hood 21 Elküldve Április24, 2018 Megoszt Elküldve Április24, 2018 Sziasztok! Behr fűtéskapcsoló panel előlapját le lehet cserélni a helyén ha a középkonzolt lebontom? Ha igen akkor veszek egyet csak az előlapja miatt, mert a kapcsolók körül nagyon ronda lett foltokban felpuposodott fehér foltos lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április24, 2018 Megoszt Elküldve Április24, 2018 A helyén nem. Ki kell venni a középkonzolból (befelé a műszerfal felé tolni, 4db erős kapocs fogja a négy sarkán), de nem kell lekötni róla a bowdeneket meg a stekkert ha arra gondolsz. Bár ha már odáig eljutottál hogy kint a konzol és kivetted belőle a fűtéskapcsolót, akkor ez már csak plusz 5 perc.... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Április24, 2018 Megoszt Elküldve Április24, 2018 Üdv emberek! Pár kérdés felmerült benne így autóvásárlással kapcsolatban. A G Astra milyen pozíciót foglalhat el jelenleg a használtautó piacon? Összedobtam gyorsan egy rövidke kérdőívet, aki szánna rá pár percet, kérem töltse ki. Köszönöm. https://goo.gl/forms/W6hJMWKwQT57VB722 Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Április24, 2018 Megoszt Elküldve Április24, 2018 Nemrég vettem vadi új világításkapcsolót. Kivettem, visszaraktam. Azóta főleg a holtjátékában recseg-nyikorog, mintha homok lenne benne vagy eltört darabkák. Eddig élesen fordult, most rugalmas érzés, amikor elkezd fordulni. Talán azért lehet, mert valamennyire meghúztam kiszereléskor? Az eredeti világításkapcsolóját sokszor vettem ki és semmi baja, ezt is többször... 37 ezer forintba került és fél éves. Garancia lehet erre beépítési számla nélkül? Vagy szedjem szét? Láttatok már hasonlót? Működik, de nem tetszik ez így. Nagyon nem akarnék újat venni helyette... Szerk.: 3 hónapos a kapcsoló. El kell vinnem egy Opel szervizbe megmutatni. Ők döntik el, hogy lesz-e rá garancia. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyolc8 Elküldve Április25, 2018 Megoszt Elküldve Április25, 2018 Van arra bármi esély hogy az első szélvédő melletti műanyag lécnek az alsó törött patentjét kicserélhessem anélkül hogy a felső patentokat fel kelljen pattintani? Pontosabban: - ki lehet feszegetni a léc alját a helyéről (a sárvédő lemez teteje alól) anélkül hogy eltörjön? - fel lehet feszíteni annyira az alját hogy oda férjek az alsó patenthez, de közben ne törjem el a középső patentot? Maga a léc alul lifeg mert az alsó patent törött, annyira el is tudom emelni hogy látom hogy melyik része törött a patentnak, csak a léc vége a sárvédő alá megy tehát nem tudom elemelni annyira hogy kicserélhessem a patentot, feszegetni meg nem akarom feleslegesen. Csak az alsó patent törött, nem akarnám amiatt eltörni a többit is, ezért kérdezem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Április25, 2018 Megoszt Elküldve Április25, 2018 9 órája, nyolc8 írta: Van arra bármi esély hogy az első szélvédő melletti műanyag lécnek az alsó törött patentjét kicserélhessem anélkül hogy a felső patentokat fel kelljen pattintani? Pontosabban: - ki lehet feszegetni a léc alját a helyéről (a sárvédő lemez teteje alól) anélkül hogy eltörjön? - fel lehet feszíteni annyira az alját hogy oda férjek az alsó patenthez, de közben ne törjem el a középső patentot? Maga a léc alul lifeg mert az alsó patent törött, annyira el is tudom emelni hogy látom hogy melyik része törött a patentnak, csak a léc vége a sárvédő alá megy tehát nem tudom elemelni annyira hogy kicserélhessem a patentot, feszegetni meg nem akarom feleslegesen. Csak az alsó patent törött, nem akarnám amiatt eltörni a többit is, ezért kérdezem. Nemrég volt róla szó, nem emlékszem melyik témában. Szerintem nem úszod meg, hogy a tetőlécig leszedd minimum és arról volt szó (fórumtárs által), hogy onnan már könnyen megy a maradék (komplett leszedheted a lécet). Nem árt kitisztítani alatta, az enyém alá most néztem be nemrég, durván koszos. Ha gyári patentok, talán nem törik el, vagy a nagy része nem. Különböző patentok vannak a szélvédőnél. Nálad elvileg alul 5-ös, felül 6-osok. Én a helyükre csak pont ezeket tenném, még akkor is ha nehéz szerezni vagy rábeszélnek, hogy jó lesz a másik fajta is (persze, csak utána szedd szét). Megpróbálhatod, hogy csak valamennyit veszel meg belőlük törés esetére, nem az összeset. Link to comment Megosztás: More sharing options...
alibi Elküldve Április26, 2018 Megoszt Elküldve Április26, 2018 Sziasztok. Járt már valaki úgy hogy a műszerfalon, minden, például víz, fordulatszám, kilóméter, üzemanyag, ha meleg a kocsi, nem működik! :) Ma reggel 04 órakor mentem vele, minden szuper, de mikor már meleg volt a kocsi, le állítom, és ujjra indítom, már nem csinál semmit,,, vagy is annyi van mindig, hogy az üzemanyag mutató, az lent a piros vonalnál reszket, de semmi más. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyolc8 Elküldve Április26, 2018 Megoszt Elküldve Április26, 2018 8 órája, freddy_ írta: Nemrég volt róla szó, nem emlékszem melyik témában. Szerintem nem úszod meg, hogy a tetőlécig leszedd minimum és arról volt szó (fórumtárs által), hogy onnan már könnyen megy a maradék (komplett leszedheted a lécet). Nem árt kitisztítani alatta, az enyém alá most néztem be nemrég, durván koszos. Ha gyári patentok, talán nem törik el, vagy a nagy része nem. Különböző patentok vannak a szélvédőnél. Nálad elvileg alul 5-ös, felül 6-osok. Én a helyükre csak pont ezeket tenném, még akkor is ha nehéz szerezni vagy rábeszélnek, hogy jó lesz a másik fajta is (persze, csak utána szedd szét). Megpróbálhatod, hogy csak valamennyit veszel meg belőlük törés esetére, nem az összeset. Köszi, hát elvileg kivan tisztítva mert szélvédő csere volt, de azután a törött patenttel rakták össze... (de ingyen cserélték a szélvédőt, és maga a szélvédő is ingyen volt, szóval azért hibáztatni nehezen tudom őket) Na de kaptam ingyen vagy 6 darab patentot is, de sajnos csak az alulra valót, így remélem a felsőket nem töröm el mikor leszedem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Április26, 2018 Megoszt Elküldve Április26, 2018 4 órája, nyolc8 írta: Köszi, hát elvileg kivan tisztítva mert szélvédő csere volt, de azután a törött patenttel rakták össze... (de ingyen cserélték a szélvédőt, és maga a szélvédő is ingyen volt, szóval azért hibáztatni nehezen tudom őket) Na de kaptam ingyen vagy 6 darab patentot is, de sajnos csak az alulra valót, így remélem a felsőket nem töröm el mikor leszedem... Ha megnézed a képet az alsó 6db nem egyforma, két féle van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyolc8 Elküldve Április28, 2018 Megoszt Elküldve Április28, 2018 On 2018. 04. 26. at 13:30, freddy_ írta: Ha megnézed a képet az alsó 6db nem egyforma, két féle van. Sikerült kicserélni az alsót úgy hogy nem lett felpattintva még a középső patent sem 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hood 21 Elküldve Április30, 2018 Megoszt Elküldve Április30, 2018 Sziasztok! Sajna kezdi megadni magát a tetőkárpitom... Tudnátok javasolni szakit,aki tetőkárpit javítással foglalkozik kiszereléssel-beépítéssel komplett? Elsősorban Veszprém megye és környéke. Válaszokat előre is köszönöm! Üdv: Robi Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukori Elküldve Május2, 2018 Megoszt Elküldve Május2, 2018 Sziasztok! Elköltöztünk, így a megbízható és profi szerelőm sajnos nagyon messze van Kérlek benneteket, segítsetek, aki tudna megbízható, hozzáértő és tisztességes szakit ajánlani Göd és környékén (Dunakeszi, Fót, de akár Vác vagy Pest is, de bárhol, nem 200km-re), az kérném szépen írjon, akár privátban is. Olyan kellene, aki nem teljes áron számláz Unix árakat, tehát normál áron dolgozik, nem a valós alkatrész ár dupláján, vagy vihetem én az alkatrészt, de akkor nem számol háromszoros díjjal (vagyis tisztességes, olyan, akihez sok-sok éven át vinném a két autót). Ahol voltam eddig, az mind vicc. Alkatrész=több, mint a normál ár duplája, munkadìj is rengeteg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Május2, 2018 Megoszt Elküldve Május2, 2018 1 óra, kukori írta: Sziasztok! Elköltöztünk, így a megbízható és profi szerelőm sajnos nagyon messze van Kérlek benneteket, segítsetek, aki tudna megbízható, hozzáértő és tisztességes szakit ajánlani Göd és környékén (Dunakeszi, Fót, de akár Vác vagy Pest is, de bárhol, nem 200km-re), az kérném szépen írjon, akár privátban is. Olyan kellene, aki nem teljes áron számláz Unix árakat, tehát normál áron dolgozik, nem a valós alkatrész ár dupláján, vagy vihetem én az alkatrészt, de akkor nem számol háromszoros díjjal (vagyis tisztességes, olyan, akihez sok-sok éven át vinném a két autót). Ahol voltam eddig, az mind vicc. Alkatrész=több, mint a normál ár duplája, munkadìj is rengeteg. Tudod az van, hogy a fővároshoz közel költöztél. Ahol a bérszínvonal magas, ott a szolgáltatások (és minden más) lényegesen drágább. Tehát a fővárosban és vonzáskörzetében nem fognak annyiért autót javítani (sem) mint mondjuk egy kis Bakonyi település autószerelő mestere (de írhattam volna bármi kisebb települést ahol az emberek jövedelmi szintje nem olyan mint a top megyékben/városokban). Azért is a Bakonyi szakit hoztam fel, mert anno 2012-ben a jó öreg F-en kellett hátsó íveket és külső küszöböket cserélni, Székesfehérváron meg környékén el sem vállalták, mondván, nem tudok és nem is akarok annyit fizetni mint amennyiért a kocsi alá küld néhány napra a szerviz pár szerelőt. Aki mondott is ajánlatot direkt olyat, hogy az autó piaci értékével versenyzett. Elvittem egy 50km-re lévő Bakonyi városkába, a helyi aranykezű lakatos 3 hét alatt (egyedül ez volt a negatívum, meló mellett csinálta) mindent cserélt, amit talált még pluszba javított, teljes fényezés és összepolírozás, teljes alváz meg üreg védelem 80 ezerért. Ennyiért nálunk max 2 elemet ha fényeztek volna és slussz-passz. Sajnos ott a környékbe max háznál dolgozó embert ha találsz aki olcsóbb lesz, de ő sem annyiért mint vidéken. Ez sajnos így működik. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május2, 2018 Megoszt Elküldve Május2, 2018 2 órája, Janó32 írta: Tudod az van, hogy a fővároshoz közel költöztél. Ahol a bérszínvonal magas, ott a szolgáltatások (és minden más) lényegesen drágább. Tehát a fővárosban és vonzáskörzetében nem fognak annyiért autót javítani (sem) mint mondjuk egy kis Bakonyi település autószerelő mestere (de írhattam volna bármi kisebb települést ahol az emberek jövedelmi szintje nem olyan mint a top megyékben/városokban). Azért is a Bakonyi szakit hoztam fel, mert anno 2012-ben a jó öreg F-en kellett hátsó íveket és külső küszöböket cserélni, Székesfehérváron meg környékén el sem vállalták, mondván, nem tudok és nem is akarok annyit fizetni mint amennyiért a kocsi alá küld néhány napra a szerviz pár szerelőt. Aki mondott is ajánlatot direkt olyat, hogy az autó piaci értékével versenyzett. Elvittem egy 50km-re lévő Bakonyi városkába, a helyi aranykezű lakatos 3 hét alatt (egyedül ez volt a negatívum, meló mellett csinálta) mindent cserélt, amit talált még pluszba javított, teljes fényezés és összepolírozás, teljes alváz meg üreg védelem 80 ezerért. Ennyiért nálunk max 2 elemet ha fényeztek volna és slussz-passz. Sajnos ott a környékbe max háznál dolgozó embert ha találsz aki olcsóbb lesz, de ő sem annyiért mint vidéken. Ez sajnos így működik. Na és mi a helyzet a márkaszervízekkel? Azokban is különböző a munkadíj régiónként? Vagy ott van esetleg valami egységes óra-munkadíj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Május2, 2018 Megoszt Elküldve Május2, 2018 (edited) 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: Na és mi a helyzet a márkaszervízekkel? Azokban is különböző a munkadíj régiónként? Vagy ott van esetleg valami egységes óra-munkadíj? Nem tudom, de szerintem az totál egységes országonként. De gondolom nem itt kérne tanácsot ha márkaszervizt keresne, azt a google is megoldja neki... (Esetebnem pedig, szerintem nem tudták volna hova tenni a dolgot, ha egy közel 20 éves autón márkaszervizben szerettem volna a fent felsorolt munkálatokat elvégeztetni. Gyári technológiával milliós összeg lett volna...) Módosítva Május2, 2018 : Janó32 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bmájki Elküldve Május4, 2018 Megoszt Elküldve Május4, 2018 On 2018. 05. 02. at 12:30, kukori írta: Sziasztok! Elköltöztünk, így a megbízható és profi szerelőm sajnos nagyon messze van Kérlek benneteket, segítsetek, aki tudna megbízható, hozzáértő és tisztességes szakit ajánlani Göd és környékén (Dunakeszi, Fót, de akár Vác vagy Pest is, de bárhol, nem 200km-re), az kérném szépen írjon, akár privátban is. Olyan kellene, aki nem teljes áron számláz Unix árakat, tehát normál áron dolgozik, nem a valós alkatrész ár dupláján, vagy vihetem én az alkatrészt, de akkor nem számol háromszoros díjjal (vagyis tisztességes, olyan, akihez sok-sok éven át vinném a két autót). Ahol voltam eddig, az mind vicc. Alkatrész=több, mint a normál ár duplája, munkadìj is rengeteg. Én Göd alsón találtam olyan szerelőt, aki megcsinálta a motor felújítást. Magas volt az olajfogyasztás. 170.000 Ft-ba fájt. Gyűrű, csapágy csere, komplett hengerfej felújítás. Ha érdekel, írj privátba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukori Elküldve Május4, 2018 Megoszt Elküldve Május4, 2018 On 5/2/2018 at 2:17 PM, Janó32 said: Tudod az van, hogy a fővároshoz közel költöztél. Ahol a bérszínvonal magas, ott a szolgáltatások (és minden más) lényegesen drágább. Tehát a fővárosban és vonzáskörzetében nem fognak annyiért autót javítani (sem) mint mondjuk egy kis Bakonyi település autószerelő mestere (de írhattam volna bármi kisebb települést ahol az emberek jövedelmi szintje nem olyan mint a top megyékben/városokban). Azért is a Bakonyi szakit hoztam fel, mert anno 2012-ben a jó öreg F-en kellett hátsó íveket és külső küszöböket cserélni, Székesfehérváron meg környékén el sem vállalták, mondván, nem tudok és nem is akarok annyit fizetni mint amennyiért a kocsi alá küld néhány napra a szerviz pár szerelőt. Aki mondott is ajánlatot direkt olyat, hogy az autó piaci értékével versenyzett. Elvittem egy 50km-re lévő Bakonyi városkába, a helyi aranykezű lakatos 3 hét alatt (egyedül ez volt a negatívum, meló mellett csinálta) mindent cserélt, amit talált még pluszba javított, teljes fényezés és összepolírozás, teljes alváz meg üreg védelem 80 ezerért. Ennyiért nálunk max 2 elemet ha fényeztek volna és slussz-passz. Sajnos ott a környékbe max háznál dolgozó embert ha találsz aki olcsóbb lesz, de ő sem annyiért mint vidéken. Ez sajnos így működik. Igen, ez így van. Tudom, hogy drágább lesz, de azért nem ennyivel. Szerintem nem korrekt dolog 100%+ profittal dolgozni. Így inkább visszaviszem Pécsre az autót a régi és bevált szerelőmhöz, a felár fedezi az út költségét, inkább arra költöm, mint itt engedem a lehúzást. Mert szerintem ez az. Ráadásul egy kényelmes max. 2 órás munkára kapásból 4 órát mondtak, csak mosolyogtam. Szerintem itt is van korrekt, lehet, hogy drágább, de értelmes határon belül szerelő, csak nem könnyű megtalálni. Pécsett sem volt könnyű, ott is mentek a csillagászati árak, lehúzás, flegma viselkedés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukori Elküldve Május4, 2018 Megoszt Elküldve Május4, 2018 12 minutes ago, Bmájki said: Én Göd alsón találtam olyan szerelőt, aki megcsinálta a motor felújítást. Magas volt az olajfogyasztás. 170.000 Ft-ba fájt. Gyűrű, csapágy csere, komplett hengerfej felújítás. Ha érdekel, írj privátba. Köszönöm, írok privátba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Május4, 2018 Megoszt Elküldve Május4, 2018 Érdemes a középkonzol burkolatának és hamutál ajtajának enyhén sérült bevonatát újrafestetni vagy vegyek újat 40 ezerért? Hibátlan lenne, csak a bevonat sérült rajta. Tudtok céget, aki gyári minőségben megcsinálja? Kerestem és csak házi megoldásokat találok. Nem tudom megoldani otthoni körülmények között. A Középkonzol kivétele témában volt róla szó eredetileg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május4, 2018 Megoszt Elküldve Május4, 2018 1 órával ezelőtt, freddy_ írta: Érdemes a középkonzol burkolatának és hamutál ajtajának enyhén sérült bevonatát újrafestetni vagy vegyek újat 40 ezerért? Hibátlan lenne, csak a bevonat sérült rajta. Tudtok céget, aki gyári minőségben megcsinálja? Kerestem és csak házi megoldásokat találok. Nem tudom megoldani otthoni körülmények között. A Középkonzol kivétele témában volt róla szó eredetileg. Szvsz nem és nem. Azaz nem fogod tudni gyári minőségben megcsinálni (már ha arra az enyhén ragadós bevonatra gondolsz amitől amúgy mindenki igyekszik megszabadulni, és jellemzően csak a szürke középkonzolokon volt), és én tuti nem vennék ezért újat 40e-ért. Oké hogy azt írtad, otthoni körülmények között nem tudod megoldani, de én is 3. emeleti panelban lakom, mégis lefestettem magam a konzolt: kevertettem színt, szereztem egy nagy banános dobozt hogy ne menjen szerteszét a porzás, és szépen lefújtam magamnak. De ha tényleg nem megy így, akkor én a helyedben vennék egy másik középkonzolt (az összes részét, egészen a váltókarig) bontóból (mondjuk feketét, azon nincs ilyen bevonat). Az se baj ha picit sérült, és akkor egész biztosan nem fog 20e-nél többe kerülni, utána meg lefóliáztatnám VTN fóliával tetszőleges színre, soha többé nem lesz gond vele. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Május4, 2018 Megoszt Elküldve Május4, 2018 1 óra, tgabika76 írta: Szvsz nem és nem. Azaz nem fogod tudni gyári minőségben megcsinálni (már ha arra az enyhén ragadós bevonatra gondolsz amitől amúgy mindenki igyekszik megszabadulni, és jellemzően csak a szürke középkonzolokon volt), és én tuti nem vennék ezért újat 40e-ért. Oké hogy azt írtad, otthoni körülmények között nem tudod megoldani, de én is 3. emeleti panelban lakom, mégis lefestettem magam a konzolt: kevertettem színt, szereztem egy nagy banános dobozt hogy ne menjen szerteszét a porzás, és szépen lefújtam magamnak. De ha tényleg nem megy így, akkor én a helyedben vennék egy másik középkonzolt (az összes részét, egészen a váltókarig) bontóból (mondjuk feketét, azon nincs ilyen bevonat). Az se baj ha picit sérült, és akkor egész biztosan nem fog 20e-nél többe kerülni, utána meg lefóliáztatnám VTN fóliával tetszőleges színre, soha többé nem lesz gond vele. Enyhén ragadós, extra sérülékeny bevonat van rajta. Kiváló minőségű műanyag ápoló elmaszatolja, feláztatja. Mikroszálas ronggyal törlés után le kell kefélni, porszívózni a beleragadt szöszöket. Mély feketének látom. Fújás nekem még sosem sikerült tökéletesen. Egy kerékpár csomagtartón vagy autó felnin még elmegy egy megfolyás vagy ránc, de nem egy középkonzolon. Ez még a gyári állapothoz van közel, csak rontani tudnék rajta. Legutóbb zárt erkélyen fújtam nyitott ablaknál. Hiába fóliáztam szélesen körbe, méterekre elment a pora, alig bírtam felszedni. Reménykedtem, hogy vannak műanyag festésre-bevonásra szakosodott cégek, de nem nagyon találok vagy csak rosszul keresem. VTN fóliázás előtt feltöltik a karcokat, sérüléseket? Nem lenne érdemes a sajátomat lefóliáztatnom vagy érdemes megtartani eredeti állapotában? Mennyire tartós a fóliázás és milyen érzetet nyújt tapintásra? Gondolom a bőrhatást elfelejthetem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Május4, 2018 Megoszt Elküldve Május4, 2018 35 perce, freddy_ írta: Enyhén ragadós, extra sérülékeny bevonat van rajta. Kiváló minőségű műanyag ápoló elmaszatolja, feláztatja. Mikroszálas ronggyal törlés után le kell kefélni, porszívózni a beleragadt szöszöket. Mély feketének látom. Fújás nekem még sosem sikerült tökéletesen. Egy kerékpár csomagtartón vagy autó felnin még elmegy egy megfolyás vagy ránc, de nem egy középkonzolon. Ez még a gyári állapothoz van közel, csak rontani tudnék rajta. Legutóbb zárt erkélyen fújtam nyitott ablaknál. Hiába fóliáztam szélesen körbe, méterekre elment a pora, alig bírtam felszedni. Reménykedtem, hogy vannak műanyag festésre-bevonásra szakosodott cégek, de nem nagyon találok vagy csak rosszul keresem. VTN fóliázás előtt feltöltik a karcokat, sérüléseket? Nem lenne érdemes a sajátomat lefóliáztatnom vagy érdemes megtartani eredeti állapotában? Mennyire tartós a fóliázás és milyen érzetet nyújt tapintásra? Gondolom a bőrhatást elfelejthetem. Én megfújnám rubbercomp-pal vagy plasti dip-pel. Hűtőrácsot azzal festettem, igaz a második rétegnél egyik részre többet fújtam mert nem mozdult időben a kezem, de töröltem belőle és a negyedik rétegnél nem is látszott. Szép egyenletesen lehet vele fújni, kicsi kézügyesség kell csak hozzá. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Május4, 2018 Megoszt Elküldve Május4, 2018 1 órával ezelőtt, freddy_ írta: Enyhén ragadós, extra sérülékeny bevonat van rajta. Kiváló minőségű műanyag ápoló elmaszatolja, feláztatja. Mikroszálas ronggyal törlés után le kell kefélni, porszívózni a beleragadt szöszöket. Mély feketének látom. Fújás nekem még sosem sikerült tökéletesen. Egy kerékpár csomagtartón vagy autó felnin még elmegy egy megfolyás vagy ránc, de nem egy középkonzolon. Ez még a gyári állapothoz van közel, csak rontani tudnék rajta. Legutóbb zárt erkélyen fújtam nyitott ablaknál. Hiába fóliáztam szélesen körbe, méterekre elment a pora, alig bírtam felszedni. Reménykedtem, hogy vannak műanyag festésre-bevonásra szakosodott cégek, de nem nagyon találok vagy csak rosszul keresem. VTN fóliázás előtt feltöltik a karcokat, sérüléseket? Nem lenne érdemes a sajátomat lefóliáztatnom vagy érdemes megtartani eredeti állapotában? Mennyire tartós a fóliázás és milyen érzetet nyújt tapintásra? Gondolom a bőrhatást elfelejthetem. Én annyira nem értem ezt a ragadós bevonatot... Mármint nekem nem ragad, egész karcálló (16 év használat után is makulátlan)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Május4, 2018 Megoszt Elküldve Május4, 2018 36 perce, AstryG írta: Én megfújnám rubbercomp-pal vagy plasti dip-pel. Hűtőrácsot azzal festettem, igaz a második rétegnél egyik részre többet fújtam mert nem mozdult időben a kezem, de töröltem belőle és a negyedik rétegnél nem is látszott. Szép egyenletesen lehet vele fújni, kicsi kézügyesség kell csak hozzá. Jó ötlet, de én először gyakorolnék valami semleges dolgon, ahhoz már drága. A VTN fólia megtetszett. Kérek árajánlatot és próbálok nézni bontott alkatrészt, de nem zárom ki a javaslatodat sem. 4 perce, Janó32 írta: Én annyira nem értem ezt a ragadós bevonatot... Mármint nekem nem ragad, egész karcálló (16 év használat után is makulátlan)... Azért, mert többféle létezett. Nekem a ragadós van sajnos. A VTN fóliázáshoz nekem is olyan kellene, mint a tiéd. Bár még mindig opció lehet, hogy eleve olyat veszek újban, csak 40-ért nem éri meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hood 21 Elküldve Május4, 2018 Megoszt Elküldve Május4, 2018 Nekem is ragadós volt, fekete.... Aki kitalálta nem tudom hol élt... erősebben ránéztél, karcolódott.Most cseréltem szürkére. Még jobban is néz ki, mivel bronz színű a műszerfalam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts