél.....

Na az első felfüggesztést én is meg tudom erősíteni, ott van talán a legtöbb vak vagy nem vak rozsda, ezért is kérdezem, hogy mi legyen.

Link to comment
Megosztás:

Na az első felfüggesztést én is meg tudom erősíteni, ott van talán a legtöbb vak vagy nem vak rozsda, ezért is kérdezem, hogy mi legyen.

Azért elég siralmas, hogy semenyire sincs lekezelve...

Meg hogy a kerékcsapágyak se....(vagyis a hátsok tuti, de asszem az elsö is az volt amikor cseréltem a nyári gumira)

Link to comment
Megosztás:

Azért elég siralmas, hogy semenyire sincs lekezelve...

Meg hogy a kerékcsapágyak se....(vagyis a hátsok tuti, de asszem az elsö is az volt amikor cseréltem a nyári gumira)

Hát valamikor biztosan le voltak kezelve, csak az idő vas foga...

Te a kerékcsapágyat honnan látod, hogy rozsdás? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

El kell vinni a márkaszervízbe és átnézik az alját, majd megmondják mellé a tutit.

Szervíz könyvben is benne van az átvizsgálások között az alváz szemrevételezése.

De majd jön mingyá UHU és mond erre is vmi okosat, hogy mennyire kell foglalkozni azokkal a rozsda fótokkal..... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

gáz+fék+gyújtás ráadás ezzel tudod kivillogtatni a hibakódokat de ha jól emlékszem akkor a tíz villanás az a nullát jelöli. Még egy dolog: az elején van egy "bevezető szöveg": valamilyen villogó kód ami után kezdi el a hibát villogtatni de ezt már jópár oldallal ezelőtt opel 16v kollégával az élen kiveséztük, olvass vissza mert sokat lehet ezekből a régi hsz.-ból tanulni.... Sajnos kerestem de én nem találtam.

Zsír... akkor a 10 a 0, és ha jól emléxem, akkor a 12 jelzi a kiolvasás kezdetét.

Már csak egy kérdés, ha jól tévedek, akkor minden kódot 3 x ismétel el, de mi jelzi az egyik kód végét, és a másik kezdetét, magyarul a szünetet :rolleyes: vagy nemes egyszerüséggel szünet? ;)

Link to comment
Megosztás:

Ja, még valami, most hogy előkapartam a netről egy kódtáblát: ok, hogy a 10 villanás jelzi a 0-t, de akkor a kódok között mért nincs 20-30-40-50...stb, tehát 0-ra végződő ? ;)

Vagy nem jó a kódtábla, amit szereztem :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ja, még valami, most hogy előkapartam a netről egy kódtáblát: ok, hogy a 10 villanás jelzi a 0-t, de akkor a kódok között mért nincs 20-30-40-50...stb, tehát 0-ra végződő ? ;)

Vagy nem jó a kódtábla, amit szereztem :rolleyes:

Hibakódok

Sztem egyszerűen szünet van a számjegyek között. Már nem emlékszem, de elég egyértelmű volt a kiolvasás nekem még úgy is, hogy előtte nem olvastam utána, pontosan hogyan villogtat...

Link to comment
Megosztás:

Hibakódok

Sztem egyszerűen szünet van a számjegyek között. Már nem emlékszem, de elég egyértelmű volt a kiolvasás nekem még úgy is, hogy előtte nem olvastam utána, pontosan hogyan villogtat...

Ezek tuti kódok? :rolleyes:

Nekem gyökeresen más kódtáblám van. Két jegyűek, és 13-tól megy 145-ig (nyilván van 12, ami a kiolvasás kezdete)

Most akkor mivan ;)

Link to comment
Megosztás:

Hibakódok nem lehetnek többfélék?

Az első belinkelt oldalnál a legújabb felsorolt verda F Astra!

Én ezt találtam G Astrához: Astra G fault codes

Ez azt is megmutatja, hogy kell csinálni a nem elektromos gázpedálos verziókban. (volt ilyen???)

Na ez már hihetőbbnek hangzik, de akkor honnan tudom, hogy bontani kell, vagy elektromos a pedál ;)

... mondjuk ha kipróbálnám talán... :rolleyes:

Akkor jól értem, hogy itt nincs indítókód (12)?

Ez nem függ motortipustól vagy vezérlőtől? vagy minden G-ben ugyanaz a vezérlő tipusa? ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.