gezoli Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 Nagyon sajnálom a gépedet, de a lényeg, hogy te /ti/ jól vagy/tok/! A te köteleződre fogják megcsiálni a busz kárát..és visszatesznek A0-ba szerintem. Bár kicsi az esélye: de lehet, hogy megszüntetik a szerződésed utánna/hányszor csináltál eddig balesetet?/. Családban már volt ilyesmire példa, persze nem ez a jellemző! Cascora is megcsináltathatod a kocsid: önrészt kifizeted és ugrassz vissza pár ketegóriát! Vitesd el a kocsid 1 szervízbe kérj kalkulációt és utánna eldöntheted, hogy máshol/esetleg nem szakszervízben/ mennyiért csinálnák meg. Azt nem tudom, hogy ilyenkor mi van a kocsi garijával, ha nem szakszervízben csináltatod meg és kiderül, hogy törve volt a gép... 2 bónuszfokozat vissza és +20% biztosításidíj vagy kifizeted az ellenfél kárát és marad minden eredetiben. Sajátodat persze rendezed magad. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 2 bónuszfokozat vissza és +20% biztosításidíj vagy kifizeted az ellenfél kárát és marad minden eredetiben. Sajátodat persze rendezed magad. Most jelenleg A0-ban vagyok, 3 hónapos a biztosításom a MÁVnál... Kiszámoltatam az online kalkulátorral, hogy M1-ben 41e lenne, az a legkevesebb abiztosítás, hogy drágul 6e Ft-ot.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 csináltam róla képet, szerintetek mennyire gázas? Futóművel vajon mit lehet csinálni? Opel szervíztől félek, szerintem ott mindent kompleten cserélnének (igaz a lámpa, tanksapka, felni, disztárcsa, karoszériaelem hátsó fele biztossan csere, hátso lökhárító meglátom, de ha ilyen színben tudok szerezni akkor csere, + a futomű ami kérdéses) Várom a véleményeket. Köszönöm mindenkinek, jól vagyok, szerebcsére egyedül voltam.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 Sziasztok, baj van, segítségeteket kérném! Én jólvagyok, G megtörve :D Összetörtem a kocsimat, 3 hónapos :D 3560km.... Üdv.! Sajnálom... :D Nekem 2004-ben volt egy bal hátsó ajtóba tolatásos esetem, jó tenyérnyi horpadás. A biztosítónál a kárfelvevő ember rendkívül korrekten cserére vette az ajtót. Opel szervizben új ajtóval+festéssel+bal első ajtó felpolírozásával kb. 160 ezerért csinálták meg. Szóval, szerintem az 500-at biztosan meg fogja haladni... A futómű is kaphatott..., az alvázvédelem is sérülhetett... Nem tudom, hogy az átrozsdásodás elleni garanciát hogyan kezeli az Opel, elfogad-e a külsős karosszériamunkát és fényezést... Szerintem először nyugodj le, és amennyire tudsz, járj utána a garancia-témának. KGFB-ben biztosan lejjebb sorolnak. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 Üdv.! Sajnálom... :D Nekem 2004-ben volt egy bal hátsó ajtóba tolatásos esetem, jó tenyérnyi horpadás. A biztosítónál a kárfelvevő ember rendkívül korrekten cserére vette az ajtót. Opel szervizben új ajtóval+festéssel+bal első ajtó felpolírozásával kb. 160 ezerért csinálták meg. Szóval, szerintem az 500-at biztosan meg fogja haladni... A futómű is kaphatott..., az alvázvédelem is sérülhetett... Nem tudom, hogy az átrozsdásodás elleni garanciát hogyan kezeli az Opel, elfogad-e a külsős karosszériamunkát és fényezést... Szerintem először nyugodj le, és amennyire tudsz, járj utána a garancia-témának. KGFB-ben biztosan lejjebb sorolnak. :D Hát amit lehet azt nem szervízben csináltatnék. Néztem, a hátsó futómű bontóban 20e, hátsó karoszériaelem 25, hátsó lökhárító 20e, szóval nem nagy tétel. Félnék, hogy a szervízben nagyon lehuznának, bele sem merek gondolni hány orát felszámítanának. Ha ilyen árban vannak a cuccok, akkor kb 100e Ft a bontóbol a cucc, és a festő, karoszériás, futóműbeállítás talán megáll 100-150e-ből. Max elvesztem az átrozsdásodás ellene garit, de akkoris jobban járok, ha sokszázezerre lehuznak az opelnél, amikor egy 15 perces olajcsere is 20+e Ft..... Már vannak fent képek, igy jobban látni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 Fejlemények karoszériással beszéltem: Hátsó negyedet ki kell cserélni, lökhárító csere, jobb oldalt a 2 horpadást kinyomja, futóművet ki kell cserélni, kicseréli, szétszed-összerak rajta mindent kb 70e lessz az Ő munkája + anyagár. Festést szerinte megúszom 50-70e Ft környékén. Ahogy számolom 200 körül mágáll az egész....max 250 extrém esetben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 Hát amit lehet azt nem szervízben csináltatnék. Néztem, a hátsó futómű bontóban 20e, hátsó karoszériaelem 25, hátsó lökhárító 20e, szóval nem nagy tétel. Félnék, hogy a szervízben nagyon lehuznának, bele sem merek gondolni hány orát felszámítanának. Ha ilyen árban vannak a cuccok, akkor kb 100e Ft a bontóbol a cucc, és a festő, karoszériás, futóműbeállítás talán megáll 100-150e-ből. Max elvesztem az átrozsdásodás ellene garit, de akkoris jobban járok, ha sokszázezerre lehuznak az opelnél, amikor egy 15 perces olajcsere is 20+e Ft..... Már vannak fent képek, igy jobban látni. Ha a KGFB-t ún. "alacsony díjas"-nál kötötted, akkor most jól hazavágnak. Az események leírása után úgy tűnik, hogy egy tc-s autót fogsz háló poraiból feltámasztani ( talán még az alja is csavarodott). Mindenképp kérd ki szakszervíz árajánlatát és írásos szakvéleményét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 Ha a KGFB-t ún. "alacsony díjas"-nál kötötted, akkor most jól hazavágnak. Az események leírása után úgy tűnik, hogy egy tc-s autót fogsz háló poraiból feltámasztani ( talán még az alja is csavarodott). Mindenképp kérd ki szakszervíz árajánlatát és írásos szakvéleményét. Karosszérialakatos véleménye szerint futóműcsere, és a bal hátsó negyed cseréje megoldja. Szerinte nem mehetett el más, mivel az ütközési energiát a futómű, és a hátsó fele jól felfoghatta. Még a csomagtartót is szépen le lehet csukni, pedig látszik a képen, hogy kapott ütést, szóval szerinte nem lett nagy gondja, amikor mondtam elszörnyülködött, de amikor jött megnézni azt mondta, hogy nem vészes. Remélem igaza van. Tudom nem lessz olyan mint elötte, egy szakszervíz meg anyagárban a karosszériás szerint minimum 5-600e Ft(mivel bontott alkatrészeket nem raknak fel az autóra). Aki csinálja ismerem, sok autót csinál, és eddig nem volt rá panasz, korrekt ember. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 Jól olvasom, hogy ez egy 3 hónapos kocsi? Ha igen, akkor casco nincs rá kötve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 Jól olvasom, hogy ez egy 3 hónapos kocsi? Ha igen, akkor casco nincs rá kötve? Igen 3 hónapos, és nincs rajt casco. KP-re vettem, és nem kellet rá kötni. Nekem a casco meg 100+e ft lenne....24 éves vagyok Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 hááát.... azzal azért akkor tisztában vagy, hogy innentől ugrani fog a gari a kasztnira, meg asszem a futóműre Link to comment Megosztás: More sharing options...
domber Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 Imy! Most olvasom a történeted,Nagyon sajnálom nem jo az lyen jellegü dolog,de az a fö hogy hogy te jol vagy!!!!!!!! És hogy történt a dolog???????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 Imy! Most olvasom a történeted,Nagyon sajnálom nem jo az lyen jellegü dolog,de az a fö hogy hogy te jol vagy!!!!!!!! És hogy történt a dolog???????? Köszönöm! Oldalba kaptam egy buszt....balra néztem semmi, jobbranéztem semmi, elindulok, és fényszoró oldalról, gáz padló, és éppen a végét kapta el....nem értemhogyan nem láttam, igaz kanyarban volta akereszteződés, szakadt a havaseső..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 hááát.... azzal azért akkor tisztában vagy, hogy innentől ugrani fog a gari a kasztnira, meg asszem a futóműre Sajnos mit tudnék vele csinálni? Sajnos valamit valamiért.... Sajnos így sem olcsó, de ugy..... Hosszabb távra vettem, tehát eladni nem akarom(8-10 évet megtartanám), de normálissan akarom megcsináltatni, de normális összegért. Elviszem opelszervízbe, minimum 5*8 óra munkadíj(de inkább több), mindenből új alkatrész, mert bontotat nem raknak bele, meg még mindent felszámolnak, és annyi pénzem sincs rá. Decemberben ugy vettem az autót, hogy nem maradt semmi pénzem.... Szerinted mennyi lenne szervízben? Félre ne érts, nem haragszom semmire, és köszönöm a hozzászólásokat, mindenből tanul az ember. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 Karosszérialakatos véleménye szerint futóműcsere, és a bal hátsó negyed cseréje megoldja. Szerinte nem mehetett el más, mivel az ütközési energiát a futómű, és a hátsó fele jól felfoghatta. Még a csomagtartót is szépen le lehet csukni, pedig látszik a képen, hogy kapott ütést, szóval szerinte nem lett nagy gondja, amikor mondtam elszörnyülködött, de amikor jött megnézni azt mondta, hogy nem vészes. Remélem igaza van. Tudom nem lessz olyan mint elötte, egy szakszervíz meg anyagárban a karosszériás szerint minimum 5-600e Ft(mivel bontott alkatrészeket nem raknak fel az autóra). Aki csinálja ismerem, sok autót csinál, és eddig nem volt rá panasz, korrekt ember. És ez a szaki lézer pontosságú szemekkel megáldott ember vagy becsüs. Persze hogy nem vészes, mivel olyan árat mond, amit te hajlandó vagy kifizetni, aztán indul a roncsderby. Viszont sokan vagyunk akik rettegünk az így kipofozott gépektől. Nem magunkat féltjük (aki vezet úgyis fél lábbal a börtönben van), hanem a velünk utazókat. Azt hiszem ezt az újautóvásárlást csak most kezded átgondolni. Jól beugrasztottak! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 Őszintén sanállak Téged és az autódat, hogy így jártál! Én azonban mégis azt mondom gondod át a dolgot és azt a bizonyos "szakikat", főleg hogy hosszútávra tervezel az autóval. Persze az opel szervíz drága nagyon, de mondjuk 1000% a minőség és a garancia a munkára. Így tényleg eredeti állapotban kapod vissza az autódat. Ha ezt nem tudod vállalni (amit megértek, mert eléggé borsos az ár, főleg ha az embernek nem igazán erre van egy kis megtakarított pénze), szóval próbálj vmi köztes megoldást keresni, vmi olyan fényezőt akinek a munkája minőségileg vetekszik egy gyári fényezéssel, a korrózióvédelmet is úgy megcsinálja és természetesen vállal garanciát érte. Talán olyan mester, akihez nem feltétlen ladákat, meg eladásra vagy műszaki vizsgára szánt ócskavasakat visznek javíttani.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 És ez a szaki lézer pontosságú szemekkel megáldott ember vagy becsüs. Persze hogy nem vészes, mivel olyan árat mond, amit te hajlandó vagy kifizetni, aztán indul a roncsderby. Viszont sokan vagyunk akik rettegünk az így kipofozott gépektől. Nem magunkat féltjük (aki vezet úgyis fél lábbal a börtönben van), hanem a velünk utazókat. Azt hiszem ezt az újautóvásárlást csak most kezded átgondolni. Jól beugrasztottak! Most jól beparáztattál, akkor inkább szervízbe viszem! Kedden becammogok vele asszem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 ... az opel szervíz drága nagyon, de mondjuk 1000% a minőség és a garancia a munkára. Erre azért nem vennék mérget. Az astrámat elkísértem az első szervízre. Precízen csináltak mindent kivéve egy dolgot. Sajnos az én autóm sem volt sérülésmentes, így a csomagtérajtóm szarul volt beállítva... Hozzáért az egyik lámpámhoz. Namost ezt mondtam is a szervízben hogy be kellene állítani. Szóltak a karosszériás szakinak a márkaszervízben aki a jelenlétemben odacsoszogott az autómhoz tekert rajta kettőt és közölt kész, majd flegmán távozott. Mondanom sem kell hogy rosszabb lett mint volt úgyhogy végül itthon állítottam be... Pedig a "neves" váci úti szervíz volt és ott voltam az autó mellett... Ennyit a szakszervízi minőségről... De eztb leszámítva én is szakszervízben javítattám ha összetörne. Mondjuk a környékemen tényleg van egy korrekt szaki lehet odavinném inkább... Nah sokat segítettem. Bocs Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 Őszintén sanállak Téged és az autódat, hogy így jártál! Én azonban mégis azt mondom gondod át a dolgot és azt a bizonyos "szakikat", főleg hogy hosszútávra tervezel az autóval. Persze az opel szervíz drága nagyon, de mondjuk 1000% a minőség és a garancia a munkára. Így tényleg eredeti állapotban kapod vissza az autódat. Ha ezt nem tudod vállalni (amit megértek, mert eléggé borsos az ár, főleg ha az embernek nem igazán erre van egy kis megtakarított pénze), szóval próbálj vmi köztes megoldást keresni, vmi olyan fényezőt akinek a munkája minőségileg vetekszik egy gyári fényezéssel, a korrózióvédelmet is úgy megcsinálja és természetesen vállal garanciát érte. Talán olyan mester, akihez nem feltétlen ladákat, meg eladásra vagy műszaki vizsgára szánt ócskavasakat visznek javíttani.... Az utcéánkban a karoszériás, és a festő sem most kezdte, rengeteg autót csinálnak, van is munkájuk. Szerintem ha nem jól csinálnák nem lenne forgalmuk. És a szakiban megbízok, nagyon becsületes, apám autóját már csinálta, és kifogástalan munkát csinált. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 Kényes kérdés. LEhet a maszek lakatos, fényező jobb mint a szakszervizes, de lehet hogy nem. sőt. Minőségre meg hogy, hogy csinálták meg lehet csak 3 év múlva fogja észrevenni az ember amikor tiszta rozsda a vas. Azt hogy nem vinnék az emberek oda az autót ha rosz lenne. Ja, mert az emberek elég nagy részét az érdekli hogy egyben legyen, tudja használni, és ne legyen olyan brutál drága. 200 kiló az a kár az autódon sztem elég opimista becslés volt.Mikor nekem csinálták a lökös cserét 3 kiló volt szakszerviz de nem opel szakszerviz. Ott volt ismerős és az szép lett, de csak azért mert a lakatos is és a fényező is ismerős volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 No para! Megéri szakszervízben "gyári technológiával" javíttatni, különben 8-10 évesen egy kínai bicikli áráért sem tudsz túladni rajta. Para! Könnyen osztjuk az észt, mert a javítás anyagi hátterét nem nekünk kell előteremteni. Magam sem tudom, hogy hasonló szituban a józan ész vagy a pénz győzne-e. Ez az egész olyan kényes kérdés, hogy a mai nap szinte csak ehez a témához volt hozzászólás! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 No para! Megéri szakszervízben "gyári technológiával" javíttatni, különben 8-10 évesen egy kínai bicikli áráért sem tudsz túladni rajta. Para! Könnyen osztjuk az észt, mert a javítás anyagi hátterét nem nekünk kell előteremteni. Magam sem tudom, hogy hasonló szituban a józan ész vagy a pénz győzne-e. Ez igy igaz én is fognám a fejem hogy miből csináltassam meg ha hasonló lenne. ezért nehéz kérdés az ügy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 Kényes kérdés. LEhet a maszek lakatos, fényező jobb mint a szakszervizes, de lehet hogy nem. sőt. Minőségre meg hogy, hogy csinálták meg lehet csak 3 év múlva fogja észrevenni az ember amikor tiszta rozsda a vas. Azt hogy nem vinnék az emberek oda az autót ha rosz lenne. Ja, mert az emberek elég nagy részét az érdekli hogy egyben legyen, tudja használni, és ne legyen olyan brutál drága. 200 kiló az a kár az autódon sztem elég opimista becslés volt.Mikor nekem csinálták a lökös cserét 3 kiló volt szakszerviz de nem opel szakszerviz. Ott volt ismerős és az szép lett, de csak azért mert a lakatos is és a fényező is ismerős volt Lökhárító 200e? Az hogyan? Amugy nagybátyám autója külföldi, törött volt, 6 évig használta miután Csabiék csinálták , nem rég adta el, de nem látszott rajta semmi, és nem is volt vele semmi gondja... Ha egy elemet kivágnak, pontossan visszahegesztik, lekezelik nem lehet gond szerintem. Meg a körmükre is ránézek, ismerős, nem hiszem hogy átrázna.... Több ember visszajáró páciens, ha nem jól csinálná nem mennének hozzá.... Szakszerviz, nah no comment, amiket hallani...Láttam motor szakszervízben 1-2cmes darabokra összetört idomot hegesztettek, akkor miről beszélünk? Én a maszekokban jobban bizok, föleg az ismerős,m és bevált emberekben. Az elemcsere ami nagyobb meló, a bontott lökhárítót meg csak lefényezni kell, és mehet fel a helyére....máshol semmi gondja, csak ahol nekimentek, ott engedték el a patentok.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 No para! Megéri szakszervízben "gyári technológiával" javíttatni, különben 8-10 évesen egy kínai bicikli áráért sem tudsz túladni rajta. Para! Könnyen osztjuk az észt, mert a javítás anyagi hátterét nem nekünk kell előteremteni. Magam sem tudom, hogy hasonló szituban a józan ész vagy a pénz győzne-e. Ez az egész olyan kényes kérdés, hogy a mai nap szinte csak ehez a témához volt hozzászólás! Igen, kényes. Szerintem egy ügyes, preciz szaki tud közel, vagy olyan minőséget hozni mint a szervíz. Szervíz és szervíz sem egyforma. Szervíz könnyen dolgozik zsír új dolgokból, cserél....Pl a hátsó lökhárító akkor nem 15-20e lenne mint bontottan, hanem 100e körül....és akkor a többi dologrol nem beszéltem. Alapból a kaszni elég jól le van kezelve, ha a hegesztéseket utólag lekezelik rendessen szerintem ki van csukva a korrozió, habár oda kell figyelni, annyi...... Láttam én olyan autót, hogy az elejét, meg a hátulját 1-1 totálkáros autoból hegesztette össze, amikor össze volt rakva nem mondtam volna meg, hogy csinálva lett... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 Lökhárító 200e? Az hogyan? Amugy nagybátyám autója külföldi, törött volt, 6 évig használta miután Csabiék csinálták , nem rég adta el, de nem látszott rajta semmi, és nem is volt vele semmi gondja... Ha egy elemet kivágnak, pontossan visszahegesztik, lekezelik nem lehet gond szerintem. Meg a körmükre is ránézek, ismerős, nem hiszem hogy átrázna.... Több ember visszajáró páciens, ha nem jól csinálná nem mennének hozzá.... Szakszerviz, nah no comment, amiket hallani...Láttam motor szakszervízben 1-2cmes darabokra összetört idomot hegesztettek, akkor miről beszélünk? Én a maszekokban jobban bizok, föleg az ismerős,m és bevált emberekben. Az elemcsere ami nagyobb meló, a bontott lökhárítót meg csak lefényezni kell, és mehet fel a helyére....máshol semmi gondja, csak ahol nekimentek, ott engedték el a patentok.... Azért nem lehet a szakszervizeknél is ezt az álltalánosságot levonni, mint ahogy maszeknál sem.Másik meg lehet amit láttál az az ügyfél kérése volt. Köszölték vele hogy mennyiért tudják "normálisan" megcsinálni. Azt sokalta erre felajánlották a B verziót. Cirka 3 kiló volt lökös munkadíj fényező anyag. cakkumpuder.Igaz volt egy picike huzató paos mutatvány is.DE nagyon sokkalottam sztem 150 ből meg lehetett volna úszni és akkor is gyári lökös kerül fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts