zotya975 Elküldve Február22, 2021 Megoszt Elküldve Február22, 2021 6 órája, JohnVonAstra írta: Olyan problémám lenne, hogy ha a hátsó dobféket szédszetdem, de nem tudom összerakni. El akarom vinni a szerelőhöz, hogy rendelje meg ami kell hozzá, és rakja össze ő. Az autószerelő 2 km-re van. Mivel kinyomódott a munkahenger, ezért csöpög az olaj. Ha visszateszem a kereket, akkor sanszos, hogy fékezéskor elfolyik a fékolaj és/vagy nem épül fel a féknyomás. Nincs valami lehetőség a fékcsövet "lezárni", kiiktatni, hogy a hátsó fék irányába ne nyomjon olajat? Tréler beszerzése nagyon nehézkes lenne. Ha vissza tudod játszani a fékmunkahenger dugattyúit a helyére akkor lehet őket rögzíteni pölö egy ( vagy több) erősebb kábelkötegelővel, hogy fékezéskor nem nyomódjon ki. Persze mivel elég nagy erő hat rá, azért ez nem normál állapot. Van aki a gumi fékcsövet összenyomja szereléskor hogy ne jusson ki fékolaj ezzel ( vagy ezzel is) lehet próbálkozni. Lehetőleg olyan időpontban kell menni vele amikor minimális a fogalom, és inkább csak a kéziféket használni lassításra az üzemit csak akkor ha nincs más megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve Február22, 2021 Megoszt Elküldve Február22, 2021 9 órája, JohnVonAstra írta: Olyan problémám lenne, hogy ha a hátsó dobféket szédszetdem, de nem tudom összerakni. El akarom vinni a szerelőhöz, hogy rendelje meg ami kell hozzá, és rakja össze ő. Az autószerelő 2 km-re van. Mivel kinyomódott a munkahenger, ezért csöpög az olaj. Ha visszateszem a kereket, akkor sanszos, hogy fékezéskor elfolyik a fékolaj és/vagy nem épül fel a féknyomás. Nincs valami lehetőség a fékcsövet "lezárni", kiiktatni, hogy a hátsó fék irányába ne nyomjon olajat? Tréler beszerzése nagyon nehézkes lenne. Mi a baj, miért nem tudod összerakni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Február22, 2021 Megoszt Elküldve Február22, 2021 11 órája, JohnVonAstra írta: Olyan problémám lenne, hogy ha a hátsó dobféket szédszetdem, de nem tudom összerakni. El akarom vinni a szerelőhöz, hogy rendelje meg ami kell hozzá, és rakja össze ő. Az autószerelő 2 km-re van. Mivel kinyomódott a munkahenger, ezért csöpög az olaj. Ha visszateszem a kereket, akkor sanszos, hogy fékezéskor elfolyik a fékolaj és/vagy nem épül fel a féknyomás. Nincs valami lehetőség a fékcsövet "lezárni", kiiktatni, hogy a hátsó fék irányába ne nyomjon olajat? Tréler beszerzése nagyon nehézkes lenne. 3 ezer Ft-ért veszel 1 új munkahengert, és összerakod! Senkit és semmit ne kockáztass! 3e Ft! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február23, 2021 Megoszt Elküldve Február23, 2021 6 órája, Stofl írta: 3 ezer Ft-ért veszel 1 új munkahengert, és összerakod! Senkit és semmit ne kockáztass! 3e Ft! Nyilván, de ha nem tudja összerakni az sem jó ha csak " talán sikerült" fékkel megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ati88 Elküldve Február24, 2021 Megoszt Elküldve Február24, 2021 On 2021. 02. 20. at 20:42, Vardar írta: Bosch 242229654 FLR8LDCU+ . Okés, köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ati88 Elküldve Február24, 2021 Megoszt Elküldve Február24, 2021 Sziasztok! Mennyire macerás kicserélni az első szèlvédő mellett tetőig felfutó díszlécnek a patenteit? Règi patentot egyszerü leszedni? És az lehetséges, hogy csak a 2 ajtó közti részig szedem fel, mert ha azt eltöröm olyan patentom nincs, csak a többiből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február24, 2021 Megoszt Elküldve Február24, 2021 8 perce, Ati88 írta: Sziasztok! Mennyire macerás kicserélni az első szèlvédő mellett tetőig felfutó díszlécnek a patenteit? Règi patentot egyszerü leszedni? És az lehetséges, hogy csak a 2 ajtó közti részig szedem fel, mert ha azt eltöröm olyan patentom nincs, csak a többiből. Nem olyan vészes, én igazából csak úgy cseréltem hogy az alsókat megcseréltem a fölötte találhatóval, mert a lenti félig el volt törve és elállt a diszcsík, de így megcserélve jó lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jamisi Elküldve Február26, 2021 Megoszt Elküldve Február26, 2021 Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy nagy különbség van a z147 és a z157 színkód között. 2 elemet cserélnem kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bami Elküldve Február27, 2021 Megoszt Elküldve Február27, 2021 Sziasztok! Aki már cserélt már fagyállót,mondja már meg hogy hidegen vagy melegen nyitott termosztátnál kell a hűtőfolyadékot leengedni hogy a lehető legtöbb kifolyjon.Mindkét verziót olvastam már. (Z14XEP). Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kingblue Elküldve Február27, 2021 Megoszt Elküldve Február27, 2021 (edited) 41 perce, bami írta: Sziasztok! Aki már cserélt már fagyállót,mondja már meg hogy hidegen vagy melegen nyitott termosztátnál kell a hűtőfolyadékot leengedni hogy a lehető legtöbb kifolyjon.Mindkét verziót olvastam már. (Z14XEP). Üdv. Hali. Forró nyomás alatt lévő rendszert megbontani?.Aki még nem forrázta le magát annak ajánlott. Természetesen hidegnél.Z 14 xep-nél az alsó vastag csövet oldani /bilincs/Kiegyenlítőtartály sapkát levenni és lefolyik nagyrésze. Fűtéscsap kinyit.Valamennyi úgyis marad benne. Módosítva Február27, 2021 : kingblue Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Február27, 2021 Megoszt Elküldve Február27, 2021 13 perce, bami írta: Sziasztok! Aki már cserélt már fagyállót,mondja már meg hogy hidegen vagy melegen nyitott termosztátnál kell a hűtőfolyadékot leengedni hogy a lehető legtöbb kifolyjon.Mindkét verziót olvastam már. (Z14XEP). Üdv. Hidegen is lefolyik. legalábbis a z14xe. Fűtés csapot állítsd melegre! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve Február27, 2021 Megoszt Elküldve Február27, 2021 1 órával ezelőtt, kingblue írta: Hali. Forró nyomás alatt lévő rendszert megbontani?.Aki még nem forrázta le magát annak ajánlott. Természetesen hidegnél.Z 14 xep-nél az alsó vastag csövet oldani /bilincs/Kiegyenlítőtartály sapkát levenni és lefolyik nagyrésze. Fűtéscsap kinyit.Valamennyi úgyis marad benne. Én a hűtő alján lévő csapot szoktam kitekerni. Minden IS hűtőfolyadékos lesz, úgy kell készülni Link to comment Megosztás: More sharing options...
kingblue Elküldve Február27, 2021 Megoszt Elküldve Február27, 2021 (edited) 13 perce, Vardar írta: Én a hűtő alján lévő csapot szoktam kitekerni. Minden IS hűtőfolyadékos lesz, úgy kell készülni Ha van egyáltalán.Nem mindegyik hűtőn van. Módosítva Február27, 2021 : kingblue Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve Február28, 2021 Megoszt Elküldve Február28, 2021 16 órája, kingblue írta: Ha van egyáltalán.Nem mindegyik hűtőn van. Ezekkel a régi bilincsekkel sem olyan öröm és boldogság a szerelés. Mikor a felső, hűtőbe menő csövet cseréltük, hát megküzdöttünk velük, az biztos. Egyébként nekem se gyári a hűtő, elég idióta helyen van a leeresztő csapja, ahogy kiömlik a folyadék, az alvázra megy egyből, palackot se nagyon lehet betenni, hogy abba folyjon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február28, 2021 Megoszt Elküldve Február28, 2021 48 perce, Vardar írta: Ezekkel a régi bilincsekkel sem olyan öröm és boldogság a szerelés. Mikor a felső, hűtőbe menő csövet cseréltük, hát megküzdöttünk velük, az biztos. Egyébként nekem se gyári a hűtő, elég idióta helyen van a leeresztő csapja, ahogy kiömlik a folyadék, az alvázra megy egyből, palackot se nagyon lehet betenni, hogy abba folyjon. Elvileg egy csövet kell ráhúzni a csonkra. Azért csak elvileg mert még nem csináltam, majd a nyáron a vezérlés cserekor. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe89 Elküldve Március1, 2021 Megoszt Elküldve Március1, 2021 Sziasztok! Olajsapka mellett folyik az olaj. Létezik, hogy itt megegyen rövid idő alatt fél litert kb ? Az tuti hogy onnan jön az olaj,de a mennyiség az kicsit durvának tűnik szerintem. Találkozott már valaki ilyennel ? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március1, 2021 Megoszt Elküldve Március1, 2021 5 órája, joe89 írta: Sziasztok! Olajsapka mellett folyik az olaj. Létezik, hogy itt megegyen rövid idő alatt fél litert kb ? Az tuti hogy onnan jön az olaj,de a mennyiség az kicsit durvának tűnik szerintem. Találkozott már valaki ilyennel ? Köszönöm! Hát fél liter olajnak azért már nyoma van főleg ha fentről folyik. Szerintem annak a fél liternek a nagy része másfelé ment el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe89 Elküldve Március1, 2021 Megoszt Elküldve Március1, 2021 (edited) 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: Hát fél liter olajnak azért már nyoma van főleg ha fentről folyik. Szerintem annak a fél liternek a nagy része másfelé ment el. Van annyi nyoma , hogy az olajsapka körül olajos, a katalizátor oldala szintén, de még kapott az olajszűrőház is. Viszont ez nem tűnik annyira nagyon soknak. Bár gondolom a forró katalizátor miatt valamennyi el is párologhatott, nem ? Egyébként köszönöm szépen a válaszodat! Lehet nem olajszűrő ház, rosszul írtam. A katalizátor mellett szemből állva jobb oldalt. Olajpumpa van ott talán... Módosítva Március1, 2021 : joe89 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kingblue Elküldve Március1, 2021 Megoszt Elküldve Március1, 2021 (edited) 42 perce, joe89 írta: Van annyi nyoma , hogy az olajsapka körül olajos, a katalizátor oldala szintén, de még kapott az olajszűrőház is. Viszont ez nem tűnik annyira nagyon soknak. Bár gondolom a forró katalizátor miatt valamennyi el is párologhatott, nem ? Egyébként köszönöm szépen a válaszodat! Lehet nem olajszűrő ház, rosszul írtam. A katalizátor mellett szemből állva jobb oldalt. Olajpumpa van ott talán... Szia.A jobb oldalon az olajszűrőház van.Az olajpumpa a bal oldalon van.Ha szembe állsz az autóval.Már ha z14 xep- ről van szó. A szelepfedél tetején lévő olajbetöltő sapka esetlegesen egy tömítés cserét megérne.Vedd le a sapkát töröld szárazra aztán figyeld hol jelenik meg az olaj. Módosítva Március1, 2021 : kingblue 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe89 Elküldve Március1, 2021 Megoszt Elküldve Március1, 2021 54 perce, joe89 írta: Van annyi nyoma , hogy az olajsapka körül olajos, a katalizátor oldala szintén, de még kapott az olajszűrőház is. Viszont ez nem tűnik annyira nagyon soknak. Bár gondolom a forró katalizátor miatt valamennyi el is párologhatott, nem ? Egyébként köszönöm szépen a válaszodat! 14 perce, kingblue írta: Szia.A jobb oldalon az olajszűrőház van.Az olajpumpa a bal oldalon van.Ha szembe állsz az autóval.Már ha z14 xep- ről van szó. A szelepfedél tetején lévő olajbetöltő sapka esetlegesen egy tömítés cserét megérne.Vedd le a sapkát töröld szárazra aztán figyeld hol jelenik meg az olaj. Szia! Köszönöm a válaszodat! Teljesen új olajbetöltő sapkát vettem. Biztos onnan nyomta az olajat , csak furcsálltam hogy ennyit ott kitud préselni. Egy huzamba mentem vele nagyjából 500km-et. Előtte is jellemző volt hogy kicsit szökött onnan az olaj, de ez a fél liter/500km azért elég durva. Remélem, hogy nincs más baja. Igen, z14xep-ről van szó. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Március10, 2021 Megoszt Elküldve Március10, 2021 Sziasztok! Egyik szemem sír, másik nevet: eladó a G, de jött helyette egy K köszönöm srácok a sok levélváltást, jó tanácsokat, tippeket az elmúlt években. Ha valakit érdekel egy 189e km-es 2006-os első tulajos magyarországi G, nyugodtan írjon.. jó lenne, ha a következő 15éve is ilyen lenne, mint a nálunk töltöttek 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kunpál76 Elküldve Március19, 2021 Megoszt Elküldve Március19, 2021 Sziasztok! X14xe 2000-es, benzines G Astrámmal következő a problémám. Általában hideg motorral való indítás után a motor fordulatszám felfut 1500 és 2500 fölé. A gázfröccs ezen általában rontani szokott, ha megyek vele kilométereket akkor sem áll vissza, nem rángat. Megfigyeltem, hogyha a motort leállítom, várakozom kb. 2 percet és elindítom, akkor jó lesz az alapjárat. Mi okozhatja? Alapjársti sz. motor új.F Fojtószelepház patyolat minden hol. Egrszelep új. Injektorok cserélve. M. hőfok mérő, gázpedál jeladó cserélve. Kartergázcső járat patyolat. Szivárgást, farsot nem tapasztalok! Gyertyák tökéletesek, csodás özbarnaszínű lenyomattal. Alapjárat nem ingadozik, csak a fentiek szerint néha magas és nagyon zavar. Köszönöm a segítséget! - Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Április4, 2021 Megoszt Elküldve Április4, 2021 Kedves Fórumtársak! Sziasztok! Remélem nem baj, hogy ide írok. Azért írok Nektek, mert eladó lesz szeretett Opelem! Nem szívesen válok meg tőle! 2007/06. hó. Z17DTL. tökéletes műszaki állapot, 90%-ban autópályán használt, valós nem titkolt 380.000 km. 11 éve van nálam, nagy megelégedettséggel és gondoskodással használtam, de rövid távokat (30-40 km ) megyek mostanában, ezért fájó szívvel megválnék tőle, áttérek benzinre. Nagyon örülnék, ha hasonlóan gondos gazdára lelne, ahogy nálam volt, ezért is írok ide a fórumra. Vannak nagyfelbontású képek, a hirdetést felteszem majd a használtautó-ra is, de neppereknek, hanyag embereknek még a pénz ellenében sem adom oda. Akit esetleg érdekel szívesen vendégül látom az itthoni mini kávézómban. Részleteket később. Üdv.: Konkesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve Április6, 2021 Megoszt Elküldve Április6, 2021 On 2021. 03. 19. at 8:30, Kunpál76 írta: Sziasztok! X14xe 2000-es, benzines G Astrámmal következő a problémám. Általában hideg motorral való indítás után a motor fordulatszám felfut 1500 és 2500 fölé. A gázfröccs ezen általában rontani szokott, ha megyek vele kilométereket akkor sem áll vissza, nem rángat. Megfigyeltem, hogyha a motort leállítom, várakozom kb. 2 percet és elindítom, akkor jó lesz az alapjárat. Mi okozhatja? Alapjársti sz. motor új.F Fojtószelepház patyolat minden hol. Egrszelep új. Injektorok cserélve. M. hőfok mérő, gázpedál jeladó cserélve. Kartergázcső járat patyolat. Szivárgást, farsot nem tapasztalok! Gyertyák tökéletesek, csodás özbarnaszínű lenyomattal. Alapjárat nem ingadozik, csak a fentiek szerint néha magas és nagyon zavar. Köszönöm a segítséget! - Milyen fajta vízhőfok jeladót tettél be? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április12, 2021 Megoszt Elküldve Április12, 2021 Hétvégén átraktam a nyári kerekeket, kiganéztam az autót, kicseréltem a levegőszűrőt és a pollenszűrőt, és ha már ki volt véve kitakarítottam a klímát. Mondjuk ez erős túlzás, mert csak elfüstöltem egy Lidlis fertőtlenítőt ( de lehet csak illatosítót) az autóban, de most ez van. Át akartam rakni a pedálgumikat is, de amit küldtek, nem passzol: Írtam a webáruháznak, mert én szerintem jól rendeltem, de még nem válaszoltak: Hátravan még a benzinszűrő, olajcsere, szelepfedél tömítés és a gyertyacsere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts