Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
És akkor most 3 évig ezt fogjuk hallgatni : "akkor szerettem meg a G astrát

amióta meg megvan az F, azóta bánom, hogy nem G lett" ?

nem feltétlenül, remélem, előbb lesz más

C Vectra Caravan vagy G Astra Caravan

Elküldve
Első autónak marad a sima gsi az jobban tetszik aztán ha rendbe jövök kicsit anyagilag majd akkor lesz caravan.

lehetne együtt a kettő, nem? ;)

Elküldve

Mély együttérzés Coupe!

Én sajnos tavaly végigjártam a kálváriát! Természetesen (tudtommal) minden lízing és hitel esetén a bank a biztosítás kedvezményezettje. Ők persze nem bukhatnak a balhén semmit! Nem is az tartott sokáig, mig a yard lezárta a nyomozást (nálam két hónap volt), hanem amíg kivonták a kocsit a forgalombol (plusz egy hónap), majd a törzskönyvet is kivonják a forgalomból (na még egy hónap), miután a bank kiadta az önkormányzatnak a kocsi forgalomból történő kivánása után. A részleteket természetesen végig fizetni kellett, mert a bank csak akkor csinálja meg a zárást, miután a biztosító kártalanította. Ezek után a maradék koncot odavatette a bank, nesze, vegyél új autót magadnak! A rendőségi feljelentéstől a kifizetésig négy és fél hónap telt el! Mindez úgy, hogy volt hátszél az önkormányzatnál!

Hát röviden ennyi, de én úgy érzem, hogy a biztosítónál voltak a leg korrektebbek, és ők kezeltek a leg humánusabban! Persze a veszteség nagy volt, és azóta vége a nyugodt éjszakáknak, riasztó ide, immo oda, én már nem fogok jól aludni soha! Hogy dögöljön meg mindegyik!

üdv, vortex

Elküldve

hali, sikerült elcsesznem a gyári magnóm kódját asszem. most azt írja ki hogy " 7 SAFE " . Help mert holnap lehet hogy eladom és elég kellemetlen...

Elküldve

Egy ideje már meg akarom szemlélni a pollenszűrőmet. Csakhogy nekem a kesztyűtartóban gyárilag van egy CDC3 tipusú cdtár. Most, hogy olvasgatom a topikot ugrott be ha kiszedem, akkor nagy valószínűséggel le fogja magát kódolni. A kód megvan, de hogyan kell beírni az NCDR1100 tipusú hifibe? Túrom a netet, de sehol nem találok leírást.

Elküldve

Üdvözlöm a topikot. Egy hónapja vettem egy 99' astra caravan 1,4 16V-t. Különös bajom nincsen vele de egy kicit furcsállom hogy 195/60 gumikkal ötödikben 100Km/h sebességnél a fordolatom 3000. Ez ok?

Elküldve
Üdvözlöm a topikot. Egy hónapja vettem egy 99' astra caravan 1,4 16V-t. Különös bajom nincsen vele de egy kicit furcsállom hogy 195/60 gumikkal ötödikben 100Km/h sebességnél a fordolatom 3000. Ez ok?

Hali!

Ez teljesen rendben van szerintem. Nekem 130-nál forog 3800-3900-et. És ha jól emlékszem, akkor 100-nál valóban olyan 3000 körüli a fordulatszám.

Elküldve
Üdvözlöm a topikot. Egy hónapja vettem egy 99' astra caravan 1,4 16V-t. Különös bajom nincsen vele de egy kicit furcsállom hogy 195/60 gumikkal ötödikben 100Km/h sebességnél a fordolatom 3000. Ez ok?

Igen, igen, ahogy Jim is mondja, ez teljesen normális. Nálam is ennyi...

Elküldve
Normálisnak normális de szerintem elég nagy baj... :? 100-nál bőven ráérne csak 2,5-et forogni egy 1.4-es....

Ezidáig egyetlen kivételes 1.4-es G Astrával találkoztam, aminek extrémen hosszú áttételei vannak. De ez sztem egyedi eset, véletlen nem az a váltó vagy végáttétel került bele, ami normális esetben kerülne az 1.4-ekbe... ;)

Elküldve
na de fogyaszt is neki rendesen. nem? mert alacsony fordulaton elég gyenge motor a z14xe, és a gyorsulás igen nehéz neki.....

Azt nem tudom, mennyit fogyaszt, de volt alkalmam vezetni, és elég lomhának éreztem az autót. Gyorsulása nagyon visszafogottnak tűnt az enyém után. Érezhetően nem "ugrott" annyira (nem mintha az enyém nagyon ugrana :roll: ). Nagyon pörgetve kell vezetni azt az autót, hogy menjen is: az egyest pl nagyon ki kell huzatni, hogy utána kettesben ne érezd a megtorpanást, ami a fordulat nagy mértékű visszaesése miatt következik be. Viszont, ha egyszer már felgyorsult, szépen ellavírozik 3000-el 130-nál... :roll:

Elküldve

Azt nem tudom, mennyit fogyaszt, de volt alkalmam vezetni, és elég lomhának éreztem az autót. Gyorsulása nagyon visszafogottnak tűnt az enyém után. Érezhetően nem "ugrott" annyira (nem mintha az enyém nagyon ugrana :roll: ). Nagyon pörgetve kell vezetni azt az autót, hogy menjen is: az egyest pl nagyon ki kell huzatni, hogy utána kettesben ne érezd a megtorpanást, ami a fordulat nagy mértékű visszaesése miatt következik be. Viszont, ha egyszer már felgyorsult, szépen ellavírozik 3000-el 130-nál... :roll:

Igen igen..ritka az ilyen Astra!Dehát nem tudom,elképzelhető hogy ő nem a sebességre utazik hanem arra hogy az autó a lehetőségekhez képest ne egyen annyit? :roll: mondjuk lehet h cserélnék is vele hiszen az az újboli 7Forint az még csak irányelv sztem!SZAR MOL! :evil:

Elküldve

de ha keveset pörög az autó, ami egy alacsony sebességnél nyomatéktalan motorral szerelt, az nem fog kevesebbet enni! legfeljebb autópályán!

de városban, biztosan többet fogyaszt. mert alacsony fordulatról sokkal több benzin kell hogy felgyorsitsa a kuvánt sebességre, és hogy tartsa a sebességet....

ezért volt Amusing nak amikor uj volt az autója, hogy 12 litert fogyasztott... erre biztosan emlékszik mindenki. ő akkor nem pörgette 2500 fölé.... mióta rendesen jár vele azóta a felét fogyasztja...

Elküldve
de ha keveset pörög az autó, ami egy alacsony sebességnél nyomatéktalan motorral szerelt, az nem fog kevesebbet enni! legfeljebb autópályán!

de városban, biztosan többet fogyaszt. mert alacsony fordulatról sokkal több benzin kell hogy felgyorsitsa a kuvánt sebességre, és hogy tartsa a sebességet....

ezért volt Amusing nak amikor uj volt az autója, hogy 12 litert fogyasztott... erre biztosan emlékszik mindenki. ő akkor nem pörgette 2500 fölé.... mióta rendesen jár vele azóta a felét fogyasztja...

Ez szerintem is így van. Ráadásul beszéltem Npasival. A gépe a balatoni túrán asszem 9-et kajált és 180 körül hajtotta. Az ő gépe 1,6-os.

Amikor én a Budapest-Eger-Budapest útvonalat toltam 170-180-nal, akkor az én gépem 8,3-at kajált, ha jól emléxem. Az enyém 1,4-es.

És, ha jól tudom, akkor az 1,6-os G Astrákban hosszabb áttételű váltó van, mint az 1,4-esekben.

Elküldve
Ez szerintem is így van. Ráadásul beszéltem Npasival. A gépe a balatoni túrán asszem 9-et kajált és 180 körül hajtotta.

Sztem npasi ritkán ment 185 alá... :roll: ;)

Elküldve

Ez így igaz... A fordulatmérő állandó jelleggel 5800-6000 között tanyázott.

Gyakori volt a 2kiló körüli tempó is. Pontos fogyi olyan 8.8 lett.

Az is igaz, hogy túl sokat nem kellett fékeznem, lassítanom....csak tóttam neki.

De ott már olyan légellenállás van ... ha levettem a lábam a gázról, olyan volt, mintha beleléptem volna a fékbe. De zajos nem volt.

A benzinmutató azért látványosan szédült lefele. Végülis a pályafogyi több lehetett ennél, mert utána még mentem Pesten 270km-t.

Elküldve

Az a 10-15 km/h már nem oszt nem szoroz ;)

Sztem ekkora sebességeknél már nem biztos, hogy mindegy. Viszonylag nagy erőtöbblet kell ahhoz a pár km/h pluszhoz is. Nem mindegy hogy 170-180 vagy 190-200... De lehet, hogy tévedek.

Elküldve
És, ha jól tudom, akkor az 1,6-os G Astrákban hosszabb áttételű váltó van, mint az 1,4-esekben.

Igen egy lehelletnyivel hosszabb váltó váltó van bennük, de az illik is az 1.6 karakteréhez, aminek nagyobb a nyomatéka, és picit alacsonyabb fordulaton is adja le.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.