Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Én meg tegnap véletlenül 3-asban kezdtem előzni egy pótkocsis teherautót, és úgy húzottt az autó, mint még soha!!!! Na, ott kezdtem érezni a 101 lóerőből végre valamit! :unsure: :)

Azért picit sajnáltam, mikor 120-nál kellett felváltani 4-be. (mármint sajnáltam az autót, hogy ennyire pörgettem, de sötét volt, nem láttam a vátót és gyorsan kellett cselekedni).

Asszem tényleg 3-asban előzök eztán. nem akarom tönkrevágni a gépet, de tudom, hogy sokan nálam jobban "nyúzzák" (nem magadravenni, Márk! :D ) . Persze, nem azt jelenti ez, hogy huzamosan 130-al szoktam járni 3-asban...., de tényleg azért vettem nagy autót, hogy menjen.

Link to comment
Megosztás:

Akkor éreznél még nagy különbséget, ha elmennél az autóval 4-500 km-t egyhuzamban autópályán... (130-140-nel is elég). Az kitisztítaná a rendszert és érezhetően jobban húzna utána! :unsure:

Egyébként én nem szoktam soha pörgetni a motorot. illetve csak ritkán, amikor nagyon hajtok.

Egyéként nem forgatom a motort.

Link to comment
Megosztás:

Akkor éreznél még nagy különbséget, ha elmennél az autóval 4-500 km-t egyhuzamban autópályán... (130-140-nel is elég). Az kitisztítaná a rendszert és érezhetően jobban húzna utána! :unsure:

Akkor azt hiszem HOBinak épp jó lesz ez a jövőheti horvát túra, pláne, hogy egyébként főként városban járok vele...

Link to comment
Megosztás:

szerintem simán 3-asban előzz ilyen tempóknál, 160ezer kilcsit nyomtam el 1,6-16V Astra G-ben, és mondhatom, hogy a kocsi nyomatéka nem rossz, de tényleg 3000 fölött érezhető igazán. semmi baja nem lesz tőle! nem kell kiforgatni 6500-ig, ennyi. nincs is értelme.

Link to comment
Megosztás:

Vóna egy körkérdésem.... gondoltam, változtatnék kicsit az autó kinézetén, mit szóltok hozzá?

Ilyen most:

http://hichifi.freeweb.hu/images/hicastra.jpg

És gondoltam, kis fóliázással/fényezéssel ilyen lenne:

http://hichifi.freeweb.hu/images/hicastra_2.jpg

Kinek, mi a véleménye? Jobb? Rosszabb?

jó ez így! csak a hátsó fekete rész és az első ablak közötti részt is be kell sötétíteni, meg az oldal törésvonalán egy csík az nagyot mutatna.... :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Vóna egy körkérdésem.... gondoltam, változtatnék kicsit az autó kinézetén, mit szóltok hozzá?

Ilyen most:

http://hichifi.freeweb.hu/images/hicastra.jpg

És gondoltam, kis fóliázással/fényezéssel ilyen lenne:

http://hichifi.freeweb.hu/images/hicastra_2.jpg

Kinek, mi a véleménye? Jobb? Rosszabb?

hát, szerintem is inkább hagyd meg pirosnak a hátsó részt... az a baj, hogy ha fóliázod, az szerintem karcolódni fog... ha meg fested, akkor már inkább a fekete müanyag részeket festesd pirosra (lökhárító, tükrök, oldalsó koptatócsík, kilincsek, küszöb, stb), úgysem munkásautó lesz, hanem hifiautó :unsure:

meg szerintem jól állna neki egy OPC optika Turbo felnikkel, meg mondjuk egy krómozott vagy fényezett tetősín:

:)

opc_caravan_small_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Nem értem miért ragaszkodtok mindannyian az OPC optikához.Az összes német g astrán ilyen átalakítás van.Ráadásul annak a caravannak nem is áll jól a turbó coupe felni.Tetősín tényleg hiányzik azt észre sem vettem,de szerintem vagy a gyári fekete vagy a karosszéria színére fényezve.Díszléceket le kell szedni és kell rá valami komoly felni.

Link to comment
Megosztás:

hát, szerintem is inkább hagyd meg pirosnak a hátsó részt... az a baj, hogy ha fóliázod, az szerintem karcolódni fog... ha meg fested, akkor már inkább a fekete müanyag részeket festesd pirosra (lökhárító, tükrök, oldalsó koptatócsík, kilincsek, küszöb, stb), úgysem munkásautó lesz, hanem hifiautó :unsure:

meg szerintem jól állna neki egy OPC optika Turbo felnikkel, meg mondjuk egy krómozott vagy fényezett tetősín:

:)

Az a baj, hogy az előző matricázás nyoma még kivehető az oldalán, ezért is gondoltam, hogy át kéne fújni... és akkor már miért ne legyen olyan, mintha nem Van, hanem háromajtós kombi lenne. Még előtte azért egy polírt kipróbálok, hátha csak a felső lakkrétegben van a difi...

A hátsó lökös gyárilag fekete, pedig az első fényezett... fura, de így van, valószínűleg azért, hogy a rakodásnál strapabíróbb legyen. Ennek, meg az apróságoknak a színrefújása már felötlött bennem is... tetősínt viszont nem szeretnék, tök jó így, csupaszon... Na majd meglátjuk, mire fussa...

Sajna még a felniket is meg kell csinálnom a téli szezon alatt (kis esztergálás, alakítás, homokfújás, fényezés.... egyedi lesz) - itt is még gondolkodom, hogy fehérek legyenek, vagy maradjak az ezüst valamilyen árnyalatánál. Nagyobb felnit nem akarok (egyelőre), 15 felett csak a szopás van az állandó görgőzéssel ezeken az utakon. Jó ez erre a teherautóra...

Ja, meg esetleg még FK Angel Eye-on gondolkozom, az tetszik.

Link to comment
Megosztás:

A fóliázást és fényezést én is hanyagolnám, jobb ez így...Az angel eyes halogénben is jobban világít a gyárinál (legalábbis én ezt tapasztaltam, de igaz hogy az enyém nem Fk...) A Coupe lökös jól áll a kombinak(lásd az én astrám... :unsure: , bár nálam alurács van a gyári helyett...) Az OPC első lökösön én is gondolkoztam, de túl drága de még mindíg teccik...de akkor már inkább coupe lökös...

Felni ügyben meg ajánlanám a 15"os elegance gyári felniket.... :)

Link to comment
Megosztás:

A fóliázást és fényezést én is hanyagolnám, jobb ez így...Az angel eyes halogénben is jobban világít a gyárinál (legalábbis én ezt tapasztaltam, de igaz hogy az enyém nem Fk...) A Coupe lökös jól áll a kombinak(lásd az én astrám... :) , bár nálam alurács van a gyári helyett...) Az OPC első lökösön én is gondolkoztam, de túl drága de még mindíg teccik...de akkor már inkább coupe lökös...

Felni ügyben meg ajánlanám a 15"os elegance gyári felniket.... :D

:unsure: jó kis felni az, de most nem lesz rá keret.... felniügyben lehet, hogy marad ez, de az tuti, hogy csak jövőre tudok majd rá áldozni...

Ahogy elnéztem azt a képet, amit coupe rakott fel, maradjon inkább piros, és megültetem, meg lefényezek pár részletet. Nagyon ütős az a gép... Az FK Angel azért tetszik, mert megmaradhat a magasságállítás.... majd szemrevételezem a tiéd is, meg Agressor26 meg Astra1.6 gépét is (nekik FK van), hogy szuperál.

Link to comment
Megosztás:

:unsure: jó kis felni az, de most nem lesz rá keret.... felniügyben lehet, hogy marad ez, de az tuti, hogy csak jövőre tudok majd rá áldozni...

Ahogy elnéztem azt a képet, amit coupe rakott fel, maradjon inkább piros, és megültetem, meg lefényezek pár részletet. Nagyon ütős az a gép... Az FK Angel azért tetszik, mert megmaradhat a magasságállítás.... majd szemrevételezem a tiéd is, meg Agressor26 meg Astra1.6 gépét is (nekik FK van), hogy szuperál.

Az enyémen manuálisan állítható a magasság, de beszerelés után elég nehéz hozzáférni....ezért nincs még jól beállítva...

Link to comment
Megosztás:

Nem értem miért ragaszkodtok mindannyian az OPC optikához.Az összes német g astrán ilyen átalakítás van.Ráadásul annak a caravannak nem is áll jól a turbó coupe felni.Tetősín tényleg hiányzik azt észre sem vettem,de szerintem vagy a gyári fekete vagy a karosszéria színére fényezve.Díszléceket le kell szedni és kell rá valami komoly felni.

Szerintem az a kocsi mind képen, mind előben gyól néz ki :unsure:

Turbo felgen pedig királysáág :)

Link to comment
Megosztás:

és így hogy tetszene? :D

Na ez nem is olyan vészes - így meg lehetne csinálni "kevés" pénzből is... csak ültetés meg apróságok. A felni szép, de nekem csak 4 csavaros jó.... :unsure:

Turbós, turbós... de Y17DT, nem Z20LET... :lol:

Én befesteném feketére és egy koporsót rajzonék a dobozra. Olyan még úgysem volt. Vagy most nagyon OFF voltam? :D

:) :)

Eztetet meg se hallottam....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.