Amusing Elküldve Október31, 2006 Elküldve Október31, 2006 Kb egy hónapja cseréltem olajat (Opel16v által ajánlott 5w40-re) és baszott jó. Hideg indításnál mindig olyan fura volt az alapjárat a sok dugózás után, de ezzel nem tapasztalok ilyet, pedig most már ráadásul még hideg is van.
telo Elküldve Október31, 2006 Elküldve Október31, 2006 Kb egy hónapja cseréltem olajat (Opel16v által ajánlott 5w40-re) és baszott jó. Hideg indításnál mindig olyan fura volt az alapjárat a sok dugózás után, de ezzel nem tapasztalok ilyet, pedig most már ráadásul még hideg is van. Én is ilyet rendeltem most, épp ma megyek érte...
Tomka Elküldve Október31, 2006 Elküldve Október31, 2006 csattog indításkor? nem lehet, hogy kevés benne az olaj inkább? vigyázz vele!!! Én is erre gondoltam elöször, de nívópálca szerint még van benne bőven.. Tomka
Boldizsar Elküldve Október31, 2006 Elküldve Október31, 2006 Az olaj témát félretéve kicsit teljesen más téma: Múltkor szerveződni láttszott egy astra g tali, de nem lett belőle semmi. :lol: Szóval lesz még idén ilyesmi? Vagy jön a kemény tél....Ja és egy tanács: ha szervezni akarunk legközelebb egy astra talit talán e-mailben vagy pü-ben is kellene hirdetni mivel nem mindenki látogatja nap mint nap a fórumot.... Ui: Nekem a most hétvége is ok....
voszi Elküldve Október31, 2006 Elküldve Október31, 2006 "de nívópálca szerint még van benne bőven.." Te, ez nem hangzik vmi bíztatóan! mindenki mindent hadovál, de amikor a megboldogult 1.6 16V G Astrám ugyanígy nívópálca szerint kicsit hiányos olajmennyiség mérés mellett reggelente zakatolt, mint a kénköves traktor, na akkor kezdődött a komoly olajfogyim... pedig elvittem, és utánatöltötték, és azt mondták semmi baj... sztem meg abból lett a baj, és azután kezdett rondán olajat enni a szerkezet! jó-jó, szinte biztos, hogy az is számított, hogy csúnyán hajtottam a gépet 0-tól, de azt is azért, mert az a szerencsétlen márkakereskedő buzdított rá: "nem kell félteni a gépet, azonnal tolható neki, ezeknek ez már meg se kottyan" 93 ezernél már 1 lityi / 3 ezer kilcsi volt a penzum. a Morzsában 130 ezer van, és lekopogom, semmit sem eszik, meg az 1.6-os előtt volt 1.2-es és 1.4-esem se zabálta az olajat soha. szóval nekem ez a reggelente jött mormogás az egyik fő gyanúsítottam!
telo Elküldve Október31, 2006 Elküldve Október31, 2006 Az olaj témát félretéve kicsit teljesen más téma: Múltkor szerveződni láttszott egy astra g tali, de nem lett belőle semmi. :lol: Szóval lesz még idén ilyesmi? Vagy jön a kemény tél....Ja és egy tanács: ha szervezni akarunk legközelebb egy astra talit talán e-mailben vagy pü-ben is kellene hirdetni mivel nem mindenki látogatja nap mint nap a fórumot.... Ui: Nekem a most hétvége is ok.... Legközelebb sztem most az évadzárón talizhatunk, akkor nem csak G Astrások... Amit múltkor néztem hely (Nagyi palcsintázó 2) az télen is jó hely lehet sztem. Szóval, ha nincs ítéletidő, sztem még bejátszhat egy tali ott... Legközelebb mindenképp küldök PÜ-ket és mail-eket, mert valóban kevesen láthatták a szerveződést, emiatt hasalt el.
Tomka Elküldve Október31, 2006 Elküldve Október31, 2006 "de nívópálca szerint még van benne bőven.." Te, ez nem hangzik vmi bíztatóan! Najó, de ez egy új Astra, összesen van benne 15e km, az első 5e km-en keresztül 4000 fölé nem ment és azóta sem volt 5000-es fordulat felett járatva, szal nem hinném, hogy kínozva volt, ezért gondolom, hogy semmi baja nincs és nem is lesz. :unsure: Csak fura.
velo Elküldve November1, 2006 Elküldve November1, 2006 a corsa hidegen úgy csattog, mintha egy kerepelő lenne a motorháztertó alatt... mondjuk alacsony fordulaton (amit mérőműszer hiányában nem tudok pontosan megmondani) elhallgat, meg bemelegedés után is. engem nemzavar, lassan 10 éves lesz, 230.000km ment eddig bele, és mindezidáig csak pár apró szerelést kellett rajta végrehajtani (egyszer szelepszálszimeringet kellett cserélni, meg egyszer rúdfejet). Ezenkivül kötelező dolgok + tankolás (nomeg a nem műszaki jellegű javítások)... :unsure:
uhuhu Elküldve November1, 2006 Szerző Elküldve November1, 2006 meg egyszer rúdfejet az micsoda?? :blink: :unsure: kormányösszekötő??
mackosajt Elküldve November1, 2006 Elküldve November1, 2006 az micsoda?? ;) :unsure: kormányösszekötő?? :blink:
voszi Elküldve November1, 2006 Elküldve November1, 2006 Najó, de ez egy új Astra, összesen van benne 15e km, az első 5e km-en keresztül 4000 fölé nem ment és azóta sem volt 5000-es fordulat felett járatva, szal nem hinném, hogy kínozva volt, ezért gondolom, hogy semmi baja nincs és nem is lesz. :unsure: Csak fura. ez megnyugtató, így kell bánni a motorral az elején!!! jó gazdi vagy! akkor máris sokkal-sokkal kisebb a veszély mindarra, amit írtam. azért figyelj oda rá, ne legyen a nívópálca szerint semmi hiány, ha lehet!
velo Elküldve November1, 2006 Elküldve November1, 2006 az micsoda?? :blink: :unsure: kormányösszekötő?? aha, a kormányrud végén a fogaskerék vagy mi. Lényeg hogy kb 30° holtjátéka volt a kormánynak...
Hic Elküldve November1, 2006 Elküldve November1, 2006 az micsoda?? :blink: :unsure: kormányösszekötő?? Az egy rúdnak a feje. A vége. Valszeg még gömbölü is.... ;) Amit velo ír azt nem értem, az a kormánymű és az komplett, nem bontják meg. Szerintem a kormányösszekötő gömbfej lesz, bár ezt a "rúdfej" terminológiát még én se ismertem.... Macisajt, a kép nem láccik... ;)
mackosajt Elküldve November1, 2006 Elküldve November1, 2006 Az egy rúdnak a feje. A vége. Valszeg még gömbölü is.... ;) Amit velo ír azt nem értem, az a kormánymű és az komplett, nem bontják meg. Szerintem a kormányösszekötő gömbfej lesz, bár ezt a "rúdfej" terminológiát még én se ismertem.... Macisajt, a kép nem láccik... :blink: Te magad is megadod az "egy rúdnak a feje" választ, mint terminológiát. :unsure: ;) A képen meg a "Yess" felirat volna... ha betöltődne.
corsarulez Elküldve November1, 2006 Elküldve November1, 2006 Emberek, én begolyózok ettől a párásodástól!!!!!! Hát ma, mikor kinn 4.5 fok volt, végig klímázni kellett, mikor a kettővel odébb levő városba mentem! Ha nem volt bekapcsolva - 20 mp múlva semmit se láttunk, 4-es fokozatú szellőztetéssel se. ha meg bekapcsoltuk, akkor szétfaygtunk. Ezt nagyon durva! Én nem hiszem el, hogy ez ilyen! Pedig a héten még páramenetesítővel be is fújtam az üveget.
Boldizsar Elküldve November1, 2006 Elküldve November1, 2006 Emberek, én begolyózok ettől a párásodástól!!!!!! Hát ma, mikor kinn 4.5 fok volt, végig klímázni kellett, mikor a kettővel odébb levő városba mentem! Ha nem volt bekapcsolva - 20 mp múlva semmit se láttunk, 4-es fokozatú szellőztetéssel se. ha meg bekapcsoltuk, akkor szétfaygtunk. Ezt nagyon durva! Én nem hiszem el, hogy ez ilyen! Pedig a héten még páramenetesítővel be is fújtam az üveget. Tanácsok: 1. A páramentesítót felejtsd el általában semmit nem ér. 2. Este amikor már hűl a levegő egy száraz ronggyal töröld át az üvegeket. 3. Cseréltesd vagy cseréld ki a pollenszürőt. 4. Résnyre húzz le egy ablakot és nem fog annyira párásodni. 5. Vedd ki a szobanövényeket az autóból... :unsure: (ne ülj be vizes ruhával és lábbal, porszívózd ki az autót) 6. A levegőbeömlőket kiszedve nézd meg hogy a terelők működnek-e. (ami lezárja az utasteret ha a szellőztetést az ablakra irányítod) Az előző astrám (F astra) nekem is nagyon párásodott. Szinte egész télen lehúzott ablakokkal közlekedtem. A céges offord ranger is nagyon párásodik (bár abba mindíg vizesen, sárosan ülünk be.)
ENDYKA Elküldve November1, 2006 Elküldve November1, 2006 "Koszosan könnyebben párásodik, és ha tenyérrel szétdörzsöljük, akkor a fényt is ezerfelé szórja. Ezért ne legyünk restek, töröljük át belülről az ablakot. Érdemes a szélvédőket és a két első oldalablakot páramentesítővel is befújni... A hátsó kettőt ne, mert a párának valahol le kell csapódni, és ha nem hagyunk helyet neki, akkor nem ért semmit a párátlanító folyadék felvitele. Ha már a páránál tartunk, figyelmet érdemel, hogy a klíma bekapcsolásával szinte másodpercek alatt tűnik el a fehér folt a szélvédőről, mert a klíma száraz levegőt fúj. Ráadásul havonta, hogy a rendszert átjárassuk, úgyis be kell kapcsolni legalább tíz percre. Így egyben hasznos munkát is végez..." - origo
corsarulez Elküldve November1, 2006 Elküldve November1, 2006 Hát sajnos én már mindezeket kipróbáltam.... minden ki lett cserézve stb... A megoldás az, hogy esős időben Skodázok. Dehát ez má' mégiscsak szégyen! Egyébként a szreleőm azt mopndta, ez tipusbetegség, annak idején itt a fórumon ezt ki is tárgyaltuk, tudom, hogy sokatoknak semmi baja vele. De akkor is, kérdem én, hogy jöhet ki tömeggyártásba olyan modell, aminek ilyen konstrukciós hibája van? Nem is merek arra gondolni, mit csinál a klíma nélküli ember ilyenkor - belső ablaktörlőlapát??! :unsure:
ENDYKA Elküldve November1, 2006 Elküldve November1, 2006 - belső ablaktörlőlapát??! :unsure: NightVision - meg homály negyedelő..szerintem :blink:
Hic Elküldve November1, 2006 Elküldve November1, 2006 Emberek, én begolyózok ettől a párásodástól!!!!!! Hát ma, mikor kinn 4.5 fok volt, végig klímázni kellett, mikor a kettővel odébb levő városba mentem! Ha nem volt bekapcsolva - 20 mp múlva semmit se láttunk, 4-es fokozatú szellőztetéssel se. ha meg bekapcsoltuk, akkor szétfaygtunk. Ezt nagyon durva! Én nem hiszem el, hogy ez ilyen! Pedig a héten még páramenetesítővel be is fújtam az üveget. Szerintem nem akkora a gáz, mert klímával leszedte a párát... nekünk az off Stiloban az automata klíma mindig megy, télen-nyáron. Ha a fűtést maximumra rakod, nincs az az isten, hogy a klíma hideget tudjon fújni - a párátlanítás viszont így is megy. A hőfokszabályzóval jól be tudod állítani a hőfokot és akkor nem fagytok meg. :unsure: Az a baj, hogy ha klímázol, aztán kikapcsolod, akkor a hőcserélőből még extra gőzt nyom az utastérbe (ez büdi, ha bepállik a klíma) és persze egyből nem látsz semmit a párától. De ez kb. 10-15 perc alatt elmúlik, azután nem szabadna párásodni...
corsarulez Elküldve November1, 2006 Elküldve November1, 2006 No igen, klímával jók a látási viszonyok. A fűtés meg maxon volt, de akkor sem volt az igazi. Egyébként érezhetően nehezebben fűti fel a nagy terű autót a rendszer, mint a pici Corsát.
aga Elküldve November1, 2006 Elküldve November1, 2006 Sztem ez tipikus szűrő gond. Bár ha cserélted nem lehet, hogy beragadt a belsőkeringető fedél?
telo Elküldve November2, 2006 Elküldve November2, 2006 Hát sajnos én már mindezeket kipróbáltam.... minden ki lett cserézve stb... A megoldás az, hogy esős időben Skodázok. Dehát ez má' mégiscsak szégyen! Egyébként a szreleőm azt mopndta, ez tipusbetegség, annak idején itt a fórumon ezt ki is tárgyaltuk, tudom, hogy sokatoknak semmi baja vele. De akkor is, kérdem én, hogy jöhet ki tömeggyártásba olyan modell, aminek ilyen konstrukciós hibája van? Nem is merek arra gondolni, mit csinál a klíma nélküli ember ilyenkor - belső ablaktörlőlapát??! :unsure: Na ezt egyszer már meg kéne nézni nálad.... Az hogy konstrukciós hiba, az sztem baromság. Legtöbbünknek tényleg nincs ilyen problémája. Klíma nélkül sem szabadna ennyire párásodnia. Nekem ha nagyon esik az eső, lehet hogy az első 1-2 percben picit még párásodik a ráfújt levegő ellenére (minimum azért 2-es ventivel fújom szélvédőre főleg), de aztán már kezd feloszlani a pára, pedig nem klímázom!
adorjant Elküldve November2, 2006 Elküldve November2, 2006 eleinte nekem is nagyon párásodott,aztán kevésbé. mikor milyen "kedve" volt. mostanság meg semmi. én arra is gondoltam,hogy a pollenszűrő nem kaphat vizet valahol (lehet nagyon láma vagyok,de lövésem sincs,hol a pollenszűrő :unsure: ),aztán emiatt,amíg ki nem szárad,nyomja a párás levegőt?
meriva1.8 Elküldve November2, 2006 Elküldve November2, 2006 Hát sajnos én már mindezeket kipróbáltam.... minden ki lett cserézve stb... A megoldás az, hogy esős időben Skodázok. Dehát ez má' mégiscsak szégyen! Egyébként a szreleőm azt mopndta, ez tipusbetegség, annak idején itt a fórumon ezt ki is tárgyaltuk, tudom, hogy sokatoknak semmi baja vele. De akkor is, kérdem én, hogy jöhet ki tömeggyártásba olyan modell, aminek ilyen konstrukciós hibája van? Nem is merek arra gondolni, mit csinál a klíma nélküli ember ilyenkor - belső ablaktörlőlapát??! :unsure: No igen, klímával jók a látási viszonyok. A fűtés meg maxon volt, de akkor sem volt az igazi. Egyébként érezhetően nehezebben fűti fel a nagy terű autót a rendszer, mint a pici Corsát. Na ezt egyszer már meg kéne nézni nálad.... Az hogy konstrukciós hiba, az sztem baromság. Legtöbbünknek tényleg nincs ilyen problémája. Klíma nélkül sem szabadna ennyire párásodnia. Nekem ha nagyon esik az eső, lehet hogy az első 1-2 percben picit még párásodik a ráfújt levegő ellenére (minimum azért 2-es ventivel fújom szélvédőre főleg), de aztán már kezd feloszlani a pára, pedig nem klímázom! Jól mondja a Teló, ez nem konstrukciós gond. Vagy a belső keringetésed nem kapcsol és/vagy pollenszűrő. Még az is esélyes, ahol a levegőt szíjja be a rendszer, a külső fekete rács a szélvédő előtt. Nincs-e trutyival falevéllel teli a rács alatt?
Recommended Posts