lackó69 Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Sziasztok! Valaki nem tud olcsón 4 alufelnit? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Sziasztok! Valaki nem tud olcsón 4 alufelnit? :huh: mi az az olcsó mennyire gondoltál ujra vagy használtra? milyen méretre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Igaz nekem már Corsám van 1 hete, Z 1.2 motorkód twinport, szóval ebbe milyen olajat javasoltok? Vezetett szervízkönyves, 5W -s olajat raktak bele a szervíz szerint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Ma felhivott egy ürge kérdezte hogy javitok-e adagoló vezérlöegységet, mondtam igen, kérdeztem mi törént hát le áll az astrája(y17DT) majd utána indul ujra.Mondtam neki egyértelmü adagoló vezérlöegység(p0251) kérdezte mennyibe kerül -----35000Ft majd a rekció huha. Én megkérdeztem tudja mennyibe kerül az új és tudta 480ezerft. ennek ellenére nem értem mire számított volna hogy ingyen vagy mi? Pesten 60ezerFT.ja és ha belenyulsz csak megnézni, akkor már 80e a javitás. Most szoljatok hozzá........ Az ilyenek szokták sztem ilyenkor eladni az autót... Link to comment Megosztás: More sharing options...
lackó69 Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 mi az az olcsó mennyire gondoltál ujra vagy használtra? milyen méretre? Az a helyzet,hogy nem tudom a méretet.G-Astrám van.Amúgy használt is jó,ha nincs összetörve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Ne cseréltesd le! Amit le akarsz cseréltetni, az egy kiváló minőségű, FUCHS Titan Supersyn Ecoflex 5W-30 teljesen szintetikus csúcs motorolaj. Azért koszolódhat gyorsan, mert kiváló tisztító hatású. Ha nem venné fel a koszt, az a motorban rakódna le. Nehogy azt hidd, hogy gyári feltöltésnek az Opel olajat használják a gyárban! Az OMV 10W-40 ennek az olajnak nyomába sem léphet. Azért kell mindenképpen elvégezni az 1 éves inspekciót, mert a garancia érvényesítéséhez ez kell, fogyasztóvédelmi szempontból is. Hidd el nekem, ha tényleg jót akarsz a kocsinak, nem cserélteted le a FUCHS-ot egyéb, hozzá képest löttyökre. Köszi a segítséget, pü -t, megkaptam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Persze, annyit is kibír, de maradjunk a 10.000 Km-nél, ha már annyira jót akarsz neki. Szóval akkor azt javaslom neked, hogy 10.000-nél egy csere (akár ugyanarra!!), szűrővel együtt persze. Az sem nagy baj, ha a szervízben ezt nem is tudják meg, viheted jónevű egyéb szakihoz is. Az olajcsere nem nagy ügy. Aztán meg majd beviszed a szervízbe egyéves korában, mikor menned kell. Persze, ha keveset mész az autóval, és egy éves korára mondjuk 12.000 km menne bele, akkor nem érdemes lecserélned, mert a nagyszervízen mindenképpen lecserélik, akkor is ha előtte ott cseréltetted le. Viheted te is az olajat, elsősorban GM-LL-A-025 minőségű, 5W-30 olajat ajánlanám.pl. Fuchs, Liqui-Moly, OMV, Addinol Tulajdonképpen mindegy a márka, a minőségi termék a lényeg. Igazából nemtudom, hogy mennyi lessz az autóban, de szerintem a 15e-et lehetséges, hogy nem lépem túl. Meg ugyis ugy tervezem, ha nem cserélek közben olajat, mivel december közepén vettem, ezért november elején, vagy közepén elviszem az első szervízre, és akkor a következő, még garanciaidőn belüli szervízt megtudom csináltatni 2009. decemberében (mivel 1 hónap vagy 1500km-t lehet csúsztatni). A másik dolog, ha évköben lecserélném otthol a gyárit egy X márkájúra , majd a szervízbe raknának bele egy Y márkájut, akkor az nem igazán jó. Mivel igazából tartani kellene az olaj tipusát egy ideig, mert a motorban a régebiből visszamarad, és keveredik, és az is okozhat olajhabosodást. Akkor azt mondjátok, hogy az OMV is jó olajokat gyárt? De a 10W-40-est nem engedem beleönteni. :huh: Pü-t megkaptam, de szerintem ide is mehet nyugodtan Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 a Fuchs olajról én is hallottam,hogy első feltöltésre ez van benne,de hivatalos dokumentummal én sem tudom igazolni. viszont 10w-40 elég meredek egy zsírúj motorba.ha már semmikép sem a gyári ajánlás (5w-30),akkor legalább 5w-40 menjen bele :lol: Gábor,erről a nem szakszervízben végzett kiegészítő olajcseréről mondhatnál valamit,miért marad érvényes a garancia? hiszen nem szakszervíz végezte.mondjuk egyáltalán nem bánnám,ha teljes mértékben igaz lenne amit mondasz :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Üdv.! Fuchs témához: Sok helyről hallottam én is ezt az elsőfeltöltéses dolgot, amint Dudu123 is említi, pl. az Opel mellett a BMW is Fuchs-szal hozza ki a gépeit a gyárból. Egyébként a Fuchs tudtommal Európa elsőszámú gyári feltöltéses beszállítója, ami azért lehet érdekes, mert az első pár ezer km kenése döntően befolyásolhatja motor-élettartamot. Ahogy imy is említi, „koszos” az olaja; persze, mert a bekopás melléktermékeit magában tartja az olaj. Szóval, szerintem a Fuchs-nál nagyon eltalálhattak valamit, hogy több gyártó ezzel engedi útjára 0 km-es gépeit. Egyébként ebben a „fenenagy” EU-ban azért a német-német reláció is kedvezhet az együttműködésnek. Mondjuk kiskereskedelmi marketinggel nem nagyon tolják a márkát, ezért is idegenkedhetnek tőle sokan, de ettől még szerintem az olajuk ugyanolyan kiváló minőségű, amit én is meg tudok erősíteni: a saját gépemben is tőlük kezdtem el használni egy adalékolt 10W40-es-t, szebben, simábban jár a motor, az olajfogyasztásom mérséklődött. Hivatalos információval szerintem bajos alátámasztani, hogy tényleg Fuchs megy az Opelekbe, de ez inkább amiatt lehet, hogy ez üzleti titok. Szóval, „Fukszot a népnek!” :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Az a helyzet,hogy nem tudom a méretet.G-Astrám van.Amúgy használt is jó,ha nincs összetörve. 5 vagy 4 csvaros? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Gábor,erről a nem szakszervízben végzett kiegészítő olajcseréről mondhatnál valamit,miért marad érvényes a garancia? hiszen nem szakszervíz végezte.mondjuk egyáltalán nem bánnám,ha teljes mértékben igaz lenne amit mondasz :) Miért, te be szoktál számolni a márkaszervízben minden dologról, ami az autóval történik? :lol: Nincs leplombálva az olajbetöltő sapka :) Vagy az ablakmosóból is csak GM-et szoktál belerakni? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Dokumentumot természetesen nem tudnék mutatni neked. Az a bizonyos cég, amelynél dolgozom, nemcsak a BMW-nek hanem többek között az Opel-nek is dolgozik, és kollégámtól szoktam leszedni az infókat, mert sokszor megfordul Opel gyárban. Én is leszedem at infókat az én helyemen, aztán cserélünk :huh: Most még biztosan a Fuchs szállít első feltöltésre az Opelnek, abban persze igazad van, hogy ez könnyen változhat, de legalább egy éve ez megy már (de ha minden igaz, akkor talán régebb óta) Hát ez még kicsit ilyen urban legendsnek tűnik nekem, de egyelőre elhiszem, listára felvéve :lol: Amúgy a total mindmáig szállít a GM-nek, Lacinál is ilyen 60L-es hordók vannak (hologramos totalos címke a GM hordón). elf régebben volt, annak a logója fel volt tüntetve a kannás termékeken, később ezek is total szállítások voltak. Egyébként a két cég valamilyen leányvállalati vagy konszern összefonódásban van tudtommal. aztán kb 4 éve változott a helyzet, valami szemetet raknak azóta a kannás 10W40-es GM olajokba, az 5W30-nak nem tudom ki a szállítója (több helyen láttam célzást az IGOL-ra, de nem biztos), arra nem szokott panasz lenni. Mobil1-ről meg hallottam egy ismerőstől, aki itt az opel központban dolgozott, hogy azok is voltak helyi beszállítók a magyar gyártásnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Az a helyzet,hogy nem tudom a méretet.G-Astrám van.Amúgy használt is jó,ha nincs összetörve. Van. Fent is van a keres-kínál topikban: Itt meg tudod nézni Sajna, mivel ez rendes anyagból van (ellentétben az újonnan is olcsó felnikkel) nem tudom ingyen adni, kicsit lehet azért alkudni.... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DuDu123 Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Hát ez még kicsit ilyen urban legendsnek tűnik nekem, de egyelőre elhiszem, listára felvéve :huh: Amúgy a total mindmáig szállít a GM-nek, Lacinál is ilyen 60L-es hordók vannak (hologramos totalos címke a GM hordón). elf régebben volt, annak a logója fel volt tüntetve a kannás termékeken, később ezek is total szállítások voltak. Egyébként a két cég valamilyen leányvállalati vagy konszern összefonódásban van tudtommal. aztán kb 4 éve változott a helyzet, valami szemetet raknak azóta a kannás 10W40-es GM olajokba, az 5W30-nak nem tudom ki a szállítója (több helyen láttam célzást az IGOL-ra, de nem biztos), arra nem szokott panasz lenni. Mobil1-ről meg hallottam egy ismerőstől, aki itt az opel központban dolgozott, hogy azok is voltak helyi beszállítók a magyar gyártásnál. Igen, az Elf-Total kapcsolatban én is biztos vagyok. A harmadik cég a Fina. Így együtt alkotnak egy vállalatcsoportot: Total-Elf-Fina Hasonlóan, mint a Castrol-Aral-BP esetében, még a termékeik is gyakran ugyanazok, csak más csomagolásban. GM olaj ügyben sikerült újat mondanod a beszállítói körről. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 5 vagy 4 csvaros? megnézem mind kettő méretet és vissza szolok Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Hátsó tárcsás híd projekt beindult :huh: A donor: Donor szétszedve: Donor alapozva: Donor festve: Folyt köv........... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 most már értem , látom milyen kötél kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Gratulálok hozzá! Szép igényes munka!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Egy sima olajcsere/olajszűrőcsere 20400Ft-ért sok? Idöközi, tehát nem 1 éves szervíz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cett Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Egy sima olajcsere/olajszűrőcsere 20400Ft-ért sok? Idöközi, tehát nem 1 éves szervíz. szvsz sok. én 2 hete voltam, időközin, nem évesen: 15k volt, szűrővel, munkadíjjal, 5w-30 -al együtt, márkaszervízben (opelsió) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 szvsz sok. én 2 hete voltam, időközin, nem évesen: 15k volt, szűrővel, munkadíjjal, 5w-30 -al együtt, márkaszervízben (opelsió) Én is sokaltam, CorsaC-nek az egyéves szervíze nyáron 21e volt (müszeres átvizsgálással, ellenőrzéssel, és az 1700Ft-os olajleeresztő csavarral :huh: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Gratulálok hozzá! Szép igényes munka!! Roletti, vedd már le légyszi a képeket sima linkre az előző hozzászólásodban lévő idézetben. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Roletti, vedd már le légyszi a képeket sima linkre az előző hozzászólásodban lévő idézetben. Köszi. javítottam :huh: időközi olajcseréért kicsit sok a 20e ft... nekem 13500 volt akcióban anno. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Hátsó tárcsás híd projekt beindult :huh: Folyt köv........... Bocsi! Elvesztettem a fonalat! Miért is cseréled? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Bocsi! Elvesztettem a fonalat! Miért is cseréled? Gondolom dobfékről át áll tárcsafékre. Azt meg csak teljes hídcserével lehet orvosolni.. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts