uhuhu Elküldve Február19, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Február19, 2008 valamelyik nap volt nálunk egy taxi astra Z14XEP vel 210.000 km es revizion :) semmi baja... asszem nem szériahibásak ezek a motorok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Február19, 2008 Megoszt Elküldve Február19, 2008 valamelyik nap volt nálunk egy taxi astra Z14XEP vel 210.000 km es revizion :) semmi baja... asszem nem szériahibásak ezek a motorok :D Kössz Uhu! Jó kis verda ez :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február19, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Február19, 2008 jó hát :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Február19, 2008 Megoszt Elküldve Február19, 2008 valamelyik nap volt nálunk egy taxi astra Z14XEP vel 210.000 km es revizion :D semmi baja... asszem nem szériahibásak ezek a motorok :D Nemrég arról cikkeztünk itt a fórumon, hogy a motorok 100000 km -re vannak "kalibrálva", mondván úgy is letelik a garancia, addig bírja ki, aztán vehet az ügyfél új autót. Többen is állították itt közülünk, hogy nem érdeke az autógyáraknak tartós gépeket építeni.... Hogy is van akkor az a 210 e km???? Vagy akkor ez számít selejtnek??? :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február19, 2008 Megoszt Elküldve Február19, 2008 Nemrég arról cikkeztünk itt a fórumon, hogy a motorok 100000 km -re vannak "kalibrálva", mondván úgy is letelik a garancia, addig bírja ki, aztán vehet az ügyfél új autót. Többen is állították itt közülünk, hogy nem érdeke az autógyáraknak tartós gépeket építeni.... Hogy is van akkor az a 210 e km???? Vagy akkor ez számít selejtnek??? :D :) Szerintem nem arról volt szó, hogy ennyire kalibrálják a motort. Arról volt szó, ha valaki nem tartja karban rendesen a motort, akkor nem sokkal fog tovább élni. És ebbe beletartozik a 30e km-es olajcsere intervallum is :D Mondjuk egy taxi más tészta, ott nem sokszor hül ki az olaj a motorban :D Ott lehet használni az olajat tovább is gixer nélkül, mint egy általános felhasználásban :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Február21, 2008 Megoszt Elküldve Február21, 2008 meg furcsa lenne, ha a mocit 100 ezer km-re kalibrálnák, mert ha jol tudom, akkor a vezérműszíjnak 150 ezer km a csere intervalluma. '99-es 1,4 16V X14XE Astránkban van most kb 190.000 km és még semmi komolyabb baja nem volt. Esetleg nincs valakinek egy olyan felesleges kulcsa, amivel az ablaktekerőt lehet leszedni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Február22, 2008 Megoszt Elküldve Február22, 2008 meg furcsa lenne, ha a mocit 100 ezer km-re kalibrálnák, mert ha jol tudom, akkor a vezérműszíjnak 150 ezer km a csere intervalluma. gondolom láncra gondoltál, mert a szíjjat nem árt, ha 80-nál cseréled.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Február22, 2008 Megoszt Elküldve Február22, 2008 gondolom láncra gondoltál, mert a szíjjat nem árt, ha 80-nál cseréled.. :) Inkább 60.000km-enként illik....Vagy 60 vagy az újabbaknál 90.000km a csereperiódusa ha jól emlékszem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi7711 Elküldve Február22, 2008 Megoszt Elküldve Február22, 2008 A láncnak ezek szerint 150 ezer a csereintervalluma (Z14XEP)? Rámijesztettek, hogy lánccserénél majdnem több a munkadíj mint maga az anyag, mert nagyon időigényes művelet... Ez igaz? (csak azért, mert 140 ezernél tartok, tehát akkor lassan aktuális lesz a csere) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február22, 2008 Megoszt Elküldve Február22, 2008 Mindegyik vezérműszíjat 60ezernél illik cserélni, a vezetőkkel, feszítőkkel, vízpumpával egyetemben. Attól függetlenül hogy mi áll a szervízkönyvben :) A többi km csak saját anyagi felelősségre... azaz a szervíznek nem kötelessége fizetni a motorgenerált, ha szakad a szíj, hiába mutogatod neki a szervízfüzetet, hogy márpedig te betartottad... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Február22, 2008 Megoszt Elküldve Február22, 2008 Endyka igazad ven, tényleg a láncra gondoltam. Elnézést mindenkitől. Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Február22, 2008 Megoszt Elküldve Február22, 2008 Emberek! Úgy látom nagy az érdeklődés a hétvégi kirándulással kapcsolatban. Rastalossal 2-en sztem esélyes, hogy kinézünk Tahitótfalu irányába Boldi fele vasárnap... Aki akar, csatlakozhat. Szóval vasárnap aki akar jönni, hívjon előtte és megdumáljuk mikor és hol fussunk össze: 70/382-1093. Link to comment Megosztás: More sharing options...
juhipici Elküldve Február22, 2008 Megoszt Elküldve Február22, 2008 egy kis tanúlmány http://kepfeltoltes.hu/view/080222/ez_m__n...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február22, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Február22, 2008 ez szép... mi is csináltunk nemrég egy Combót, az 30.000 ig birta, és kiderült hogy ugyanez a csapágycsésze nem volt rendesen lehuzva, túl könnyen lazult a csavar... Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Február22, 2008 Megoszt Elküldve Február22, 2008 egy kis tanúlmány http://kepfeltoltes.hu/view/080222/ez_m__n...ltoltes.hu_.jpg Akkor te most nem tudsz jönni... Sajna sejthető volt a kompresszióesésből is, hogy vmi komolyabb probléma lesz... :) Sajnálom. Már nem garis az autó, ugye? Vagy ilyenkor van szavatosság? Link to comment Megosztás: More sharing options...
juhipici Elküldve Február22, 2008 Megoszt Elküldve Február22, 2008 Akkor te most sajna nem tudsz jönni... Sajna sejthető volt a kompresszióesésből is, hogy vmi komolyabb probléma lesz... :) Sajnálom. Már nem garis az autó, ugye? Vagy ilyenkor van szavatosság? nemis kérdeztem utána úgyis rámverik a balhét... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február22, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Február22, 2008 nembiztos. én is 2,5 éves autónál cseréltettem gariba. fontos, hogy tárgyalásalapnak legyen a kezedben a vezetett szervizkönyv... ez gyártási hiba, ha egy tökös munkafelvevő intézi , akkor nagy esélyed van arra, hogy ingyé vagy legalább költségmegosztással legyen megcsinálva... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Február22, 2008 Megoszt Elküldve Február22, 2008 nembiztos. én is 2,5 éves autónál cseréltettem gariba. fontos, hogy tárgyalásalapnak legyen a kezedben a vezetett szervizkönyv... ez gyártási hiba, ha egy tökös munkafelvevő intézi , akkor nagy esélyed van arra, hogy ingyé vagy legalább költségmegosztással legyen megcsinálva... 2 évig gari aztán ha megvesz még egy évet akkor garis egyébként nem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Február22, 2008 Megoszt Elküldve Február22, 2008 2 évig gari aztán ha megvesz még egy évet akkor garis egyébként nem.... ... de a szavatosság még mindig vonatkozik rá! Ez annyit tesz, hogy adott terméktől, rendeltetésszerű használat mellett a gyártó szavatolja, hogy a termék rendeltetésenek megfelelően működik. Azaz egy autótól elvárható, hogy 30.000 km-t fődarab meghibásodása nélkül üzemeljen, és ehez az autó életkorának - persze józan határok között - semmi köze. Mielőtt valaki belevágna ilyesmibe, jobb ha kikéri vmi jogban jártas emberke tanácsát! E kettő együtt igen komoly pénzt tarthat vissza a zsebünkben. Ja! Érdemes autós szaklapokban (pl.: a2, AM) visszakeresni Dr. Kovács Kázmér tanácsait. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február22, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Február22, 2008 2 évig gari aztán ha megvesz még egy évet akkor garis egyébként nem.... vannak dolgok, amiklet bevállalnak... ma cseréltem egy vezérmüláncot egy jövő hónapban 4 éves Astra H ban... ezt is bevállalták. ráadásul még a szervizkönyve is üres volt, mert a pali maga cserélte az olajat... ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február23, 2008 Megoszt Elküldve Február23, 2008 vannak dolgok, amiklet bevállalnak... ma cseréltem egy vezérmüláncot egy jövő hónapban 4 éves Astra H ban... ezt is bevállalták. ráadásul még a szervizkönyve is üres volt, mert a pali maga cserélte az olajat... ennyi. nekem meg egy garanciális időn belüli hibát nem bírnak megcsinálni, azt mondják, hogy jó az ugy ahogy van, de most a GM is tud a dologról, igy már más a hozzáálásuk, most megnézik, hogy az új autón is rossz-e vagysem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február23, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Február23, 2008 de mi a baj az ablaktörlőddel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyurgyo Elküldve Február23, 2008 Megoszt Elküldve Február23, 2008 Sziasztok. Eladó Astra G-hez 5 ajtósra való gyárilag sötétitett N-Joy hátsó lámpa és K&N gyári helyre való betét sportlégszürő. Irányárak: 24.000 ft és 9900 ft. Tatabánya Érd: gyurgyo@freemail.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Február23, 2008 Megoszt Elküldve Február23, 2008 ... Esetleg nincs valakinek egy olyan felesleges kulcsa, amivel az ablaktekerőt lehet leszedni? ??? Szerintem, ha ugyanarra gondolunk, akkor egy rongy elég hozzá. Valamelyik topikban rtomi le is írta, hogyan kell csinálni, ennél egyszerűbben nem megy. Vagy az általam használt módszer a hosszú, lapos csavarhúzóval... de az már óvatos, mert karcolhat avatatlan kézben... A fentiek az omegagyűrű lepattintására valók, utána csak le kell húzni a tekerőt. Mindenképpen figyelj, hová pattan a kis piszok, mert gyakori probléma, hogy sose lesz már meg.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Február23, 2008 Megoszt Elküldve Február23, 2008 Hic, köszi a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts