nyolc8 Elküldve December25, 2018 Megoszt Elküldve December25, 2018 Sziasztok, a hátsó kerék agyba is bele lehet kalapálni az előre kitalált porvédő kupakot? Tehát egyezik a belső átmérője az első és hátsó kerékagynak ahova a kupak be megy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December25, 2018 Megoszt Elküldve December25, 2018 3 órája, nyolc8 írta: Sziasztok, a hátsó kerék agyba is bele lehet kalapálni az előre kitalált porvédő kupakot? Tehát egyezik a belső átmérője az első és hátsó kerékagynak ahova a kupak be megy? Minek mikor abban benne van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyolc8 Elküldve December25, 2018 Megoszt Elküldve December25, 2018 6 órája, gezoli írta: Minek mikor abban benne van. Hogy egyforma legyen elől hátul kinézetre Link to comment Megosztás: More sharing options...
medve75 Elküldve Január3, 2019 Megoszt Elküldve Január3, 2019 Sziasztok.Tudnátok nekem segíteni abban ,hogy minek hívják és esetleg hol lehet kapni ,azokat a műanyag ill egy része fém micsodákat amit ( Fejtámlák kihúzásakor )kell megnyomni.A hátsó ülés lehajtásakor nem figyeltem eléggé oda,és túl közel volt az ülőke rész lehajtáskor és eltörtek.Nagyon megköszönném ha segítenétek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január4, 2019 Megoszt Elküldve Január4, 2019 18 órája, medve75 írta: Sziasztok.Tudnátok nekem segíteni abban ,hogy minek hívják és esetleg hol lehet kapni ,azokat a műanyag ill egy része fém micsodákat amit ( Fejtámlák kihúzásakor )kell megnyomni.A hátsó ülés lehajtásakor nem figyeltem eléggé oda,és túl közel volt az ülőke rész lehajtáskor és eltörtek.Nagyon megköszönném ha segítenétek. Erre gondolsz? http://www.patacsi.hu/pages/product_info.php?partn=202&acs=_3015_&alcs=&prod=09173130f&sid=-&catf=3 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január5, 2019 Megoszt Elküldve Január5, 2019 Hátha valakit érdekel: https://auto.jofogas.hu/jasz_nagykun_szolnok/Opel_Astra_G__Zafira_dudagomb_javitokeszlet_87543953.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Január5, 2019 Megoszt Elküldve Január5, 2019 7 órája, gezoli írta: Hátha valakit érdekel: https://auto.jofogas.hu/jasz_nagykun_szolnok/Opel_Astra_G__Zafira_dudagomb_javitokeszlet_87543953.htm Ez nagyobb kicsit,mint a gyári? Nekem picit túlrepedt a szélénél s félek ha ugyan akkora nem takarná el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január5, 2019 Megoszt Elküldve Január5, 2019 28 perce, gyurigyerek írta: Ez nagyobb kicsit,mint a gyári? Nekem picit túlrepedt a szélénél s félek ha ugyan akkora nem takarná el. Igen egy kicsit túlnyúlik a mélyedésen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Január7, 2019 Megoszt Elküldve Január7, 2019 Üdv. Hol tudok méretni kipufogó-gáz értéket? CO érdekelne, februárban lesz műszaki, és tudni szeretném, hogy áll az autó. Veszprém, Székesfehérvár, esetleg Budaörs. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január8, 2019 Megoszt Elküldve Január8, 2019 6 órája, gedikart írta: Üdv. Hol tudok méretni kipufogó-gáz értéket? CO érdekelne, februárban lesz műszaki, és tudni szeretném, hogy áll az autó. Veszprém, Székesfehérvár, esetleg Budaörs. Köszi! Ahol van műszaki vizsgáztatás. De igazából szerintem nem sok értelme van csak azért külön elvinni. Én előműszaki vizsgára szoktam vinni az autót ott átnézik , a kipuf gáz értékeket is, ha valami gond van hibalistát kapok , általában 2 héttel a műszaki lejárta előtt viszem el, így ennyi időm van a hibák kijavítására. Ezért legutóbb 6 ezer forintot fizettem ami lejön a műszaki árából, tehát ott már ennyivel kevesebbet fizetek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fulmen Elküldve Január8, 2019 Megoszt Elküldve Január8, 2019 (edited) Sziasztok! Szeretném cserélni a hosszbordás szíjat, meg a feszítőnek a görgőjét. Anno már szereltem ki a teljes feszítőt (http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/600/2541/26870/ 18-as számú alkatrész), de akkor nem néztem, hogy kell oldani a görgő csavarját. Gondolom a csavar balmenetes. Ha csak a görgőt cserélem akkor ugye nem kell kiszedni a teljes feszítőt? Magán a görgőn (19-es számú alkatrész) kívül kell-e mást beszerezni? A görgő csavarjának mekkora a meghúzási nyomatéka? A válaszokat előre is köszönöm! Módosítva Január8, 2019 : Fulmen Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Január8, 2019 Megoszt Elküldve Január8, 2019 (edited) 7 órája, zotya975 írta: Ahol van műszaki vizsgáztatás. De igazából szerintem nem sok értelme van csak azért külön elvinni. Én előműszaki vizsgára szoktam vinni az autót ott átnézik , a kipuf gáz értékeket is, ha valami gond van hibalistát kapok , általában 2 héttel a műszaki lejárta előtt viszem el, így ennyi időm van a hibák kijavítására. Ezért legutóbb 6 ezer forintot fizettem ami lejön a műszaki árából, tehát ott már ennyivel kevesebbet fizetek. Ahova én viszem, ott a kipuf értéket csak műszakin nézik meg, előzeteskor csak a fék, lengéscsillapító, kormányzás, stb értéket nézik. A környezetvédelmi értékkel nem foglalkoznak, ami csak vizsgakor derül ki... és eléggé határon szokott lenni az értéke. A rendeli határérték CO 0.2 , nekem pedig alapvetően 0.3-at tud (gyári érték is 0.3). Mostanában sokat autópályáztam, ezért is lenne érdekes ránézni, hogy segített-e. Valakinek van tapasztalata erről? www.carboncleaner.hu Módosítva Január8, 2019 : gedikart Link to comment Megosztás: More sharing options...
Puli Elküldve Január8, 2019 Megoszt Elküldve Január8, 2019 Sziasutok! Tudja valaki, hogy mi van a Cromax-szal? Nem lehet elém őket, nem válaszolnak semmire. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Január12, 2019 Megoszt Elküldve Január12, 2019 Ki akartam venni az akkut, de a leszorító csavart nem bírom kitekerni úgy beállt. De mitől? Ez a kérdés, mert az előző Banner-t ki tudtam szedni könnyedén. Nem tudom mit basztak vele generátor javításnál mert akkor csavarták így le. Csak mivel nem néztem azóta nem is gondoltam, hogy ilyen lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január12, 2019 Megoszt Elküldve Január12, 2019 1 óra, AstryG írta: Ki akartam venni az akkut, de a leszorító csavart nem bírom kitekerni úgy beállt. De mitől? Ez a kérdés, mert az előző Banner-t ki tudtam szedni könnyedén. Nem tudom mit basztak vele generátor javításnál mert akkor csavarták így le. Csak mivel nem néztem azóta nem is gondoltam, hogy ilyen lett. Lehet csak simán túlhúzták. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Január12, 2019 Megoszt Elküldve Január12, 2019 3 órája, zotya975 írta: Lehet csak simán túlhúzták. Mozdítani megy egy minimálisat, de tovább nem. Egy videónál olvastam olyat, hogy egy anya van rajta az elforog, persze nincs hanem benne a műanyag tartó részben van menete a csavarnak ahogy sejtettem. Akkor ennyi, cseszhetem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
toma2105 Elküldve Január13, 2019 Megoszt Elküldve Január13, 2019 11 órája, AstryG írta: Mozdítani megy egy minimálisat, de tovább nem. Egy videónál olvastam olyat, hogy egy anya van rajta az elforog, persze nincs hanem benne a műanyag tartó részben van menete a csavarnak ahogy sejtettem. Akkor ennyi, cseszhetem? Szerintem ne finomkodj vele. Legjobb esetben elszakad a csavar. a rosszabb eset ha a müanyag házban lévő anya elforog, mert akkor nem jön ki a csavar. Az akksit próbáld meg előszőr kifordítani a lemez alól, mert ha kint van az akksi, akkor ki lehet venni a tartóját egyben, és könnyebb azzal a csavarral utána kint bűvészkedni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
SanyaBard Elküldve Január13, 2019 Megoszt Elküldve Január13, 2019 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy hengerfejes lett az Astrám! Mivel jár a cserere? S Mennyibe kerulne EZ a mutattány? Elöre ist köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január13, 2019 Megoszt Elküldve Január13, 2019 2 perce, SanyaBard írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy hengerfejes lett az Astrám! Mivel jár a cserere? S Mennyibe kerulne EZ a mutattány? Elöre ist köszönöm! A hengerfejesség egy gyüjtőfogalom. Jellemzően arra a hibára mondják, amikor a hengerfej tömítés, a hengerfej vagy akár a blokk hibája miatt az égéstér-víztér-olajjáratok vagy a külvilág "közlekedik egymással" . Olaj úszik a vízben, habosodik az olaj, a motor beledolgozik a vízkörbe, vagy kifelé jön olaj-víz a motor kifúj. Itt megjegyezném hogy olaj-víz tud keveredni egyes motorok vezérlés alatti tömítésének a hibájakor, vagy izzítógyertya O-gyűrűjének a hibájakor, ezt azért nem árt kizárni bontás előtt. Attól függően hogy hol van a hiba, függ az alkatrészszükséglet a munka nagysága és az ára is. Legjobb esetben ha a hengerfej tömítés sérült, akkor csak ezt cserélik , a hengerfejet illik síkolni, nyomáspróbázni ha 100% a tömítés hibája akkor ezt elhagyhatják, szerelőtől függ. Új csavarok, olaj, hűtőfolyadék, szíjas motornál van aki alapból vezérlést cserél ilyenkor ,ha már le van szedve a hengerfej esetleg a szerelő javasol szelep becsiszolást, szelepszár szimering cserét stb. Én szerintem 60-70-től felfelé. Az sem mindegy hogy 8 vagy 16 szelepes a motor más alkatrészek, más árak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
SanyaBard Elküldve Január13, 2019 Megoszt Elküldve Január13, 2019 (edited) Köszönöm! A konkrét probléma! Most vettem a G Astrám De en nem vagyok hozzaértö! Rendesen Mär taknyos az olaj gyönyörüszép fehér szinben s az akumlátor feloli oldalon szivargas Van a hengerfej es a motorilleszkedesenel Módosítva Január13, 2019 : SanyaBard Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január13, 2019 Megoszt Elküldve Január13, 2019 27 perce, SanyaBard írta: Köszönöm! A konkrét probléma! Most vettem a G Astrám De en nem vagyok hozzaértö! Rendesen Mär taknyos az olaj gyönyörüszép fehér szinben s az akumlátor feloli oldalon szivargas Van a hengerfej es a motorilleszkedesenel Hát ha szerencséd van megúszod egy hengerfej tömítés cserével, kell keresni egy szerelőt aki pontosan megállapítja az okot és meg is tudja csinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Január14, 2019 Megoszt Elküldve Január14, 2019 On 2019. 01. 13. at 8:50, toma2105 írta: Szerintem ne finomkodj vele. Legjobb esetben elszakad a csavar. a rosszabb eset ha a müanyag házban lévő anya elforog, mert akkor nem jön ki a csavar. Az akksit próbáld meg előszőr kifordítani a lemez alól, mert ha kint van az akksi, akkor ki lehet venni a tartóját egyben, és könnyebb azzal a csavarral utána kint bűvészkedni. Értem. Akkor ezt megkísérlem hátha összejön későbbiekben. Annyiból jobb, hogy nem túl sürgős, illetve azért mert keveset járok az autóval gondoltam kiveszem az akkut és behozom míg hidegek vannak így szebesültem ezzel. Viszont rátettem a töltőt és hamar maxra tolta vagyis minimálisan merült az állás alatt, de az akksi is még most lesz két éve benne. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Január18, 2019 Megoszt Elküldve Január18, 2019 (edited) On 2019. 01. 13. at 15:39, SanyaBard írta: Köszönöm! A konkrét probléma! Most vettem a G Astrám De en nem vagyok hozzaértö! Rendesen Mär taknyos az olaj gyönyörüszép fehér szinben s az akumlátor feloli oldalon szivargas Van a hengerfej es a motorilleszkedesenel Az ár függ a motor típusától. Nekem csak olajszivárgás volt, kértem rá árajánlatokat, hát horror árakat mondtak. Z14XEP esetén vezérlést akartak cserélni, tömítéseket (szelepfedél, hengerfejtömítés, kipufogó és szívó oldali tömítés), szelepszár szimeringek és hidrotőkéket.... Mondtam, hogy kösz nem, mert megy az autó, csak néha után kell tölteni az olajat a pár csepp miatt, ami az autó alatt volt. De hát ilyen 200-250 e amit emlegettek, baráti áron 50-80 között van szerintem, de tényleg függ, hogy milyen motor van az autódban, plusz abból indulunk ki, hogy szerkezetileg csak a tömítéssel van a gond. Módosítva Január18, 2019 : KMilán Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február23, 2019 Megoszt Elküldve Február23, 2019 Sziasztok! Szerintetek iso-fix rendszert lehet utólag beépíteni G-be? Azt olvastam valahol, lehet itt a fórumon hogy az Opelnek saját szabványa volt a gyerekülés rögzítésére, már amelyik autóban volt. Viszont arról nem találtam infót hogy iso-fixet utólag lehet e bele tenni. Ha nem akkor marad a gyerekülés biztonsági övvel való bekötése. Köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február24, 2019 Megoszt Elküldve Február24, 2019 14 órája, kobraCode írta: Sziasztok! Szerintetek iso-fix rendszert lehet utólag beépíteni G-be? Azt olvastam valahol, lehet itt a fórumon hogy az Opelnek saját szabványa volt a gyerekülés rögzítésére, már amelyik autóban volt. Viszont arról nem találtam infót hogy iso-fixet utólag lehet e bele tenni. Ha nem akkor marad a gyerekülés biztonsági övvel való bekötése. Köszi a válaszokat. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts