Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Már kérdeztem egyszer már valamikor....Mi mindent kellett cserélni hogy a hátsó dob helyére tárcsa fék ment és kb. mennyibe került?

Két komplett agyat (4 csavar fogja), elvileg a fékolaj cső kialakítás is más, de mi odehekkeltük az eredetit(dobé). Kézifékkötél teljesen más kialakítású, azt is kell cserélni.

Költség: beszerzés függő, ált. bontóban 45-50 ezerért adnak komplett hidat tárcsástul, de többnyire a kézifékkötél nincs rajta vagy levágják, mert elég szar kifűzni a kézifékkar alól. Kötél bontottan 5-8ezer.

Nekem 25-be volt a híd, 5 volt a kötél, tehát 30 pénz volt. A tárcsának még válla se volt (majd most lesz), betét is jó.

Ja és 2 óra volt mosakodással együtt.

Elküldve
Két komplett agyat (4 csavar fogja), elvileg a fékolaj cső kialakítás is más, de mi odehekkeltük az eredetit(dobé). Kézifékkötél teljesen más kialakítású, azt is kell cserélni.

Költség: beszerzés függő, ált. bontóban 45-50 ezerért adnak komplett hidat tárcsástul, de többnyire a kézifékkötél nincs rajta vagy levágják, mert elég szar kifűzni a kézifékkar alól. Kötél bontottan 5-8ezer.

Nekem 25-be volt a híd, 5 volt a kötél, tehát 30 pénz volt. A tárcsának még válla se volt (majd most lesz), betét is jó.

Ja és 2 óra volt mosakodással együtt.

Átalakítási engedély vagy bármi kell??????????

Elküldve

Miért kellene? Nincs az sehola forgalmidban leírva, hogy neked hátul dobféked van. Különben is jobbra cserélsz egy biztonsági berendezést, nem a motort tuningolod agyon.

Elküldve
engem meg kifejezetten idegesít az omegában ;)

eddig még csak bosszúságot okozott, főleg a szar minőségű vagy dzsuvás úton.

elég ha egy kerék saras vagy rázós úthibán megy, az összes többiről is elveszi

a féket :(

amúgy a c vectrában már sokkal intelligensebb vezérlés volt, azzal jobban meg

voltam elégedve :)

Nekem is ilyen. Sőt már a legkisebb útegyenetlenségtől hajlamos bekattogni még száraz úton is!

Elküldve
:(:D

WOW!!!

Komplett mozgó mérőlaborod is van?

;)

Persze, van az is, meg komplett mobil műszaki állomás és tudunk zöldkártyát is .!! NEM VICC! Ez komoly :)

Elküldve
Vízpumpát minden vezérműszíj cserénél kell cserélni. Esélyes hogy ott megy el a víz.

Még ha nem is látszik elsőre. És azért is ajánlott cserélni, mert ha beáll, akkor megy

a vezérlés is, és komplett motorfelújítás lesz belőle...

Főtengely szimmering viszonylag erős téma, csak szakszervizben (nem feltétlen márkaszerviz)

érdemes nekiállni.

kösz megfogadom a tanácsod :(

Elküldve
Persze, van az is, meg komplett mobil műszaki állomás és tudunk zöldkártyát is .!! NEM VICC! Ez komoly ;)

Hát ez marhajó!! Jó lenne egy nekem is! :(

Elküldve

Sziasztok.

Autót cserélek és eladnám az alábbi cuccokat Astra G-hez:

K&N sportlégszűrő: 9900 ft

N-joy hátsó lámpa /gyárilag sötét/: 25.000. ft/1 pár

Kamei hűtőmaszk: 22.000. ft

Könyöklő: 6500 ft.

Fabetétes középkonzol és sebváltógomb/ami persze műanyag, de gyári/: 8000 ft. együtt

Ezek irányárak. Kérésre küldök képet: gyurgyo@freemail.hu

Érdeklődni lehet: 70/774-30-73 Tatabánya

Elküldve
Sziasztok.

Autót cserélek és eladnám az alábbi cuccokat Astra G-hez:

K&N sportlégszűrő: 9900 ft

N-joy hátsó lámpa /gyárilag sötét/: 25.000. ft/1 pár

Kamei hűtőmaszk: 22.000. ft

Könyöklő: 6500 ft.

Fabetétes középkonzol és sebváltógomb/ami persze műanyag, de gyári/: 8000 ft. együtt

Ezek irányárak. Kérésre küldök képet: gyurgyo@freemail.hu

Érdeklődni lehet: 70/774-30-73 Tatabánya

Szia

Hány ajtós az Astrád?

Elküldve

Az USA-ban három- és ötajtós karosszériával lesz kapható az Astra, csak egyféle 1,8-as benzinmotorral, kézi és automata váltóval egyaránt. A kocsikat Belgiumban szerelik össze. A legdrágább kivitel 3,4 millió forintnyi dollárba kerül majd.

Azá amérikába egy kicsit ócsóbb ótótt venni mint itt.

Elküldve
Az USA-ban három- és ötajtós karosszériával lesz kapható az Astra, csak egyféle 1,8-as benzinmotorral, kézi és automata váltóval egyaránt. A kocsikat Belgiumban szerelik össze. A legdrágább kivitel 3,4 millió forintnyi dollárba kerül majd.

Azá amérikába egy kicsit ócsóbb ótótt venni mint itt.

Kicsit dűhítő, hogy itt az 1.4-es alamodell listaára 1.126e Ft. :(

Elküldve
Kicsit dűhítő, hogy itt az 1.4-es alamodell listaára 1.126e Ft. ;)

Nem inkább 3.124e?

Mert 1.126e-ért rögtön szaladok venni egyet:-) Azt a 2 millát ki állja? :(

Elküldve
Nem inkább 3.124e?

Mert 1.126e-ért rögtön szaladok venni egyet:-) Azt a 2 millát ki állja? :(

látom figyeltek, igen 3.126e ;)

Elküldve
HELP PLZ!!!!!!!!!!!!

Hátsó kerékagycsapágyat kell vennem! A kérdés az lenne, hogy a 2005-ös astra G Caravanon van-e ABS jeladó a hátsó agyon????? Sürgős lenne ;) Motorkód az aláírásomban. KÖSZI

Tájékoztatásul közlöm, hogy a 2005-ös astra G Caravanon van ABS jeladó a hátsó agyon!!!! :( :)

Elküldve
Két komplett agyat (4 csavar fogja), elvileg a fékolaj cső kialakítás is más, de mi odehekkeltük az eredetit(dobé). Kézifékkötél teljesen más kialakítású, azt is kell cserélni.

Költség: beszerzés függő, ált. bontóban 45-50 ezerért adnak komplett hidat tárcsástul, de többnyire a kézifékkötél nincs rajta vagy levágják, mert elég szar kifűzni a kézifékkar alól. Kötél bontottan 5-8ezer.

Nekem 25-be volt a híd, 5 volt a kötél, tehát 30 pénz volt. A tárcsának még válla se volt (majd most lesz), betét is jó.

Ja és 2 óra volt mosakodással együtt.

Tárcsafékes agy van 4x100-as osztással?

Elküldve

Mostanában az az érzésem, hogy akinek kérdése van és felteszi, az a "na ezt se tudja" megitélésben részesül.

Gépésztechnikusként végeztem így tudum, hogy a fő alkatrészek mire valók mi célt szolgálnak! Azért próbáltam volna érdeklődni, hogy hátha van már aki látott közelrő ilyen alkatrészt, vagy csak spontán tudja, hogy miből áll, hogy néz ki!

Ha kérdésemre egyértelmű volt a válasz akkor sorry.

Elküldve
Érdekes, mikor először megkérdeztem senki nem válaszolt ily magabiztosan...............

Ez legyen az ő bajuk! Te még soha nem vetted le a hátsó kerekét az autódnak?

Elküldve
Mostanában az az érzésem, hogy akinek kérdése van és felteszi, az a "na ezt se tudja" megitélésben részesül.

Gépésztechnikusként végeztem így tudum, hogy a fő alkatrészek mire valók mi célt szolgálnak! Azért próbáltam volna érdeklődni, hogy hátha van már aki látott közelrő ilyen alkatrészt, vagy csak spontán tudja, hogy miből áll, hogy néz ki!

Ha kérdésemre egyértelmű volt a válasz akkor sorry.

jelzem, hogy én már láttam ;)

de mitis??? :( :) :(

Elküldve
Érdekes, mikor először megkérdeztem senki nem válaszolt ily magabiztosan...............

Most tényleg nem kötekedésként,

de ezt :

http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=315196

"Szerintem a tengelycsonk, a csapágy, és az abs jeladó 1 egységet képez."

és ezt :

http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=315210

"Ha van abs-ed - miért ne lenne -, akkor ott kell lennie a hátsó jeladónak.

Hogy merült fel ez amúgy ? Világít az abs visszajelző ?"

Hogy írjam le magbiztosabban ? :(

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.