Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Mind a 3 -at szeretem, persze, a férjem az első. :) (még ha nem 101 lóerős is!) :) :D

nemcsak a lóerő számít, hanme az is, hogy milyen nyomatékból dolgozik.. :lol: :D

Azt az egyet sajnálom, hogy nem kazettás magnó van benne, hanem a saját gyári cd-s rádiója....

:unsure:

Link to comment
Megosztás:

Tényleg, nagyon összejött, el is fáradtam rendesen. :unsure:

Mind a 3 -at szeretem, persze, a férjem az első. :D (még ha nem 101 lóerős is!) :) :D

Az 1.6 tényleg jól megy és meglepően keveset fogyaszt, klímával is rezzenéstelenül gyorsít. A tetőablak a kedvencünk benne, csak a sok gombot kell megszokni, meg azt, hogy nem kulccsal nyílik. :)

A csomagtartóba milyen hálót lehet tenni, holgy ne szaladgáljanak a cuccok?

Azt az egyet sajnálom, hogy nem kazettás magnó van benne, hanem a saját gyári cd-s rádiója....

Gratulálok én is az új ótóhoz Edit!

A csomitartóba van térelválasztó háló, olyan, amit a vekiben is láthattál. Lehet van még más is, de én olyat nem láttam még.

magnót szeretnél jobban??? Ha kell, van most épp egy "felesleges" gyári kazis ketyere itthon, amit tudok nélkülözni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Asszem mégis marad a cd-m. :unsure: 8 hangszórós, nagyon szépen szól. :)

tegnap viszont volt egy ijesztő élményem: Csömörön van a domb tetején egy ismerősenek háza, kb. 45 fokos emelkedő tetején (aki ismeri, tudja, milyen durva!!), de most nem paráztam , mondván, hogy ez a nagyéserős gép simán felmegy. Jaja, csak arra nem számítottam, hogy a hátsó fék cserés plusz a gumi is! iszonyat módon visított!!!

Szóval ma mgyek a gumishoz.

Ezen kívül még lesz csere: olajcsere, hűtővíz,vezérlésszett (biztos ami biztos), hátsó fékbetét, tárcsa, vizpumpa. meg valami a kormányszervóban fütyül, ha totál kitekerem, erről még nem tudjuk mi, de majd a szerelő hétfőn megnézni. Kissé húzós számla lesz, attól tartok.....

A váltórúd meg csak el volt állítódva, 3000 forintért a márkaszervíz egy óra alatt megcsinálta, nagyon rendesek voltak. :D

Link to comment
Megosztás:

...meg valami a kormányszervóban fütyül, ha totál kitekerem, erről még nem tudjuk mi, de majd a szerelő hétfőn megnézni...

A végállásban normális a picit hangosabb "visítás". Mindenkinél van. Hallgass meg előbb más G Astrákat sztem, ha van lehetőséged, mert nem biztos, hogy hiba...

Link to comment
Megosztás:

Ennek a totalcar-os cikknek megvan a másik mondanivalója is...

Ha végigolvasod, a végén megtalálod. Ezek után elgondolkodtató, hogy vegyünk-e valaha új autót.... :unsure:

De egyszer az uj autó is 5-6-10 éves lesz és akkor azokkal mi lesz?

Én most vagyok autovasarlasban! Megnéztem egy Astrat J..-352 es redszáma volt kérdezem a fazont hogy és ezt honna hozták be! eer mogorva hangon ez magyar autó! Persze én meg a télapó J-s rendszám 2000 évjáratu auton persze!

Szerintem a jó autót használtan azert nem lehet venni mert tele van a piac a külföldi szeméttel az uj autókat meg ugy csinálják meg hogy amikor lejár a gari akkor szépen lassan ez-az tönkremegy!

Ugyhogy lehet veszek egy Opel Kerékpárt annak sok baja nem lehet! :)

Link to comment
Megosztás:

De egyszer az uj autó is 5-6-10 éves lesz és akkor azokkal mi lesz?

Én most vagyok autovasarlasban! Megnéztem egy Astrat J..-352 es redszáma volt kérdezem a fazont hogy és ezt honna hozták be! eer mogorva hangon ez magyar autó! Persze én meg a télapó J-s rendszám 2000 évjáratu auton persze!

Szerintem a jó autót használtan azert nem lehet venni mert tele van a piac a külföldi szeméttel az uj autókat meg ugy csinálják meg hogy amikor lejár a gari akkor szépen lassan ez-az tönkremegy!

Ugyhogy lehet veszek egy Opel Kerékpárt annak sok baja nem lehet! :)

Itt jön a probléma... amint vége a garinak, már majdnem ipari hulladék a mai új.... :unsure:

Sajnos... a 12 év átrozsdásodási garit meg úgyse veszed igénybe, mert 12 év alatt valaki úgyis elviiheti egy kontárhoz, és akkor már ugrik az a gari is. :D

Mondjuk ha valaki áldoz rá, és nem hagyja magát rábeszélni a nyújtott szervízperiódusra, akkor az a gép lehet, hogy sokkal tovább bírja... persze ennek megvan a maga anyagi vonzata is... nem is kevés... de valamit valamiért.

Link to comment
Megosztás:

azért a gazdaásgot figyelembe véve ez egyértelmű

ki venne új autót, ha egyszer megvennéd és még 10 éves korában is tökéletesen működne? A jót nagyon ritkán cseréli le az ember

Viszont ugye a másik oldal. Valaki befurdik pl egy opellel, az valszeg legközelebb már nem fog opelt venni

Egyik ismerősöm 1.5 éves golfja meghallt a Horvátoknál, mivel csak 1 évig van mindenre kiterjedő gar, szerencsétlennek 200 kiló volt, hogy hazahozza a kocsit

Link to comment
Megosztás:

azért a gazdaásgot figyelembe véve ez egyértelmű

ki venne új autót, ha egyszer megvennéd és még 10 éves korában is tökéletesen működne? A jót nagyon ritkán cseréli le az ember

Viszont ugye a másik oldal. Valaki befurdik pl egy opellel, az valszeg legközelebb már nem fog opelt venni

Egyik ismerősöm 1.5 éves golfja meghallt a Horvátoknál, mivel csak 1 évig van mindenre kiterjedő gar, szerencsétlennek 200 kiló volt, hogy hazahozza a kocsit

Az is üt rendesen! :unsure:

Opelnél az Assistance vonatkozna ilyenre?

Tomka

Link to comment
Megosztás:

Az a szomórú a cikkben, hogy olyan ember írta akinek "csak" céges astrája volt.(örült volna hogy alátettek egy , bocs kettő ilyen jó autót!!!) Más dolog széthajtani egy céges astrát mint a szeretett saját autót vezetni. Lehet én sem írnék jót a céges Opel campo-ról és Ford Rangerről amit eddig hajtottam.... Viszont volt F astrám, most éppen G van (remélem lesz egyszer H is...) soha semmi gondom nem volt velük. Mindkettőt nagyon szeretem/szerettem. És soha nem cserélném más márkára.... pedig jópár márkát kipróbáltam már.... Szomorúnak tartom hogy ilyen "ember" , ilyen véleményt nyilvánít.... Azért mindjárt beleböngészek a népítéletekbe is....szerintem biztos jobb vélemények lesznek ott, mint itt.....

Link to comment
Megosztás:

Nah, akkor aki kíváncsi rá, hogy funkcionál a gépében egy ilyen board computer,

jelentkezzen nálam! Az első G Astrás "ügyfelem" komoly kedvezményre számíthat! :)

Ugyanez vonatkozik az első C Corsás emberkére is. :unsure:

(fontos hogy az autóban levő TID kijelző ne legyen átprogramozva tech2-vel csak dátumkijelzésre!

Ennek megállapítása ha nem biztos: mindkét gomb nyomvatart, amíg meg nem jelenik egy kód.

Ha ez 12, akkor át van programozva! Egyébként 11.)

http://www.opel16v.hu/CDL_hasznalati.zip

70/3136658

gabor@opel16v.hu

Link to comment
Megosztás:

Arrol tud nekem valaki mondani valamit hogy az normal dolog-e az ha egy 2000 évjarat uasztrának a lampaja be van mattulva! ez normalis egy 5-6 éves autónál!!!

Én nagyon sok autót megnéztem, mire megvettem az enyémet (aminek egyébként szintén picit sárga a lámpája), de láttam olyan 2001-est, ami full sárga volt! Szerintem a nap: nem állt soha garázsban. (általában a külföldi autóknál láttam ilyet, bár az enyém magyaro.-i)

Rengeteg G Astrát árulnak, viszont nagyon magas az ár, amiből nem akarnak alkudni! Romos agyonharcolt holland 400 000-t futott darabok 2 millió körül! Magyar alig van....

Link to comment
Megosztás:

Én nagyon sok autót megnéztem, mire megvettem az enyémet (aminek egyébként szintén picit sárga a lámpája), de láttam olyan 2001-est, ami full sárga volt! Szerintem a nap: nem állt soha garázsban. (általában a külföldi autóknál láttam ilyet, bár az enyém magyaro.-i)

Rengeteg G Astrát árulnak, viszont nagyon magas az ár, amiből nem akarnak alkudni! Romos agyonharcolt holland 400 000-t futott darabok 2 millió körül! Magyar alig van....

Érdekes, mert az 1 éves 1,6 Gastra TWP-t 20 e. km-el a márkakereskedő 2, 1-ért számította volna be egy Zafirába.

Nem tudom a szabadpiacon milyen árak vannak, de aki 400 ezret futottért 2 milla körül szeretne kapni, az árulhatja. Az új hitelkonstrukciókkal inkább új autót vesznek. (persze az is igaz, hogy annak pedig más a bibije, de mégis új az autó)

Link to comment
Megosztás:

.

Nem tudom a szabadpiacon milyen árak vannak, de aki 400 ezret futottért 2 milla körül szeretne kapni, az árulhatja. Az új hitelkonstrukciókkal inkább új autót vesznek. (persze az is igaz, hogy annak pedig más a bibije, de mégis új az autó)

A km óra persze vissza van tekerve 98000-ra.

És elviszik ezeket is. Ennyiért.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.