Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok! Lehet bugyuta  a kérdés, de 1,4-es 90LE  1,4 XEP 2006-os astrán mikor "szokás" vezérlést cserélni? (láncos). Most van benne 187,000.-km. Reggel hidegen 1-2 másodpercre hallok valami kis "dízel" hangot, de ez lehet az olaj miatt is, mert az előző barom tulaj 10W40-et tett bele, amit ma holnap cserélnék. Első indítás után még hideg a motor, de semmi hangja. Igaz csak 5000km van az olajban, de..... Ez persze jöhet a hidrotőke miatt is. Azt olvastam kétféle gyári láncszettel csinálták. Van ami sokat elmegy és van ami hamar pusztul. Gondoltam lecserélem az olajat, bár ma alánéztem és némi olajfolyás nyomokat fedeztem fel a szíjtárcsa környékén a teknőig. Majd lemosom, megnézem honnan szivárog, mert ha szimeringes, vagy tömítésnél ereszt, addig kár bele a friss olaj. De lehet régi olajnyomok, csak nem volt lemosva. Köszi!

 

Link to comment
Megosztás:

3 órája, Béla írta:

Sziasztok! Lehet bugyuta  a kérdés, de 1,4-es 90LE  1,4 XEP 2006-os astrán mikor "szokás" vezérlést cserélni? (láncos). Most van benne 187,000.-km. Reggel hidegen 1-2 másodpercre hallok valami kis "dízel" hangot, de ez lehet az olaj miatt is, mert az előző barom tulaj 10W40-et tett bele, amit ma holnap cserélnék. Első indítás után még hideg a motor, de semmi hangja. Igaz csak 5000km van az olajban, de..... Ez persze jöhet a hidrotőke miatt is. Azt olvastam kétféle gyári láncszettel csinálták. Van ami sokat elmegy és van ami hamar pusztul. Gondoltam lecserélem az olajat, bár ma alánéztem és némi olajfolyás nyomokat fedeztem fel a szíjtárcsa környékén a teknőig. Majd lemosom, megnézem honnan szivárog, mert ha szimeringes, vagy tömítésnél ereszt, addig kár bele a friss olaj. De lehet régi olajnyomok, csak nem volt lemosva. Köszi!

 

Szia.

Akkor szokás amikor megnyúlt. Ezt hallatja a motor.Addig felesleges. Nálam 140-ezernél kellett.Ha már indításkor van lánccsörgés hangja akkor már kissé nyúlott.Akkor van már csereérett ha meleg motornál is dízeles a hangja.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

 Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy 2008 novemberi G Caravan Astrám és a jobb hátsó ajtó ablakánál valamiért sűvít be a szél nagyobb tempónál. Azt tippelem, hogy az ablakok osztásánál lévő gumival lehet a gond. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet ennek a hivatalos a neve, illetve valakinek volt-e ehhez hasonló tapasztalata??? Ha ez lehet a gond,akkor ezt milyen nehéz kicserélni? A kocsi sérülésmentes, ezért karosszériai probléma, deformálódás nem okozhatja. Előre is nagyon köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

10 órája, Csiszi1980 írta:

Sziasztok!

 Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy 2008 novemberi G Caravan Astrám és a jobb hátsó ajtó ablakánál valamiért sűvít be a szél nagyobb tempónál. Azt tippelem, hogy az ablakok osztásánál lévő gumival lehet a gond. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet ennek a hivatalos a neve, illetve valakinek volt-e ehhez hasonló tapasztalata??? Ha ez lehet a gond,akkor ezt milyen nehéz kicserélni? A kocsi sérülésmentes, ezért karosszériai probléma, deformálódás nem okozhatja. Előre is nagyon köszönöm a segítséget!

Erről van szó? https://opel.7zap.com/hu/car/t98/b/7/18-1/ 

Link to comment
Megosztás:

12 órája, Csiszi1980 írta:

Nem, a hátsó ajtó ablaka két részre van osztva. A kisebb és a nagy ablak között található merevítésen lévő gumi-tőmítésről van szó.

Ja értem, arról én sem találok cikkszámot, de nem hiszem hogy olyan gyakori lenne. Látni rajta valami feltűnőt, el van szakadva például?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Kezdek besokallni az apró, de egyre inkább dühítő hibáktól. Ma pl. bezártam(nem csaptam) a vezető oldali ajtót. Erre leesik a visszapillantóról a tükörlap egyenesen a járdára, ahol apró szilánkokra tört. Röhej számomra, hogy a tükörlap kétoldalas ragszalaggal van gyárilag felragasztva. Ez ám a német minőség a "Das Auto" !!?? Már nem merem lassan használni, mert félek mi fog széttörni, elromlani stb. stb. Én használni akartam a kocsit nem javítgatni. Kicsit olyan, mint mikor Daciánk volt. Összeraktam, szétesett. Eddig amióta megvettem, pedig nincs egy hónapja:

1. Letört a kesztyűtartó első nyitásra

2.Bedöglött a távirányító elektronika(nem javitható)

3.Nem spriccelnek az első ablakmosók(nem dugulás, vagy elfagyás)

4. Folyt az olaj a szelepfedélnél, gombánál

5.Letört a trafófedél mindegyik műanyag füle, pedig nem téptem fel.

6. Az index kapcsoló öntudatra éled és kapcsolgatja a reflektor, ha olyan kedve van

7. Hátramenetből 1. be kapcsolva szorul a reteszelő gyűrű a váltón

8. A jobb oldali ablaktörlő tengely oldalirányban kb. 1cm-et lötyög és nem látom miért.

9. Nem állította a bal oldali tükröt a motor egyik irányban(kiderült, hogy nem volt bepattintva az egyik "gömbcsuklóba"

Amiket gyorsban kicseréltettem: olaj, olajszűrő, szelepfedél tömítés, benzinszűrő, levegőszűrő, most a bal tükörlap.

Lehet nemsokára vezérlést is kell majd, mert a "láncost azt nem kell" cserélni, mondják egyesek. Egészen annyira, hogy kb 100-120e Ft lesz újabb olajcserével, tömítésekkel, főtengely szimeringgel, vízpumpával. Szóval én "nem ilyen lovat akartam". Van valami, amiért szerethető a G Astra?. Mert eddig nem úgy néz ki!

 

 

Link to comment
Megosztás:

23 perce, Béla írta:

Sziasztok! Kezdek besokallni az apró, de egyre inkább dühítő hibáktól. Ma pl. bezártam(nem csaptam) a vezető oldali ajtót. Erre leesik a visszapillantóról a tükörlap egyenesen a járdára, ahol apró szilánkokra tört. Röhej számomra, hogy a tükörlap kétoldalas ragszalaggal van gyárilag felragasztva. Ez ám a német minőség a "Das Auto" !!?? Már nem merem lassan használni, mert félek mi fog széttörni, elromlani stb. stb. Én használni akartam a kocsit nem javítgatni. Kicsit olyan, mint mikor Daciánk volt. Összeraktam, szétesett. Eddig amióta megvettem, pedig nincs egy hónapja:

1. Letört a kesztyűtartó első nyitásra

2.Bedöglött a távirányító elektronika(nem javitható)

3.Nem spriccelnek az első ablakmosók(nem dugulás, vagy elfagyás)

4. Folyt az olaj a szelepfedélnél, gombánál

5.Letört a trafófedél mindegyik műanyag füle, pedig nem téptem fel.

6. Az index kapcsoló öntudatra éled és kapcsolgatja a reflektor, ha olyan kedve van

7. Hátramenetből 1. be kapcsolva szorul a reteszelő gyűrű a váltón

8. A jobb oldali ablaktörlő tengely oldalirányban kb. 1cm-et lötyög és nem látom miért.

9. Nem állította a bal oldali tükröt a motor egyik irányban(kiderült, hogy nem volt bepattintva az egyik "gömbcsuklóba"

Amiket gyorsban kicseréltettem: olaj, olajszűrő, szelepfedél tömítés, benzinszűrő, levegőszűrő, most a bal tükörlap.

Lehet nemsokára vezérlést is kell majd, mert a "láncost azt nem kell" cserélni, mondják egyesek. Egészen annyira, hogy kb 100-120e Ft lesz újabb olajcserével, tömítésekkel, főtengely szimeringgel, vízpumpával. Szóval én "nem ilyen lovat akartam". Van valami, amiért szerethető a G Astra?. Mert eddig nem úgy néz ki!

 

 

1, Passz.

2. 14 éves autód van, semmi nem tart örökké.

3. Meg kell nézni mi a baja, valami oka van neki.

4. 2.-es pont.

5.Te lehet hogy nem, de nem tudhatod előtted ki hogyan nyúlt hozzá. Tapasztalat hogy ami nem jön elsőre azt rángatják.

6.Kikopott a kapcsoló, cserélni kell. lásd 2-es pont.

7.Nemrég volt róla szó,. olvass vissza, amúgy szilikon zsírral kell megkenni a gyűrű alatt.

8.3-as pont.

9. Magától nem pattan ki a gömbcsuklóból, valaki valamikor kihúzta onnan.

A láncos motornál nincs kötelező előírt csereperiódus, akkor cserélik ha megnyúlt a lánc és csörög-zörög.  Biztos van olyan 14 éves autó amin se vezérlést, se olajat, se semmit nem kell cserélni, mert az előző tulaj kicserélte mindet majd nyert a lottón és eladta az autót.  

Az összes autón amivel eddig találkoztam a tükörlap gyárilag kétoldalas ragasztóval volt felragasztva, ezek egy része még tart a többi meg már nem. A tükörlap általában nem egyből leesik, hanem elkezd elválni és ilyenkor nagy sebességnél rezeg. Ez az a pillanat amikor meg kell csinálni és nem esik le.. Tavaly nyáron az M1-es egyik pihenőjében sebtapasszal raktam vissza a tükör sarkát, mert láttam hogy elválik és 130-felett remeg. Hazaértem, teljesen leszedtem visszaragasztottam új kétoldalassal, azóta jó. 

Opelfórumon vagy opel tulajdonosok, fanatikusok között, értelmetlen olyanokat kérdezni hogy miért szerethető a G astra. 

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Annyit tennék hozzá az előttem szólóhoz @Béla, hogy sajnos úgy néz ki kifogtál egy elhanyagolt autót. Nem minden G Astra ilyen, és ez nem is jelenti azt hogy a tied menthetetlen volna, ezek tulajdonképpen apróbb hibák amik egy ilyen korú autónál elég gyakran előjönnek, de kezelhetőek. Meg kell őket csinálni (nem túl nagy ráfordítással megoldható, lásd az előttem levő hozzászólás), és akkor ez a része rendben lesz, de magától nem javul meg. 

Egyébként számomra is úgy tűnik hogy az autód előző gazdája műszaki érdeklődésű ember lehetett mert bizony piszkálta az autót, emiatt volt a tükörlap kijőve az állító pöcökből, és emiatt törtek le a trafóhíd műanyag fülei is (mert piszkálták őket). 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

3 órája, Béla írta:

Sziasztok! Kezdek besokallni az apró, de egyre inkább dühítő hibáktól. Ma pl. bezártam(nem csaptam) a vezető oldali ajtót. Erre leesik a visszapillantóról a tükörlap egyenesen a járdára, ahol apró szilánkokra tört. Röhej számomra, hogy a tükörlap kétoldalas ragszalaggal van gyárilag felragasztva. Ez ám a német minőség a "Das Auto" !!?? Már nem merem lassan használni, mert félek mi fog széttörni, elromlani stb. stb. Én használni akartam a kocsit nem javítgatni. Kicsit olyan, mint mikor Daciánk volt. Összeraktam, szétesett. Eddig amióta megvettem, pedig nincs egy hónapja:

1. Letört a kesztyűtartó első nyitásra

2.Bedöglött a távirányító elektronika(nem javitható)

3.Nem spriccelnek az első ablakmosók(nem dugulás, vagy elfagyás)

4. Folyt az olaj a szelepfedélnél, gombánál

5.Letört a trafófedél mindegyik műanyag füle, pedig nem téptem fel.

