Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Nem tudom ez lenne e a jó topic a kérdésemre de megpróbálom:

LPG-s re átalakítani a 2008-as G astra classic 2-t? 1.4 twinport sedan

Kezdő vagyok a kérdéshez de minden érdekelne, mert sokat spórolnék rajta.

Az autómat hitelre vettem ezért vajon átalakítatthatom-e?

Újra kell e rá a forgalmi meg a zöldk. ha átalakíttatom vagy elég megvárni míg lejárnak és utána?

Vajon csinálnak e ilyet az opel szervízekben?

Minden egyéb érdekel a legapróbb részletekig és a ti tapasztalataitok!

Előre is köszi mindenkinek

(Vagy esetleg egy ilyen új témát nyitna valaki mert nekem nincs rá jogosultságom)

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom ez lenne e a jó topic a kérdésemre de megpróbálom:

LPG-s re átalakítani a 2008-as G astra classic 2-t? 1.4 twinport sedan

Kezdő vagyok a kérdéshez de minden érdekelne, mert sokat spórolnék rajta.

Az autómat hitelre vettem ezért vajon átalakítatthatom-e?

Újra kell e rá a forgalmi meg a zöldk. ha átalakíttatom vagy elég megvárni míg lejárnak és utána?

Vajon csinálnak e ilyet az opel szervízekben?

Minden egyéb érdekel a legapróbb részletekig és a ti tapasztalataitok!

Előre is köszi mindenkinek

(Vagy esetleg egy ilyen új témát nyitna valaki mert nekem nincs rá jogosultságom)

Sztem minden újra kell rá de még lehet a biztosítás is a hitelnél meg a pénzintézetet kéne megkérdezni, mert sztem az autó eurotax ára csökken egy ilyen gázoisítás után.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom ez lenne e a jó topic a kérdésemre de megpróbálom:

LPG-s re átalakítani a 2008-as G astra classic 2-t? 1.4 twinport sedan

Kezdő vagyok a kérdéshez de minden érdekelne, mert sokat spórolnék rajta.

Az autómat hitelre vettem ezért vajon átalakítatthatom-e?

Újra kell e rá a forgalmi meg a zöldk. ha átalakíttatom vagy elég megvárni míg lejárnak és utána?

Vajon csinálnak e ilyet az opel szervízekben?

Minden egyéb érdekel a legapróbb részletekig és a ti tapasztalataitok!

Előre is köszi mindenkinek

(Vagy esetleg egy ilyen új témát nyitna valaki mert nekem nincs rá jogosultságom)

Mennyi a költsége, és gari megmarad rá? Mennyi lehet 1l gáz, s mennyit eszik abból, gondolom gyengébb is lessz a kocsi...

Engem is érdekelne, habár nemhiszem hogy havi 1000-1200km-es futással nagyon megtérülne Nálam....

Link to comment
Megosztás:

Mennyi a költsége, és gari megmarad rá? Mennyi lehet 1l gáz, s mennyit eszik abból, gondolom gyengébb is lessz a kocsi...

Engem is érdekelne, habár nemhiszem hogy havi 1000-1200km-es futással nagyon megtérülne Nálam....

Hát én csak abból indulok ki hogy kb 150-250 ezerből át lehet alakítani akkor megérné 190ft/l-ért tankolni a verdát minthogy hetente menjen feljebb a benya ára. Az autógáz az elmúlt 5 évben alig emelkedett 50 forintot, míg a benzin... Meg a környezetvédelem sem utolsó szempont, bár 8 helyett lehet hogy picit többet enne a kicsike de ekkora különbségnél nem igazán számít szerintem. Én vezettem különböző autókat így opelokat is benzines vagy diesel korukba meg kettős üzemüre való átalakítása után is és nem vettem észre érezhető teljesítményromlást. Engem a folyamat lezajlása és a hiteles autóm miatti rész érdekelne inkább de a tapasztalataimat is szívesen megosztom veletek.

Link to comment
Megosztás:

Én kb 2 éve kérdeztem az autogázt az omiba (2.5 v6 ) akkor 3 kilót mondtak a legújabb hengerenkénti gázbeporlasztósra ugy hogy a teljesitmény marad és a fogyi sem nő meg max 1 liter

Azért ez a hengerenkénti beporlasztás érdekelne: ez mit takar, és még milyen más módszerek vannak, melyik a jobb? Pótkerék helyére vagy be a csomitartóba a palackot?

Link to comment
Megosztás:

Azért ez a hengerenkénti beporlasztás érdekelne: ez mit takar, és még milyen más módszerek vannak, melyik a jobb? Pótkerék helyére vagy be a csomitartóba a palackot?

Ez nem a "melyik a jobb" kérdése, hanem a keverékképzési redszeré, ami ugye adott. A legegyszerűbb és relatíve legolcsóbb a hagyományos karburátoros szívómotoroké. Pl.: Lada, Skoda 105-120. Ha jól emlékszem 70 eFt körül volt a legális (utólagos)beszerelés és a vizsga úgy 8-10 éve. Aztán innét irány a csillagos ég a keverékképzés és a hengerszám függvényében.

Van még itt más is ! Mivel a gáztartály nyomástartóedény, így azt időszakonként hivatalosan nyomáspróbáztatni kell. Emlékezetem szerint a 10. év után csak egyedi engedéllyel maradhat még egy időszakot, de azután mindenképp kuka és új állja a helyét. Érdekesség képp: ugyanez igaz a tűzoltókészülékekre is, de ott még mérlegelési lehetőség sincs a 10. évben.

A palack választás rajtad múlik, mérlegelj! A pótkerék helyére kis űrtartalmú tartály fér, ergó gyakrabban kell tölteni, rövid a hatótávolság és nincs pótkerék. A nagytartályos kiküszöböli az előző negatívumait, de elég sok helyet vesz el a csomagtartóból.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

OFF,de ebben a melegben aktuális. Ha valaki szeretne otthonra vagy melóhelyre Evian minőségű alpesi forrásvízet Ausztriából,angol vízadagoló gépekkel(mint amilyeneket az amerikai filmekben látni),24 órán belüli házhozszállítással(mármint a víz),stb. akkor hívjon a 06-309-718-147-es számon.Esetleg írhat is a kekmokus@freemail.hu -ra és küldök tájékoztatót.Vannak kedvezményes megoldások is,de ezt majd telefonon.

A www.pearlnatural.hu oldalon körül tudtok mézni,hogy milyen gépek vannak.

Meg lehet oldani,hogy egy hétre kihelyeznek egy gépet+1 ballon(18,9l) vizet és ha nem tetszik,egy szó nélkül elviszik és nem került semmibe!

Persze nem ez a cél,de pár alkalommal meg tudom játszani.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Új vagyok a fórumon, a segítségeteket szeretném kérni.

1,4 G Astra tulajdonos vagyok, az autót 0 kilométeresen vettem. Tavaly, mielőtt lejárt volna a garanciája a kuplung pedál minden nyomásnál elkezdett "kattogni", pontosabban egy kattanás volt érezhető, és ha figyeltél hallható is. Két hónap múlva három alkalommal váltásnál beesett a pedál, majd megállás után visszakeményedett. Garanciába kicserélték a kuplung munkahengert, tavaly augusztusban, majd november óta újra érezhető a kattanás. Először csak néha, most már minden kuplungolásnál. Attól félek, hogy újra a beesett pedál következik. November végén jeleztem a problémát a szervíznek, de azt a választ kaptam, hogy mivel garanciába cserélték, ezért az autó garanciájának lejártával a cserélt alkatrész sem garanciás tovább. Három hónap múlva ugyanaz a hiba? Mit tanácsoltok?

Ja és azt a választ is kaptam, hogy valószínűleg a lábammal van a baj. Az autóban egyébként 52000 km van, a munkahelyemen több típussal jártam már, napi több száz kilométert, és egyik autó sem lett kuplungos.

Előre is köszi:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Olyan kérdésem lenne, hogy a sebváltó gombot, hogyan tudom lecserélni? Lehet nem csavartam elég erőssen, lehet nem is baj :-) de csavarokat nem találtam... helpmeee :-)

Jó sok erő kell hozzá, vagy nagy fogó ,de akkor sérülhet.És igen csak csacarni és húzni kell.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Olyan kérdésem lenne, hogy a sebváltó gombot, hogyan tudom lecserélni? Lehet nem csavartam elég erőssen, lehet nem is baj :-) de csavarokat nem találtam... helpmeee :-)

Hőlégfúvó, vagy hajszárító, hő hatására könnyen lejön.

Csavargatni nem sok eredményre vezet, ugyanis a váltókar tetején a recézet kialakítása ezt nagy mértékben gátolja B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Új vagyok a fórumon, a segítségeteket szeretném kérni.

1,4 G Astra tulajdonos vagyok, az autót 0 kilométeresen vettem. Tavaly, mielőtt lejárt volna a garanciája a kuplung pedál minden nyomásnál elkezdett "kattogni", pontosabban egy kattanás volt érezhető, és ha figyeltél hallható is. Két hónap múlva három alkalommal váltásnál beesett a pedál, majd megállás után visszakeményedett. Garanciába kicserélték a kuplung munkahengert, tavaly augusztusban, majd november óta újra érezhető a kattanás. Először csak néha, most már minden kuplungolásnál. Attól félek, hogy újra a beesett pedál következik. November végén jeleztem a problémát a szervíznek, de azt a választ kaptam, hogy mivel garanciába cserélték, ezért az autó garanciájának lejártával a cserélt alkatrész sem garanciás tovább. Három hónap múlva ugyanaz a hiba? Mit tanácsoltok?

Ja és azt a választ is kaptam, hogy valószínűleg a lábammal van a baj. Az autóban egyébként 52000 km van, a munkahelyemen több típussal jártam már, napi több száz kilométert, és egyik autó sem lett kuplungos.

Előre is köszi:

alkatrész garancia 2 év a beszereléstöl.

Link to comment
Megosztás:

alkatrész garancia 2 év a beszereléstöl.

abban az esetben ha fizetett érte. ha nem akkor az eredeti autó garanciájával ennek is lejár a garanciája...

zsírozd meg a pedált.

ugyanis a pedál nincs összefüggésben a kinyomócsapággyal, annak a kattogását nem lehet érezni...

Link to comment
Megosztás:

Ellenben érdeklődnék hogy a kézifékszoknyát hogy lehet kiszedni? Kicserélném de az eleje és a háttulja nem akar kijönni... (a két oldalát már sikerült megbontanom...)

Ki lehet pattintani a kerettel együtt, majd előre fele (a kar irányába) lehúzható. B)

A szoknya (műbőr) tűzve van a kerethez, ha cseréled olyan bőrt tegyenek, ami kellő képpen finom-puha és vékony.

Egyébként nem nagyon szokott kitöredezni ellenben a váltó szoknyájával és ha van könyöktámaszod, az sajnos kellő képpen takarni fogja a szép bőrözést.... B)

Link to comment
Megosztás:

Ki lehet pattintani a kerettel együtt, majd előre fele (a kar irányába) lehúzható. B)

A szoknya (műbőr) tűzve van a kerethez, ha cseréled olyan bőrt tegyenek, ami kellő képpen finom-puha és vékony.

Egyébként nem nagyon szokott kitöredezni ellenben a váltó szoknyájával és ha van könyöktámaszod, az sajnos kellő képpen takarni fogja a szép bőrözést.... B)

A keret 2 szélét sikerült már kipattintanom, de az eleje és a hátulja nem akar kijönni....De akkor ezek szerint annak is ki kell pattannia...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.