dremu Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Sziasztok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Hali! Érdekelne, hogy honnan tudnék szerezni híbakód táblázatot G astrához, ill ki lehet e, és ha igen akkor hogyan lehet villogtatni a hibakódot. Az van ugyanis, hogy ma menet közben kigyulladt (azért lángra nem kapott) a motor kontroll lámpa, de a 3. indítás után elaludt, és nem is tért vissza azóta, ami megnyugtató, de szeretném megtudni, mit jelezhetett. :rolleyes: Világítva kb 2 km-t mentem vele, igazán semmi változást nem éreztem, talán egy pici rántást (ha lehetett annak nevezni, mert az asszony nem is vette észre) 2200-környéki fordulatot elérve, de azt is csak 1x. Előre is köszönet. Üdv: I_S gáz+fék+gyújtás ráadás ezzel tudod kivillogtatni a hibakódokat de ha jól emlékszem akkor a tíz villanás az a nullát jelöli. Még egy dolog: az elején van egy "bevezető szöveg": valamilyen villogó kód ami után kezdi el a hibát villogtatni de ezt már jópár oldallal ezelőtt opel 16v kollégával az élen kiveséztük, olvass vissza mert sokat lehet ezekből a régi hsz.-ból tanulni.... Sajnos kerestem de én nem találtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Sziasztok! Ez egy nagyon informatív hozzászólás volt :rolleyes: Szeva! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július10, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Július10, 2008 Ja.... Hány ezer km után kell cserélni a vezérlést ezeknél? 60000 mint az F c14nz-nél? igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július10, 2008 Megoszt Elküldve Július10, 2008 igen. Hát, akkor azt majd csak jövőre kell cserélni, ettől függetlenül egy olaj+szűrőcserét, meg egy átvizsgálást megejtek majd nálad UHU. Akartam is kérdezni: Az átrozsdásodás gar jól tudom, hogy vonatkozik az alvázra is? azért kérdezem, mert néhány helyen a lengőkaron, a nyúlványon, a hátsó hídon van itt-ott rozsda, viszont igen szerény a gyári alvázvédő, illetve szvsz a gyári maradványai vannak rajta. Ezt javítják garban? Magyarul lekezelik, lealvázazzák, vagy sem, és alvázazzam le én? Üdv. U.i.: motor kontroll azóta is hallgat.... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Harti Elküldve Július10, 2008 Megoszt Elküldve Július10, 2008 Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy egy 3 ajtós G Astrában a hátsó üléssornál lévő hangszórók hány centisek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Július10, 2008 Megoszt Elküldve Július10, 2008 Hát, akkor azt majd csak jövőre kell cserélni, ettől függetlenül egy olaj+szűrőcserét, meg egy átvizsgálást megejtek majd nálad UHU. Akartam is kérdezni: Az átrozsdásodás gar jól tudom, hogy vonatkozik az alvázra is? azért kérdezem, mert néhány helyen a lengőkaron, a nyúlványon, a hátsó hídon van itt-ott rozsda, viszont igen szerény a gyári alvázvédő, illetve szvsz a gyári maradványai vannak rajta. Ezt javítják garban? Magyarul lekezelik, lealvázazzák, vagy sem, és alvázazzam le én? Üdv. U.i.: motor kontroll azóta is hallgat.... :rolleyes: a 12 év átrozsdásodási csak akkor él, ha folyamatosan szervízelve van a kocsi, ha már kihagytad akkor nincs tovább ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július10, 2008 Megoszt Elküldve Július10, 2008 Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy egy 3 ajtós G Astrában a hátsó üléssornál lévő hangszórók hány centisek? Asszem' 13, de nem tuti, inkább várj, ameddik egy 3 ajtós tulaj megerősíti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július10, 2008 Megoszt Elküldve Július10, 2008 a 12 év átrozsdásodási csak akkor él, ha folyamatosan szervízelve van a kocsi, ha már kihagytad akkor nincs tovább :rolleyes: Elvileg nincs kimaradás, de UHU meg kéne, hogy erősítse, mert Ő szervizelte idáig (most vettem az autót egyik cimborájától), meg ezután is Ő fogja...remélem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Július10, 2008 Megoszt Elküldve Július10, 2008 Nem annyira szerény az, gyárilag spec. viszolás van rajta, nem kéne bántani! Főleg ha sikerül vmi no name spéci cuccot rákenni, többet ártol vele mint gondolnád.... :rolleyes: A nyúlványokon, lengőkarokon lévő rozsda általában vékony réteg (majdhogy nem vakrozsda), nem fogja megenni az anyagot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július10, 2008 Megoszt Elküldve Július10, 2008 Nem annyira szerény az, gyárilag spec. viszolás van rajta, nem kéne bántani! Főleg ha sikerül vmi no name spéci cuccot rákenni, többet ártol vele mint gondolnád.... :rolleyes: A nyúlványokon, lengőkarokon lévő rozsda általában vékony réteg (majdhogy nem vakrozsda), nem fogja megenni az anyagot. Az igaz, bontott hátso hidat raktam a kocsira, csak felületi rozsda volt a hidon, Deee! A hátso dob tiszta rozsda volt....És!! a pár honapos kerékagy is tiszta rozsda, mert gyárilag nincs is lefestve, de miért??? Amugy rengeteg csavar is ugyanugy járt a kocsin, pl az elsö felfüggesztésnél..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július10, 2008 Megoszt Elküldve Július10, 2008 Az igaz, bontott hátso hidat raktam a kocsira, csak felületi rozsda volt a hidon, Deee! A hátso dob tiszta rozsda volt....És!! a pár honapos kerékagy is tiszta rozsda, mert gyárilag nincs is lefestve, de miért??? Amugy rengeteg csavar is ugyanugy járt a kocsin, pl az elsö felfüggesztésnél..... Na az első felfüggesztést én is meg tudom erősíteni, ott van talán a legtöbb vak vagy nem vak rozsda, ezért is kérdezem, hogy mi legyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július10, 2008 Megoszt Elküldve Július10, 2008 Na az első felfüggesztést én is meg tudom erősíteni, ott van talán a legtöbb vak vagy nem vak rozsda, ezért is kérdezem, hogy mi legyen. Azért elég siralmas, hogy semenyire sincs lekezelve... Meg hogy a kerékcsapágyak se....(vagyis a hátsok tuti, de asszem az elsö is az volt amikor cseréltem a nyári gumira) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július10, 2008 Megoszt Elküldve Július10, 2008 Azért elég siralmas, hogy semenyire sincs lekezelve... Meg hogy a kerékcsapágyak se....(vagyis a hátsok tuti, de asszem az elsö is az volt amikor cseréltem a nyári gumira) Hát valamikor biztosan le voltak kezelve, csak az idő vas foga... Te a kerékcsapágyat honnan látod, hogy rozsdás? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Július10, 2008 Megoszt Elküldve Július10, 2008 El kell vinni a márkaszervízbe és átnézik az alját, majd megmondják mellé a tutit. Szervíz könyvben is benne van az átvizsgálások között az alváz szemrevételezése. De majd jön mingyá UHU és mond erre is vmi okosat, hogy mennyire kell foglalkozni azokkal a rozsda fótokkal..... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Július10, 2008 Megoszt Elküldve Július10, 2008 Meg hogy a kerékcsapágyak se Talán inkább kerékagyak, dobok vagy ilyesmi..... A csapágynak elég ha zsírban fut, festeni nem kell(ene).... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július10, 2008 Megoszt Elküldve Július10, 2008 Talán inkább kerékagyak, dobok vagy ilyesmi..... A csapágynak elég ha zsírban fut, festeni nem kell(ene).... ;) Na azé'.... ;) Már azt hittem át kell szerveznem valamit az életemben, mert ezt rosszul tudom :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július10, 2008 Megoszt Elküldve Július10, 2008 gáz+fék+gyújtás ráadás ezzel tudod kivillogtatni a hibakódokat de ha jól emlékszem akkor a tíz villanás az a nullát jelöli. Még egy dolog: az elején van egy "bevezető szöveg": valamilyen villogó kód ami után kezdi el a hibát villogtatni de ezt már jópár oldallal ezelőtt opel 16v kollégával az élen kiveséztük, olvass vissza mert sokat lehet ezekből a régi hsz.-ból tanulni.... Sajnos kerestem de én nem találtam. Zsír... akkor a 10 a 0, és ha jól emléxem, akkor a 12 jelzi a kiolvasás kezdetét. Már csak egy kérdés, ha jól tévedek, akkor minden kódot 3 x ismétel el, de mi jelzi az egyik kód végét, és a másik kezdetét, magyarul a szünetet :rolleyes: vagy nemes egyszerüséggel szünet? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július10, 2008 Megoszt Elküldve Július10, 2008 Ja, még valami, most hogy előkapartam a netről egy kódtáblát: ok, hogy a 10 villanás jelzi a 0-t, de akkor a kódok között mért nincs 20-30-40-50...stb, tehát 0-ra végződő ? ;) Vagy nem jó a kódtábla, amit szereztem :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Július11, 2008 Megoszt Elküldve Július11, 2008 Ja, még valami, most hogy előkapartam a netről egy kódtáblát: ok, hogy a 10 villanás jelzi a 0-t, de akkor a kódok között mért nincs 20-30-40-50...stb, tehát 0-ra végződő ? ;) Vagy nem jó a kódtábla, amit szereztem :rolleyes: Hibakódok Sztem egyszerűen szünet van a számjegyek között. Már nem emlékszem, de elég egyértelmű volt a kiolvasás nekem még úgy is, hogy előtte nem olvastam utána, pontosan hogyan villogtat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július11, 2008 Megoszt Elküldve Július11, 2008 Hibakódok Sztem egyszerűen szünet van a számjegyek között. Már nem emlékszem, de elég egyértelmű volt a kiolvasás nekem még úgy is, hogy előtte nem olvastam utána, pontosan hogyan villogtat... Ezek tuti kódok? :rolleyes: Nekem gyökeresen más kódtáblám van. Két jegyűek, és 13-tól megy 145-ig (nyilván van 12, ami a kiolvasás kezdete) Most akkor mivan ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július11, 2008 Megoszt Elküldve Július11, 2008 Mégis úgy fest, hogy buta vagyok :rolleyes: pedig az F-ből ki tudtam villogtatni anno... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Július11, 2008 Megoszt Elküldve Július11, 2008 Hibakódok nem lehetnek többfélék? Az első belinkelt oldalnál a legújabb felsorolt verda F Astra! Én ezt találtam G Astrához: Astra G fault codes Ez azt is megmutatja, hogy kell csinálni a nem elektromos gázpedálos verziókban. (volt ilyen???) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július11, 2008 Megoszt Elküldve Július11, 2008 Hibakódok nem lehetnek többfélék? Az első belinkelt oldalnál a legújabb felsorolt verda F Astra! Én ezt találtam G Astrához: Astra G fault codes Ez azt is megmutatja, hogy kell csinálni a nem elektromos gázpedálos verziókban. (volt ilyen???) Na ez már hihetőbbnek hangzik, de akkor honnan tudom, hogy bontani kell, vagy elektromos a pedál ;) ... mondjuk ha kipróbálnám talán... :rolleyes: Akkor jól értem, hogy itt nincs indítókód (12)? Ez nem függ motortipustól vagy vezérlőtől? vagy minden G-ben ugyanaz a vezérlő tipusa? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július11, 2008 Megoszt Elküldve Július11, 2008 Ötletszintű: a Z-s motorkódok elektromos gázpedálosak sztem, remélem nem lőttem nagyon mellé... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts