Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Na jó tényleg nem.:D

Beavatlak: végre hazajött a Kedvesem, aki egy óceánjárón dolgozik és 6 és fél hónapig nem volt itthon (következésképp egyedül voltam a talikon). És imádja az autós bandázásokat. Ya és GSi-t fog venni, ha megint hazajön. És akkor lesz ereszdelahajam... :D

És tényleg jól nyomja! Igazi belevaló csaj... Én tudom... ;)

Nna. ÉÉÉrted mááár??? :P

Link to comment
Megosztás:

Köszi!

Ez nagyon dúrva, ennyi csere mire meglett a hiba!!!!!! -de lett egy vadcsi új futóműved ;)

Hol találom a stab. rudat és hogy néz ki???

Bocs ha láma vagyok, van elképzelésem, de nem vagyok biztos benne.... :D

A stabilizátor egy darab vas (rúd), ami összeköti a futómű jobb és bal oldalát. Ha a kasztni dől valamerre, akkor ez az ellenkező oldali futóművet a föld felé nyomja, hogy ne emelje fel a "lábát" az autó....

Amivel gond szokott lenni, az a "kutyacsont", illetve annak a szilentjei. A kutyacsont ami a stab.rudat a futóműhöz köti. Vékony kis pálca két szilenttel a végén, gondolom a neve alapján megtalálod :D Megrángatva, ha kopog, akkor csere. Ha nem kopog elsőre, billegtesd meg kicsit a kasztnit, miközben rajta tartod a kezed - ha lóg, érezni fogod. Szervize válogatja, hogy komplett cserét csinál, vagy csak a szilentet cseréli benne. De nem drága kompletten sem, úgyhogy nem szoktak sz@rakodni vele. Ja, és mindig párban illik cserélni - bár sokszor spórolnak ezzel.

Robicsucsu történetéhez: szóval, ha egy szervíz nem találja meg a szilenthibát, hanem százezres cseréket erőltet, el kell gondolkodni, érdemes-e oda járni. Ha odafigyelnek, rázópadon minimum ki kellene jönnie - ez a "műszeres vizsgálat" ez kamléder szagú, műszerrel max. a lengéscsillapító hatásfokát tudják ellenőrizni a padon, azt, hogy hol kopog, a szaki kell kiderítse. A "műszer" nem fog fülelni, meg tapogatni, mi kopog, meg lóg...... vagy van már valami hiper-szuper mérőmikrofonos/piezoszenzoros szerkezet, ami végigcsápolja a futóműalkatrészeket, miközben rángatja a kasztnit, és én nem tudok róla? Hát ez is lehet, mostanában inkább a gyerekek kötik le az időm, nem tájékozódom.... B) :P

Ráadásul a magyar utakon a legnagyobb valószínűséggel először a kutyacsont megy tönkre. Nekem a közelmúltban két új autómon egymás után ugyanez ment tönkre először.... (Focus 15ekm, Stilo 40ekm) Szóval ez egy szervíznek rutin kéne legyen....

Link to comment
Megosztás:

A stabilizátor egy darab vas (rúd), ami összeköti a futómű jobb és bal oldalát. Ha a kasztni dől valamerre, akkor ez az ellenkező oldali futóművet a föld felé nyomja, hogy ne emelje fel a "lábát" az autó....

Amivel gond szokott lenni, az a "kutyacsont", illetve annak a szilentjei. A kutyacsont ami a stab.rudat a futóműhöz köti. Vékony kis pálca két szilenttel a végén, gondolom a neve alapján megtalálod :D Megrángatva, ha kopog, akkor csere. Ha nem kopog elsőre, billegtesd meg kicsit a kasztnit, miközben rajta tartod a kezed - ha lóg, érezni fogod. Szervize válogatja, hogy komplett cserét csinál, vagy csak a szilentet cseréli benne. De nem drága kompletten sem, úgyhogy nem szoktak sz@rakodni vele. Ja, és mindig párban illik cserélni - bár sokszor spórolnak ezzel.

Köszönöm kedves Hic az infót, így már tudom miről is van szó.

A "kutyacsontot" én is megmozgattam és bizony volt lógása meg kopp is, tehát csere lesz. Gondolom ezt házilag sem nehéz kicserélni.....

A stabilizátor rúdon (így mostmár látom magam előtt és emlékszem) volt még két szilent vagy vmi gumipersely a tűzfal előtt ahogy fut. Talán ezeket sem ártana cserélni....

Link to comment
Megosztás:

Beavatlak: végre hazajött a Kedvesem, aki egy óceánjárón dolgozik és 6 és fél hónapig nem volt itthon (következésképp egyedül voltam a talikon). És imádja az autós bandázásokat. Ya és GSi-t fog venni, ha megint hazajön. És akkor lesz ereszdelahajam... :D

És tényleg jól nyomja! Igazi belevaló csaj... Én tudom... ;)

Nna. ÉÉÉrted mááár??? :D

Igen így már igen. :P Bocsika.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Segirsetek már kicsit nem jutok dülöre vele.

az a problémám hogy az autom hátulsó része felöl zörög valami menet közben.

A kalaptartora gyanakodtam ezért kiszedtem és megprobáltam ugy ,de a zörgés ugyan ugy megvan.

5 ajtos de a csomagtartó sem mozog ,a potkerék meg a cuccai is fixen vannak.

Mi lehet ez nem értem 2 honapos az autó.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Segirsetek már kicsit nem jutok dülöre vele.

az a problémám hogy az autom hátulsó része felöl zörög valami menet közben.

A kalaptartora gyanakodtam ezért kiszedtem és megprobáltam ugy ,de a zörgés ugyan ugy megvan.

5 ajtos de a csomagtartó sem mozog ,a potkerék meg a cuccai is fixen vannak.

Mi lehet ez nem értem 2 honapos az autó.

Nem a kötelező cuccok (elsősegélyláda stb.)? Nekem is csinált ilyet és idegesített. Nézd meg....

Link to comment
Megosztás:

Nem a kötelező cuccok (elsősegélyláda stb.)? Nekem is csinált ilyet és idegesített. Nézd meg....

Azt is megnéztem stabil minden.

Engem is idegesít.

Csomagtartóval lenne valami gond ,de nem mozog meg semmi zár is jó akkor még mi lehet?

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Segirsetek már kicsit nem jutok dülöre vele.

az a problémám hogy az autom hátulsó része felöl zörög valami menet közben.

A kalaptartora gyanakodtam ezért kiszedtem és megprobáltam ugy ,de a zörgés ugyan ugy megvan.

5 ajtos de a csomagtartó sem mozog ,a potkerék meg a cuccai is fixen vannak.

Mi lehet ez nem értem 2 honapos az autó.

Nekem az uj auton a zár zörgött....

Érdemes lenne megprobálni, nem vesztesz vele....

Link to comment
Megosztás:

Képes voltál kikockázni a rendszámokat???

Ja, de nem volt mindhez türelmem, így nem is mindet raktam fel. Eleve szelektáltam amiket úgy gondoltam, mehetnek public-ba. Ha a többi képre is kíváncsiak vagytok (pl Szandiról és Rastáról még van pár képem, de Boldiról is akad :D), írjatok PÜ-t és küldök linket...

Link to comment
Megosztás:

Nekem az uj auton a zár zörgött....

Érdemes lenne megprobálni, nem vesztesz vele....

Illetve még nézd meg a csomagtérajtó alján lévő kapcsoló pöcköt, ami a csomagtér világítást kapcsolja. Az szokott még ide-oda mozogni a perselyében, még ha az ajtó tök feszesre van állítva, akkor is. Én kis szigszalagot tekertem még rá, így nekem nem zörög.

Link to comment
Megosztás:

Illetve még nézd meg a csomagtérajtó alján lévő kapcsoló pöcköt, ami a csomagtér világítást kapcsolja. Az szokott még ide-oda mozogni a perselyében, még ha az ajtó tök feszesre van állítva, akkor is. Én kis szigszalagot tekertem még rá, így nekem nem zörög.

Az mit jelent hogy feszesre van állitva?

Olyan hangot ad mintha az egész csomagtartó felsö része mozogna de nem megrángattam stb de semmi.

Zárni is rendesen zár.

Link to comment
Megosztás:

Az mit jelent hogy feszesre van állitva?

Olyan hangot ad mintha az egész csomagtartó felsö része mozogna de nem megrángattam stb de semmi.

Zárni is rendesen zár.

Kb ezt jelenti, amit leírtál, hogy nem lötyög/kotyog az ajtó. Ha felnyitod, az alján van 2 távtartó gumi, amiket kijjebb lehet csavarni, hogy jobban feszüljön a zárnál, ha nagyon lötyögne... De úgy értelmeztem, hogy nálad ez rendben van. Ha mégsem, próbáld meg először állítgatni a gumikat. Azért túl feszesre sem érdemes állítani, mert nehéz lesz nyitni.

Link to comment
Megosztás:

Kezd elegem lenni a nyestekböl. :D

jo 2 hete szereltem be anyestriasztot, egésszen amai napig nem mászott bele (pedig elötte szinte minden nap meglátogatta), arra lettem figyelmes, hogy a kocsit végigmászta.....

Belemászott, de az még semmi....

Ma reggel felnyitom a motorháztetöt, tiszta kosz amotor....A nyestriaszti visszajelzö LED-je nem világitott....furcsa....Nézem a negativ testvezetékét rágta el, de semmi mást.... :P Most akkor, nem értem, hogyan a halálban tudta, hogy az-az....pedig végig rö volt kötegelve a vastag testvesetékre... :D

Link to comment
Megosztás:

Kezd elegem lenni a nyestekböl. :D

jo 2 hete szereltem be anyestriasztot, egésszen amai napig nem mászott bele (pedig elötte szinte minden nap meglátogatta), arra lettem figyelmes, hogy a kocsit végigmászta.....

Belemászott, de az még semmi....

Ma reggel felnyitom a motorháztetöt, tiszta kosz amotor....A nyestriaszti visszajelzö LED-je nem világitott....furcsa....Nézem a negativ testvezetékét rágta el, de semmi mást.... :P Most akkor, nem értem, hogyan a halálban tudta, hogy az-az....pedig végig rö volt kötegelve a vastag testvesetékre... :D

Kis patkányméreg a kocsiköré nem árt.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Srácok!

Ha már a különös hangoknál tartunk....

Nekem egy 1.7 Dti autóm van. Egy érdekes hangra lettem figyelmes, amit már jó 1 éve hallok. 46600 km van benne.

Ha elindítom az autót nem mindig jön elő, DE ha terhelem a motort akkor álltalában előhozható.

Pl. kéziféket be és mintha el akarnék indulni, kicsit megcsúsztatom a kuplungot 1-esben. Akkor elöjön. Ilyen nyöszörgés szerű, mintha valami nem kapna kenést. Esetleg ha valaki gondolja szívesen átküldöm neki, mert felvettem a hangot. Ha ilyenkor mikor hallom felpörgetem 2000-es fordualt fölé elhallgat és álltalában már nem jön vissza...

Engem nagyon zavar...bár ha valaki nem figyel rá nem hallani.

Sikerült belőni, hogy a vezető oldalról jön a hang valahonnan a tűzfal és a motortér körülről. De pontosan nem tudtam még meghatározni.

Remélem vannak szakik aki meg tudják mondani mi lehet ez.....

THX!

Handbrake

Link to comment
Megosztás:

Kezd elegem lenni a nyestekböl. :D

jo 2 hete szereltem be anyestriasztot, egésszen amai napig nem mászott bele (pedig elötte szinte minden nap meglátogatta), arra lettem figyelmes, hogy a kocsit végigmászta.....

Belemászott, de az még semmi....

Ma reggel felnyitom a motorháztetöt, tiszta kosz amotor....A nyestriaszti visszajelzö LED-je nem világitott....furcsa....Nézem a negativ testvezetékét rágta el, de semmi mást.... :P Most akkor, nem értem, hogyan a halálban tudta, hogy az-az....pedig végig rö volt kötegelve a vastag testvesetékre... :D

Chilli-szósz avgy paprika? ;)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem rájönne, mivel a nyestriaszto testvezetékét is elrágta, semmi mást....

Azért azt rágta el mert abban volt elektromosság és ugye az állatok érzékszervei jobbak mint gondolnánk.

Próbáld meg gégecsőben elhúzni és elfedni a csatlakozási pontokat. Vagy tehetnél a motortérbe mozgásérzékelő lámpát vagy riasztót esetleg(egy megfelelően hangos sziréna a zárt motortérben elég kellemetlen......)

Link to comment
Megosztás:

Azért azt rágta el mert abban volt elektromosság és ugye az állatok érzékszervei jobbak mint gondolnánk.

Próbáld meg gégecsőben elhúzni és elfedni a csatlakozási pontokat. Vagy tehetnél a motortérbe mozgásérzékelő lámpát vagy riasztót esetleg(egy megfelelően hangos sziréna a zárt motortérben elég kellemetlen......)

spirál kötegelöt akarok venni, talán abbol nem birja kiszedni. :D

nyestriaszto van a motortérben....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.