warwolf Elküldve Október20, 2005 Elküldve Október20, 2005 Nálam egy 1.7CDTI volt, a 100LE változat, 240nm-es nyomatékkal ,amit a moci már alacsony fordulaton leadott.Szal engem meggyőzött.A fogyija is jó volt, pedig aztán volt benne minden, meg persze folyamatos klíma, és 876km-re 5.5L/100km fogyi jött ki.Az irányjelző amúgy nekem is tessett, de összebariztunk vele a második napon már.
redline Elküldve Október20, 2005 Elküldve Október20, 2005 :roll: 2 dolog tetszett csak benne amikre azt mondtam nem lenne rossz a G-ben. A ,,bicskás kulcs" és az irányjelző kapcsoló. azt a kapcsolót 7 évnyi F Astrázás után majdnem kajakból letörtem tesztnapon :( nem vagyok az ilyen finom bajuszkapcsolókhoz szokva :D
meriva1.8 Elküldve Október20, 2005 Elküldve Október20, 2005 Ez azért elég gyenge érvrendszer a H elvetésére. Én ugyanilyet vezettem 3 napig. Tulajdonképpen semmit nem találtam, ami rosszabb vagy gyengébb lenne, mint a G-ben. Sőt. A külső esztétika meg egyéni dolog, mikor kijött a G, akkor az F-esek nagy része azt mondta, "ilyet rondát meg se venne". Azóta már az van nekik és szép. :( Nem mondom, nem rossz az a bicskás kulcs, pláne villantani vele a mekiben... :twisted: De hogy pont az hiányozna a G-ből :?: :?:
redline Elküldve Október20, 2005 Elküldve Október20, 2005 mikor kijött a G, akkor az F-esek nagy része azt mondta, "ilyet rondát meg se venne". Azóta már az van nekik és szép. :D hmmm...ennyire nem figyelnék az autómra? eddgi ez nekem fel sem tűnt :( :D
meriva1.8 Elküldve Október20, 2005 Elküldve Október20, 2005 Én pár ismerősömről beszéltem, akiknek F-Astrájuk volt szintén és azóta már G-jük van.
Tommyka Elküldve Október20, 2005 Elküldve Október20, 2005 Nem a villogás miatt lenne jó a kulcs! Hanem már többször szöget ütött a fejembe, hogy a kúlcs lyukat ütött a zsebemre. (Ok tudom kulcsal a zsebben nem üldögélünk hajlongunk stb.) + Ha láttad volna a régi corsám kulcsát! :D Majdnem szétszedtem a gyújtáskapcsolót, de előtte véletlenül szembeötlötta kúlcs ,,hullámossága" :( :D :roll: Én nem vagyok-nem bojkottálok- semmi ellen, de véleményem az van és nem félek leírni. :wink:
warwolf Elküldve Október20, 2005 Elküldve Október20, 2005 Én nem vagyok-nem bojkottálok- semmi ellen, de véleményem az van és nem félek leírni. :wink: Nincs ezzel semmi gond, sztem.Mindenki máshogy látja, máshogy éli meg, s, pont ez benne a jó. :wink:
meriva1.8 Elküldve Október20, 2005 Elküldve Október20, 2005 Én nem vagyok-nem bojkottálok- semmi ellen, de véleményem az van és nem félek leírni. :wink: Ne is féljél, az nem lenne jó! :P Nem is azért válaszoltunk. De azt most már nem tudom, hogy a kulcs az rövid vagy hosszú Ú?? Elbizonytalanítottál. :twisted: :twisted: :twisted:
warwolf Elküldve Október20, 2005 Elküldve Október20, 2005 Ne is féljél, az nem lenne jó! :P Nem is azért válaszoltunk. De azt most már nem tudom, hogy a kulcs az rövid vagy hosszú Ú?? Elbizonytalanítottál. :twisted: :twisted: :twisted: Ha hosszú, akkor már megint a rugósbicsakkal akarod elindítani! :P :D :D
uhuhu Elküldve Október20, 2005 Szerző Elküldve Október20, 2005 Én nem vagyok-nem bojkottálok- semmi ellen, de véleményem az van és nem félek leírni. :wink: én is ilyen vagyok, és sokszor bajom volt már belőle... meg még lesz is asszem :P
Tommyka Elküldve Október20, 2005 Elküldve Október20, 2005 Asszem rövid u! (illetve tudom) :P :D Ha téged elbizonytalanítottalak akkor ezután oda figyelek, miket és hogyan írok! Nehogy már miattam ne IRLYÁL HEJESEN! :D :P :D :D
BallaImi Elküldve Október20, 2005 Elküldve Október20, 2005 Köszi Uhu a gyors beszámolót. Erőt egészséget az új gépsárkányhoz :P Tuti a felszereltsége. A hátsó szárny felrakásához megkell fúrni a kasznit, mert én gondolkodom egy ilyenben, csakhát a kaszni fúrástól eléggé félek. Amúgy meg jó az a H Astra, ha most állnék ótó vásárlás előtt akkor lehet hogy olyat vettem volna mert most kb. 200e lovetta ráforítással vehetnék olyan felszereltségű gépsárkányt H -ban, mint az enyém. Amikor én vettem akkor még kb. egy milla volt a difi, azt meg eléggé sokaltam.
wrcviktor Elküldve Október20, 2005 Elküldve Október20, 2005 Nálam egy 1.7CDTI volt, a 100LE változat, 240nm-es nyomatékkal ,amit a moci már alacsony fordulaton leadott.Szal engem meggyőzött.A fogyija is jó volt, pedig aztán volt benne minden, meg persze folyamatos klíma, és 876km-re 5.5L/100km fogyi jött ki.Az irányjelző amúgy nekem is tessett, de összebariztunk vele a második napon már. Szisztok én még új tag vagyok de ez a téma most tetszik mert tegnap vettem meg a H astrámat és még nem nem igazán tudtam vele betelni.Eddig G caravánnal jártam(1.7 CDTI 2004es 80 LU) de ez a H jobban tetszik stabilabb,kényelmesebbek az ülések mondjuk a 20 lóerő kűlömbséget nem nagyon érzem de nem rossz.
mélykék76 Elküldve Október20, 2005 Elküldve Október20, 2005 Szisztok én még új tag vagyok de ez a téma most tetszik mert tegnap vettem meg a H astrámat és még nem nem igazán tudtam vele betelni.Eddig G caravánnal jártam(1.7 CDTI 2004es 80 LU) de ez a H jobban tetszik stabilabb,kényelmesebbek az ülések mondjuk a 20 lóerő kűlömbséget nem nagyon érzem de nem rossz. Szia ! Ha van hozzá indítatásod, akkor eszközölhetnél 1 kisebb leírást ide az új kocsidról: http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=1023&start=195 :wink:
Tommyka Elküldve Október21, 2005 Elküldve Október21, 2005 Hello! Nincs véletlenül valakinek tapasztalata vonóhorog felrakásról G-re? Arra gondolok bonyolultabb-e mint F-re. (Azt már csináltam.) Szervízben nem akarom csináltatni, elvették a kedvem. Anno megcsináltam az F-ét, felpakoltuk, bekötésnél a lámpa csatlakozót szétszedtem és az érintkezőkhöz lettek beforrasztva az új kábelek. Hosszú babrás meló de a végén tiszta munka. Ezt követően jött az ellenőríztetés szakemberrel. Helyi márkaszervíz elektromos szakembere. Mondta minden ok semmi gond! Ki csinálta? Közlöm én a garázsban! Csak a kábelek forrasztásával ment el sok idő. Mire ő: Azért mert azt nem úgy szokták! A csatlakozótól kb 10 cm-re megvágják a kábel szigetelést, rákötnek, majd leszigetelik. Úgy gyorsabb! Az lehet de otthon, nálunk tudatlanoknál azt a megoldást -bár lehet tökéletes- gányolásnak hívják. Ezt szeretném elkerülni.
telo Elküldve Október21, 2005 Elküldve Október21, 2005 Külső formára elvileg mind ugyanaz sztem... Vagy nem? :oops:... Hát nem... :roll: Nem ugyanaz külsőre az 5 ajtós meg a 4 ajtós hátsó lámpa. Tegnap Gyulával lemértük, és az 5 ajtósnak 2-3 centivel nagyobb az íve. Tehát nagy valószínűséggel csak a 4 ajtós lámpa jó a coupéba.
uhuhu Elküldve Október21, 2005 Szerző Elküldve Október21, 2005 Telóé a pont. a Zopel Astra G kupéba a szedán lámpa jó cikkszám szerint....
dolington Elküldve Október21, 2005 Elküldve Október21, 2005 Hello! Nincs véletlenül valakinek tapasztalata vonóhorog felrakásról G-re? Arra gondolok bonyolultabb-e mint F-re. (Azt már csináltam.) Szervízben nem akarom csináltatni, elvették a kedvem. Anno megcsináltam az F-ét, felpakoltuk, bekötésnél a lámpa csatlakozót szétszedtem és az érintkezőkhöz lettek beforrasztva az új kábelek. Hosszú babrás meló de a végén tiszta munka. Ezt követően jött az ellenőríztetés szakemberrel. Helyi márkaszervíz elektromos szakembere. Mondta minden ok semmi gond! Ki csinálta? Közlöm én a garázsban! Csak a kábelek forrasztásával ment el sok idő. Mire ő: Azért mert azt nem úgy szokták! A csatlakozótól kb 10 cm-re megvágják a kábel szigetelést, rákötnek, majd leszigetelik. Úgy gyorsabb! Az lehet de otthon, nálunk tudatlanoknál azt a megoldást -bár lehet tökéletes- gányolásnak hívják. Ezt szeretném elkerülni. Hello Tommyka! Én egy hónapja raktam fel a G caravanra vonóhorgot, nem volt vele gond. 14e-ért vettem, illeszkedett a gyári helyre is, a drautókat én is beforrasztottam. :wink: Műszerrel lecsekkoltuk, aztán ment vizsgára a vas. A visszajelző bekötésével egyébként több idő ment el mint az egész többivel. Azt az idiótát is aki kitalálta. Gondolkoztam is közben, hogy mi értelme, jó, hogy visszajelez, de az indexet!!!! Nem fontosabb lenne a féklámpa??? Ennyi. Dolington P.S.: Faterék a napokban vettek egy 1.4-es G classicot itt a debreceni szalonban. Mivel az öreg is szöszmötölős tipus, mondtam neki, hogy rakasson rá horgot inkább most az első vizsga előtt. Venni akart egy horgot onnan ahol én vettem /műbizis termék/ és bevinni a szalonba, hogy dobják már fel rá. Erre azok közölték, hogy step back fater, mi csak gyárit rakunk fel 60 ropiért. Az öreg erre bepipult és elmagyarázta hová rakják a horgukat.:P:) Azért az átadáskor kapott egy üveg borocskát meg egy európa atlaszt. WOW Lehet most Uhuhu azt fogja írni, hogy a majd 3 millás kocsinál 60ezres horog nem tétel, én sem foglalkoztam volna vele, de hát az öreg más rendszerben nőtt fel...:D:)
uhuhu Elküldve Október21, 2005 Szerző Elküldve Október21, 2005 Lehet most Uhuhu azt fogja írni, hogy a majd 3 millás kocsinál 60ezres horog nem tétel, én sem foglalkoztam volna vele, de hát az öreg más rendszerben nőtt fel ennyire kiszámitható vagyok??? :roll: :P :D
telo Elküldve Október21, 2005 Elküldve Október21, 2005 Dolington: nem vetted még fel esetleg Nyuszifüllel a kapcsolatot? Egyre többen lesztek debreceniek... :roll:
Tommyka Elküldve Október21, 2005 Elküldve Október21, 2005 Sziasztok! Köszönöm a választ! Meg fogok próbálkozni a feladattal. Ha annyit megsúgnál, milyen típusu volt a horog ami teljesen illeszkedett azt megköszönném és ha felnövök meghálálom! :D Anyagiakkal én úgy vagyok ha kell kell, nem sza...rozok legyen jó és megbízható! De ha nem feltétlen muszáj, igyekszek minél kevesebbet költeni. Inkább elkocsikázom! :P :D
BallaImi Elküldve Október21, 2005 Elküldve Október21, 2005 Uhu a hátsó szárny miatt meg kell fúrni a kasznit, vagy meglehet oldani anélkül is a dolgot?
telo Elküldve Október21, 2005 Elküldve Október21, 2005 Uhu a hátsó szárny miatt meg kell fúrni a kasznit, vagy meglehet oldani anélkül is a dolgot? Meg kell fúrni...
uhuhu Elküldve Október21, 2005 Szerző Elküldve Október21, 2005 Uhu a hátsó szárny miatt meg kell fúrni a kasznit, vagy meglehet oldani anélkül is a dolgot? meg.
Recommended Posts