Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Fel se vedd Telo.Az ilyet úgy hívják, hogy kretén.Kár vele foglalkozni, mert csak te is bajba kerülsz miatta.Egy ideig bosszant, de aztán elmúlik. :evil: :wink:

Tudom, hogy nem kell az ilyet felvenni, láttam már pár viaskodássá fajult rossz példát kívülállóként... de akkor is: annyira kedvem lett volna utána menni, és jól megmondani neki a magamét. Szerencsére sikerült visszafognom magam, győzött a józan ész és nem mentem bele veszélyes helyzetekbe, amivel nemcsak magam, de mások életét is veszélyeztettem volna.

Egyébként ma sok kis apróság jött össze nálam, amik végkifejleteként rádudáltam a nem csak szabálytalankodó, de veszélyeztető Mazdára (úgy gondolom jogosan). Egy normál, átlagos napon valószínű egyszerűen csak lenyeltem volna dudálás nélkül, ahogy mindig is szoktam.

Link to comment
Megosztás:

Nem semmi, hogy milyen emberek vannak. Még szerencse, hogy ütközés nélkül megtudtad úszni a dolgot.

Más, mit tudtok arról hogy az ilyen kiegészító cuccok, pl. tuning dolgok mennyivel olcsóbbak külföldön mint nálunk? Mert hallottam hogy olcsóbbak csak ha esetleg vkinek vannak ilyen tapasztalatai, vagy bejáratott helyei, kiváncsi lennék rá.

Link to comment
Megosztás:

Új Classic II tulajok!

A fényezett külső tükrök (lökhárítók) már nem képezik az alapfelszereltség részét? Mostanában látok pár ilyen Astrát az utakon szaladgálni... Mennyit kérnek ezekért, ha egyáltalán lehet kérni külön extraként?

Link to comment
Megosztás:

Szia Telo!

Most néztem meg az opel honlapját és tényleg alapba nem fényezett a tükörrel, belül pedig nem kromozott kilincsekkel lehet megkapni.Külön opcióba adják valami szépségcsomag elnevezéssel.Az enyém is Classic II,de én még júliusban vettem át,akkor ez nem volt feláras. Gyanítom összel lett külön opció,amikor megkapta a Twinportos motort.

Link to comment
Megosztás:

Szia Telo!

Most néztem meg az opel honlapját és tényleg alapba nem fényezett a tükörrel, belül pedig nem kromozott kilincsekkel lehet megkapni.Külön opcióba adják valami szépségcsomag elnevezéssel.Az enyém is Classic II,de én még júliusban vettem át,akkor ez nem volt feláras. Gyanítom összel lett külön opció,amikor megkapta a Twinportos motort.

A Classic II megkapta a Twinportos motort? Ezt sem tudtam... Akkor gondolom most már az 1.4-es Classic II is láncos vezérműhajtású lett, vagy nem? (H Astrában asszem láncos az 1.4 twinport)

Szépségcsomag... vicces

Link to comment
Megosztás:

Bizony láncos lett.Pont ezen mérgelőttem,hogy türelmetlenségemben nem vártam még fél évet az autócserével.

Hát igen, eleve nem lehet rossz a twinport moci... ráadásul a lánc nem igényel sok karbantartást és biztonságosabb. Nekünk csupán az az apró vigasz maradt, hogy a szíjas megoldásnak legalább nincs varrógép hangja kívülről.

Link to comment
Megosztás:

A Classic II megkapta a Twinportos motort? Ezt sem tudtam... Akkor gondolom most már az 1.4-es Classic II is láncos vezérműhajtású lett, vagy nem? (H Astrában asszem láncos az 1.4 twinport)

Szépségcsomag... vicces

,

a classic 2-be nem a twinport motort rakják. hanem a régieket. ugytudom.........

Link to comment
Megosztás:

Hali

Nekem 1.2-esem van, az már láncos motor. Most 72000 km. van benne, de abszolut nem hallani a lánc hangját. Csak olyan hang van, mintha elektromos motor menne.

Én hang alapján kiszúrom az 1.2-es Opel motorokat az utcán (akár G Astrában, akár Corsában van). Tipikus ssssssz-szerű sziszegő hangjuk van kívülről (számodra lehet, hogy ez elektromos motorhangként asszociálódik, vagy fel sem tűnik). Nekem még nagy forgalmú utcazajból is kitűnik ez a hang: kilóg a többi kocsi frekvenciatartományából. Én pl messziről hallom, ha gyalogolok és mögöttem (kb 20-30 méterre) jön egy 1.2-es opel. Ilyenkor mindig tippelek, hogy Astra vagy Corsa lesz-e :wink: . Amúgy bentről, kocsiból egyáltalán nem hallható a hang. Dettó ugyanilyen hangja van az 1.4 twinportnak, sőt néhány konkurens márka kis köbcentis láncos motorjának is. Erre mondtam, hogy varrógép. Lehet, hogy nem volt jó a hasonlat, de én kifejezetten erre a jellegzetes lánchangra gondoltam. Sokáig nem tudtam miért van az 1.2-esnek ilyen számomra fura hangja, csak később jöttem rá, hogy a lánc miatt. Egyébként nemcsak nekem tűnt fel: haverom már az elejétől fogva furcsállta ez a hangot új 1.2 Corsájában, akkor még azt hitte azért van, mert még új...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A Classic II már az új Twinport motorral jön ki a gyárból ez tuti, mert én kb. egy hónapja rendeltem meg az új gépet és már akkor azt mondták a kereskedésben hogy ezzel a motorral szállítják a kocsikat. Lehet hogy még van egy-két raktári darab ami nem twinportos de a gyárban már csak azzal készítik. A krómozott kilincsek, meg a lefújt visszapillantótükör ház nem széria, hanem dísz csomag néven fut és 8000 ft-ot kell leperkálni érte, ez is tuti mert nekem is ennyibe került.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A Classic II már az új Twinport motorral jön ki a gyárból ez tuti, mert én kb. egy hónapja rendeltem meg az új gépet és már akkor azt mondták a kereskedésben hogy ezzel a motorral szállítják a kocsikat. Lehet hogy még van egy-két raktári darab ami nem twinportos de a gyárban már csak azzal készítik. A krómozott kilincsek, meg a lefújt visszapillantótükör ház nem széria, hanem dísz csomag néven fut és 8000 ft-ot kell leperkálni érte, ez is tuti mert nekem is ennyibe került.

utána néztem: NEm twinport motorokkal jönnek a Classic 2-es autók!

magarorstzágon Astra H, Corsa C,meriva, autókba teszik aa twinport motorkat!

Link to comment
Megosztás:

Legyél gyanakvó, és bogaras.Minden érdekeljen, beleértve a fényezésen át, a kötelező tartozékokig!

Írtam egy kis listát: íme:

1. Alvázszám! Banki szerződéssel forgalmi zöldkártya egyeztetés

2. Motorszám Forgalmi Zöldkártya

3. Dátumok + érvényesség+adatok

4. Gumik: típus, minőség

5. Szerződésszerinti tartozékok

6. Karosszéria

7. ? km van az autóban

8. Karcmentesség, Utastér épsége, Ülések

9. Szerelési nyomok?

10. Folyik e valami?

A műszaki megfelelőségre ugye ott van a garancia, ezért nem helyezetem nagy hangsúlyt rá.

Egészítsétek ki ha kihagytam volna valamit, vagy vannak átvágások amit felfedezhetek egy komplett kermi laboratórium nélkül.

Hány km lehet egy új kocsiban?

Link to comment
Megosztás:

Írtam egy kis listát: íme:

1. Alvázszám! Banki szerződéssel forgalmi zöldkártya egyeztetés

2. Motorszám Forgalmi Zöldkártya

3. Dátumok + érvényesség+adatok

4. Gumik: típus, minőség

5. Szerződésszerinti tartozékok

6. Karosszéria

7. ? km van az autóban

8. Karcmentesség, Utastér épsége, Ülések

9. Szerelési nyomok?

10. Folyik e valami?

A műszaki megfelelőségre ugye ott van a garancia, ezért nem helyezetem nagy hangsúlyt rá.

Egészítsétek ki ha kihagytam volna valamit, vagy vannak átvágások amit felfedezhetek egy komplett kermi laboratórium nélkül.

Hány km lehet egy új kocsiban?

Tényleg nincs több? Help!

Link to comment
Megosztás:

uhuhu:

utána néztem: NEm twinport motorokkal jönnek a Classic 2-es autók!

magarorstzágon Astra H, Corsa C,meriva, autókba teszik aa twinport motorkat!

Honnan van ez az infód, mert én kb. 5 kereskedésben is azt az infót kaptam hogy idén januártól már az összes classic II twinportos lesz. Amikor megrendeltem az enyémet erre külön ki is tértem mert egy opeles hírlevélben is megkatam, hogy már ilyen motorral jönnek ki a kocsik. Én már direkt úgy kértem hogy twinportos legyen és a kereskedő mondta,hogy már másként nem is lehet a gyárból autót rendelni. Mindenhol megerősítettek ebben.

Link to comment
Megosztás:

Honnan van ez az infód, mert én kb. 5 kereskedésben is azt az infót kaptam hogy idén januártól már az összes classic II twinportos lesz. Amikor megrendeltem az enyémet erre külön ki is tértem mert egy opeles hírlevélben is megkatam, hogy már ilyen motorral jönnek ki a kocsik. Én már direkt úgy kértem hogy twinportos legyen és a kereskedő mondta,hogy már másként nem is lehet a gyárból autót rendelni. Mindenhol megerősítettek ebben.

Akkor a tied már olyan elvileg? Mi a motorszám? Lehet hogy már ott kiderűl...vagy nem? :oops:

Link to comment
Megosztás:

Sokat vártam, de ma elérkezett a nagy nap és átvettem az új ASTRA-át! Gyönyörű ezüstkék vagy ahogy ők hívják villámezüst. Sok extrával és szerintem most jó vétel volt. Minden jól ment, szerintem nem vertek át semmiben. Már az első órákban belenyomtam egy százast. Szépen duruzsol most már. A gépkönyv lendületes vezetést javasol minden fokozatot 3/4-ig kihasználva, bár az 5-diket csak könnyű szakaszokon és csak 95 felett amikor volt lendület és rövid ideig adtam neki. Negyedikben 80 és 100 között volt a jellemző. Gyorsításkor 4000 fölé nem nagyon engedtem. Nehéz lesz kibírni az 1500 km-t. Valaki írta, hogy a Classic-okat nem TWINPORT motorral adják ki. Ezt megerősítem, de én nem bánom a 3 dl fogyasztás többletet egy pörgősebb motorért. Néztem a TWINPORT motor adatait: hosszabb löket, kisebb furat, ugyanakkora nyomaték, alacsonyabb fordulat. Ez így nekem lustább motort jelent, bár laikus vagyok.

TWINPORT motorszámban AZ XE után van egy P. Tehát Z14XEP -vel kezdődik. A 14 az űrtartalom, de gondolom ez világos.

Nagyon fel vagyok dobva, na azért nem alszom benne. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.