Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Jó hogy szóba hoztad.

Az Astra G-nél mennyi időnként (pontosabban Km) kell elenőríztetni a szelephézagot?

Hidrotőkés, a hidrotőke hivatott a szelephézag "állításáért" a benne lévő olajnyomás függvényében, nem kell állítani, ilyen értelemben automatikus.

Link to comment
Megosztás:

mondjuk nekem amikor vezérműszíjat csinálták akkor is ugye volt ez a hang de akkor mondott olyat hogy a feszítő nagyon szarul volt beállítva lehet az miatt is kattogás mondom jó. késza kocsi és 10 perc mulva hang jelentkezett nevezzük Klattyogásnak:)

akkor hidrotőke jó mondom 2 honap mulva mer azér 90 ezer az csak 90 rongy. kocsi kész 15 perc és klattyog ja az kicsit zavaró volt mondhatnám kellemetlen. és mint a Jedi-k megmagyarázták annyi olyan kis biszbazs még lehet és ez a hang normális.

Mondom ja anyád is normális csak kár hogy megfialt

Gabesz!

Van vmi előrelépés a "klattyogás" terén?

Link to comment
Megosztás:

Hidrotőkés, a hidrotőke hivatott a szelephézag "állításáért" a benne lévő olajnyomás függvényében, nem kell állítani, ilyen értelemben automatikus.

Az tiszta jó, legalább egy gonddal kevesebb. :lol:

A lapkás motoroknál azt utáltam a legjobban, ha lapkát kellet köszörülni, akkor szerelő, mert a vezérműtengelyt is ki kellett venni. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Az tiszta jó, legalább egy gonddal kevesebb. :lol:

A lapkás motoroknál azt utáltam a legjobban, ha lapkát kellet köszörülni, akkor szerelő, mert a vezérműtengelyt is ki kellett venni. :huh:

[/quotazt szeretném megtudni hogy az y17dtlmotor az lapkás motor vagy hidrotökés ????????

Link to comment
Megosztás:

Az tiszta jó, legalább egy gonddal kevesebb. :lol:

A lapkás motoroknál azt utáltam a legjobban, ha lapkát kellet köszörülni, akkor szerelő, mert a vezérműtengelyt is ki kellett venni. :huh:

azt szeretném megtudni hogy az y17dtlmotor az lapkás motor vagy hidrotökés ???????? mikor kell rajta szelepet állitani elég akkor amikor elkezd csattogni ????????????

Link to comment
Megosztás:

A lapkás motoroknál azt utáltam a legjobban, ha lapkát kellet köszörülni, akkor szerelő, mert a vezérműtengelyt is ki kellett venni. :huh:

azt szeretném megtudni hogy az y17dtlmotor az lapkás motor vagy hidrotökés ???????? mikor kell rajta szelepet állitani elég akkor amikor elkezd csattogni ????????????

Csattogás csak a nagy szelephézagnál keletkezik, ami kevésbé káros mint a kis szelephézag. Kis szelephézag esetén a szelep megéghet, és a hengerfely károsodhat, mivel a kis hézag miatt ahogy megnyúlik a hő hatására a szelep nem zár le, és a forró gázok elégetik a dolgokat.

Link to comment
Megosztás:

A japán autókban csak pár éve jelent meg a hidrotőke, mint olyan. Ennek viszont az a hátránya, hogy 80000km-ként szelepházag állítás.

A váltó pedig tényleg precíz, csak nem bír sokat :huh:

Nekem az előző autóm egy swift volt igaz ez magyar de az 1.0 motor japán amit már1993-ban is tettek a swiftekbe .Ez a motor 3 hengeres hidrotőkés -tehát a japán motorokba elég régóta jelen van ez az alkatrész-.Láttam már swiftet 600000 km -el amin nem volt még motorgenerál .A váltó meg szerintem nagyon jó.

Kérdezhetnétek akkor mért nem vettem megint swiftet ,hát mert az új igaz hogy biztonságosabb masszívab ,de minőségben messze elmarad a régitől.A G astra meg nagyon tetszett más a kezdetektő fogva és remélem ugyanúgy beválik mint a kis japán -rajtam nem múlik én megadonm neki azt ami egy autónak jár-Az első 4 hónap tapasztalatai igen jók.

Én is remélem, hogy közel annyira tartós lessz.

Tavaszra terveztem egy Toyota Corolla 02-06 közti autó vásárlását, csak ami km-ben elfogadható volt (50e alatt) az csak 2002-es kiadásút (max 2003) találtam, és 2-2,4 millió körül. A fiatalabb 2-3 éves modellek pedig 2,5 millió fölött voltak. A toyotákat nagyon istenítik, és több ismerősömnek is van (van eg yolan akiknél 3db corolla van a családban), és semmi gondjuk nem volt vele.

Ezért inkább vettem egy új astrát (mivel az legalább új), remélem nem csalódok benne.

Link to comment
Megosztás:

Nekem az előző autóm egy swift volt igaz ez magyar de az 1.0 motor japán amit már1993-ban is tettek a swiftekbe .Ez a motor 3 hengeres hidrotőkés -tehát a japán motorokba elég régóta jelen van ez az alkatrész-.Láttam már swiftet 600000 km -el amin nem volt még motorgenerál .A váltó meg szerintem nagyon jó.

Kérdezhetnétek akkor mért nem vettem megint swiftet ,hát mert az új igaz hogy biztonságosabb masszívab ,de minőségben messze elmarad a régitől.A G astra meg nagyon tetszett más a kezdetektő fogva és remélem ugyanúgy beválik mint a kis japán -rajtam nem múlik én megadonm neki azt ami egy autónak jár-Az első 4 hónap tapasztalatai igen jók.

Én mondjuk leginkább a hondákat ismerem, ott még a vtec motorok is hidrotőke nélkül készülnek :lol:

swiftről annyit, hogy volt 6db ilyen céges kocsink, 1.3-as motorral, és mindegyik generálra szorult 200e környékén,

elég durva hibák miatt (dugattyúszoknya leszakadt, stb). hondánál a váltó nem túl tartós, ez nagyon sok ismerősnél

volt tapasztalat. suzukiknál is nagyon szar volt már a váltó 200e után, 1-est és 2-est már erőszakkal lehetett csak

kapcsolni.

Szal nem kell isteníteni minden porcikájában a japán autókat sem, bár azt aláírom, megbízhatóbbak kissé, mint

a német technika :huh:

Link to comment
Megosztás:

Hi!

Ma leszedtem azt a gumicsövet ami a szívócsonkról a szelepfedélhez csatlakozik!

Ez volt benne: http://kepfeltoltes.hu/071230/20071230004_...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/071230/20071230003_...ltoltes.hu_.jpg

Ennek ilyennek kellene lenni? :huh:

Ajánlom figyelmedbe a az előző hozzászólásaimat is...!!!!

A helyedben én még kitisztítanám a blokk és a szelepfedél közt lévő karter-csövet is...sőt valószínű a szelepfedél alatt is tele van ezzel az olaj-víz emulzióval....

Kérdéseim??

Milyen olajat használsz?

Rövidtávokon használod???

Link to comment
Megosztás:

Meglessz!!! Miben nyilvánul meg ez a dugulás? Rángatás, fogy.növ????????????

Ha teljesen eldugul, az okozhat nagyobb problémát is, pl tipikus jelenség, hogy kinyomja

valahol a szelepfedéltömítést a kartergáz, és ott utána ereszteni fogja az olajat a motor

járása közben. Egyébként a menettulajdonságokon nem igazán látszik meg, hogy nem tud

eltávozni a kartergáz nagy része.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.