6. Az index kapcsoló öntudatra éled és kapcsolgatja a reflektor, ha olyan kedve van

7. Hátramenetből 1. be kapcsolva szorul a reteszelő gyűrű a váltón

8. A jobb oldali ablaktörlő tengely oldalirányban kb. 1cm-et lötyög és nem látom miért.

9. Nem állította a bal oldali tükröt a motor egyik irányban(kiderült, hogy nem volt bepattintva az egyik "gömbcsuklóba"

Amiket gyorsban kicseréltettem: olaj, olajszűrő, szelepfedél tömítés, benzinszűrő, levegőszűrő, most a bal tükörlap.

Lehet nemsokára vezérlést is kell majd, mert a "láncost azt nem kell" cserélni, mondják egyesek. Egészen annyira, hogy kb 100-120e Ft lesz újabb olajcserével, tömítésekkel, főtengely szimeringgel, vízpumpával. Szóval én "nem ilyen lovat akartam". Van valami, amiért szerethető a G Astra?. Mert eddig nem úgy néz ki!

 

 

Hali.

Sajnálom hogy ennyi hibával szembesültél egy hónap alatt.Hát erre mondják hogy beleválasztottál. Mint minden autó zsákbamacska.Használt autó nyilván.Használattól függ.A  0 km-es autó amikor legördül a gyártósorról egyforma eséllyel indul az "életbe".Mint minden autó legnagyobb ellensége a gazdája. Sok függ az előéletétől.Ki hogyan milyen körülmények közt használta.Mennyire kímélte karbantartás stb.Garázsban állt vagy soha nem látott ilyet.Sokrétű a dolog.

Nekem is láncos astrám van de szinte semmi hibája.Minden működik aminek működnie kell.Nagyon hálás kis autó.Persze ha nem ütötték agyon előzőleg.Ezek a hibák amiket leírtál használatból adódnak.Lánc csere az valóban nagyobb tétel ha nem magad csinálod de azt nem kell cserélni csak ha majd szól.Szíjas motornál cserélni kell időben mert az nem szól előre hanem elszakad és motorfelújítás következik.Láncos motor jó előre jelez hogy lassan ideje cserélni.Szépen lassan elkezd dízelesedni a hangja de ez több ezer km folyamata.Tehát van rá idő felkészülni.Láncos astránál próbaúton is meg lehet győződni hogy milyen állapotban van a lánc..Ha indításkor csörög akkor már lassan esedékes de ha meleg motornál is dízel hangja van akkor az már jelentős alkualap.

Módosítva : kingblue
Link to comment
Megosztás:

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást. Azért az megnyugtató, hogy nem mindenkinek ennyire fekete az a kép az astráról. Ez sincs "agyonütve", mert esztétikailag illetve utastere kifejezetten megkímélt. Talán nem gazdája, hanem tulajdonosa volt eddig az autónak és nemigen érdekelte, hogy valahonnan szivárog az olaj, vagy szorul a váltó gombja, hogy nem a megfelelő olaj van benne(10W40 volt) stb. Engem ezek zavarnak. Nem gondolnám, hogy előző tulaja nagyon műszaki lett volna, inkább a falusi szerelő volt vele úgy, hogy "jól van az úgy", meg "jó az abba" stb. A kipufogó tiszta, tehát koromnak nyoma sincs sem városi, sem városon kívüli használat után. Ebből gondolom, hogy az olajat nem eszi, inkább eddig elfolyt. Füstölni sem füstöl. Reggel most, hogy mínuszok vannak 1-2 másodperc csörrenés van, de ez jöhet még a hidrotőkéktől is. Bár a szerelő is mondta, aki most az olajcserét és a szelepfedél tömítést csinálta, hogy a nyáron nem árt egy komplett vezérlés csere, mert úgy látja kicsit megnyúlt. Ő kizárólag GM szettet ajánl bele. Vezérlést nem tudom megcsinálni, a többit igen. Valahol olvastam, hogy a classic néven futók anyagminősége hagy némi kívánni valót maga után. A korábbi típusok jobbak voltak anyag minőséget illetően.

Link to comment
Megosztás:

59 perce, Béla írta:

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást. Azért az megnyugtató, hogy nem mindenkinek ennyire fekete az a kép az astráról. Ez sincs "agyonütve", mert esztétikailag illetve utastere kifejezetten megkímélt. Talán nem gazdája, hanem tulajdonosa volt eddig az autónak és nemigen érdekelte, hogy valahonnan szivárog az olaj, vagy szorul a váltó gombja, hogy nem a megfelelő olaj van benne(10W40 volt) stb. Engem ezek zavarnak. Nem gondolnám, hogy előző tulaja nagyon műszaki lett volna, inkább a falusi szerelő volt vele úgy, hogy "jól van az úgy", meg "jó az abba" stb. A kipufogó tiszta, tehát koromnak nyoma sincs sem városi, sem városon kívüli használat után. Ebből gondolom, hogy az olajat nem eszi, inkább eddig elfolyt. Füstölni sem füstöl. Reggel most, hogy mínuszok vannak 1-2 másodperc csörrenés van, de ez jöhet még a hidrotőkéktől is. Bár a szerelő is mondta, aki most az olajcserét és a szelepfedél tömítést csinálta, hogy a nyáron nem árt egy komplett vezérlés csere, mert úgy látja kicsit megnyúlt. Ő kizárólag GM szettet ajánl bele. Vezérlést nem tudom megcsinálni, a többit igen. Valahol olvastam, hogy a classic néven futók anyagminősége hagy némi kívánni valót maga után. A korábbi típusok jobbak voltak anyag minőséget illetően.

Hali.

Mint ahogy írtam előzőleg nem rossz autók a g astrák sőt.

Használt autó lévén nyilván vannak rajta javitani valók.Olaj olajszűrő  üzemanyagszűrő gyertya  ezek amit kapásból cserélni kell.Ha már leszedte a szerelő a szelepfedelet remélhetőleg megnézte a vezérmű tengely leszorító csavarjait is.Láncos astra kényes az olajra.5w-30 GM olaj ami bele való.A lánccsörgést a hidrotőke csörgéstől meg lehet különböztetni.Lánc csörgés inditáskor jelentkezik 1-2 mp-ig utána elhalkul amint megfeszül a lánc a láncfeszítő patron megkapja az olajnyomást../Persze jó láncnál nem jelentkezik ez a dolog hiszen a patronnak van egy rugós előfeszítő funkciója ami elegendő a csörrenés mentes induláshoz/A hidrotőke csörgés indítás után éles fémes hangot ad és ÜTEMES ritmusban kicsit hosszabb időtartamban majd elhalkul ahogy melegszik a motor./Persze ha még valamennyire átjárható a kis furat a melegedő olaj által/Ha nem akkor az is csere

Módosítva : kingblue
Link to comment
Megosztás:

25 perce, Béla írta:

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást. Azért az megnyugtató, hogy nem mindenkinek ennyire fekete az a kép az astráról. Ez sincs "agyonütve", mert esztétikailag illetve utastere kifejezetten megkímélt. Talán nem gazdája, hanem tulajdonosa volt eddig az autónak és nemigen érdekelte, hogy valahonnan szivárog az olaj, vagy szorul a váltó gombja, hogy nem a megfelelő olaj van benne(10W40 volt) stb. Engem ezek zavarnak. Nem gondolnám, hogy előző tulaja nagyon műszaki lett volna, inkább a falusi szerelő volt vele úgy, hogy "jól van az úgy", meg "jó az abba" stb. A kipufogó tiszta, tehát koromnak nyoma sincs sem városi, sem városon kívüli használat után. Ebből gondolom, hogy az olajat nem eszi, inkább eddig elfolyt. Füstölni sem füstöl. Reggel most, hogy mínuszok vannak 1-2 másodperc csörrenés van, de ez jöhet még a hidrotőkéktől is. Bár a szerelő is mondta, aki most az olajcserét és a szelepfedél tömítést csinálta, hogy a nyáron nem árt egy komplett vezérlés csere, mert úgy látja kicsit megnyúlt. Ő kizárólag GM szettet ajánl bele. Vezérlést nem tudom megcsinálni, a többit igen. Valahol olvastam, hogy a classic néven futók anyagminősége hagy némi kívánni valót maga után. A korábbi típusok jobbak voltak anyag minőséget illetően.

A lánccsörgés lehet akár az olajtól is, a láncfeszítőnek nem igazán ez az olaj kell. 

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok 

 

Astra g classic 1.4 twinport 2008-as apóstól megkaptuk ajándékba újonnan vette most van benne 80.000km.Brutál lomha főleg ha többen ülünk benne,előtte volt egy 1.3-as Suzukink még az is sokkal jobban ment(gyorsult),pörgött a motor,ezek az Astrák ilyen "nagypapás" autók gyárilag,oda lépek neki és csak erőlködik gyorsulás szinte semmi?

 

Módosítva : gömbhal
Link to comment
Megosztás:

31 perce, gömbhal írta:

Sziasztok 

 

Astra g classic 1.4 twinport 2008-as apóstól megkaptuk ajándékba újonnan vette most van benne 80.000km.Brutál lomha főleg ha többen ülünk benne,előtte volt egy 1.3-as Suzukink még az is sokkal jobban ment(gyorsult),pörgött a motor,ezek az Astrák ilyen "nagypapás" autók gyárilag,oda lépek neki és csak erőlködik gyorsulás szinte semmi?

 

Mennie kell, ez is pörgős motor. 6000 körül adja le a 90 lóerőt. Mér amennyire 90 ló megy. Lehet nagyon el van lustulva, nem volt hajtva. "Ki kell kormolni"?

Link to comment
Megosztás:

53 perce, gömbhal írta:

Sziasztok 

 

Astra g classic 1.4 twinport 2008-as apóstól megkaptuk ajándékba újonnan vette most van benne 80.000km.Brutál lomha főleg ha többen ülünk benne,előtte volt egy 1.3-as Suzukink még az is sokkal jobban ment(gyorsult),pörgött a motor,ezek az Astrák ilyen "nagypapás" autók gyárilag,oda lépek neki és csak erőlködik gyorsulás szinte semmi?

 

Hali.Nekem is ilyen van.Igen ez ilyen alacsony fordultszám tartományban igen lusta nyomatékszegény.A Suzuki jól pörög jobban gyorsul.Az astrának kell fordulat.3000 körül jön meg az ereje .Aztán meglódul. Az egyes fokozat meg elég rövid amúgy is.De együtt lehet vele élni .Sokkal többet ne várj tőle.

Módosítva : kingblue
Link to comment
Megosztás:

20 órája, gömbhal írta:

Sziasztok 

 

Astra g classic 1.4 twinport 2008-as apóstól megkaptuk ajándékba újonnan vette most van benne 80.000km.Brutál lomha főleg ha többen ülünk benne,előtte volt egy 1.3-as Suzukink még az is sokkal jobban ment(gyorsult),pörgött a motor,ezek az Astrák ilyen "nagypapás" autók gyárilag,oda lépek neki és csak erőlködik gyorsulás szinte semmi?

 

Az astra 1163 Kg- a Suzuki 765Kg.  Plusz nem mindegy milyen a váltó.  Az astrának 180 a vége a Suzukinak 165. 

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

 

Eladóvá vált a család G Astrája másik autó érkezése miatt. 1999-es évjárat, szedán karosszéria, 1.8 16V (115 LE, X18XE1 motorkódos), 4 sebességes automata váltóval, korában magasnak számító CDX felszereltséggel.

Amit tudni érdemes róla: 2013-ban vettem 164.000 km-rel, 2016-ig én használtam, utána édesapámhoz került. Nincs napi használatban. Jelenleg ~230.000 km van benne, ez úgy gondolom, valós.

A karosszéria a több, mint 20 év ellenére nagyon szépen megmaradt – mivel törve nem volt, minden vonala szépen fut, semmi elem nem áll el. Tudtommal max. 1 elemet kivéve eredeti a fényezése is, a lakkozás ép. Rozsda a 2 hátsó ívnél van, a küszöbvégek környékén.

Motorikusan erős, nyomatékos, ECOTEC-re jellemző olajfogyasztása azért van. Az automata váltó rendesen kapcsol, gyári olaj lett beletéve legutóbbi cserénél (205.000 km-nél). Futómű, fék rendben, biztonságosan fut. Klíma működik, illetve a tempomat is. Gyári, 5 küllős alufelnin 4 db egyforma nyári gumival (3 évesek), illetve lemezfelnin 4 db egyforma téli gumival (ezek jobban elhasználtak már) kerül átadásra. Amit nem titkoltan mindenképpen kell rá költeni használatba vétel előtt (mint minden használt autóra), aktuális: kötelező szerviz illetve vezérléscsere. Egyéb apró hibák vannak, hiszen 20 éves autó, egyébiránt tényleg egyben van. Még 1 év műszaki vizsga van rajta.

Nálunk minden dokumentálva, korrekt magánszemélytől CSAK korrekt magánszemélynek, CSAK átírással, CSAK fix áron eladó, csere nem érdekel, CSAK készpénzre. Érdeklődni privát üzenetben lehet. Csatolok 1-2 képet:

Kép 1

Kép 2

 

Vételár: 550.000 Ft (fix!)

Link to comment
Megosztás:

On 2020. 01. 15. at 19:06, gömbhal írta:

Sziasztok 

 

Astra g classic 1.4 twinport 2008-as apóstól megkaptuk ajándékba újonnan vette most van benne 80.000km.Brutál lomha főleg ha többen ülünk benne,előtte volt egy 1.3-as Suzukink még az is sokkal jobban ment(gyorsult),pörgött a motor,ezek az Astrák ilyen "nagypapás" autók gyárilag,oda lépek neki és csak erőlködik gyorsulás szinte semmi?

 

Nem lehet összehasonlítani semmilyen téren az astrát a suzukival. Még a 8 szelepes suzuki 1,3-as is tudott meglepetést okozni nagyvérű autók ellen is, főleg városban lámpától lámpáig. Az 1,3 16V 85Le meg sokszor lealázott nagy kalibereket 100-ig. A suzuki 16V kis méregzsák. Pörög, megy (hogy megállni hogy lehet vele az már más kérdés) Végre bárki bármit állít tud annyit, mint az astra 1,4. Igaz életveszélyesen. De cserébe nem kerül a javítása fenntartása sokba.  Az 1,4 twinportban szerintem rövidek a fokozatok, cserében 30-ról is felgyorsítható 4.-ből. Ehhez a kasznihoz kevés az 1,4l 90Le. Olyan mint a ford focus 1,4-es motorral. Az enyémen ráadásul minden héten elromlik valami. Ezen a héten épp a kipufogó akar kiesni a helyéről annyira remeg berezonál elinduláskor. Valószínű elszakad egy rögzítő gumigyűrű, vagy letört a kampó, mihez akasztva van. Tegnap reggelre épp a hőmérő bolondult meg. Reggel még -3,5C mutatott majd délután kettőkor 26C fokot. Ma már csak két -- jel van, semmi hőmérséklet. Német lego. Megcsinálsz rajta valamit, következő hétre más esik szét rajta. Istenem hányszor fogom még a suzukimat visszasírni....

Link to comment
Megosztás:

14 perce, Béla írta:

Nem lehet összehasonlítani semmilyen téren az astrát a suzukival. Még a 8 szelepes suzuki 1,3-as is tudott meglepetést okozni nagyvérű autók ellen is, főleg városban lámpától lámpáig. Az 1,3 16V 85Le meg sokszor lealázott nagy kalibereket 100-ig. A suzuki 16V kis méregzsák. Pörög, megy (hogy megállni hogy lehet vele az már más kérdés) Végre bárki bármit állít tud annyit, mint az astra 1,4. Igaz életveszélyesen. De cserébe nem kerül a javítása fenntartása sokba.  Az 1,4 twinportban szerintem rövidek a fokozatok, cserében 30-ról is felgyorsítható 4.-ből. Ehhez a kasznihoz kevés az 1,4l 90Le. Olyan mint a ford focus 1,4-es motorral. Az enyémen ráadásul minden héten elromlik valami. Ezen a héten épp a kipufogó akar kiesni a helyéről annyira remeg berezonál elinduláskor. Valószínű elszakad egy rögzítő gumigyűrű, vagy letört a kampó, mihez akasztva van. Tegnap reggelre épp a hőmérő bolondult meg. Reggel még -3,5C mutatott majd délután kettőkor 26C fokot. Ma már csak két -- jel van, semmi hőmérséklet. Német lego. Megcsinálsz rajta valamit, következő hétre más esik szét rajta. Istenem hányszor fogom még a suzukimat visszasírni....

Hali.

Akkor venni kell Suzukit.Nem kell visszasírni.Van választék bőven azt kell venni amit szeretsz.Kinek a pap kinek a paplan ahogy mondani szokás.Az azért érdekes hogy szinte a legtöbb autó opel és astra ami a hazai utakon fut.Nem tudom miért.Talán mégesem ennyire rossz.

Módosítva : kingblue
Link to comment
Megosztás:

12 perce, kingblue írta:

Hali.

Akkor venni kell Suzukit.Nem kell visszasírni.Van választék bőven azt kell venni amit szeretsz.Kinek a pap kinek a paplan ahogy mondani szokás.Az azért érdekes hogy szinte a legtöbb autó opel és astra ami a hazai utakon fut.Nem tudom miért.Talán mégesem ennyire rossz.

Amint sikerült ettől a fostalicskától megszabadulni japán autót fogok venni. Sok nemzet gyárt autót, de jót, a japánok. Tudod én nem elfogultságból, hanem tapasztalatból írom, miket írok. Nekem nem farokhosszabbításra kell, hanem gondtalan közlekedésre. Volt pár autóm, eddig 10db, tudom mi milyen volt. A opelből volt ezzel együtt 4db, míg VW-ből 3db. A fásy mulatót is sokan szeretik mégis igénytelen szar, amit csinálnak. Ne gyere ilyen indokkal, hogy sok fut belőle az utakon.https://totalcar.hu/tesztek/2018/03/26/opel_astra_g_1_4_twinport_2005/

Link to comment
Megosztás:

3 perce, Béla írta:

Amint sikerült ettől a fostalicskától megszabadulni japán autót fogok venni. Sok nemzet gyárt autót, de jót, a japánok. Tudod én nem elfogultságból, hanem tapasztalatból írom, miket írok. Nekem nem farokhosszabbításra kell, hanem gondtalan közlekedésre. Volt pár autóm, eddig 10db, tudom mi milyen volt. A opelből volt ezzel együtt 4db, míg VW-ből 3db. A fásy mulatót is sokan szeretik mégis igénytelen szar, amit csinálnak. Ne gyere ilyen indokkal, hogy sok fut belőle az utakon.https://totalcar.hu/tesztek/2018/03/26/opel_astra_g_1_4_twinport_2005/

Nem kell berágni csak azért mert neked nem jön be valami attól még az lehet jó.Mindenk azt vesz amit akar. Nem érdekelnek a tesztek .Sem a más véleménye még a tied sem./Bocsi/

Link to comment
Megosztás:

9 perce, kingblue írta:

Nem kell berágni csak azért mert neked nem jön be valami attól még az lehet jó.Mindenk azt vesz amit akar. Nem érdekelnek a tesztek .Sem a más véleménye még a tied sem./Bocsi/

Olvass vissza minek alapján írtam a véleményem. Nincs olyan hét , hogy valami ne romlana el rajta. Nem arról van szó, hogy nem jön, be hanem a minőségéről az árához képest. A suzukit is arra írtam, hogy 300E ftért is többet nyújt, mint egy ilyen 800-1M ft ért.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.