meriva1.8 Elküldve December18, 2007 Megoszt Elküldve December18, 2007 Már kérdeztem egyszer már valamikor....Mi mindent kellett cserélni hogy a hátsó dob helyére tárcsa fék ment és kb. mennyibe került? Két komplett agyat (4 csavar fogja), elvileg a fékolaj cső kialakítás is más, de mi odehekkeltük az eredetit(dobé). Kézifékkötél teljesen más kialakítású, azt is kell cserélni. Költség: beszerzés függő, ált. bontóban 45-50 ezerért adnak komplett hidat tárcsástul, de többnyire a kézifékkötél nincs rajta vagy levágják, mert elég szar kifűzni a kézifékkar alól. Kötél bontottan 5-8ezer. Nekem 25-be volt a híd, 5 volt a kötél, tehát 30 pénz volt. A tárcsának még válla se volt (majd most lesz), betét is jó. Ja és 2 óra volt mosakodással együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December18, 2007 Megoszt Elküldve December18, 2007 Két komplett agyat (4 csavar fogja), elvileg a fékolaj cső kialakítás is más, de mi odehekkeltük az eredetit(dobé). Kézifékkötél teljesen más kialakítású, azt is kell cserélni. Költség: beszerzés függő, ált. bontóban 45-50 ezerért adnak komplett hidat tárcsástul, de többnyire a kézifékkötél nincs rajta vagy levágják, mert elég szar kifűzni a kézifékkar alól. Kötél bontottan 5-8ezer. Nekem 25-be volt a híd, 5 volt a kötél, tehát 30 pénz volt. A tárcsának még válla se volt (majd most lesz), betét is jó. Ja és 2 óra volt mosakodással együtt. Átalakítási engedély vagy bármi kell?????????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve December18, 2007 Megoszt Elküldve December18, 2007 Miért kellene? Nincs az sehola forgalmidban leírva, hogy neked hátul dobféked van. Különben is jobbra cserélsz egy biztonsági berendezést, nem a motort tuningolod agyon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve December18, 2007 Megoszt Elküldve December18, 2007 engem meg kifejezetten idegesít az omegában ;) eddig még csak bosszúságot okozott, főleg a szar minőségű vagy dzsuvás úton. elég ha egy kerék saras vagy rázós úthibán megy, az összes többiről is elveszi a féket :( amúgy a c vectrában már sokkal intelligensebb vezérlés volt, azzal jobban meg voltam elégedve :) Nekem is ilyen. Sőt már a legkisebb útegyenetlenségtől hajlamos bekattogni még száraz úton is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve December18, 2007 Megoszt Elküldve December18, 2007 :(:D WOW!!! Komplett mozgó mérőlaborod is van? ;) Persze, van az is, meg komplett mobil műszaki állomás és tudunk zöldkártyát is .!! NEM VICC! Ez komoly :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
itta Elküldve December18, 2007 Megoszt Elküldve December18, 2007 Vízpumpát minden vezérműszíj cserénél kell cserélni. Esélyes hogy ott megy el a víz. Még ha nem is látszik elsőre. És azért is ajánlott cserélni, mert ha beáll, akkor megy a vezérlés is, és komplett motorfelújítás lesz belőle... Főtengely szimmering viszonylag erős téma, csak szakszervizben (nem feltétlen márkaszerviz) érdemes nekiállni. kösz megfogadom a tanácsod :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
DuDu123 Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Persze, van az is, meg komplett mobil műszaki állomás és tudunk zöldkártyát is .!! NEM VICC! Ez komoly ;) Hát ez marhajó!! Jó lenne egy nekem is! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Hát ez marhajó!! Jó lenne egy nekem is! :( Olyan helyen kell dolgozni...... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DuDu123 Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Olyan helyen kell dolgozni...... ;) Egyelőre nem szeretnék munkahelyet váltani, de azért kösz :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyurgyo Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Sziasztok. Autót cserélek és eladnám az alábbi cuccokat Astra G-hez: K&N sportlégszűrő: 9900 ft N-joy hátsó lámpa /gyárilag sötét/: 25.000. ft/1 pár Kamei hűtőmaszk: 22.000. ft Könyöklő: 6500 ft. Fabetétes középkonzol és sebváltógomb/ami persze műanyag, de gyári/: 8000 ft. együtt Ezek irányárak. Kérésre küldök képet: gyurgyo@freemail.hu Érdeklődni lehet: 70/774-30-73 Tatabánya Link to comment Megosztás: More sharing options...
mille p Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Sziasztok. Autót cserélek és eladnám az alábbi cuccokat Astra G-hez: K&N sportlégszűrő: 9900 ft N-joy hátsó lámpa /gyárilag sötét/: 25.000. ft/1 pár Kamei hűtőmaszk: 22.000. ft Könyöklő: 6500 ft. Fabetétes középkonzol és sebváltógomb/ami persze műanyag, de gyári/: 8000 ft. együtt Ezek irányárak. Kérésre küldök képet: gyurgyo@freemail.hu Érdeklődni lehet: 70/774-30-73 Tatabánya Szia Hány ajtós az Astrád? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Az USA-ban három- és ötajtós karosszériával lesz kapható az Astra, csak egyféle 1,8-as benzinmotorral, kézi és automata váltóval egyaránt. A kocsikat Belgiumban szerelik össze. A legdrágább kivitel 3,4 millió forintnyi dollárba kerül majd. Azá amérikába egy kicsit ócsóbb ótótt venni mint itt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Az USA-ban három- és ötajtós karosszériával lesz kapható az Astra, csak egyféle 1,8-as benzinmotorral, kézi és automata váltóval egyaránt. A kocsikat Belgiumban szerelik össze. A legdrágább kivitel 3,4 millió forintnyi dollárba kerül majd. Azá amérikába egy kicsit ócsóbb ótótt venni mint itt. Kicsit dűhítő, hogy itt az 1.4-es alamodell listaára 1.126e Ft. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Kicsit dűhítő, hogy itt az 1.4-es alamodell listaára 1.126e Ft. ;) Nem inkább 3.124e? Mert 1.126e-ért rögtön szaladok venni egyet:-) Azt a 2 millát ki állja? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Nem inkább 3.124e? Mert 1.126e-ért rögtön szaladok venni egyet:-) Azt a 2 millát ki állja? :( látom figyeltek, igen 3.126e ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 HELP PLZ!!!!!!!!!!!! Hátsó kerékagycsapágyat kell vennem! A kérdés az lenne, hogy a 2005-ös astra G Caravanon van-e ABS jeladó a hátsó agyon????? Sürgős lenne ;) Motorkód az aláírásomban. KÖSZI Tájékoztatásul közlöm, hogy a 2005-ös astra G Caravanon van ABS jeladó a hátsó agyon!!!! :( :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Két komplett agyat (4 csavar fogja), elvileg a fékolaj cső kialakítás is más, de mi odehekkeltük az eredetit(dobé). Kézifékkötél teljesen más kialakítású, azt is kell cserélni. Költség: beszerzés függő, ált. bontóban 45-50 ezerért adnak komplett hidat tárcsástul, de többnyire a kézifékkötél nincs rajta vagy levágják, mert elég szar kifűzni a kézifékkar alól. Kötél bontottan 5-8ezer. Nekem 25-be volt a híd, 5 volt a kötél, tehát 30 pénz volt. A tárcsának még válla se volt (majd most lesz), betét is jó. Ja és 2 óra volt mosakodással együtt. Tárcsafékes agy van 4x100-as osztással? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Tájékoztatásul közlöm, hogy a 2005-ös astra G Caravanon van ABS jeladó a hátsó agyon!!!! :( ;) Ez fantasztikus! Van mindegyiken :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Ez fantasztikus! Van mindegyiken :( Érdekes, mikor először megkérdeztem senki nem válaszolt ily magabiztosan............... Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Mostanában az az érzésem, hogy akinek kérdése van és felteszi, az a "na ezt se tudja" megitélésben részesül. Gépésztechnikusként végeztem így tudum, hogy a fő alkatrészek mire valók mi célt szolgálnak! Azért próbáltam volna érdeklődni, hogy hátha van már aki látott közelrő ilyen alkatrészt, vagy csak spontán tudja, hogy miből áll, hogy néz ki! Ha kérdésemre egyértelmű volt a válasz akkor sorry. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Érdekes, mikor először megkérdeztem senki nem válaszolt ily magabiztosan............... Ez legyen az ő bajuk! Te még soha nem vetted le a hátsó kerekét az autódnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Ez legyen az ő bajuk! Te még soha nem vetted le a hátsó kerekét az autódnak? ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December20, 2007 Szerző Megoszt Elküldve December20, 2007 Ez fantasztikus! Van mindegyiken ;) sőt az astra F is olyan volt :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December20, 2007 Szerző Megoszt Elküldve December20, 2007 Mostanában az az érzésem, hogy akinek kérdése van és felteszi, az a "na ezt se tudja" megitélésben részesül. Gépésztechnikusként végeztem így tudum, hogy a fő alkatrészek mire valók mi célt szolgálnak! Azért próbáltam volna érdeklődni, hogy hátha van már aki látott közelrő ilyen alkatrészt, vagy csak spontán tudja, hogy miből áll, hogy néz ki! Ha kérdésemre egyértelmű volt a válasz akkor sorry. jelzem, hogy én már láttam ;) de mitis??? :( :) :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 Érdekes, mikor először megkérdeztem senki nem válaszolt ily magabiztosan............... Most tényleg nem kötekedésként, de ezt : http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=315196 "Szerintem a tengelycsonk, a csapágy, és az abs jeladó 1 egységet képez." és ezt : http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=315210 "Ha van abs-ed - miért ne lenne -, akkor ott kell lennie a hátsó jeladónak. Hogy merült fel ez amúgy ? Világít az abs visszajelző ?" Hogy írjam le magbiztosabban ? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts