Atommanó Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 :unsure: Szép az a Vauxhall rács... :) :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 :unsure: Szép az a Vauxhall rács... :) :D :D dejó hogy ilyne őszinte és önzetlen vagy :lol: :D sztem meg igenis jobb a jelnélküli rács :) én ha városban megyek és egyenesben gurulás van simán hagyom 60-nál és fölötte 5ikben, igaz ilyenkor nem sokat mozditok a lábamon és ha meglátok egy lámpát finoman vissza 3ba, igy a motorfék is megfogja kényelmesen de a c20xe az 50-60at is simán és bőgés nélkül viszi 3ban, ha sávok közötti ugrálás van akkor 3ban nagyon kényelmesen lehet csinálni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 "...3ban nagyon kényelmesen lehet csinálni..." Redi! Te már megint miről beszélsz... Akkor inkább beszéljünk a zenéről... Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 "...3ban nagyon kényelmesen lehet csinálni..." Redi! Te már megint miről beszélsz... miva? :unsure: Akkor inkább beszéljünk a zenéről... te dugtál már zongorán? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 Ja csak vágta a seggem a zongorahúr... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 De azért jól a húrok közé csaptál, mi? :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 Ja csak vágta a seggem a zongorahúr... :) szted miért van a zongorának lehajtható teteje? :D ebböl is látszik, hogy nem értesz a zenéhez :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 Ugyan tudom, hogy most megharagszotok rám, de ezt nem lehet folytatni máshol? :unsure: Lécci. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 De csak mert ilyen szépen kértél...off vége... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 Ugyan tudom, hogy most megharagszotok rám, de ezt nem lehet folytatni máshol? :) Lécci. Mondjuk ez G chat topikja, akkor ezt követően csak G gazdi írhat ide ? :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 Mondjuk ez G chat topikja, akkor ezt követően csak G gazdi írhat ide ? :) Nem... csak ők itt alig jutnak szóhoz... pl. most miattam! :unsure: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 Vagy legalább a G pontról cseverésszünk, és akkor annyira nem is vagyunk messze a topik témájától :) ...de hát rámszóltak, én arrébbmentem... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 Na végre ! :unsure: Hagytatok szóhoz jutni... :) :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 Na végre ! :unsure: Hagytatok szóhoz jutni... :) :D :lol: szó mi szó mackosajt nélkül ez nem jöhetett volna létre :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 Na ezt már nem mosom le magamról... ott a pont... G pont. :unsure: hogy legyen szó G-ről is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 Mondjuk ez G chat topikja, akkor ezt követően csak G gazdi írhat ide ? :D Moijaköze a G Astrások beszégetnek c. témának a zongorán baxáshoz?? :D :unsure: Vagy csak én élek még mindig a középkorban, mikor ugyanezt lanton csinálták???? :) :D :lol: Amúgy én is szeretem 50-60km/h-nál inkább 3.ban hagyni a masinát, mert ott még korekt a motorfék, és onnan viszont még egy erősebb "kiugráshoz" bőven van még tartalék a motorban.Mondhatni, pont ott kezdődik a nyomatékgörbe alja! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 Na végre ! :) Hagytatok szóhoz jutni... :D :lol: :D Pedig már milyen leterhelt volt a szerver... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 "Beszelgessünk a zenéről! te dugtál már zongorán?" Ez a híres idézet elhangzott a Sport 1 motoros műsorában, elég kemény körítéssel. Láttad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 én szerintem a legjobb Opel jelvénnyel, aztán jön a Vauxhallos (erősen elmaradva), rögtön utána a Holdenes, közvetlenül mögötte a jelnélküliség. mondjuk ezen jól néz ki: csak kontrasztnak: Opellel sokkal jobb... (szerintem) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 Ezen a Corsan úgy néz ki a Vauxhallos, mint 1 Skoda jelvény, bár kétségtelen, hogy egyedi! Az Astrán ellenben jól nézett ki! Valszeg én jelnélkülit rakok, majd fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Augusztus17, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2006 A sebesség fokozatokról kérdeznék: milyen fordulatszám számít felesleges pörgetésnek? Pl. én városban 3.-ikban szoktam járkálni 50-el, ötödikbe pedig 90 körül váltok fel.Azért a városban, ha nem kell, hogy bármikor "kiugorj", akkor nyugodtan használhatsz 4-et. Én ha stabilan megyek 50-55-tel (hosszabb szakasz, haladós, nem megállós) akkor tempomat, 5. és 50-55. Én általában elég korán felváltogatok. Én Kecskeméten a Kiskörúton (40 a megengedett) illetve a belvárosban általában 3. vagy 4-ben járok... 2-be ritkán kapcsolok vissza (amikor nagyon lassítani kell, pl. kereszteződés, stb) 55-60nál ötösben egy dízel? :unsure: faterom 1.9tdi nem Opel gépkocsija :D nemrégiben egy útkereszteződésnél 20nál hármasban történő erőteljes gázpedáltaposásra lefulladással válaszolt...gázolaj az volt sok,csak levegő nem volt elég hozzá...Én a NOP-os Vectrával jártam így, CDTI (vagy mi) 150LE, 2-ben gurultam be a körforgalomba - kb. 5-tel (ahogy a Z18XE-vel szoktam), toltam egy gázt és lefulladt a gép! :D én szerintem a legjobb Opel jelvénnyel, aztán jön a Vauxhallos (erősen elmaradva), rögtön utána a Holdenes, közvetlenül mögötte a jelnélküliség. mondjuk ezen jól néz ki: http://adeptnet.hu/images/misc/cars/other/...Debut-A-640.jpg csak kontrasztnak: http://adeptnet.hu/images/misc/cars/other/corsa-opc-01.jpg Opellel sokkal jobb... (szerintem) Azt figyeltétek, hogy csalás az egyik kép? :) A két kép egymásnak az inverze, csak a rendszám van utólag rájuk téve, a maszk, illetve az OPC logo! :D Mind a két corsa oldalán UGYANAZON fák tükörképe van... ugyanúgy! :) :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Augusztus18, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2006 persze, ez nem volt kérdés, és hát az sem, hogy az Opel az eredeti, mert a Vauxhall-os képekből összesen kettő van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus18, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2006 Én a NOP-os Vectrával jártam így, CDTI (vagy mi) 150LE, 2-ben gurultam be a körforgalomba - kb. 5-tel (ahogy a Z18XE-vel szoktam), toltam egy gázt és lefulladt a gép! :unsure: Ez így van. Az a motor 2000 felett valami istenit tud húzni (4000ig), viszont alatta mintha valami egyhengeres szívódízel lenne. Nem csak lefulladni tud, de soxor rángat is. Hozzá kell szokni ahhoz a motorhoz, de nekem nagyon tetszett (igaz én egy 180LE/400Nm-es változatban élvezkedtem majdnem 2500km-t :) ). Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus18, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2006 Aki szeretné hogy a Blitzre vigyek neki Metabond olajat vagy adalékot, szóljon legkésőbb 25-éig! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Augusztus18, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2006 Rulezke eredeti hozzászólására még reagálnék... Ma figyeltem a váltást és a motorforgatást (hogy-hogy szoktam)... Ha normál tempoval, kényelmesen megyek, akkor 3-4-ben járok városban, kereszteződésekben szoktam visszahúzni 2-be, amikor jelentősen le kell lassítani. 1-be csak álló helyzetben. És ha hosszabb szakaszon megyek 50-60-nal, akkor feltolom 5-be és tempomat. Persze más az 1,6-os, hisz az 1,8-ban már nyilván több a nyomaték... így könnyű :) Egyébként ma még azt figyeltem meg (tudom hülyén hangzik, de rájöttem, hogy fogalmam sincs, hogy mikor váltok, stb... csak úgy csinálom automatikusan, reflexből és ha írni akarok róla, akkor külön figyelnem kell! :D - gondolom ez így van legtöbbünknél :lol: .... csakhát furán hangzik. na mindegy) szóval, rájöttem, hogy kifordulásnál - ha álló helyzetből fordulok ki - egy utcára, vagy útra és nagyot kell gyorsítanom, akkor is általában max 3000-3500-nél felrakom 2-be, mert különben elforog a kerék és leszabályoz ez a genyó... aztán csak lesek, hogy közeledik a másik. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts