Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

2 órája, freddy_ írta:

A bal első dobban ez fogadott:
rohadas.jpg

A csavar a felismerhetetlenségig elrohadt. Úgy látom a lemez is rohad alatta. Alkatrészcserével orvosholható vagy karosszérialakatos kell? Esetleg tipp, hogy nyugat Magyarországon hova vihetném?

Szerk.: Jól gondolom, hogy az alsó lemez a bölcső? A webshopban van 61, 161 és 190-ért is... Mivel jár, ha ezt szeretném kicserélni kompletten és nem hegeszteni?

Szerk2: Most már tudom, hogy a bölcső alul van, azon csak rozsdafoltok vannak. A felső alátét-szerű megrepedt, elrohadt alkatrész az alvázban van vagy cserélhető?
IMG_0651.JPG
IMG_0659.JPG

Mind ilyen. Kretén konstrukció, oda verődik be a sok szutyok és meg is áll. Én kiverettem rendesen, rozsdaátalakító és mehetett rá a Dinitrol.

Link to comment
Megosztás:

1 perc, Kukacka írta:

Mind ilyen. Kretén konstrukció, oda verődik be a sok szutyok és meg is áll. Én kiverettem rendesen, rozsdaátalakító és mehetett rá a Dinitrol.

Gyanítom nem megy át műszakin így (hétfőn kellene vinni), de még ha átmenne sem szeretném így hagyni. Az, ami el van repedve felül jobb oldalt, cserélhető vagy az alváz része?

Link to comment
Megosztás:

16 perce, freddy_ írta:

Gyanítom nem megy át műszakin így (hétfőn kellene vinni), de még ha átmenne sem szeretném így hagyni. Az, ami el van repedve felül jobb oldalt, cserélhető vagy az alváz része?

Passz, ennyire nem mentem bele. De ez tutira minden kocsin ilyen, szóval ettől még át fog menni.

  • Köszi! 1
Link to comment
Megosztás:

14 órája, freddy_ írta:

Gyanítom nem megy át műszakin így (hétfőn kellene vinni), de még ha átmenne sem szeretném így hagyni. Az, ami el van repedve felül jobb oldalt, cserélhető vagy az alváz része?

Én el szoktam vinni műszaki előtt "előműszakira" amikor átnézik és adnak egy hibalistát. Így nem a műszakit bukom ha probléma van. A konkrét műszakira ezeket a hibákat javítva viszem már. De ha jól tudom most változott a dolog, mert kis hibával nem buktatnak, csak rövidebb időre adják meg a műszakit és addig javítanod kell. Hogy mi az a kis hiba a vizsgáztató dönti el. 

Link to comment
Megosztás:

14 órája, freddy_ írta:

Gyanítom nem megy át műszakin így (hétfőn kellene vinni), de még ha átmenne sem szeretném így hagyni. Az, ami el van repedve felül jobb oldalt, cserélhető vagy az alváz része?

futomuresz.JPG

A pirossal jelölt rész az első hossztartó, ez az alváz része, bár hegesztéssel ez is cserélhető.

A zölddel jelölt rész a bölcső

A sárga felismerhetetlen valami egy csavar ami a kettőt összefogja

A kékkel jelölt szilenten keresztül.

Az eddig felsorolt összes alkatrész cserélhető és van külön cikkszáma ami alapján meg is rendelhető. A repedezett rész egy biztosítólemez lehet ami az anyát biztosítja kitekeredés ellen, szinte biztosan cserélhető külön, de nem találtam meg az EPC-ben.

  • Like 1
  • Köszi! 1
Link to comment
Megosztás:

21 perce, tgabika76 írta:

futomuresz.JPG

A pirossal jelölt rész az első hossztartó, ez az alváz része, bár hegesztéssel ez is cserélhető.

A zölddel jelölt rész a bölcső

A sárga felismerhetetlen valami egy csavar ami a kettőt összefogja

A kékkel jelölt szilenten keresztül.

Az eddig felsorolt összes alkatrész cserélhető és van külön cikkszáma ami alapján meg is rendelhető. A repedezett rész egy biztosítólemez lehet ami az anyát biztosítja kitekeredés ellen, szinte biztosan cserélhető külön, de nem találtam meg az EPC-ben.

Köszönöm, rendkívül hasznos!

Valaki megnézte nekem egy bontott autón és azt mondta, hogy a lenti rajzon sárgával nyilazott, megrepedt rész a kasznihoz tartozik. Remélem neked van igazad és csak egy cserélhető lemez. A katalóguslap nem teljesen egyértelmű számomra. A 4-es csavar (a rajzodon sárgával jelölted) felismerhető az alsó képen. A 7-es alkatrész van bebújtatva a leni rajzon pirossal jelölt (feltételezett kaszni) részbe? Ha ez így van, akkor is ki kellene operálni a csavart, a berohadt anyát, megtisztítani, hegesztéssel javítani, alapozni, festeni és új csavarral, anyával összerakni.

rohadas3.jpg
IMG_0647.JPG

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, zotya975 írta:

Én el szoktam vinni műszaki előtt "előműszakira" amikor átnézik és adnak egy hibalistát. Így nem a műszakit bukom ha probléma van. A konkrét műszakira ezeket a hibákat javítva viszem már. De ha jól tudom most változott a dolog, mert kis hibával nem buktatnak, csak rövidebb időre adják meg a műszakit és addig javítanod kell. Hogy mi az a kis hiba a vizsgáztató dönti el. 

Ausztriában csak egy évre adnak műszakit. Ha elbukik az éles műszakin, akkor két hetem van kijavítani a hibákat és újrapróbálkozni. Arra számítottam, hogy odagurulok és simán megadják, de talán most tényleg előműszakiztatnom kellene. Itt is van kis hiba, csak kérdés ez minek számít. A műszaki sürgős lenne, ezt pedig nem szeretném összegányoltatni.

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, freddy_ írta:

Ausztriában csak egy évre adnak műszakit. Ha elbukik az éles műszakin, akkor két hetem van kijavítani a hibákat és újrapróbálkozni. Arra számítottam, hogy odagurulok és simán megadják, de talán most tényleg előműszakiztatnom kellene. Itt is van kis hiba, csak kérdés ez minek számít. A műszaki sürgős lenne, ezt pedig nem szeretném összegányoltatni.

Igen tudom, van ismerősöm Ausztriában, hát jó hogy nem ott élek.:-) Dolgozni jártam oda pár évig dolgozni, de az autó maradt magyar.

Link to comment
Megosztás:

A másik oldal jobb állapotban van. Úgy tűnik tényleg a 7-es alátét van ott és körülütte a kaszni:
rohadas4.jpg

Tudnátok abban segíteni, hogy melyik szilent való ide? A katalógusban 3-as számú és most azért a 7zap.com-ot link-eltem, mert kettőre azt írja, hogy már nem elérhető. A két elérhető típus 9223022 és 13107328, teljesen máshogy néznek ki:
41b035hq2zL._SY355_.jpg
71eSroSszhL._SY355_.jpg

Link to comment
Megosztás:

3 órája, freddy_ írta:

A másik oldal jobb állapotban van. Úgy tűnik tényleg a 7-es alátét van ott és körülütte a kaszni:
 

Tudnátok abban segíteni, hogy melyik szilent való ide? A katalógusban 3-as számú és most azért a 7zap.com-ot link-eltem, mert kettőre azt írja, hogy már nem elérhető. A két elérhető típus 9223022 és 13107328, teljesen máshogy néznek ki:
 

3 3 02 290 90498689 -GUMIPERSELY,MELLSŐ HÍDTEST (NSZ.- HELYETTE 9223022 3 02 275 VAGY 9223023 3 02 276) 6  
3 02 275 9223022 -GUMIPERSELY,MELLSŐ HÍDTEST,ELÖL 6  
3 02 276 9223023 -GUMIPERSELY,MELLSŐ HÍDTEST,HÁTSÓ (MÁR NEM KAPHATÓ - 13107328 3 02 067 ALKALMAZANDÓ) 2  
3 3 02 067 13107328

-GUMIPERSELY,MELLSŐ HÍDTEST,ELÖL

Válasz a válaszodban! :lipssealed:

Komolyan mondom, ha tudnék új topikot nyitni akkor az lenne a neve: freddy 

Addig viszont, az összes topikot teleszórod a saját írásaiddal.

