telo Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 A fék az szerintem gyenge láncszem az Astráknál! Nem vagyok vele megelégedve! Szerintem gyengébb anyám Nissan Almerájánál, apám WV Borájánál meg sokkal gyenbébb!! :lol: Mikor rárakattam a vonóhorgot, sokat kellett állíttatni rajta, hogy a műszakin átmenjen, pedig csak pár hónapos volt a kocsi. Mit állítottatok rajta? Én egyébként meg vagyok elégedve a gyári fékkel. Igaz keményebben kell nyomni, mint egyes más autóknál, de én még nem tapasztaltam olyat hogy erős nyomás ellenére sem tudtam volna megállni vagy kellőképp lassítani. Jó mondjuk oly sokszor nem fékeztem egymás után nagyokat, meg nem vontattam vele. Lehet, ekkor már előjönne a melegedés miatt gyengülő fékhatás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 A hátsó fék valóban gagyi gyárilag, ezt még az f astrától örökölte. :lol: De azt sokan elfelejtik, hogy mennyi az össz megengedhető súlya az autónak, amibe beletartozik a vontatmány és rakománya is (valamint az autó "rakománya"). :D Ha cuccolni kell utánfutóval, akkor ajánlom a B Vectrát vagy az Omegát. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 A hátsó fék valóban gagyi gyárilag, ezt még az f astrától örökölte. :lol: ... Ja, ne is mondd. Nekem dob van hátul - gyalázat.... de talán a négy tárcsafékesek nem olyan gagyik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Gyuláéknak köszönhetően már jól van, nem füstöl. Valószínű a főtengely kopása volt ebben a ludas. Egyelőre figyelgetem a víz és olajszintet. Úgy vettem észre, több órás parkolás után van egy kis olajfolt a kocsi alatt, úgyhogy valahol még sztem folyik az olaj, de ezt nemsokára az 1000 km-es első olajcserénél majd mondom Gyulának... Kb ennyi. Kímélő üzemmódban közlekedek, max 3000-ig pörgetem általában. Akkor végülis mit kellett rajta megcsinálni?Úgye nem motorgenerált :lol: ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Akkor végülis mit kellett rajta megcsinálni?Úgye nem motorgenerált :lol: ? Hááát... Főtengely csere!!, új dugattyúk, csapágyak... Ez már motorgenerálnak is nevezhető. Lett még kuplungszett is cserélve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 "már jól van, nem füstöl. Valószínű a főtengely kopása volt ebben a ludas" Ezt nem értem. Nem a hengerfal/dugattyú kopására gondoltál? Mennyi is volt az autódban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Hááát... Főtengely csere!!, új dugattyúk, csapágyak... Ez már motorgenerálnak is nevezhető. Lett még kuplungszett is cserélve. Akkor elköltöttél egy kis pénzt az autódra :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 "már jól van, nem füstöl. Valószínű a főtengely kopása volt ebben a ludas" Ezt nem értem. Nem a hengerfal/dugattyú kopására gondoltál? Mennyi is volt az autódban? Az is lehetett részben a ludas, de a fő ok az lehetett, hogy a főtengelyen az egyik csapágy oldalsó felfekvési felülete 2-3 mm-t szemmel láthatóan bekopott. Ezek nagyon nagy értékek a motornál. Emiatt állítólag a hajtókar nem állt mindig megfelelő szögben, és a ferde hajtókar által mozgatott dugattyúnál beszívhatott olajat... Vagy vmi ilyesmi. Nem teljesen vágom én sem. Állítólag a sokat benyomva tartott kuplung (pl piros lámpánál) terheli a főtengelyt hosszirányban és emiatt alakulhatott ki ilyesmi kopás. Az autóban egyébként 115 ezer van elméletileg. Akkor elköltöttél egy kis pénzt az autódra :lol: Igen, el... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Mindenesetre elég érdekes hiba... ha csak egyik csapágy volt ilyen, akkor én inkább gyári hibás alkatrészre gondolnék... Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Mindenesetre elég érdekes hiba... ha csak egyik csapágy volt ilyen, akkor én inkább gyári hibás alkatrészre gondolnék... Majd legközelebb megint elhozom egy Lurdyra a régi főtengelyt (csak nem ma, mert sajna ma nem biztos, hogy tudok menni, meg nincs is nálam), és akkor megszakérted. Én sem értem teljesen... miért csak az egyik (legalábbis én csak egy helyen láttam a kopást), és pontosan mi köze van ennek a hajtókar ferdeséghez. Én először azt hittem, a hajtókar fekszik fel azon a részen, úgy számomra jobban elképzelhető lenne a jelenség, de állítólag az az egyik tengelycsapágy helye. Gyula elvileg le is videózta vhogy az egészet mozgás közben, úgyhogy lehet, majd megnézem és akkor nem beszélek itt hülyeségeket... A lényeg, hogy most megszűnt a füstölés, meg melegen indítás után a kopogó hang is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 A lényeg, hogy most megszűnt a füstölés, meg melegen indítás után a kopogó hang is. A 35W-40-es BOTOND olaj csodákra képes. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Szal az igaz, hogy az általam említett két vas 4 tárcsafékes, nekem meg csak az első kettő-->ennek ellenére szerintem nagyon gyengék..lehet nem kellene hasonlítgatni..ami tuti, hogy ha lesz rá keretem lecseréltetem az elsőt komolyabb fékekre, a hátsó meg sajnos nagyon sok pénzbe lenne, még akkor is, ha bontóból szerzek hozzá anyagot... Említettem, hogy állíttatni kellett féket, itt a kézire gondoltam, mert kisebb lejtőn se biztos, hogy megfogta volna a futót.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október6, 2006 Megoszt Elküldve Október6, 2006 jah, a kézin lehet. :lol: de az meg úgyis megint szar lesz egy-két hónap múlva :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Október6, 2006 Megoszt Elküldve Október6, 2006 jah, a kézin lehet. :lol: de az meg úgyis megint szar lesz egy-két hónap múlva :lol: Ez így is történt!! :D Most is csak 5.-nél fog igazán! Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Október6, 2006 Megoszt Elküldve Október6, 2006 A 35W-40-es BOTOND olaj csodákra képes. :D :D :lol: :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október6, 2006 Megoszt Elküldve Október6, 2006 Az új metabond árlista megtalálható itt: http://www.opel16v.hu (jobb oldali menüsor) Felhívnám az itteniek figyelmét, hogy gegjelent egy új típusú motorolaj is, mely a 2004-től gyártott típusokba ajánlott főleg, és jellemzője az alacsony szulfáthamu-tartalom. Ez a C3 LSX típus, mely 5W30 viszkozítási indexel rendelkezik. A részecskeszűrős autókba csak ilyen olaj használata megengedett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október7, 2006 Megoszt Elküldve Október7, 2006 Tolhatok ilyet az OPC-be Mr.? Most 0w30-as van benne, de a Phase I után meg 10w60 az előírás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Október8, 2006 Megoszt Elküldve Október8, 2006 Tegnap jöttem haza éjjel kettőkör és 5 fok kellett ahhoz, hogy rájöjjek, szinte egyáltalán nincs fűtés az autóban. (illetve nagyon nagyon gyér!) Pedig viz van benne rendesen, és a fűtéshez menő cső elöl )gumicső) tök meleg volt, de az utastérben mégsem volt jó idő.... :lol: Pedig elég sokat mentem, gyorsan is, lassabban is, a víz szépen 90 fokos volt stb. Mi lehet a gáz???!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricky Elküldve Október8, 2006 Megoszt Elküldve Október8, 2006 Ez nem termosztátprobléma? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Október8, 2006 Megoszt Elküldve Október8, 2006 Vagy tele van rutyival a fűtőradiátor. Bár az még új autó, nem kellene ennek lennie... Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Október8, 2006 Megoszt Elküldve Október8, 2006 Lerakódás kizárva, mert nemrég cserélték le a folyadékot és átmosták... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október8, 2006 Megoszt Elküldve Október8, 2006 crulez! szerintem a szellőztető egységben a csappantyúk nem zárnak/nyitnak rendesen, azokat kéne megnézni (amit a bowden mozgat). voszi! Sztem neked valami 5W-s olaj kellene (nem értem azt a 10W-s előírást, az hülyeség, mert a motor illesztései nem változnak a phase tuning után). Metabondból a Top olajat tudom javasolni, illetve ha nem ebből a márkából választasz, vannak 5W50-es sportolajok is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október8, 2006 Megoszt Elküldve Október8, 2006 crulez! szerintem a szellőztető egységben a csappantyúk nem zárnak/nyitnak rendesen, azokat kéne megnézni (amit a bowden mozgat). Gabi!A G-nek emlékeim szerint betegsége a fütéskörben lévő csap tönkremenetele nem? Bár akkor folyni szokott! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október8, 2006 Megoszt Elküldve Október8, 2006 az ominak tényleg gyerekbetegsége ez, de akkor csak ereszti picit a vizet Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Október8, 2006 Megoszt Elküldve Október8, 2006 Gabi!A G-nek emlékeim szerint betegsége a fütéskörben lévő csap tönkremenetele nem? Bár akkor folyni szokott! Van egyáltalán a G-ben fűtéscsap? Nem csak a légcsappantyúkkal terelgeti a levegőt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts