Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

10 órája, freddy_ írta:

Kicsit más: Kerékfordulat jeladót csak kompletten, aggyal együtt lehet kapni? Illetve lehetne, mert sehol nem találok GM-et, csak utángyártottat. Ha a kerékfordulat jeladómmal gond lenne, akkor egy bontott agyból átrakható vagy csak kompletten, aggyal együtt?

Egybe van építve a csapággyal, nem lehet szétszedni. Kompletten vehető meg.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

On 2018. 07. 05. at 20:58, gezoli írta:

Ekkora marhaságot még soha nem olvastam.

Kezdem unni.

 

19 órája, kobraCode írta:

Nem csak te...

"Szeressük egymást gyerekek" de ami nem megy azt nem kell erőltetni.

2869316-20180707-W5kI0Y.png

Talán jobb is így mint állandóan egymást marni a semmin. 

  • Like 1
  • Köszi! 2
Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, tgabika76 írta:

Szép lett.Találtál színazonos bontott sárvédőt végül?

 

Köszi. Igen, mázlim volt. Igaz írtam vagy 40 embernek, bontónak... És 1-et sikerült találni, azonos színben, gyári bontott. Sokat nem is kellett igazítani rajta, szépen felpasszolt a helyére.

Link to comment
Megosztás:

On ‎2018‎.‎07‎.‎06‎. at 0:15, Vezeték írta:

Szerintem nem 75 kg a vonóhorog tömege,hanem a függőleges terhelhetősége ennyi.(szabvány)

Rendesen elnéztem. Igaz, a 75 kg a függőleges terhelhetőség. Több okból is elvetettem a vonóhorog ötletét egyelőre. Talán majd egyszer.

Link to comment
Megosztás:

Hidraulikus krokodil emelőből milyen emelési magasságút lenne érdemes venni? Két tonnásból interneten maximum 34.2cm-ig láttam emelőket (az általános 33-34cm). A környező üzletekből csak 30.5cm-est tudnék egyszerűen szerezni. Tartok tőle, hogy a kereket éppen csak a levegőbe emelné és ha visszaengedném bakra, leérne a kerék. Sajnos nem tudnék egyszerűen magasabbat szerezni, csak 2.5-3 tonnásban magasabb áron.

Szerk.: Alaposabban megnézve, 30.5cm-es terheletlen emelési magassága 33cm. Ezt az emelőt néztem ki. Jól sejtem, hogy az otthon megadott emelési magasságok terheletlen állapotra vonatkoznak?

Link to comment
Megosztás:

Kedves Fórumozók! 
Friss G astra tulajdonos vagyok, és az alábbi "hibára" keresek megoldást, magyarázatot:
középen található a kis kijelző (TID) óra hőm. stb. ha felkapcsolom a lámpát akkor rögtön elalszik és nem is világít, ha viszont leveszem a világítást akkor ismét régi fényében tündököl..
Tudtok nekem ebben segíteni?

Előre is köszönöm a válaszokat
Üdv

b.

Link to comment
Megosztás:

38 perce, blazsej írta:

Kedves Fórumozók! 
Friss G astra tulajdonos vagyok, és az alábbi "hibára" keresek megoldást, magyarázatot:
középen található a kis kijelző (TID) óra hőm. stb. ha felkapcsolom a lámpát akkor rögtön elalszik és nem is világít, ha viszont leveszem a világítást akkor ismét régi fényében tündököl..
Tudtok nekem ebben segíteni?

Előre is köszönöm a válaszokat
Üdv

b.

Nincs a világítás kapcsolón egy fényerő szabályzó tekerő-potméter? Ha van, azt próbáld meg állítani. 

Link to comment
Megosztás:

Megérkezett a gumibetétes gyertyakulcsom. Kívülről úgy néz ki, mint egy ütött-kopott förmedvény (ezügyben még írok a gyártónak). A felső érintkezőnek és a kerámiának külön gumibetétje van. Belepróbáltam egy gyertyát. Már a felső érintkező is nagyon szorosan megy bele, úgy kell beletuszkolni, hogy beleüljön a gyertya. Lehúzni még nehezebb. Két kézzel milliméterenként húztam ki, vigyázva, hogy hirtelen ki ne ugorjon. Jó lesz ez így szerintetek? Nem tehet kárt a gyertyában lehúzáskor ez az erőhatás?

Link to comment
Megosztás:

23 perce, freddy_ írta:

Megérkezett a gumibetétes gyertyakulcsom. Kívülről úgy néz ki, mint egy ütött-kopott förmedvény (ezügyben még írok a gyártónak). A felső érintkezőnek és a kerámiának külön gumibetétje van. Belepróbáltam egy gyertyát. Már a felső érintkező is nagyon szorosan megy bele, úgy kell beletuszkolni, hogy beleüljön a gyertya. Lehúzni még nehezebb. Két kézzel milliméterenként húztam ki, vigyázva, hogy hirtelen ki ne ugorjon. Jó lesz ez így szerintetek? Nem tehet kárt a gyertyában lehúzáskor ez az erőhatás?

Ha befújnád például szilikonnal, nem jönne le könnyebben? 

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, zotya975 írta:

Az, de fém a fémmel érintkezik alapból ha rátolod a trafóhidat, és ugye 20-30Kilovoltról van szó. Nem fogja megállítani egy kis szilikonréteg. 

Lehet, de inkább nem fújom be. :) Azon az egy gyertyán, amit kézzel beletettem és kihúztam kétszer egymás után, nem látszik elváltozás. Ha a felső érintkezőnél vagy a kerámiánál húzva könnyen szétjöhet a gyertya, akkor ez a kulcs is megy vissza. Nem tudnak egyetlen normális kulcsot sem gyártani.

Link to comment
Megosztás:

49 perce, freddy_ írta:

Lehet, de inkább nem fújom be. :) Azon az egy gyertyán, amit kézzel beletettem és kihúztam kétszer egymás után, nem látszik elváltozás. Ha a felső érintkezőnél vagy a kerámiánál húzva könnyen szétjöhet a gyertya, akkor ez a kulcs is megy vissza. Nem tudnak egyetlen normális kulcsot sem gyártani.

Nem lehet, hogy veled van a baj?

 

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

On 2018. 07. 09. at 21:15, freddy_ írta:

Hidraulikus krokodil emelőből milyen emelési magasságút lenne érdemes venni? Két tonnásból interneten maximum 34.2cm-ig láttam emelőket (az általános 33-34cm). A környező üzletekből csak 30.5cm-est tudnék egyszerűen szerezni. Tartok tőle, hogy a kereket éppen csak a levegőbe emelné és ha visszaengedném bakra, leérne a kerék. Sajnos nem tudnék egyszerűen magasabbat szerezni, csak 2.5-3 tonnásban magasabb áron.

Szerk.: Alaposabban megnézve, 30.5cm-es terheletlen emelési magassága 33cm. Ezt az emelőt néztem ki. Jól sejtem, hogy az otthon megadott emelési magasságok terheletlen állapotra vonatkoznak?

Én is vennék, de nekem az alacsony profilú kellene https://www.szerszamkell.hu/krokodil_emelo_alacsony_profilu_gyorsemelos_30tonna_75-505mm_20358 Persze nem pont ez, de ami van belőle legolcsóbb az is olyan tizen pár ezertől indul. Mondjuk ez jó magasra emel.

Link to comment
Megosztás:

27 perce, AstryG írta:

Én is vennék, de nekem az alacsony profilú kellene https://www.szerszamkell.hu/krokodil_emelo_alacsony_profilu_gyorsemelos_30tonna_75-505mm_20358 Persze nem pont ez, de ami van belőle legolcsóbb az is olyan tizen pár ezertől indul. Mondjuk ez jó magasra emel.

Gondoltam rá, de itt is csak hasonló áron vannak, mint amit linkeltél:
https://www.zgonc.at/schnell-rangierwagenheber-bis-3-000-kg.html
https://www.zgonc.at/profi-wagenheber-2-5-t.html

Nem árt figyelembe venni, hogy 33-37kg nettó tömeget nyomnak a sima 2 tonnás emelő 8-9kg-jával szemben. Jó erőben kell lenni ahhoz, hogy kividd az autóhoz. :)

Link to comment
Megosztás:

18 perce, freddy_ írta:

Gondoltam rá, de itt is csak hasonló áron vannak, mint amit linkeltél:
https://www.zgonc.at/schnell-rangierwagenheber-bis-3-000-kg.html
https://www.zgonc.at/profi-wagenheber-2-5-t.html

Nem árt figyelembe venni, hogy 33-37kg nettó tömeget nyomnak a sima 2 tonnás emelő 8-9kg-jával szemben. Jó erőben kell lenni ahhoz, hogy kividd az autóhoz. :)

Azok már mondhatók profi emelőknek. Nem is néztem milyen súlyban vannak, hát annyi kg már megérzek cipelésnél... Viszont nekem egy ilyen is jó lenne https://www.szerszamkell.hu/szerviztechnika_106/krokodil_emelok_166/krokodil_emelo_alacsony_profilu_25t_80_365mm_3817

vagy ez https://www.szerszamkell.hu/szerviztechnika_106/krokodil_emelok_166/krokodil_emelo_alacsony_profilu_25t_80-365mm_13515 ez már bőven az az árkategória amire azt mondom otthoni ,,kendácsra" több mint elég.

Link to comment
Megosztás:

17 órája, freddy_ írta:

Lehet, de inkább nem fújom be. :) Azon az egy gyertyán, amit kézzel beletettem és kihúztam kétszer egymás után, nem látszik elváltozás. Ha a felső érintkezőnél vagy a kerámiánál húzva könnyen szétjöhet a gyertya, akkor ez a kulcs is megy vissza. Nem tudnak egyetlen normális kulcsot sem gyártani.

WD-40? Elvileg ez konktaktspré is tehát nem szigetel, de ken. http://www.szerszamoutlet.hu/index.php?_wd40_kontakt_spray_100_ml_wd40&kat=248&id=3751

Link to comment
Megosztás:

A bal első dobban ez fogadott:
rohadas.jpg

A csavar a felismerhetetlenségig elrohadt. Úgy látom a lemez is rohad alatta. Alkatrészcserével orvosholható vagy karosszérialakatos kell? Esetleg tipp, hogy nyugat Magyarországon hova vihetném?

Szerk.: Jól gondolom, hogy az alsó lemez a bölcső? A webshopban van 61, 161 és 190-ért is... Mivel jár, ha ezt szeretném kicserélni kompletten és nem hegeszteni?

Szerk2: Most már tudom, hogy a bölcső alul van, azon csak rozsdafoltok vannak. A felső alátét-szerű megrepedt, elrohadt alkatrész az alvázban van vagy cserélhető?
IMG_0651.JPG
IMG_0659.JPG

Link to comment
Megosztás:

Gyertyacsere után. Így jelöltem meg melyiket honnan vettem ki vezető oldal felől haladva balról jobbra http://keptarhely.eu/view.php?file=20180714v01obrgzu.jpeg

Van lerakódás azért a gyertyán  http://keptarhely.eu/view.php?file=20180714v01on8di0.jpeg

Jól sejtettem Champion-ok voltak berakva. Bár minden szűrő ilyen márkájú volt benne szóval erős volt a gyanú. http://keptarhely.eu/view.php?file=20180714v01ofjdxa.jpeg

Nem működik a megszokott képfeltöltő amit használok sajnos ezért csak így linken keresztül megy.

 

 

Módosítva : AstryG
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.