uhuhu Elküldve Április23, 2008 Szerző Elküldve Április23, 2008 :sowwy: na de ha mindig mosod mikó jársz vele? :lol: szép nadon... nekem még sose volt ilyen szép motorterem... nem baj. nekem sose rossz, igy nem kő kinyitni, és nem is látom :lol:
J0hnny Elküldve Április23, 2008 Elküldve Április23, 2008 :sowwy: na de ha mindig mosod mikó jársz vele? :lol: szép nadon... nekem még sose volt ilyen szép motorterem... nem baj. nekem sose rossz, igy nem kő kinyitni, és nem is látom :lol: Mindenki ezt kérdezi,hogy garászban tartom állandóan? Pedig napi használatban van,ezzel járok melózni. Hál istennek én se sűrűn nyitogatom gond miatt!Leginkább unalomból! :lol:
ROLÓ Elküldve Április23, 2008 Elküldve Április23, 2008 Tudom Ákos,kapjam be,de éljen a mechanikus dízel! :sowwy: Johnny! Gratulálok, ez a motortér gyönyörű.... :lol:
HCZoli Elküldve Április24, 2008 Elküldve Április24, 2008 Sziasztok! 2 hete vettem egy Astra 1.4 Twinportot 32000 km-el. Az lenne a kérdésem, hogy mi az a legalacsonyabb fordulat amit még sík úton mehetek vele. A tapasztalatom az, h 1500 fordulaton 5-ben 50km/h-nál teljesen csendesen jár a motor, de olyan 1750 alatt nem igazán járatom. Merjek lejebb menni vagy ne? Üdv. zoli.
adorjant Elküldve Április24, 2008 Elküldve Április24, 2008 Sziasztok! 2 hete vettem egy Astra 1.4 Twinportot 32000 km-el. Az lenne a kérdésem, hogy mi az a legalacsonyabb fordulat amit még sík úton mehetek vele. A tapasztalatom az, h 1500 fordulaton 5-ben 50km/h-nál teljesen csendesen jár a motor, de olyan 1750 alatt nem igazán járatom. Merjek lejebb menni vagy ne? Üdv. zoli. én 2500nál szoktam váltogatni,alatta szerintem nem érdemes és nem is gazdaságos. ötödiket 60 fölött már bírja
imy Elküldve Április24, 2008 Elküldve Április24, 2008 Sziasztok! 2 hete vettem egy Astra 1.4 Twinportot 32000 km-el. Az lenne a kérdésem, hogy mi az a legalacsonyabb fordulat amit még sík úton mehetek vele. A tapasztalatom az, h 1500 fordulaton 5-ben 50km/h-nál teljesen csendesen jár a motor, de olyan 1750 alatt nem igazán járatom. Merjek lejebb menni vagy ne? Üdv. zoli. 1750 alatt már kinzás, 5-ben az 50-et nem szereti, de ahogy elöttem szoló kolega mondta 60-nal már lehet 5ben menni, de ha kisebb parton, vagy ha terheled a motort, akkor inkább válts egyet vissza...2000rpm alatt terhelni szerintem nem érdemes, és nem is tesz neki jót.
opel16v Elküldve Április24, 2008 Elküldve Április24, 2008 Nem érdemes mindig alacsony fordulaton járni vele, mert lekokszolódnak a kipuff szelepek, és ez később elég nagy problémákhoz (gyújtáshiba jelzéshez is) vezethet.
HCZoli Elküldve Április24, 2008 Elküldve Április24, 2008 Ezek szerint jól éreztem h 1800-2000 az amit szeret a motor benne. Lekoszolodni nem fog az tuti mert minden nap van autopályám és minden nap megyek vidéken is. Köszönöm a segítséget.
Vicsor Elküldve Április24, 2008 Elküldve Április24, 2008 Én úgy tudom ( ha rosszúl tudom bocsi ), hogy az optimális ford. az 2000-2500 között van. Én általában eközött az érték között váltogatok ( ha sikerül mert valamikor megy feljebb is 3500-ig ).
HCZoli Elküldve Április24, 2008 Elküldve Április24, 2008 Én úgy tudom ( ha rosszúl tudom bocsi ), hogy az optimális ford. az 2000-2500 között van. Én általában eközött az érték között váltogatok ( ha sikerül mert valamikor megy feljebb is 3500-ig ). Én az 1800-2000-t a legalacsonyabb fordulatnak értem, én is "kihuzatom" simán 3000 ig ha úgy van. A sík úton egy 70 kg os emberrel értettem a haladást 5.ben és ehez kerestem a legalacsonyabb fordulatot amit még szeret a motor. Bocs ha félreértehtő voltam.
patak Elküldve Április24, 2008 Elküldve Április24, 2008 Es nem lehet a kockazatot minimalisra csokkenteni, a necces reszek pl. hejlonzacskoba burkolasaval? Ha igen, miket kell letakarni? Nekem is le kene mostni, mert szivarog az olaj tobb helyrol es jo lenne tudni honnan. nem ajánlott mosni, mert tele van elektromos csatival, és ha beázik megszivod... és lehet hogy nem most, hanem 1 év mulva mikor elkezd rendesen korrodálódni. én nem szoktam lemosni ezért. tiszta retek, de szerencsére ritkán nyitogatom :lol: amugy slaggal mosd, ne gőzborotvával... én azért ha lemosom akkor gőzborotvával szoktam :sowwy:
Zachi Elküldve Április24, 2008 Elküldve Április24, 2008 Es nem lehet a kockazatot minimalisra csokkenteni, a necces reszek pl. hejlonzacskoba burkolasaval? Ha igen, miket kell letakarni? Nekem is le kene mostni, mert szivarog az olaj tobb helyrol es jo lenne tudni honnan. A por ezt remekül mutatja! Aki még volt sorkatona, az bizonyíthatja mekkora szivacs volt a "haditechnika" csillogóvátétele olajjal. Csacsogott-ragyogott tőle minden, de egy kósza szellentés kavarta por is meglátszott rajta. :sowwy:
uhuhu Elküldve Április24, 2008 Szerző Elküldve Április24, 2008 Én az 1800-2000-t a legalacsonyabb fordulatnak értem, én is "kihuzatom" simán 3000 ig ha úgy van. A sík úton egy 70 kg os emberrel értettem a haladást 5.ben és ehez kerestem a legalacsonyabb fordulatot amit még szeret a motor. Bocs ha félreértehtő voltam. simán 3000 ig??? TE Gyilkos! :lol: én simán kiszoktam 6000 ig :sowwy: bár én a simán mindig elkenem neki 3-4000 ig, mert szereti :lol: és csak néha 6ig.
Piedon Elküldve Április24, 2008 Elküldve Április24, 2008 simán 3000 ig??? TE Gyilkos! :lol: én simán kiszoktam 6000 ig :sowwy: bár én a simán mindig elkenem neki 3-4000 ig, mert szereti :lol: és csak néha 6ig. Padlógáz-->tiltás-->váltás ? :lol: A tiedben aztán nem fog lerakódni a koksz a szelepeken. :P
Boldizsar Elküldve Április24, 2008 Elküldve Április24, 2008 simán 3000 ig??? TE Gyilkos! :lol: én simán kiszoktam 6000 ig :sowwy: bár én a simán mindig elkenem neki 3-4000 ig, mert szereti :lol: és csak néha 6ig. Pont, mint én... :lol: Bár az enyém nem egynyóc..., csak egynégy...
DuDu123 Elküldve Április24, 2008 Elküldve Április24, 2008 Tudom Ákos,kapjam be,de éljen a mechanikus dízel! :lol: http://img.carstyling.hu/usercars/00/01/09/71/9.jpgKéppel nem idézünk levettem linkre coupe Gratulálok a motortérhez, egyébként az enyém is hasonlóan tisztának néz ki. Csak nem enged képet feltenni ez a szar... :sowwy:
Vicsor Elküldve Április24, 2008 Elküldve Április24, 2008 Én 3500-nál eddig nem pöriztem feljeb. :sowwy:
dionaea Elküldve Április24, 2008 Elküldve Április24, 2008 Sztem le lehetmosni szépen a motor teret.Brigeciolal befújni majd slggal leöblíteni, majd műanyag ápolóval befújni az egészet. Az elektromos részeknél óvatosan meg a riasztónál is :sowwy: Én a nagynyomásút csak váltó meg az alsóbb részeknél használnám. brigeciol nagyon jó egy flakon vagy 3-4 mosásra elég.
Zachi Elküldve Április25, 2008 Elküldve Április25, 2008 Nem egy autószerelőtől hallottam már, hogy jobban szeretik ha kicsit poros a motor. Egyikük egyenesen indikátornak nevezte a port. A feltűnően tiszta motortér szerintük a következő esetekben fordul elő: gyári új autómúzeális értékű /OT/kiállítási gépsárkánygyakran javításra szoruló példányról akarva-akaratlanul a szerelő törli leapróbb-nagyobb tömítetlenségekre utaló jelek eltüntetése, mert a gépet el kéne adni A száraz por jó tömítettséget, stabil elektromos kontaktusokat, megbízható műszaki állapotot sejtet.
patak Elküldve Április25, 2008 Elküldve Április25, 2008 Nem egy autószerelőtől hallottam már, hogy jobban szeretik ha kicsit poros a motor. Egyikük egyenesen indikátornak nevezte a port. A feltűnően tiszta motortér szerintük a következő esetekben fordul elő: gyári új autómúzeális értékű /OT/kiállítási gépsárkánygyakran javításra szoruló példányról akarva-akaratlanul a szerelő törli leapróbb-nagyobb tömítetlenségekre utaló jelek eltüntetése, mert a gépet el kéne adni A száraz por jó tömítettséget, stabil elektromos kontaktusokat, megbízható műszaki állapotot sejtet. Hat ez az: ahhoz hogy szaraz por fedhesse a motort, elobb tisztanak, olajmentesnek kell lennie -> le kell mosni :sowwy:
Zachi Elküldve Április25, 2008 Elküldve Április25, 2008 Hat ez az: ahhoz hogy szaraz por fedhesse a motort, elobb tisztanak, olajmentesnek kell lennie -> le kell mosni :sowwy: tisztogatás amennyire kelljavításellenőrzésnagytakarítás Amúgy mi is volt előbb? A tyúk vs. tojás? :lol:
Vicsor Elküldve Április25, 2008 Elküldve Április25, 2008 Én eddig csak kívűlről mosam le kisebbnagyobb sikerrel. Belül nem nagyon mosom le mert ha esetleg el adom majd valamikor akkor lehet,hogy gyanút fog a vevő és esetleg rákérdez, hogy milyen okból mostam le a mocit. :sowwy:
dionaea Elküldve Április25, 2008 Elküldve Április25, 2008 Én eddig csak kívűlről mosam le kisebbnagyobb sikerrel. Belül nem nagyon mosom le mert ha esetleg el adom majd valamikor akkor lehet,hogy gyanút fog a vevő és esetleg rákérdez, hogy milyen okból mostam le a mocit. :sowwy: Mivel én az autómat nem akarom eladni, és tudom hogy nem folyik az olaj sehol igy le szoktam mosni néha. Mikor megvettem nyomattam neki egy full alapos mosást motor kárpit, tető kárpit minden. Egy deka folyás nincs rajta csak olyan csúnya az a por, meg a gumi csöveket porosan nem biztosan jó dolog lekezelni.
J0hnny Elküldve Április25, 2008 Elküldve Április25, 2008 Nem egy autószerelőtől hallottam már, hogy jobban szeretik ha kicsit poros a motor. Egyikük egyenesen indikátornak nevezte a port. A feltűnően tiszta motortér szerintük a következő esetekben fordul elő: A szerelők meseírok másodállásban? :sowwy: :lol: A száraz por jó tömítettséget, stabil elektromos kontaktusokat, megbízható műszaki állapotot sejtet. :lol: Hát ezen is kifeküdtem...jó elektromos kontaktus :lol:
Recommended Posts