Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Hogyne lenne. Egyébként, ha alánézel a kocsinak hátul és az agy hátsó részéhez középtájon megy egy fekete, vékony gégecső a végén egy steckerrel, na az az ABS jeladó kábele.

Bingó!

De ha egyszer leveszed a hátsó kereket és a dob mögé kukkantol hasonló élményben részesülhetsz... :(

Link to comment
Megosztás:

meg, de csak bizonyos modellévután.

én már írtottam ki 2002 es Z16XE-ből , viszont 2004 től a Z14XE be gyárilag nem volt AGR. ott is szoftveresen tiltották le. nem tudom hogíy korábbi évjáratnál is meg lehet e csinálni.

X16XE 1999 évjárat

Ha fizikálisan kizárod, akkor is ki kell nyomni szoftveresen? Vagy esetleg lehet csak szoftveresen kilőni anélkül, hogy fizikálisan lezárnád?

Link to comment
Megosztás:

Olvastam más fórumon (totalcar), hogy amikor az AGR -t lezárják, kiiktatják, szoftveresen is le lehet "választani" a motorról TECH -2 vel.

Ezt meg lehet csinálni akkor is, ha előtte fizikálisan nem zárom le?

Üdv.!

Z14XE, 2001-es gépnél Opel szervizesek csak csóválták a fejüket, hogy nem lehet (nem hivatalosan sem... – vagyunk olyan viszonyban, hogy elhiszem nekik). Elmondásuk szerint a twinportoknál (2004-) lehet valamit keresgélni. Ahogy itt olvasgattam, eléggé változatos a kép, vannak évjáratok, amikből gyárilag ki is „felejtették” ezt a remek :( alkatrészt. Az „Általános műszaki problémák!...” topikban opel16v mester is kizárta a szoftveres letiltást. Szóval, valószínűleg rázós a dolog. Nálam kb. 3 hete van fizikailag lezárva, és semmilyen problémám nincs, sőt, harapósabb a gép. Mondjuk valószínűleg valamilyen látens hibakód azért tárolva marad a computerben (de nem sárgalámpás), ami esetleg zöldkártya-vizsgánál lehet problémás, ha kiolvassák.

Boldog ünnepeket minden Astrásnak!

Link to comment
Megosztás:

.............Mondjuk valószínűleg valamilyen látens hibakód azért tárolva marad a computerben (de nem sárgalámpás), ami esetleg zöldkártya-vizsgánál lehet problémás, ha kiolvassák.

Boldog ünnepeket minden Astrásnak!

Na ilyen zöldkártyáztató helyet még nem láttam ,ahol Tech2-vel ugrottak a gépnek :( hivatalos szervízen kívűl is meg lehet csináltatni a zöldkártyát...

Békés Boldog Karácsonyt Mindekinek!

Link to comment
Megosztás:

Hello

van egy 2001 es 1.4 16 szelepes G astrám elvilleg 96.000 km van benne.

A motortérből kattogo hangot hallok kb 1500 fordulatszámig utánna nem. Beindításnál tiszta hang még alapjárat visssza nem esik legyen Tél nyár tök mindegy. véletlenszerűen jön elő a hang és tünik is el. Hidrotőke cserélve és ugyanaz a bajom.

Fogyasztás 7 liter olajat nem eszi és nem is füstöl csak van egy csattogós lepkém :(

Segítség vagy valami ötlet előre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Hello

van egy 2001 es 1.4 16 szelepes G astrám elvilleg 96.000 km van benne.

A motortérből kattogo hangot hallok kb 1500 fordulatszámig utánna nem. Beindításnál tiszta hang még alapjárat visssza nem esik legyen Tél nyár tök mindegy. véletlenszerűen jön elő a hang és tünik is el. Hidrotőke cserélve és ugyanaz a bajom.

Fogyasztás 7 liter olajat nem eszi és nem is füstöl csak van egy csattogós lepkém :(

Segítség vagy valami ötlet előre is köszönöm

Ismerős a dolog találkoztam már ilyennel 1.6 16 v motornál, de nem is csörgő hanem inkább klattyogó hangot ad ki és ha figyelmesen hallgatod inkább a motortér aljából jön. Nem tudtunk rá jönni mi lehet, üzemmeleg motornál semmi nem hallható. Nem okozott problémát évekig és most sem, nem csökkent de nem is erősödött a hang, a motor szépen teljesít, nem eszik olajat abnormális módon és normális a fogyasztása is.

Gondoltunk mi is hidrotőkére, de kizártuk, mivel hideg motor indítása esetén gyönyörű a hangja majd később jön elő alkalomszerűen a klattyogás.

Bocs, hogy így írom, de ha te cseréltél hidrotőkét és semmi változás akkor ez "megnyugtató" mert mi is erre gyanakodtunk első körben, de a költségek miatt nem akartunk a cserével foglalkozni.

Még senki nem tudta megmondani az okot, fura, hogy nem romlott a helyzet és a hang sem erősödött az idő előre haladtával.

Csak! tipp: a vezérlésnél esetleg valamely görgő, olajszivattyú, kuplung mechanizmus

Igazából nem tudom, de ha rájöttetek vmire kérlek oszd meg, mert engem (ismerősömet) is érdekelne !!

Előre is köszi!!

Szerelő (esetleg több független vélemény) mondott rá vmit?

Link to comment
Megosztás:

Ja elég huzos volt 90 ezer klattyogás stimmel és alulról jön.8 szerelő nem tudta megmondani és én kb 15 ezret mentem igy vele. nem erősödik a hang sem. de uzemmeleg akkor is van . Ja és vezérműszíj görgők vízpumpa és feszítők is voltak cserélve. az más miatt de előtte és utánna is megmaratt a hangom. menetileg semmi rosszat nem tapasztaltam csak esztétikai amugy semmi bajom vele első verdám.

az a bosszantó hogy márkaszervíz és fogalmuk sincs és több astránál hallottam már tipushiba féle

válaszod kössz valami fejlemény ugy is írom

Link to comment
Megosztás:

nekem kb beinditom visszaesik az alapjárat tak-tak-tak-tak adok neki ovatosan fordulatot gyorsabb a klattyogás de kb 1500 utánna csendes visszateszem fordulatot ujra van hangja arrrébb állok elhalgat valamikor. megyek vele 100 km csendes szal tök változó. fogyasztásom 6,5 és 7 között ez nagyon vegyes város és hosszútáv szal szerintem jól fogyaszt.

Kinyomo csapágy vagy hajtókar csapágy?? ja és talán még az is jelenthet valamit hogy állítólag gyorsan feketedik az olajam 2000km azt mondják a diselnél sötét ennyire. de a szerelő aki szétszedte a hidrotoke miatt nem látott semmi rendellenességet.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.