Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hali!

Érdekelne, hogy honnan tudnék szerezni híbakód táblázatot G astrához, ill ki lehet e, és ha igen akkor hogyan lehet villogtatni a hibakódot.

Az van ugyanis, hogy ma menet közben kigyulladt (azért lángra nem kapott) a motor kontroll lámpa, de a 3. indítás után elaludt, és nem is tért vissza azóta, ami megnyugtató, de szeretném megtudni, mit jelezhetett. :rolleyes:

Világítva kb 2 km-t mentem vele, igazán semmi változást nem éreztem, talán egy pici rántást (ha lehetett annak nevezni, mert az asszony nem is vette észre) 2200-környéki fordulatot elérve, de azt is csak 1x.

Előre is köszönet.

Üdv: I_S

gáz+fék+gyújtás ráadás ezzel tudod kivillogtatni a hibakódokat de ha jól emlékszem akkor a tíz villanás az a nullát jelöli. Még egy dolog: az elején van egy "bevezető szöveg": valamilyen villogó kód ami után kezdi el a hibát villogtatni de ezt már jópár oldallal ezelőtt opel 16v kollégával az élen kiveséztük, olvass vissza mert sokat lehet ezekből a régi hsz.-ból tanulni.... Sajnos kerestem de én nem találtam.

Elküldve
igen.

Hát, akkor azt majd csak jövőre kell cserélni, ettől függetlenül egy olaj+szűrőcserét, meg egy átvizsgálást megejtek majd nálad UHU.

Akartam is kérdezni:

Az átrozsdásodás gar jól tudom, hogy vonatkozik az alvázra is? azért kérdezem, mert néhány helyen a lengőkaron, a nyúlványon, a hátsó hídon van itt-ott rozsda, viszont igen szerény a gyári alvázvédő, illetve szvsz a gyári maradványai vannak rajta. Ezt javítják garban? Magyarul lekezelik, lealvázazzák, vagy sem, és alvázazzam le én?

Üdv.

U.i.: motor kontroll azóta is hallgat.... :rolleyes:

Elküldve
Hát, akkor azt majd csak jövőre kell cserélni, ettől függetlenül egy olaj+szűrőcserét, meg egy átvizsgálást megejtek majd nálad UHU.

Akartam is kérdezni:

Az átrozsdásodás gar jól tudom, hogy vonatkozik az alvázra is? azért kérdezem, mert néhány helyen a lengőkaron, a nyúlványon, a hátsó hídon van itt-ott rozsda, viszont igen szerény a gyári alvázvédő, illetve szvsz a gyári maradványai vannak rajta. Ezt javítják garban? Magyarul lekezelik, lealvázazzák, vagy sem, és alvázazzam le én?

Üdv.

U.i.: motor kontroll azóta is hallgat.... :rolleyes:

a 12 év átrozsdásodási csak akkor él, ha folyamatosan szervízelve van a kocsi, ha már kihagytad akkor nincs tovább ;)

Elküldve
Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani, hogy egy 3 ajtós G Astrában a hátsó üléssornál lévő hangszórók hány centisek?

Asszem' 13, de nem tuti, inkább várj, ameddik egy 3 ajtós tulaj megerősíti.

Elküldve
a 12 év átrozsdásodási csak akkor él, ha folyamatosan szervízelve van a kocsi, ha már kihagytad akkor nincs tovább :rolleyes:

Elvileg nincs kimaradás, de UHU meg kéne, hogy erősítse, mert Ő szervizelte idáig (most vettem az autót egyik cimborájától), meg ezután is Ő fogja...remélem.

Elküldve

Nem annyira szerény az, gyárilag spec. viszolás van rajta, nem kéne bántani!

Főleg ha sikerül vmi no name spéci cuccot rákenni, többet ártol vele mint gondolnád.... :rolleyes:

A nyúlványokon, lengőkarokon lévő rozsda általában vékony réteg (majdhogy nem vakrozsda), nem fogja megenni az anyagot.

Elküldve
Nem annyira szerény az, gyárilag spec. viszolás van rajta, nem kéne bántani!

Főleg ha sikerül vmi no name spéci cuccot rákenni, többet ártol vele mint gondolnád.... :rolleyes:

A nyúlványokon, lengőkarokon lévő rozsda általában vékony réteg (majdhogy nem vakrozsda), nem fogja megenni az anyagot.

Az igaz, bontott hátso hidat raktam a kocsira, csak felületi rozsda volt a hidon, Deee! A hátso dob tiszta rozsda volt....És!! a pár honapos kerékagy is tiszta rozsda, mert gyárilag nincs is lefestve, de miért??? Amugy rengeteg csavar is ugyanugy járt a kocsin, pl az elsö felfüggesztésnél.....

Elküldve
Az igaz, bontott hátso hidat raktam a kocsira, csak felületi rozsda volt a hidon, Deee! A hátso dob tiszta rozsda volt....És!! a pár honapos kerékagy is tiszta rozsda, mert gyárilag nincs is lefestve, de miért??? Amugy rengeteg csavar is ugyanugy járt a kocsin, pl az elsö felfüggesztésnél.....

Na az első felfüggesztést én is meg tudom erősíteni, ott van talán a legtöbb vak vagy nem vak rozsda, ezért is kérdezem, hogy mi legyen.

Elküldve
Na az első felfüggesztést én is meg tudom erősíteni, ott van talán a legtöbb vak vagy nem vak rozsda, ezért is kérdezem, hogy mi legyen.

Azért elég siralmas, hogy semenyire sincs lekezelve...

Meg hogy a kerékcsapágyak se....(vagyis a hátsok tuti, de asszem az elsö is az volt amikor cseréltem a nyári gumira)

Elküldve
Azért elég siralmas, hogy semenyire sincs lekezelve...

Meg hogy a kerékcsapágyak se....(vagyis a hátsok tuti, de asszem az elsö is az volt amikor cseréltem a nyári gumira)

Hát valamikor biztosan le voltak kezelve, csak az idő vas foga...

Te a kerékcsapágyat honnan látod, hogy rozsdás? :rolleyes:

Elküldve

El kell vinni a márkaszervízbe és átnézik az alját, majd megmondják mellé a tutit.

Szervíz könyvben is benne van az átvizsgálások között az alváz szemrevételezése.

De majd jön mingyá UHU és mond erre is vmi okosat, hogy mennyire kell foglalkozni azokkal a rozsda fótokkal..... :rolleyes:

Elküldve
Meg hogy a kerékcsapágyak se

Talán inkább kerékagyak, dobok vagy ilyesmi.....

A csapágynak elég ha zsírban fut, festeni nem kell(ene).... :rolleyes:

Elküldve
Talán inkább kerékagyak, dobok vagy ilyesmi.....

A csapágynak elég ha zsírban fut, festeni nem kell(ene).... ;)

Na azé'.... ;)

Már azt hittem át kell szerveznem valamit az életemben, mert ezt rosszul tudom :rolleyes:

Elküldve
gáz+fék+gyújtás ráadás ezzel tudod kivillogtatni a hibakódokat de ha jól emlékszem akkor a tíz villanás az a nullát jelöli. Még egy dolog: az elején van egy "bevezető szöveg": valamilyen villogó kód ami után kezdi el a hibát villogtatni de ezt már jópár oldallal ezelőtt opel 16v kollégával az élen kiveséztük, olvass vissza mert sokat lehet ezekből a régi hsz.-ból tanulni.... Sajnos kerestem de én nem találtam.

Zsír... akkor a 10 a 0, és ha jól emléxem, akkor a 12 jelzi a kiolvasás kezdetét.

Már csak egy kérdés, ha jól tévedek, akkor minden kódot 3 x ismétel el, de mi jelzi az egyik kód végét, és a másik kezdetét, magyarul a szünetet :rolleyes: vagy nemes egyszerüséggel szünet? ;)

Elküldve

Ja, még valami, most hogy előkapartam a netről egy kódtáblát: ok, hogy a 10 villanás jelzi a 0-t, de akkor a kódok között mért nincs 20-30-40-50...stb, tehát 0-ra végződő ? ;)

Vagy nem jó a kódtábla, amit szereztem :rolleyes:

Elküldve
Ja, még valami, most hogy előkapartam a netről egy kódtáblát: ok, hogy a 10 villanás jelzi a 0-t, de akkor a kódok között mért nincs 20-30-40-50...stb, tehát 0-ra végződő ? ;)

Vagy nem jó a kódtábla, amit szereztem :rolleyes:

Hibakódok

Sztem egyszerűen szünet van a számjegyek között. Már nem emlékszem, de elég egyértelmű volt a kiolvasás nekem még úgy is, hogy előtte nem olvastam utána, pontosan hogyan villogtat...

Elküldve
Hibakódok

Sztem egyszerűen szünet van a számjegyek között. Már nem emlékszem, de elég egyértelmű volt a kiolvasás nekem még úgy is, hogy előtte nem olvastam utána, pontosan hogyan villogtat...

Ezek tuti kódok? :rolleyes:

Nekem gyökeresen más kódtáblám van. Két jegyűek, és 13-tól megy 145-ig (nyilván van 12, ami a kiolvasás kezdete)

Most akkor mivan ;)

Elküldve

Hibakódok nem lehetnek többfélék?

Az első belinkelt oldalnál a legújabb felsorolt verda F Astra!

Én ezt találtam G Astrához: Astra G fault codes

Ez azt is megmutatja, hogy kell csinálni a nem elektromos gázpedálos verziókban. (volt ilyen???)

Elküldve
Hibakódok nem lehetnek többfélék?

Az első belinkelt oldalnál a legújabb felsorolt verda F Astra!

Én ezt találtam G Astrához: Astra G fault codes

Ez azt is megmutatja, hogy kell csinálni a nem elektromos gázpedálos verziókban. (volt ilyen???)

Na ez már hihetőbbnek hangzik, de akkor honnan tudom, hogy bontani kell, vagy elektromos a pedál ;)

... mondjuk ha kipróbálnám talán... :rolleyes:

Akkor jól értem, hogy itt nincs indítókód (12)?

Ez nem függ motortipustól vagy vezérlőtől? vagy minden G-ben ugyanaz a vezérlő tipusa? ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.