Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hát szerintem a gyári visszarakást a kökösnél nehéz már ujra kivitelezni,hogy minden ugyanugy passzoljon vissza......

Simán megoldható...semmi gond nincs...lehetetlen elrontani :D

Elküldve
Köszi,és esetleg nem tudod milyen csavarok rögzitik,mikre készüljek fel?

asszem T20-as torx. az egyik csavart alulról kell megközelíteni, ehhez vagy megemeled az autót vagy rövid/hajlítható fejű csavarhúzót használhatsz.

Elküldve

Köszi,és a lökös leszedéséhez le kell szedni a belsö müanyag sárvédöket,azaz ami a kerék felett van körben......vgy anélkül is megoldhato ez......mert a könyv szerint ezt le kell bontani..

És szerintetek az unixtradenél láttam jo árban lámpát,mennyire különbezne az eredetitöl?

Elküldve

Nem kell a betétet lebontani. 1 csavar van ott ,az is látszik, és van 1 alul a müanyag koptatón belül.

Oldalanként persze.

Van még 3-vagy 4 müanyag rögzítő tüske alul a motor burkolatnál és 2 a rendszám felett... :D

Elküldve
Nem kell a betétet lebontani. 1 csavar van ott ,az is látszik, és van 1 alul a müanyag koptatón belül.

Oldalanként persze.

Van még 3-vagy 4 müanyag rögzítő tüske alul a motor burkolatnál és 2 a rendszám felett... :D

jól mondja a kollega...alul 3 tüske+2 a rendszám felett és oldalanként 2db csavar a kerékjárati dobnál...(1 a lökös felső sarkán 1 pedig a koptató alá rejtve) de miutánm ezeket kiszedted...a lököst a végeinél oldalra ki kell "emelni" mert olyan beakadós..de nagyon ne húzd el mert van benne fém merevítő és ha nagyon meghúzod..utánna már nehezebb vissza rakni, kiszakadhat a szegecs... :D

Elküldve
jól mondja a kollega...alul 3 tüske+2 a rendszám felett és oldalanként 2db csavar a kerékjárati dobnál...(1 a lökös felső sarkán 1 pedig a koptató alá rejtve) de miutánm ezeket kiszedted...a lököst a végeinél oldalra ki kell "emelni" mert olyan beakadós..de nagyon ne húzd el mert van benne fém merevítő és ha nagyon meghúzod..utánna már nehezebb vissza rakni, kiszakadhat a szegecs... :D

Köszi mindent mindenkinek!

És szerintetek mennyivel lenne másabb egy lámpa,amit mondjuk az unixtardenél vennék,sajna márkát nem tudom,de 14 ezer a legolcsobb....

Van valakinek ezzel valami tapasztalata???????

Elküldve
Köszi mindent mindenkinek!

És szerintetek mennyivel lenne másabb egy lámpa,amit mondjuk az unixtardenél vennék,sajna márkát nem tudom,de 14 ezer a legolcsobb....

Van valakinek ezzel valami tapasztalata???????

Anno f-ben cseréltem lámpát kőfelverődés miatt és hát az új lámpa jóval sötétebb volt mint a régi.... Ha még mindíg a cserén vagy és nem a ragasztáson szerintem párban cserélj....(akár boltból vagy bontóból veszel nézd hozzá a vásárolni szándékozott lámpát ahhoz ami bent marad.....

Elküldve

Helló urbanjozsi!

Láttalak ma Szolnokon. Klassz az autód /oda b...sz/. Nekem nem tetszik a fehér járgány de ezt bevállalnám! Azt sajnálom csak, hogy az enyém nem kombi!

Két gyerekkel nyűg a sedan!

Mégegyszer gratula hozzá! :D

  • Like 1
Elküldve
Anno f-ben cseréltem lámpát kőfelverődés miatt és hát az új lámpa jóval sötétebb volt mint a régi.... Ha még mindíg a cserén vagy és nem a ragasztáson szerintem párban cserélj....(akár boltból vagy bontóból veszel nézd hozzá a vásárolni szándékozott lámpát ahhoz ami bent marad.....

Szerintem ha 2db-ot vesz, utángyártotat 2*14e-ért, az mindig olcsóbb mint az 1db gyári új.(ha tényleg elüt feltünően) (nekem az 1db hátsó lámpaburkolatra+lámpafoglalatra mondtak 26e-et!). És új, nem bontott, nem karcos, hanem új!

Elküldve

Az utángyártottal csak óvatosan, vannak nagyon silány minőségűek.

Munkatársam 2 tipust is próbált, és a végén inkább megvette a gyárit....

Ha van rá mód érdemes bepróbálni megvétel előtt.... :D

Elküldve
Az utángyártottal csak óvatosan, vannak nagyon silány minőségűek.

Munkatársam 2 tipust is próbált, és a végén inkább megvette a gyárit....

Ha van rá mód érdemes bepróbálni megvétel előtt.... :D

Jogos az egy pont! Én Hellát vettem az Opelre anno, közel 100.000-be került színrefújással, szereléssel-->de nem állt jól(egyik oldaoln 2mm-er, a másikon 1cm-eres hézag...), így el is adtam kb: fél év után.. :D

Elküldve
Jogos az egy pont! Én Hellát vettem az Opelre anno, közel 100.000-be került színrefújással, szereléssel-->de nem állt jól(egyik oldaoln 2mm-er, a másikon 1cm-eres hézag...), így el is adtam kb: fél év után.. :D

nah az szép, pedig a Hella az azért már márka, nem 'noname'

Elküldve
Jogos az egy pont! Én Hellát vettem az Opelre anno, közel 100.000-be került színrefújással, szereléssel-->de nem állt jól(egyik oldaoln 2mm-er, a másikon 1cm-eres hézag...), így el is adtam kb: fél év után.. :D

mit vettél ami Hella volt??? :D

Elküldve
Fórum üzenet.

Hiba történt. Ha nem vagy biztos abban, hogyan kell használni ezt a szolgáltatást, illetve ismeretlen a hiba oka, tekintsd meg a súgót e funkcióval kapcsolatban.

A hiba a következő:

Nincs jogosultságod ehhez a szolgáltatáshoz, nem érheted el. Ha nem vagy bejelentkezve, akkor alább megteheted.

Elküldve

Elég durván állt, pedig szép lehetett volna..maradt a gyári..na azzal nincs gond! :D Ledes volt és azt nagyon szeressem...állítani nehezen lehetett, de akkor meg máshol lógott..szal Hella ide-Hella oda... :D

Elküldve

Sziasztok!

3 hónapja új tulaja vagyok egy 2001-es Astra G-nek! Nagyon király az autó, csak sajna a bal hátsó rugó el van törve!

Az lenne a kérédésem, hogy mit vegyek bele? Sima gyárit, persze két darab, de melyiket? A simát, vagy az erősítettet?

Vagy pediglen ültető szettet? Mert most lenne egy Weitech 35/20!

Kérlek segítsetek! Milyen lenne leültetve, és mik lennének ekkora ültetés hátrányai?

Köszönettel:

Vaga

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.