Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Ja elég huzos volt 90 ezer klattyogás stimmel és alulról jön.8 szerelő nem tudta megmondani és én kb 15 ezret mentem igy vele. nem erősödik a hang sem. de uzemmeleg akkor is van . Ja és vezérműszíj görgők vízpumpa és feszítők is voltak cserélve. az más miatt de előtte és utánna is megmaratt a hangom. menetileg semmi rosszat nem tapasztaltam csak esztétikai amugy semmi bajom vele első verdám.

az a bosszantó hogy márkaszervíz és fogalmuk sincs és több astránál hallottam már tipushiba féle

válaszod kössz valami fejlemény ugy is írom

Ez a klattyogás az én autómnál is meg van /1.4 2003-as 60000km/ Az bosszant, hogy nem tudok összefüggést találni. Van úgy, hogy meleg motornál jelentkezik és hidegen pedig nem, vagy fordítva. Első körön hidrotőkére gondoltam én is ezért cseréltem vissza az 5-40-es olajat 10-40-esre, de semmi változás.

Szeretném megkérdezni, hogy van-e valakinek tapasztalata a Roewe olajról?

Link to comment
Megosztás:

Ez a klattyogás az én autómnál is meg van /1.4 2003-as 60000km/ Az bosszant, hogy nem tudok összefüggést találni. Van úgy, hogy meleg motornál jelentkezik és hidegen pedig nem, vagy fordítva. Első körön hidrotőkére gondoltam én is ezért cseréltem vissza az 5-40-es olajat 10-40-esre, de semmi változás.

Szeretném megkérdezni, hogy van-e valakinek tapasztalata a Roewe olajról?

Nem ismerem ezt az olajat.

Neked mondtak már vmi okosságot a klattyogásra?

Csessze meg az Opel, ha egy hidrotőke még 60 ezret sem bír!

Nekem volt Japán autóm is (szalonból) , de érdekes annak nem volt baj a motorjával, semmi fura hangot nem hallatott, le mentél vele a térképről...... A váltó precizitásáról már nem is mondok inkább semmit.....

Link to comment
Megosztás:

bocsánat, de én voltam kíváncsi a moci árára. :(

Uhuhu meg olyan ember, hogy ahol tud, segít. És mivel van pár év tapasztalata, ha ő nem tud mit mondani a problémátokra, akkor lehet, hogy itt más nem fog tudni megoldást mondani. Illetve lehet, hogy senki, egy helyen sem. ;)

Boldog Karit mindenkinek!

Tudsz vki okosat és hozzáértőt itt Debrecenben? Esetleg olyat, akinek az Opel a profilja :)

Link to comment
Megosztás:

Tudsz vki okosat és hozzáértőt itt Debrecenben? Esetleg olyat, akinek az Opel a profilja :(

ugyan hivatalosan VW és Merci szervízben dolgozik/dolgozott eddig akihez én szoktam hordani, de elég jól vágja az opeleket is(váltó projekten azért kicsit kiakadt, pláne, hogy közben/utána még 4 kocsit vittek oda váltó hibával, és egyik sem volt egyszerű eset), mellesleg van diag műszer is. Igaz, nem tech2, de sok okosságot tud.

Link to comment
Megosztás:

ugyan hivatalosan VW és Merci szervízben dolgozik/dolgozott eddig akihez én szoktam hordani, de elég jól vágja az opeleket is(váltó projekten azért kicsit kiakadt, pláne, hogy közben/utána még 4 kocsit vittek oda váltó hibával, és egyik sem volt egyszerű eset), mellesleg van diag műszer is. Igaz, nem tech2, de sok okosságot tud.

Ha adnál elérhetőséget megköszönném!

Szivesen vennék egy jó futóművest is!

Köszönettel! És még 1x Boldog Karácsonyt Mindenkinek!!

Link to comment
Megosztás:

Ez a klattyogás az én autómnál is meg van /1.4 2003-as 60000km/ Az bosszant, hogy nem tudok összefüggést találni. Van úgy, hogy meleg motornál jelentkezik és hidegen pedig nem, vagy fordítva. Első körön hidrotőkére gondoltam én is ezért cseréltem vissza az 5-40-es olajat 10-40-esre, de semmi változás.

Szeretném megkérdezni, hogy van-e valakinek tapasztalata a Roewe olajról?

A ROWE JÓ!

Link to comment
Megosztás:

szerintetek járatós motornak árt, ha havas-jeges úton 1700-1800-as fordulaton közlekedek 3-ban? 2-ben ugyanahoz a sebeséghez 2500+ fordulat kellene....Van egy szakasz (kb 5-6km) amikor járok dolgozni, az tiszta-hó-jég...száguldozni nem lehet :huh:

Ugy vettem észre hogy ez az 1.4-es motor nem erölködik 1500 feletti fordulaton, vagy inkább tartsam 2000 felett?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Augusztus óta vagyok G tulaj, és nagyon sok mindent tanultam itt tőletek. Mostanra azonban már megért bennem pár kérdés, amit szeretnék feltenni nektek:

1, én is gyári egységn nélkül vettem a kis kékséget, és így nincs rds (és más se) kijelzés a fedélzeti kijelzőn. Olvastam, hogy ezen a "tech2" beállítás segít. Pontosan mi ez? Mit kell kérnem, ha most majd úgyis viszem olajcserére? Mindegyik szervízben meg tudják ezt csinálni? (én tipikusan az OpelSió vagy az OpelSajó-ba mennék)

2, szintén itt olvastam a tempomat-os "csapatról". Meg tudnátok adni az elérhetőségüket? Szeretnék belevágni a projecktbe, mert siófok-Miskolc között ingázva nagy hasznát venném.

3, írtam, hogy olajcsere. anno, mikor augusztusban vettem, kaptam hozzá ajándékba egy castrol 5w30-ast, hogy hátha az első 2k km után kell bele tölteni (nem kellett). szerintetek milyen érdemes a cserénél vinnem? vegyek mellé másik 3 liter 5w30-ast, vagy inkább 4l 10w40-est rakjak bele? tapasztalatok?

Előre is köszönöm a válaszokat, nagyon boldog új évet kívánva, üdv:

Gergő

Link to comment
Megosztás:

meg, de csak bizonyos modellévután.

én már írtottam ki 2002 es Z16XE-ből , viszont 2004 től a Z14XE be gyárilag nem volt AGR. ott is szoftveresen tiltották le. nem tudom hogíy korábbi évjáratnál is meg lehet e csinálni.

Csak a 2004-es évjáratban nem volt tudtommal AGR, erre pont pár hete világított rá npasi kartárs :huh:

Annyit még a témához, hogy én csak az F Astrás vezérlőknél zártam ki a sw-es letiltás lehetőségét, a

G Astrák vezérlőit nem ismerem ilyen behatóan, ezért arról nem szól a fáma :lol:

Nekem volt Japán autóm is (szalonból) , de érdekes annak nem volt baj a motorjával, semmi fura hangot nem hallatott, le mentél vele a térképről...... A váltó precizitásáról már nem is mondok inkább semmit.....

A japán autókban csak pár éve jelent meg a hidrotőke, mint olyan. Ennek viszont az a hátránya, hogy 80000km-ként szelepházag állítás.

A váltó pedig tényleg precíz, csak nem bír sokat :D

Link to comment
Megosztás:

na kezdődik megint... :huh:

hogy nem unjátok ezt az olajfikázást....

Személyes tapasztalatból és nagyon sok ismerős tapasztalatából adódó vélemény, amihez tartani is

fogom magam, amíg változatlannak látom a helyzetet (gondolom amíg 3ezerért lehet kapni egy kanna

10w40 gm olajat, addig nem kell "félni", hogy változik a helyzet).

2004 elejéig total volt a beszállító, addig jó is volt. Azóta csak a 60L-es sárga hordós 10W40-es GM olaj

total, és az jó is. A kannások szemetek, fűteni jók szerintem max.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem éppen ide való, de szerintem máshova még kevésbé.

Kinek van valami konkrét fogalma az autók forgalomból való ideiglenes, és főleg végleges kivonásáról.

A véglegesnél arra lennék kiváncsi, hogy az megoldható -e hogy csak egy papirt kapok, hogy leadtam a kocsit bontásra, de az autó nálam marad, és ki lehet árulni belőle valamit. vagy még nekem kell fizetni azért, hogy beviszek egy T.K- s autót, amiből még párszázezret ki lehetne szedni?

köszi az infót.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Augusztus óta vagyok G tulaj, és nagyon sok mindent tanultam itt tőletek. Mostanra azonban már megért bennem pár kérdés, amit szeretnék feltenni nektek:

1, én is gyári egységn nélkül vettem a kis kékséget, és így nincs rds (és más se) kijelzés a fedélzeti kijelzőn. Olvastam, hogy ezen a "tech2" beállítás segít. Pontosan mi ez? Mit kell kérnem, ha most majd úgyis viszem olajcserére? Mindegyik szervízben meg tudják ezt csinálni? (én tipikusan az OpelSió vagy az OpelSajó-ba mennék)

2, szintén itt olvastam a tempomat-os "csapatról". Meg tudnátok adni az elérhetőségüket? Szeretnék belevágni a projecktbe, mert siófok-Miskolc között ingázva nagy hasznát venném.

3, írtam, hogy olajcsere. anno, mikor augusztusban vettem, kaptam hozzá ajándékba egy castrol 5w30-ast, hogy hátha az első 2k km után kell bele tölteni (nem kellett). szerintetek milyen érdemes a cserénél vinnem? vegyek mellé másik 3 liter 5w30-ast, vagy inkább 4l 10w40-est rakjak bele? tapasztalatok?

Előre is köszönöm a válaszokat, nagyon boldog új évet kívánva, üdv:

Gergő

esetleg valaki az első két kérdésemre is tud választ adni? köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Csak a 2004-es évjáratban nem volt tudtommal AGR, erre pont pár hete világított rá npasi kartárs :huh:

Annyit még a témához, hogy én csak az F Astrás vezérlőknél zártam ki a sw-es letiltás lehetőségét, a

G Astrák vezérlőit nem ismerem ilyen behatóan, ezért arról nem szól a fáma :lol:

A japán autókban csak pár éve jelent meg a hidrotőke, mint olyan. Ennek viszont az a hátránya, hogy 80000km-ként szelepházag állítás.

A váltó pedig tényleg precíz, csak nem bír sokat :D

Jó hogy szóba hoztad.

Az Astra G-nél mennyi időnként (pontosabban Km) kell elenőríztetni a szelephézagot?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.