Nem jó, szerinted nem jó, akkor melyiket, eltört, lejött, megkarcolt, hiányzik, azt írja, csak eredeti, sűrős... :angry:

 

Módosítva : DarthVödör
  • Köszi! 1
Link to comment
Megosztás:

freddy_, egy jó tanács: szerintem vegyél új autót vagy egy 3-4 éves keveset futott bármit. Azzal nem lesz ennyi nyűgöd egy darabig, és ha hitelre veszed sem lesz annyiba mint amennyit bele fogsz ölni az Astra-ba ezzel a hozzáállással,  mármint hogy mindent ami nem új/újszerű már cserélnél is és azt is csak gyárira... Elköltöd rá egy új autó árát szép lassan az évek alatt... 

Link to comment
Megosztás:

57 perce, DarthVödör írta:
3 3 02 290 90498689 -GUMIPERSELY,MELLSŐ HÍDTEST (NSZ.- HELYETTE 9223022 3 02 275 VAGY 9223023 3 02 276) 6  
3 02 275 9223022 -GUMIPERSELY,MELLSŐ HÍDTEST,ELÖL 6  
3 02 276 9223023 -GUMIPERSELY,MELLSŐ HÍDTEST,HÁTSÓ (MÁR NEM KAPHATÓ - 13107328 3 02 067 ALKALMAZANDÓ) 2  
3 3 02 067 13107328

-GUMIPERSELY,MELLSŐ HÍDTEST,ELÖL

Válasz a válaszodban! :lipssealed:

Komolyan mondom, ha tudnék új topikot nyitni akkor az lenne a neve: freddy 

Addig viszont, az összes topikot teleszórod a saját írásaiddal.

Nem jó, szerinted nem jó, akkor melyiket, eltört, lejött, megkarcolt, hiányzik, azt írja, csak eredeti, sűrős... :angry:

 

Azért van különbség, de tényleg nincs ekkora jelentősége!

EPC szerint a 9223022 való a 2003-ig gyártott autókhoz, a 13107328 meg 2004-től (a Classic-ok), illetve a régebbieken a "rossz útviszonyok" csomaghoz is ezt adták, már ránézésre is látszik hogy utóbbi strapabíróbb. De mivel a velük kapcsolatban levő alkatrészek közül egyik sem változott, így logikus a feltételezés hogy a két szilent csereszabatos, nyugodtan berakhatod egyiket a másik helyére.

 

  • Köszi! 1
Link to comment
Megosztás:

3 órája, Janó32 írta:

freddy_, egy jó tanács: szerintem vegyél új autót vagy egy 3-4 éves keveset futott bármit. Azzal nem lesz ennyi nyűgöd egy darabig, és ha hitelre veszed sem lesz annyiba mint amennyit bele fogsz ölni az Astra-ba ezzel a hozzáállással,  mármint hogy mindent ami nem új/újszerű már cserélnél is és azt is csak gyárira... Elköltöd rá egy új autó árát szép lassan az évek alatt... 

Volt már hiteles autód, tudod mivel jár? Nekem nem segít senki, nekem kell kifizetnem, ha belerokkanok is. Elég volt egyszer, köszönöm. Nincs igazad, mert amióta lejárt a törlesztés, még az időszakos kiadások ellenére is jóval kevesebbre jövök ki. Előjött rajta néhány konstrukciós hiba, ezért nem kell eldobni, amire 11 éven át vigyáztam. Nehéz igazán megkímélt állapotú használt autót találni. Ha átülök egy "zsákbamacskába", ingem-gatyám rákölthetem, ha nincs szerencsém. Egyébként nem értem, hogy miért téma a "gyári - nem gyári" egy 11 EUR-os szilent és néhány EUR-os csavarok esetén. Nem azt mondom, hogy aprópénz, de erről legalább gyanítani lehet, hogy mégegyszer 11 évig bírni fogja. Bele kellene kalkulálni azt is, hogy nem mindenki tudja megoldani  a cserét olcsón vagy otthon. A márkaszervizek korrózióvédelmi átvizsgálása egy marék lepkét nem ért. Évente kétszer le kellett volna spriccelni használt motorolajjal és még mindig úgy nézne ki, mint az új. Jó lenne egy kasznis, alvázas téma.

Link to comment
Megosztás:

3 perce, freddy_ írta:

Volt már hiteles autód, tudod mivel jár? Nekem nem segít senki, nekem kell kifizetnem, ha belerokkanok is. Elég volt egyszer, köszönöm. Nincs igazad, mert amióta lejárt a törlesztés, még az időszakos kiadások ellenére is jóval kevesebbre jövök ki. Előjött rajta néhány konstrukciós hiba, ezért nem kell eldobni, amire 11 éven át vigyáztam. Nehéz igazán megkímélt állapotú használt autót találni. Ha átülök egy "zsákbamacskába", ingem-gatyám rákölthetem, ha nincs szerencsém. Egyébként nem értem, hogy miért téma a "gyári - nem gyári" egy 11 EUR-os szilent és néhány EUR-os csavarok esetén. Nem azt mondom, hogy aprópénz, de erről legalább gyanítani lehet, hogy mégegyszer 11 évig bírni fogja. Bele kellene kalkulálni azt is, hogy nem mindenki tudja megoldani  a cserét olcsón vagy otthon. A márkaszervizek korrózióvédelmi átvizsgálása egy marék lepkét nem ért. Évente kétszer le kellett volna spriccelni használt motorolajjal és még mindig úgy nézne ki, mint az új. Jó lenne egy kasznis, alvázas téma.

A piros részt nem is vágom miként jön képbe.. 

BTW    Még nem volt, de ettől függetlenül pontosan tudom hogy a hiteles autó kifizetése miként történik és milyen járulékos költségei vannak. Manapság nem olyan hitelek vannak mint anno a svájci frankos hitelek... Egy szabad felhasználású fix törlesztőrészletes konstrukció 6%-os THM-el elvan manapság... Új kora óta van nálad ez az autó??? Az én ma-holnap 16 éves autómon nincsen ilyen rozsdás csavar... De hagyjuk is ezt. Egy 11 éves -pláne a classic minőség- autó egyre több mindent fog majd eléd dobni az idő előre haladtával mint probléma, és majd a gyári "kicsit drágább" megoldások (pláne osztrák szervizköltségekkel számolva) a gatyád elviszik ha nem tudod helyén kezelni hogy egy 11 éves és egyre csak öregedő autó állapot megőrzésére való törekvés és teljes felújítása (értsd: minden úgy nézzen ki rajta mint új vagy pár éves korában) nagyon kettő különböző dolog és költségekben és időben is más univerzum. Persze lehet ezt játszani, de abból fog állni az életed hogy megpróbálsz minden kis vacaknak utána járni majd kicserélteted/javíttatod... Aztán 5 év múlva amikor el akarod adni, összeadod amit ráköltöttél az 5 év alatt, és rájössz hogy annyit nem is adnak érte a piacon... 

Link to comment
Megosztás:

18 órája, Janó32 írta:

A piros részt nem is vágom miként jön képbe.. 

BTW    Még nem volt, de ettől függetlenül pontosan tudom hogy a hiteles autó kifizetése miként történik és milyen járulékos költségei vannak. Manapság nem olyan hitelek vannak mint anno a svájci frankos hitelek... Egy szabad felhasználású fix törlesztőrészletes konstrukció 6%-os THM-el elvan manapság... Új kora óta van nálad ez az autó??? Az én ma-holnap 16 éves autómon nincsen ilyen rozsdás csavar... De hagyjuk is ezt. Egy 11 éves -pláne a classic minőség- autó egyre több mindent fog majd eléd dobni az idő előre haladtával mint probléma, és majd a gyári "kicsit drágább" megoldások (pláne osztrák szervizköltségekkel számolva) a gatyád elviszik ha nem tudod helyén kezelni hogy egy 11 éves és egyre csak öregedő autó állapot megőrzésére való törekvés és teljes felújítása (értsd: minden úgy nézzen ki rajta mint új vagy pár éves korában) nagyon kettő különböző dolog és költségekben és időben is más univerzum. Persze lehet ezt játszani, de abból fog állni az életed hogy megpróbálsz minden kis vacaknak utána járni majd kicserélteted/javíttatod... Aztán 5 év múlva amikor el akarod adni, összeadod amit ráköltöttél az 5 év alatt, és rájössz hogy annyit nem is adnak érte a piacon... 

Próbáltam érzékeltetni mivel járhat egy hiteles autó. De ezt úgyis mindenkinek a saját bőrén kell megtapasztalnia. Ha nincs pénzed, csak úgy nem dobálják utánad a jó konstrukciójú hiteleket. 2007-ben egyesek szerint "hülye volt", aki nem vett fel CHF alapú hitelt. Úgy vágták az ember után, de akkor sem adtak csak úgy. Én hoztam ki a szalonból. Minden tavasszal alaposan leverettem az alvázat és kimostam a dobokat nagynyomású mosóval. Inkább rendes alvázmosásra kellett volna vinni és nekem átnézni, nem vakon bízni a márkaszervizek által végzett "korrózióvédelmi átvizsgálásban". Egy éve volt műszakin. Nem vették észre. A motortérben felülről nézve nálam sincsenek rozsdás csavarok, bilincsek. Sajnos ez a csavar rejtve volt egy kábel cimkéjének teljes takarásában. Fél éve néztem az alját, nem emlékszem semmi ilyesmire máshol. A korróziót inkább megelőzni kellene, nem utólag javítgatni magas összegekért, amit tervezek is a bölcsőn és a kipufogó dobokon. Kezelted valamivel, hogy rozsdamentes nálad minden?

Nem tudom, hogy honnan jött a "gyári állapotban tartás". Az autóm nagyon sok tekintetben gyári állapothoz közeli, szeretném megőrizni ésszerű keretek között, mert nem tervezek tőle rövidesen megválni. Voltak gondolataim, de nyilván nem veszek bele 40-ért középkonzolt és 60-ért ülőpárnahuzatot. Az alap és kényszerű szervizeken, kenőanyagokon, folyadékokon, szűrőkön, kopó alkatrészeken kívül csak az utólagos extrákra költöttem.

Link to comment
Megosztás:

1 óra, Janó32 írta:

A piros részt nem is vágom miként jön képbe.. 

BTW    Még nem volt, de ettől függetlenül pontosan tudom hogy a hiteles autó kifizetése miként történik és milyen járulékos költségei vannak. Manapság nem olyan hitelek vannak mint anno a svájci frankos hitelek... Egy szabad felhasználású fix törlesztőrészletes konstrukció 6%-os THM-el elvan manapság... Új kora óta van nálad ez az autó??? Az én ma-holnap 16 éves autómon nincsen ilyen rozsdás csavar... De hagyjuk is ezt. Egy 11 éves -pláne a classic minőség- autó egyre több mindent fog majd eléd dobni az idő előre haladtával mint probléma, és majd a gyári "kicsit drágább" megoldások (pláne osztrák szervizköltségekkel számolva) a gatyád elviszik ha nem tudod helyén kezelni hogy egy 11 éves és egyre csak öregedő autó állapot megőrzésére való törekvés és teljes felújítása (értsd: minden úgy nézzen ki rajta mint új vagy pár éves korában) nagyon kettő különböző dolog és költségekben és időben is más univerzum. Persze lehet ezt játszani, de abból fog állni az életed hogy megpróbálsz minden kis vacaknak utána járni majd kicserélteted/javíttatod... Aztán 5 év múlva amikor el akarod adni, összeadod amit ráköltöttél az 5 év alatt, és rájössz hogy annyit nem is adnak érte a piacon... 

Ha nem néztem meg 30 Astrát, akkor egyet sem. Mindegyiken olyan volt az a rész. Miért ne lenne olyan? Pont ott ül meg a sár, sosem tudod kimosni, hacsak nem veszed le a kereket minden kocsimosásnál.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

2 perce, Kukacka írta:

Ha nem néztem meg 30 Astrát, akkor egyet sem. Mindegyiken olyan volt az a rész. Miért ne lenne olyan? Pont ott ül meg a sár, sosem tudod kimosni, hacsak nem veszed le a kereket minden kocsimosásnál.

Ebben igazad lehet. Egy bontás alatt álló autóról kaptam képeket, még rosszabb állapotú volt, mint a sajátomon.

Link to comment
Megosztás:

4 órája, tgabika76 írta:

Azért van különbség, de tényleg nincs ekkora jelentősége!

EPC szerint a 9223022 való a 2003-ig gyártott autókhoz, a 13107328 meg 2004-től (a Classic-ok), illetve a régebbieken a "rossz útviszonyok" csomaghoz is ezt adták, már ránézésre is látszik hogy utóbbi strapabíróbb. De mivel a velük kapcsolatban levő alkatrészek közül egyik sem változott, így logikus a feltételezés hogy a két szilent csereszabatos, nyugodtan berakhatod egyiket a másik helyére.

 

Köszönöm. A sajátomban a képeim alapján a 9223022 van benne, amelyiknek alul-felül van kiöblösödése. Alvázszám alapján a katalógus nekem is a 13107328-at adja. Milyen szempontból látod strapabíróbbnak?

Link to comment
Megosztás:

20 órája, Kukacka írta:

Ha nem néztem meg 30 Astrát, akkor egyet sem. Mindegyiken olyan volt az a rész. Miért ne lenne olyan? Pont ott ül meg a sár, sosem tudod kimosni, hacsak nem veszed le a kereket minden kocsimosásnál.

Én minden kerékszett váltáskor (téli-nyári) mindent amit érek lemosok (ívek belseje, tankbetöltő csőrésze, küszöbök és a kocsi alja, kerékjárati dobok... Most már meg fogom nézni ezt a "felkapott" területet... 

21 órája, freddy_ írta:

Próbáltam érzékeltetni mivel járhat egy hiteles autó. De ezt úgyis mindenkinek a saját bőrén kell megtapasztalnia. Ha nincs pénzed, csak úgy nem dobálják utánad a jó konstrukciójú hiteleket. 2007-ben egyesek szerint "hülye volt", aki nem vett fel CHF alapú hitelt. Úgy vágták az ember után, de akkor sem adtak csak úgy. Én hoztam ki a szalonból. Minden tavasszal alaposan leverettem az alvázat és kimostam a dobokat nagynyomású mosóval. Inkább rendes alvázmosásra kellett volna vinni és nekem átnézni, nem vakon bízni a márkaszervizek által végzett "korrózióvédelmi átvizsgálásban". Egy éve volt műszakin. Nem vették észre. A motortérben felülről nézve nálam sincsenek rozsdás csavarok, bilincsek. Sajnos ez a csavar rejtve volt egy kábel cimkéjének teljes takarásában. Fél éve néztem az alját, nem emlékszem semmi ilyesmire máshol. A korróziót inkább megelőzni kellene, nem utólag javítgatni magas összegekért, amit tervezek is a bölcsőn és a kipufogó dobokon. Kezelted valamivel, hogy rozsdamentes nálad minden?

Nem tudom, hogy honnan jött a "gyári állapotban tartás". Az autóm nagyon sok tekintetben gyári állapothoz közeli, szeretném megőrizni ésszerű keretek között, mert nem tervezek tőle rövidesen megválni. Voltak gondolataim, de nyilván nem veszek bele 40-ért középkonzolt és 60-ért ülőpárnahuzatot. Az alap és kényszerű szervizeken, kenőanyagokon, folyadékokon, szűrőkön, kopó alkatrészeken kívül csak az utólagos extrákra költöttem.

De vas rozsda hólyag pl a hátsó ív aljánál, a küszöb végeken a hátsó keréknél. Az autó mindig garázsban állt, első tulajánál még nap közbe is fedett helyen állt a kocsi, nálam is a legtöbb időt a garázsban tölti. Kerék cserekor rászánok egy fél napot az aljának a takarítására, a futómű takarításra és átfújok mindent (pl szilenteket, csavarokat, "pörsenéseket") jó kúszás tulajdonsággal rendelkező kenőspray-el (víz kiszorítás+álpolja a szilenteket anyagába szívódva, a fém felületet elzárja a víztől). 

Link to comment
Megosztás:

11 órája, Janó32 írta:

Én minden kerékszett váltáskor (téli-nyári) mindent amit érek lemosok (ívek belseje, tankbetöltő csőrésze, küszöbök és a kocsi alja, kerékjárati dobok... Most már meg fogom nézni ezt a "felkapott" területet... 

De vas rozsda hólyag pl a hátsó ív aljánál, a küszöb végeken a hátsó keréknél. Az autó mindig garázsban állt, első tulajánál még nap közbe is fedett helyen állt a kocsi, nálam is a legtöbb időt a garázsban tölti. Kerék cserekor rászánok egy fél napot az aljának a takarítására, a futómű takarításra és átfújok mindent (pl szilenteket, csavarokat, "pörsenéseket") jó kúszás tulajdonsággal rendelkező kenőspray-el (víz kiszorítás+álpolja a szilenteket anyagába szívódva, a fém felületet elzárja a víztől). 

Moshatod nyugodtan, de ez évi 2 alkalmat jelent. Mindenkor máskor ezt a részt te nem éred el. Ahogy nem bontasz le küszöböket és lökhárítókat sem. Pedig...

Módosítva : Kukacka
Link to comment
Megosztás:

Gyors érdeklődés: elektromos tükör állító gombot nyomva tartom miután elérte a végpontot a tükörlap pozíciója, ekkor a tükörlap elkezd ugrálni mintha ugrana valami fogaskerék. Ez így normális vagy kéne lenni valami végállás kapcsolónak ami megakadályozza ezt?

Link to comment
Megosztás:

24 perce, nyolc8 írta:

Gyors érdeklődés: elektromos tükör állító gombot nyomva tartom miután elérte a végpontot a tükörlap pozíciója, ekkor a tükörlap elkezd ugrálni mintha ugrana valami fogaskerék. Ez így normális vagy kéne lenni valami végállás kapcsolónak ami megakadályozza ezt?

Pont azért ugrál mert nincs végálláskapcsoló, és végigment a menetes részen. Ez után már csak az utolsó menet/menet emelkedés között ugrál. Teljesen normális.

Link to comment
Megosztás:

1 óra, nyolc8 írta:

Gyors érdeklődés: elektromos tükör állító gombot nyomva tartom miután elérte a végpontot a tükörlap pozíciója, ekkor a tükörlap elkezd ugrálni mintha ugrana valami fogaskerék. Ez így normális vagy kéne lenni valami végállás kapcsolónak ami megakadályozza ezt?

Az enyém is ugrál az autó új korától kezdve. Én is normálisnak gondolom.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.