imy Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 13 kerület Harcsa utca. öreg néni, 40 éve csak ezt csinálja, és fel is szereli... asszem 1 házból áll a harcsa utca, egy garázsban dolgozik. Nagyon szép! :) Csak sajnos BP az necces, mivel 500km oda-vissza+ pályamatrica :) Egy olyan jöhet szóba, aki látatlanban méretpontosan meg tudja csinálni. Sokat telefonálgattam, de 30e környékén voltak, mire találtam egyet, aki 19-23e között megcsinálja (anyagföggő) Képek ITT Itt vannak a képek, a suzuki-k szabása megfelene, szerintetek melyik a jobb? Ahol a fejtámláig felmegy a kék, avyg ahol a közepéig? (nekem a közepéig tetszik :) ) De egy kicsit sötétebb anyagból akarom, a ######i nagyon korrekt volt, küld anyagmintát, amiből kiválaszthatom. :D A fejtámlákat érdemes kékből csináltatni, vagy inkább a szürke szebb? Mert a képen lévő, azaz ami itt vana fórumon az nagyon szép, és az Én autom is pont ugyanolyan kék (royal kék).... Link to comment Megosztás: More sharing options...
juhipici Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 azért azt fontos elmondanom, ( :) ) hogy az ABS idő elötti bekapcsolása mindig a kerék pillanatnyi megállása miatt következik be. pl: rossz gumiminőség vagy gyengülő vagy túl kemény lengéscsillapitó. ugyanis fékezéskor az elejére ráfekszik a súly, és a hátulja könnyü lesz, és ha a gátló miatt elpattog a kerék akkor egy pillanatra meg tud állni, és máris müködik az ABS. Erre utal a Telónak is hogy oldalra döléskor is csinálja. mert akkor meg a másik oldal lesz könnyü, és ott pattog el a kerék. PL az enyém nem kapcsol be idő elött. lengéscsillapító fél évesen lett cserélve ~30.000 et bírt a gyári:) most SCHAX gázos van benne ami igaz az igaz, hogy terhelve jobb a konfort érzet Link to comment Megosztás: More sharing options...
juhipici Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 sachs Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 lengéscsillapító fél évesen lett cserélve ~30.000 et bírt a gyári:) Na legalább nem csak Én vagyok ezzel így :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rastalos Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 13 kerület Harcsa utca. öreg néni, 40 éve csak ezt csinálja, és fel is szereli... asszem 1 házból áll a harcsa utca, egy garázsban dolgozik. XIII. ker: stimmel a harcsa viszont Csuka (utca) :) Igen, egy 3 lépcsőházas, 4 emeletes téglaház. Mellesleg a mellettem lévő garázs... :) És profin dolgoznak. Peace Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsocsa Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Csak úgy cserélni? Szerintem azt be kéne rendesen marrni és centírozni gépműhelyben, majd a megfelelő túlméretet rakni bele (valszeg ezt jelölik a színek is). Erre aszonta, h csak akkor szükséges a köszörülés, ha berágódás történt. Nekem is az a bajom, hogy ha nagyritkán kell szerelő, az sosincs a közelben! :) Legalább óccsó volt a verda? Csak azért kérdem, mert amint látom szivat rendesen. És ezért nem irigyellek. Az ényém még évjáratra is ugynaz. OFF Ócsó nem ócsó, relatív. Sokáig kerestünk egy normális autót, a legtöbb megbukott azon, h törött volt (festékmérőztünk), szar hangja volta motornak, olajos volt a víztartály, füstöt lökött gázadásra... nem csak Opelt nézegettünk, eleinte nem is dízelt, de végül is eljutottunk idáig. Rátaláltunk erre, ami nem bukott meg ezeken a dolgokon (sem) és ennél maradtunk. Az indításkor jelentkező kopogást azért nem vettük észre, mert már beindította a kereskedő, mire megnéztük és nem is gyanakodtunk ilyesmire... Szóval ennél maradtunk, mert nagyon jónak tűnt motorikusan ráadásul nagyon felszerelt, majdnem full (bőr, digitklíma, tolatóradar, ülésfűtés, tempomat, fény/eső érzékelő, 4xel. ablak, tükör, enjoy design stb.) -ami egyébként egyáltalán nem volt szempont - és így a 2.5 nem tűnt olyan drágának érte... ON Nem is lenne olyan szivatós, csak a korábban említett problémára jönnénk rá, javítanánk ki- csak ne úgy, h közben a fél autót kicseréljük. Ami még kérdéses lesz az a turbó. Legutóbb mikor szerelte fater, akkor a turbó és az intercooler közti csőben olajat talált. Valószínű, hogy a turbó kezdi megadni magát, ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Nem akarom kétségbevonni senkinek a szaktudását, de a beindításkor "kopogás" jelenség nem a hajtókarcsapágy hibájára utal. Hallani kellene az autó hangját, ezért nem mondom biztosra, de ha a hajtókarcsapágy ki van, akkor gázadásra kezd el kopogni. Ha már alapjáraton is kopog, akkor menni se bírnál az autóval. Mielőtt belebonyolódnátok jobban egy olajnyomásmérés sok mindent elárul. Ha beindításkor kopog utána elhalkul az hidrotőke. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Nem is lenne olyan szivatós, csak a korábban említett problémára jönnénk rá, javítanánk ki- csak ne úgy, h közben a fél autót kicseréljük. Ami még kérdéses lesz az a turbó. Legutóbb mikor szerelte fater, akkor a turbó és az intercooler közti csőben olajat talált. Valószínű, hogy a turbó kezdi megadni magát, ugye? "Na erről beszéltem Nyuszómuszó!" :) :) :) Az ár korrekt lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsocsa Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Nem akarom kétségbevonni senkinek a szaktudását, de a beindításkor "kopogás" jelenség nem a hajtókarcsapágy hibájára utal. Hallani kellene az autó hangját, ezért nem mondom biztosra, de ha a hajtókarcsapágy ki van, akkor gázadásra kezd el kopogni. Ha már alapjáraton is kopog, akkor menni se bírnál az autóval. Mielőtt belebonyolódnátok jobban egy olajnyomásmérés sok mindent elárul. Ha beindításkor kopog utána elhalkul az hidrotőke. És ha ezekben a motorokban nem hidrotőke hanem hézagoló tárcsás szelepemelő tőke van? Többen mondták már a hidrotőkét, de ezekben más van - bár nem értek hozzá és nem is tudom, h mi a különbség. Egyébként mit kéne csinálni a hidrotőkével, h ez megoldódjon? "Na erről beszéltem Nyuszómuszó!" :) :D :lol: Az ár korrekt lenne. Hát igen... :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Nem akarom kétségbevonni senkinek a szaktudását, de a beindításkor "kopogás" jelenség nem a hajtókarcsapágy hibájára utal. Hallani kellene az autó hangját, ezért nem mondom biztosra, de ha a hajtókarcsapágy ki van, akkor gázadásra kezd el kopogni. Ha már alapjáraton is kopog, akkor menni se bírnál az autóval. Mielőtt belebonyolódnátok jobban egy olajnyomásmérés sok mindent elárul. Ha beindításkor kopog utána elhalkul az hidrotőke. Elhalkul egy darabig, aztán már meleg motornál is fogod hallani, aztán meg mindig és utána a főtengelyed fog következni, minél tovább halogatod :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Először mérjél olajnyomást hidegen is és melegen is, utána el lehet kezdeni találgatni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Először mérjél olajnyomást hidegen is és melegen is, utána el lehet kezdeni találgatni! Ez már volt javasolva, de innen kellene kiindulni..... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 azért azt fontos elmondanom, ( :) ) hogy az ABS idő elötti bekapcsolása mindig a kerék Erre utal a Telónak is hogy oldalra döléskor is csinálja. mert akkor meg a másik oldal lesz könnyü, és ott pattog el a kerék. Az enyém tök sima, frissen aszfaltozott oldalra dőlő úton is néha bekapcsol, ahol tuti nincs elpattogás... De majd azért nézzétek meg a lengéscsillapítóimat, úgyis nemsokára viszem hozzátok műszakira az autót... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Erre aszonta, h csak akkor szükséges a köszörülés, ha berágódás történt. Ez nem ural vagy zil :) Szerintem ez csak felesleges pénzkidobás lesz így. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február8, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Február8, 2008 a Z17DTL korongos motor. egy fix tőke tetején van egy korong aminek akora a magassága, hogy a szelephézeg yo legyen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 A 23-ai koncertre való tekintettel a kora délutánt tudnám javasolni.... Persze Ok a dátum csak ne reggel legyen.... :) Az autókázásra visszatérve, helyszínt tekintve arra gondoltam, hogy lenézhetnénk pl a Velencei tó fele, vagy meglátogathatnánk pl a Kecsói bandát. Hogy ne "mindig" a Visegrád-Esztergom vonal legyen... :) De ez csak egy javaslat, nem zárkózom el más uticéltól sem. Nem muszáj nagyon messzire menni sem. Csak gondoltam jót tenne már az elvárosiasodott, eltízkilóméteresedett autómnak egy kis nyújtózás :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 a Z17DTL korongos motor. egy fix tőke tetején van egy korong aminek akora a magassága, hogy a szelephézeg yo legyen... Hivatalossan lapkának hívják, tehát lapkás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Hivatalossan lapkának hívják, tehát lapkás. Lada szamarának volt ilyen, beállításkor a lapkákat kellett cserélni, ha jól emlékszem... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Lada szamarának volt ilyen, beállításkor a lapkákat kellett cserélni, ha jól emlékszem... :) Szinte az összes motorkerékpár motorja is lapkás. Hátránya, hogy 12e km-enként szelephézagellenőrzés, és ha köszörülni, vagy cserélni kell a lapkákat akkor nehéz. Elönye, hogy egyszerűbb, könyebb...sajnos a motorok motorjánál grammok is számítanak, gondoljatok bele, az 1000-es GSXR erösebb, mint ahány kg (178Le, 161Kg). 2.9 alatt 100km/h, az én 650-es SV-m az lomha 'jószág' 165Kg, 70Le@9000rpm, 3.9s 100km/h.... Az Astra mennyi idő alatt van 100-on? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Smith Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Sziasztok! Nem találtam topic-ot a kérdésemnek ugy hogy ide írom,jó pár G ASTRÁ-n láttam olyan hátsó lámpát ami teljessen átlátszó, és belül krómos és nincs benne semmilyen piros bura (nem lexusra gondolok) melyik tuning cég árul ilyen lámpa testet??? Elörre is köszönöm! Smith Link to comment Megosztás: More sharing options...
profile Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Sziasztok! Nem találtam topic-ot a kérdésemnek ugy hogy ide írom,jó pár G ASTRÁ-n láttam olyan hátsó lámpát ami teljessen átlátszó, és belül krómos és nincs benne semmilyen piros bura (nem lexusra gondolok) melyik tuning cég árul ilyen lámpa testet??? Elörre is köszönöm! Smith ne vegyél olyat. a middc* "tuningcég" csinálja...nem valami passzentos és elég halovány minőség, mint ahogy azt a többi middc* cucctól megszoktuk... deha mégis akkor ebay. *:made-in-deep-down-china Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Sziasztok! Nem találtam topic-ot a kérdésemnek ugy hogy ide írom,jó pár G ASTRÁ-n láttam olyan hátsó lámpát ami teljessen átlátszó, és belül krómos és nincs benne semmilyen piros bura (nem lexusra gondolok) melyik tuning cég árul ilyen lámpa testet??? Elörre is köszönöm! Smith Ilyet? http://www.originaltuning.hu/cms/netalon.x...t_id=770530297# Link to comment Megosztás: More sharing options...
profile Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Ilyet? http://www.originaltuning.hu/cms/netalon.x...t_id=770530297# nincs benne semmilyen piros bura (nem lexusra gondolok) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Smith Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 köszönöm a gyors választ! Körül nézek az e-bay-en! Valami tuning céget tudtok aki gyárt olyan hátsó lámpa testet ami nem lexus design hanem csak simán szintelen?? Smith Link to comment Megosztás: More sharing options...
profile Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 köszönöm a gyors választ! Körül nézek az e-bay-en! Valami tuning céget tudtok aki gyárt olyan hátsó lámpa testet ami nem lexus design hanem csak simán szintelen?? Smith tuning cégek nem gyártanak lámpát, kínából vesznek és beleteszik a saját logós dobozukba... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts