adorjant Elküldve Augusztus2, 2006 Elküldve Augusztus2, 2006 sziasztok! nem tudjátok gyárilag milyen olajjal töltik fel az 1.4 twinport asrtákat? mert lassan egy első olajcserére viszem az autómat,és eddig egy mm olaj nem fogyott,pedig ugye bejáratós,és félek ha nem ugyanilyen viszkozitású kerül bele,azt esetleg csipegetni fogja...
Amusing Elküldve Augusztus2, 2006 Elküldve Augusztus2, 2006 sziasztok! nem tudjátok gyárilag milyen olajjal töltik fel az 1.4 twinport asrtákat? mert lassan egy első olajcserére viszem az autómat,és eddig egy mm olaj nem fogyott,pedig ugye bejáratós,és félek ha nem ugyanilyen viszkozitású kerül bele,azt esetleg csipegetni fogja... 10w40, legalábbis nekem olyan volt
adorjant Elküldve Augusztus2, 2006 Elküldve Augusztus2, 2006 10w40, legalábbis nekem olyan volt :unsure: ez fura. a kézikönyvben 5w-30,és 5w-40 és 10w-40 amit ajánlanak...
opel16v Elküldve Augusztus2, 2006 Elküldve Augusztus2, 2006 :unsure: ez fura. a kézikönyvben 5w-30,és 5w-40 és 10w-40 amit ajánlanak... Így van. Itt az 5W40-et szokták bele inkább öntögetni, az való a Z-s mocikba.
adorjant Elküldve Augusztus2, 2006 Elküldve Augusztus2, 2006 Így van. Itt az 5W40-et szokták bele inkább öntögetni, az való a Z-s mocikba. igen,véleményem szerint is vmilyen 5w-s kell bele,mivel elég új még a moci :) 4000km :D már csak azt kéne tudni,hogy gyárilag milyennel van feltöltve :unsure:
opel16v Elküldve Augusztus2, 2006 Elküldve Augusztus2, 2006 igen,véleményem szerint is vmilyen 5w-s kell bele,mivel elég új még a moci :D 4000km :lol: már csak azt kéne tudni,hogy gyárilag milyennel van feltöltve :unsure: Sokfélét... :) Legalábbis szervizenként változni szokott. Ajánlom neked a Metabondot, ez minőségi olaj, és ebből mint klubtagnak van is kedvezményed. Ebből az 5W40 5L neked 8982Ft, az 1L-es pedig 1890Ft. Bp-en belül a kiszállítás ingyenes! Ha érdekel, írj pü-t, vagy mailt!
mackosajt Elküldve Augusztus2, 2006 Elküldve Augusztus2, 2006 Nem akarom rontani Gabi az üzleted, de ha Tamásnak kell metabond, szólhat nekem is. :unsure: közelebb vagyok.
adorjant Elküldve Augusztus2, 2006 Elküldve Augusztus2, 2006 Nem akarom rontani Gabi az üzleted, de ha Tamásnak kell metabond, szólhat nekem is. :D közelebb vagyok. :D van pár ismerősöm debrecenben,aki szintén tud :) nem tudom,érdemes-e a gyári olajat használni,az ára alapján nem egy Castrol RS :unsure: engem inkább a viszkozítás foglalkoztat. mivel ez az első opelem,foglalkoztat az olajfogyasztás,és ezért akarok ugyanolyat beletenni,ami gyárilag van,mert erre rá sem néz a motor,nemhogy csámcsogná.értitek? :lol:
mackosajt Elküldve Augusztus2, 2006 Elküldve Augusztus2, 2006 MOst szerintem is használhatod a gyári olajat, a szervízben tudniuk kellene, milyen volt benne. :) Mint ugye kiderült, az "opel" olajat hamisították, azért volt rossz egyeseknek... most GM lett belőle... :unsure:
opel16v Elküldve Augusztus2, 2006 Elküldve Augusztus2, 2006 A 10W40 még mindig rossz minőségű Opelből
mackosajt Elküldve Augusztus2, 2006 Elküldve Augusztus2, 2006 Ezért írtam GM-et... ettől még lehet tényleg rossz. :unsure: De van akinek jó. :) Nekem is a meta jött be... de mi húzzunk innen, mert nincs G astránk... :D
uhuhu Elküldve Augusztus2, 2006 Szerző Elküldve Augusztus2, 2006 nem, nem. 2004 tól minden opel motorba 5w30 as olaj kell. tessék kiolvasni a szervizkönyvet....
opel16v Elküldve Augusztus3, 2006 Elküldve Augusztus3, 2006 nem, nem. 2004 tól minden opel motorba 5w30 as olaj kell. tessék kiolvasni a szervizkönyvet.... Ez az alacsony szulfáthamu tartalmú, ami a legtöbb euro4-es motorba kell? Éppen most jött ki egy ilyen új metabond termék. :unsure: http://www.metabond.hu/metabonddb/termek_r...?ism=1&tkod=189 1L 2500Ft, 5L 11300Ft és ebből klubtagoknak -10% kedvezmény. :) Ha érdekel valakit, keressen meg.
BallaImi Elküldve Augusztus3, 2006 Elküldve Augusztus3, 2006 Hali! Végre újra netközelben. Visszaolvastam az előző napok írásait. Köszönöm a hozzászólásokat a kocsivétellel kapcsolatban. Azóta haver megvette a sárkányt és nagyon megvan vele elégedve. Én még annó 1.2 astrát vezette, ugyan klíma nélkül, de teljesen megvoltam vele légedve, tök jól ment, alig evett vmit és amikor családdal mentünk 4en hosszabb útra (300km), akkor sem volt vele semmi gond. Elég jól mozgatta ez a kis motor a kasznit. Igaz hogy a klímát tényleg úgy kell használni, hogy az ilyen kis motornál azért komolyan visszaveszi a teljesítményt. De én annó nélküle is jól megvoltam. Mégegyszer köszi mindenkinek a hozzászólásokat. Rulezke grat a gépsárkányhoz!
corsarulez Elküldve Augusztus4, 2006 Elküldve Augusztus4, 2006 Köszönöm! :unsure: Ma jött haza a szerelőtől az autó - teljes átvizsgálás, folyadékcserék, efféle. A bal első abs jeladó nem mindig érintkezik, ezt még ki kell cserézni, illetve a fényszóró búrákat is ki akarom, mert picit sárgák. Viszont azt mondta a szerelőm, hogy a vezérlés "el volt rakva" egy foggal, és ezért nem ment úgy a motor, ahogy kéne (most teljes vezérlés csere volt+vizpumpa). meg egy első ajtóhatároló is cserézve volt, mert állandóan rámcsukódott. A klimát is ki kell még tisztítani, de hűt, mint a fene, csak elég büdi. ja, és azt mondta a szerelőm, hogy az Astráknak híresen rossz a szellőztetésük - ezzel a Corsában sose volt gond! De már én is észrevettem, hogy állandóan párásodik az első szélvédő alja. Mi lesz télen??? ha odafagy?? Kicserélték a csapszeget a sebváltóban, ennek ellenére a hátsót irtó nehezen veszi. (de lehet, hogy csak én vagyok béna) Mindezek ellenére, remélem, sok-sok kilométert megyünk majd együtt az autókával, szuper érzés ilyen nagy vasat vezetni!!! :) :D
telo Elküldve Augusztus4, 2006 Elküldve Augusztus4, 2006 ...De már én is észrevettem, hogy állandóan párásodik az első szélvédő alja. Mi lesz télen??? ha odafagy??... Nem lehet, hogy neked is a tipikus belső keringtetés problémád van? Tudniillik, néha a belső keringtetés csappantyú állító motorja beszarik (vagy vmi mechanika probléma, már nem emlékszem), és folyamatosan belső keringtetésen van a szelllőzés, ami miatt persze párásodik az ablak.
corsarulez Elküldve Augusztus4, 2006 Elküldve Augusztus4, 2006 Lehet, bár most nézte át a szerelő és mindenféle szűrőt kicserélt. Főleg esős időben jelentkezik a párásodás. De köszi a tipet, jövő héten úgyis megyek vissza a szerelőhöz, majd mondom neki. :unsure: A klima szépen leszedi a párát. :)
telo Elküldve Augusztus4, 2006 Elküldve Augusztus4, 2006 Lehet, bár most nézte át a szerelő és mindenféle szűrőt kicserélt. Főleg esős időben jelentkezik a párásodás. De köszi a tipet, jövő héten úgyis megyek vissza a szerelőhöz, majd mondom neki. :unsure: A klima szépen leszedi a párát. :) Esetleg nézd meg a következőt: Add rá a gyújtást, a szellőzés irányát állítsd mondjuk a műszerfali fúvókák fele (lényeg, hogy ne az ablakra irányuljon), a ventillátort állítsd mondjuk 0-ra (hogy ne zavarjon a hangja), majd nyomkodd a belső keringtetés gombját. Minden nyomásra 1-2 mp-es halk elektromos motor hangot kellene hallanod a kesztyűtartó felől (mögül). Ha ez nincs meg, akkor gyanús, hogy belső keringtetés problémád van.
ENDYKA Elküldve Augusztus6, 2006 Elküldve Augusztus6, 2006 Zamárdi 2006 Király a fotógyűjtemény! :unsure:
NeedForSpeed Elküldve Augusztus6, 2006 Elküldve Augusztus6, 2006 Köszi! Megtalálod benne a KIS122-es H cabriót is, amiről most a motorpresse ujságírója ír. A totalcarnál már volt. :unsure: H cabrio teszt És a G cabrió igenis családi autó! Ezt próbáld meg belerakni egy H cabrióba! Majdnem kettő is belefért. Babakocsi G cabrióba (üresen) Babakocsi G cabrióba (babakocsival)
mackosajt Elküldve Augusztus6, 2006 Elküldve Augusztus6, 2006 Mutassam meg én is a csomagtartómat? :unsure: :) :D 2 babakocsi már nehezen férne be, ha jól látom. Mi lenne, ha ikrek lennének?
NeedForSpeed Elküldve Augusztus6, 2006 Elküldve Augusztus6, 2006 Mutassam meg én is a csomagtartómat? :unsure: :) :D 2 babakocsi már nehezen férne be, ha jól látom. Mi lenne, ha ikrek lennének? Ha teherató kell elkérem haverom ducatóját! :lol: Van ám olyan, hogy iker babakocsi, de hidd el az is belefér ám! :D
Recommended Posts