Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Az szerintem a nyelestengely csapágytól van, ezt még az f astra korszakból örökölte a váltó.

Lehetséges... Mi a pontos oka ennek egyébként? Mitől kerreg néha, főként melegen?

Elküldve
Lehetséges... Mi a pontos oka ennek egyébként? Mitől kerreg néha, főként melegen?

Mert ez nem sima csapágy, hanem görgők vannak a tengely körül, és ha ezek megkopnak (elég

laza az illesztése gyárilag is), akkor össze-vissza futnak, nem közvetlen egymáson.

Elküldve
Lehetséges... Mi a pontos oka ennek egyébként? Mitől kerreg néha, főként melegen?

Majdnem......

Igazából sokat változott a hangja, jóval csendesebb lett, meleg motornál semmi (eddig hallható volt ott is), hidegen előjön, de csak az indítás után kb 2 perc múlva szépen lassan és ahogy melegedik úgy tűnik is el.

A legviccesebb az egészben, hogy közel 30 e km ment így le vele és a hang nem változott főleg nem erősödött és még soha senki nem tudta megmondani mi lehet ez???

Aztán szépen lassan kiderül itt a fórumon, hogy van ez más tulajnál is.

Bevallom nektek őszintén: már-már az autó eladásának a gondolata jár a fejemben, kezd belőle elegem lenni...!!

Elküldve

az enyémnek is volt egy rakás problémája, nemkevés pénz ráment..... én is el akartam adni - de már örülök, hogy nem tettem. :lol: szuperjó praktikus és gyors autóm van. :huh:

Elküldve

Valaki használ krómozott kipufogó véget a kocsiján? Az lenne a kérdésem, csak a gyári egyhe hajtásának levétele után lehet feltenni? Vga yvalami hoszabbat venni, és ugy egyenes lessz?

A másik kérdés, hol lehet valami jó minőségő üléshuzatot venni G-s asztrára?

Elküldve
az enyémnek is volt egy rakás problémája, nemkevés pénz ráment..... én is el akartam adni - de már örülök, hogy nem tettem. :lol: szuperjó praktikus és gyors autóm van. :huh:

És rengeteget veszít az értékéből, nem akartam elhinni, hogy egy év alatt képes közel egy millát amortizálódni, ez azért dúrva....

Elküldve
És rengeteget veszít az értékéből, nem akartam elhinni, hogy egy év alatt képes közel egy millát amortizálódni, ez azért dúrva....

Mééér, egy audi meg egy bömös ennek a többszörösét is képes :huh:

Elküldve
Valaki használ krómozott kipufogó véget a kocsiján? Az lenne a kérdésem, csak a gyári egyhe hajtásának levétele után lehet feltenni? Vga yvalami hoszabbat venni, és ugy egyenes lessz?

A másik kérdés, hol lehet valami jó minőségő üléshuzatot venni G-s asztrára?

Pl.: Újpesten csinálnak méretpontosat választható kárpittal. Alig drágább mint univerzális társai....

A cím most sajna nincs kéznél de páran lehet előbb megtalálják mint én...

28412896.jpg

Elküldve

Nekem is nemrég készült ugyanitt az omiba űléshuzat, 17ezer volt a garnitúra.

Szerintem életreszóló lesz, mert olyan strapabíró az anyaga, és mindenhova pontosan

illeszkedik :huh:

Sajna nemtom az elérhetőségüket, nincs most itt a névjegykártya, de itt valamelyik astra g topicban fent van.

Elküldve
Valaki használ krómozott kipufogó véget a kocsiján? Az lenne a kérdésem, csak a gyári egyhe hajtásának levétele után lehet feltenni? Vga yvalami hoszabbat venni, és ugy egyenes lessz?

hát gyári kipuff végre ne rakj másik véget,én azt javaslom.

régi véget levágják a dobról,felhegesztik az újat,és kész.nem kellett alakítani semmit,bár ez a vég méretétől és kialakításától függ.

nekem ilyen lett

Elküldve
Pl.: Újpesten csinálnak méretpontosat választható kárpittal. Alig drágább mint univerzális társai....

A cím most sajna nincs kéznél de páran lehet előbb megtalálják mint én...

http://img3.tar.hu/astragcaravan/img/28412896.jpg

Nagyon jó, és nekem pont ilyen színű kellene a kék autómra. :huh:

Ha meglenne valakinek az elérhetősége, az jó lenne, mert meg kelle velük beszélnem (telefonon, vagy mailben), hogy Zala megyébe el tudják-e juttatni, mert azért nem megyek fel Bp-re.

Én Itt drágábban találtam, de kinézetre szerintem nem térnek el, de sajnos árban 10+ al drágábbak. Inkább várok egy kicsit még.

Elküldve
Mééér, egy audi meg egy bömös ennek a többszörösét is képes :huh:

Gondolom az omi ára sem éppen szigorúan monoton növekvőben..... :lol:

Elküldve
Gondolom az omi ára sem éppen szigorúan monoton növekvőben..... :D

Röhögni fogsz, 3 éve van már nálam, azóta nem sokat csökkent a piaci értéke :huh:

13 éves jelenleg (lassan megkapja a személyit :lol: ), és 700 az ára a piacon a

hasonló gyári állapotúaknak. :D Persze újkorában biztos ennek is sokat esett

az értéke pár év alatt, de ez mindegyik autónál így van.

Elküldve
Mindenképpen fel kell jönni, mert ők szerelik be, a végső igazításokat is akkor csinálják.

Másfél-2 óra az egész :D

Hi!

Neked is hozzávarták pár öltéssel az ülőlaphoz? Nekem vissza kellett bontani, de eredetileg masszívabban rögzült. :huh: Már vettem görbe tűt, csak eszement hideg van mostanában, semmi kedvem varrogatni az udvaron. :lol:

Tomka

Elküldve
Hi!

Neked is hozzávarták pár öltéssel az ülőlaphoz? Nekem vissza kellett bontani, de eredetileg masszívabban rögzült. :huh: Már vettem görbe tűt, csak eszement hideg van mostanában, semmi kedvem varrogatni az udvaron. :lol:

Tomka

Az nem lenne jó, ha hozzávarják, azért az ember évente kimossa, fő a tisztaság.

Elküldve

Nekem nem varrták hozzá, így is illeszkedik pontosan.

Mondták hogy ezt lehet fent is tisztítani, mert nem engedi át a koszt, olyan az anyaga (ez spéci

erős, szivacsos szövet, szerintem viaszos is, vagy hasonló).

Elküldve

szeretném ha valaki megmondaná, hogy mi az iskoláért eszik olyan sok olajat az 1.6 16V motorom. és legfőképpen mi a teendő?? a motorban van már úgy 170000 km. a városban elég magas az olajfogyasztás, országúton elenyésző. szeretném még idejében elfojtani a bajt, mielőtt több olajat öntök bele, mint benzint.

előre is köszi

Elküldve
szeretném ha valaki megmondaná, hogy mi az iskoláért eszik olyan sok olajat az 1.6 16V motorom. és legfőképpen mi a teendő?? a motorban van már úgy 170000 km. a városban elég magas az olajfogyasztás, országúton elenyésző. szeretném még idejében elfojtani a bajt, mielőtt több olajat öntök bele, mint benzint.

előre is köszi

Mennyi az a sok? Az ecotec pl ha jó akkor is beveszi a 7-8 dl-t/1000 km.

Elküldve

hát az már elég sok ennek a motornak... sajnos végleges megoldás csak a teljes motorgenerál lenne.

viszont érdekelne milyen olajat használsz, és mennyi időközönként volt cserélve.

Elküldve
Mennyi az a sok? Az ecotec pl ha jó akkor is beveszi a 7-8 dl-t/1000 km.

ez közelről sem igaz.

annyit csak a kopott motorok esznek, azok is inkább terhelés alatt csak.

nekem pl a versenyautó ilyen motorral beéri 2-3 decivel 1000km-ként, pedig

nem egyszerű amit kap :huh: 140LE körül van amúgy :lol:

Elküldve

Sziasztok! A korábbi fórumokon már emlitett benzingőz szelep-kattogás engem is utolért (egy 1.4-es, 16V-es, 2000-es évjáratú Astra G-m van). Meg tudná valaki mondani, hogy a kellemetlen hang mellett ez okozhat-e valamilyen károsodást, ha huzamossabb ideig igy jár vele az ember? Ha jól láttam a motortérben, ezt igazából ki is lehet "iktatni" egy csatlakozó egyszerű széthúzásásval. Előre is köszi a segitséget!

Elküldve
ez közelről sem igaz.

annyit csak a kopott motorok esznek, azok is inkább terhelés alatt csak.

nekem pl a versenyautó ilyen motorral beéri 2-3 decivel 1000km-ként, pedig

nem egyszerű amit kap :lol: 140LE körül van amúgy :D

Akkor én értettem félre, hogy ezen gépeknek ennyi van engedélyezve a használatijában? Mintha erre emlékeznék korábbi hsz-okban. :huh:

Elküldve
Akkor én értettem félre, hogy ezen gépeknek ennyi van engedélyezve a használatijában? Mintha erre emlékeznék korábbi hsz-okban. :huh:

azt irják a gépkönyvben , hogy a megengedett max olajfogyasztás 0,6 L/1000 km.

de akkor azért már vanbaj, ha ennyit eszik...

az enyém is ennyit vagy inkább kicsit többet eszik, és én 2 hét mulva szedem szét a motort, kap egy kis generált karácsonyra :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.