ROLÓ Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 Jó hogy szóba hoztad. Az Astra G-nél mennyi időnként (pontosabban Km) kell elenőríztetni a szelephézagot? Hidrotőkés, a hidrotőke hivatott a szelephézag "állításáért" a benne lévő olajnyomás függvényében, nem kell állítani, ilyen értelemben automatikus. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 mondjuk nekem amikor vezérműszíjat csinálták akkor is ugye volt ez a hang de akkor mondott olyat hogy a feszítő nagyon szarul volt beállítva lehet az miatt is kattogás mondom jó. késza kocsi és 10 perc mulva hang jelentkezett nevezzük Klattyogásnak:) akkor hidrotőke jó mondom 2 honap mulva mer azér 90 ezer az csak 90 rongy. kocsi kész 15 perc és klattyog ja az kicsit zavaró volt mondhatnám kellemetlen. és mint a Jedi-k megmagyarázták annyi olyan kis biszbazs még lehet és ez a hang normális. Mondom ja anyád is normális csak kár hogy megfialt Gabesz! Van vmi előrelépés a "klattyogás" terén? Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 esetleg valaki az első két kérdésemre is tud választ adni? köszönöm! Tempomat ügyben írj Privit ENDYKA-nak :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 Hidrotőkés, a hidrotőke hivatott a szelephézag "állításáért" a benne lévő olajnyomás függvényében, nem kell állítani, ilyen értelemben automatikus. Az tiszta jó, legalább egy gonddal kevesebb. :lol: A lapkás motoroknál azt utáltam a legjobban, ha lapkát kellet köszörülni, akkor szerelő, mert a vezérműtengelyt is ki kellett venni. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 Az tiszta jó, legalább egy gonddal kevesebb. :lol: A lapkás motoroknál azt utáltam a legjobban, ha lapkát kellet köszörülni, akkor szerelő, mert a vezérműtengelyt is ki kellett venni. :huh: [/quotazt szeretném megtudni hogy az y17dtlmotor az lapkás motor vagy hidrotökés ???????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 Az tiszta jó, legalább egy gonddal kevesebb. :lol: A lapkás motoroknál azt utáltam a legjobban, ha lapkát kellet köszörülni, akkor szerelő, mert a vezérműtengelyt is ki kellett venni. :huh: azt szeretném megtudni hogy az y17dtlmotor az lapkás motor vagy hidrotökés ???????? mikor kell rajta szelepet állitani elég akkor amikor elkezd csattogni ???????????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 A lapkás motoroknál azt utáltam a legjobban, ha lapkát kellet köszörülni, akkor szerelő, mert a vezérműtengelyt is ki kellett venni. :huh: azt szeretném megtudni hogy az y17dtlmotor az lapkás motor vagy hidrotökés ???????? mikor kell rajta szelepet állitani elég akkor amikor elkezd csattogni ???????????? Csattogás csak a nagy szelephézagnál keletkezik, ami kevésbé káros mint a kis szelephézag. Kis szelephézag esetén a szelep megéghet, és a hengerfely károsodhat, mivel a kis hézag miatt ahogy megnyúlik a hő hatására a szelep nem zár le, és a forró gázok elégetik a dolgokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hétördög Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 A japán autókban csak pár éve jelent meg a hidrotőke, mint olyan. Ennek viszont az a hátránya, hogy 80000km-ként szelepházag állítás. A váltó pedig tényleg precíz, csak nem bír sokat :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 Tempomat ügyben írj Privit ENDYKA-nak :huh: DONE! A válasz privi sikeresen célbaért! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 A japán autókban csak pár éve jelent meg a hidrotőke, mint olyan. Ennek viszont az a hátránya, hogy 80000km-ként szelepházag állítás. A váltó pedig tényleg precíz, csak nem bír sokat :huh: Nekem az előző autóm egy swift volt igaz ez magyar de az 1.0 motor japán amit már1993-ban is tettek a swiftekbe .Ez a motor 3 hengeres hidrotőkés -tehát a japán motorokba elég régóta jelen van ez az alkatrész-.Láttam már swiftet 600000 km -el amin nem volt még motorgenerál .A váltó meg szerintem nagyon jó. Kérdezhetnétek akkor mért nem vettem megint swiftet ,hát mert az új igaz hogy biztonságosabb masszívab ,de minőségben messze elmarad a régitől.A G astra meg nagyon tetszett más a kezdetektő fogva és remélem ugyanúgy beválik mint a kis japán -rajtam nem múlik én megadonm neki azt ami egy autónak jár-Az első 4 hónap tapasztalatai igen jók. Én is remélem, hogy közel annyira tartós lessz. Tavaszra terveztem egy Toyota Corolla 02-06 közti autó vásárlását, csak ami km-ben elfogadható volt (50e alatt) az csak 2002-es kiadásút (max 2003) találtam, és 2-2,4 millió körül. A fiatalabb 2-3 éves modellek pedig 2,5 millió fölött voltak. A toyotákat nagyon istenítik, és több ismerősömnek is van (van eg yolan akiknél 3db corolla van a családban), és semmi gondjuk nem volt vele. Ezért inkább vettem egy új astrát (mivel az legalább új), remélem nem csalódok benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 Nekem az előző autóm egy swift volt igaz ez magyar de az 1.0 motor japán amit már1993-ban is tettek a swiftekbe .Ez a motor 3 hengeres hidrotőkés -tehát a japán motorokba elég régóta jelen van ez az alkatrész-.Láttam már swiftet 600000 km -el amin nem volt még motorgenerál .A váltó meg szerintem nagyon jó. Kérdezhetnétek akkor mért nem vettem megint swiftet ,hát mert az új igaz hogy biztonságosabb masszívab ,de minőségben messze elmarad a régitől.A G astra meg nagyon tetszett más a kezdetektő fogva és remélem ugyanúgy beválik mint a kis japán -rajtam nem múlik én megadonm neki azt ami egy autónak jár-Az első 4 hónap tapasztalatai igen jók. Én mondjuk leginkább a hondákat ismerem, ott még a vtec motorok is hidrotőke nélkül készülnek :lol: swiftről annyit, hogy volt 6db ilyen céges kocsink, 1.3-as motorral, és mindegyik generálra szorult 200e környékén, elég durva hibák miatt (dugattyúszoknya leszakadt, stb). hondánál a váltó nem túl tartós, ez nagyon sok ismerősnél volt tapasztalat. suzukiknál is nagyon szar volt már a váltó 200e után, 1-est és 2-est már erőszakkal lehetett csak kapcsolni. Szal nem kell isteníteni minden porcikájában a japán autókat sem, bár azt aláírom, megbízhatóbbak kissé, mint a német technika :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
cett Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 DONE! A válasz privi sikeresen célbaért! :lol: köszönöm és szépen a segítséget, így már csak egy kérdésem maradt megválaszolatlanul. :huh: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 Hi! Ma leszedtem azt a gumicsövet ami a szívócsonkról a szelepfedélhez csatlakozik! Ez volt benne: Ennek ilyennek kellene lenni? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 Ez micsoda ? :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 Ez micsoda ? :huh: :lol: Sárgás habos trutyi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 Sárgás habos trutyi :huh: Izééééé, de ott a levegő megy nem ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 Izééééé, de ott a levegő megy nem ? Jön :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 A nedvesség ahogy felmelegedés után válik ki az olajból, bezony a kartergázcsőben szeret lecsapódni ilyesmi formában. Ki kell pucolni. Sokat jársz rövid távokat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 A nedvesség ahogy felmelegedés után válik ki az olajból, bezony a kartergázcsőben szeret lecsapódni ilyesmi formában. Ki kell pucolni. Sokat jársz rövid távokat? Szinte csak rövidtávokat! Városi otó :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hasu Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 Hi! Ma leszedtem azt a gumicsövet ami a szívócsonkról a szelepfedélhez csatlakozik! Ez volt benne: http://kepfeltoltes.hu/071230/20071230004_...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/071230/20071230003_...ltoltes.hu_.jpg Ennek ilyennek kellene lenni? :huh: Ajánlom figyelmedbe a az előző hozzászólásaimat is...!!!! A helyedben én még kitisztítanám a blokk és a szelepfedél közt lévő karter-csövet is...sőt valószínű a szelepfedél alatt is tele van ezzel az olaj-víz emulzióval.... Kérdéseim?? Milyen olajat használsz? Rövidtávokon használod??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 Szinte csak rövidtávokat! Városi otó :huh: Akkor azért ilyen ennyire. Sűrűn rá kell nézni, és pucolni. Főleg télen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 Akkor azért ilyen ennyire. Sűrűn rá kell nézni, és pucolni. Főleg télen. Meglessz!!! Miben nyilvánul meg ez a dugulás? Rángatás, fogy.növ???????????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 Meglessz!!! Miben nyilvánul meg ez a dugulás? Rángatás, fogy.növ???????????? Ha teljesen eldugul, az okozhat nagyobb problémát is, pl tipikus jelenség, hogy kinyomja valahol a szelepfedéltömítést a kartergáz, és ott utána ereszteni fogja az olajat a motor járása közben. Egyébként a menettulajdonságokon nem igazán látszik meg, hogy nem tud eltávozni a kartergáz nagy része. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 Józsi mi ez? Purhab??? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 Józsi mi ez? Purhab??? :huh: Majdnem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts