Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok!

Kérdeznék: szívótorok vákuumot szeretnék mérni egy utólagosan beépített MAP szenzor segítségével. Arra gondoltam,hogy a fékrásegítő vezetékébe tennék egy pneomatikus T csatlakozót és ehhez csatlakozna a MAP. Az lenne a kérdésem,hogy a szívótorok kivezetésén lévő gyors csatlakozót hogyan kell szakszerűen eltávolítani,hogy ne sérüljön meg?

Előre is köszi!

Zoli

Link to comment
Megosztás:

Mit tudtok arról hogy elvileg létezik 3 "opció" ami ország specifikus de egyszerűen bekapcsolható szoftver szinten? Egy német g astra fórumon láttam hogy az alábbi 3 (számomra új) funkció létezik:

1.: gyújtás ráadásakor 3mp-ig villogó biztonsági öv visszajelző lámpa (öv becsatolt állapotától függetlenül, tehát csak egy emlékeztető fény hogy ne felejtsd el becsatolni) - Gyárilag bekapcsolva Japánban

2.: az autó csak kuplung pedált nyomva indítható be - Gyárilag bekapcsolva Mexikóban

3.: 120km/h felett hangjelzés - Gyárilag bekapcsolva -ha jól láttam- Szaud Arábiában

 

Tud erről valaki mondani valamit? Esetleg Tech2-vel ezek engedélyezhetőek?

Link to comment
Megosztás:

17 órája, Zolika77 írta:

Koszonom szepen Gabor,igen a 308as fekre gondoltam! Amugy mennyivel lett jobb a fekhatasod?? 

Ne várj tőle csodákat, olyan nagyon nem érződik, szerintem sokkal többet számít ha jó minőségű, puha és jól tapadó gumit teszel fel. Mondjuk az meg gyorsabban fog kopni...

Igazából sztem talán annyi a haszna hogy később melegszik el, meg nekem még az is hogy nem mutat hülyén a picike fék a 18"-as felni mögött:-)

  • Köszi! 1
Link to comment
Megosztás:

Kicsréltem a termosztátot vissza is ment az új probléma nélkül. Éppcsak a felső vízcsőnél csepeg :brooding: A gyári szórító lemez nem feszíti rá rendesen a termosztát csatlakozójára a gumicsövet. Ezt jól gondolom, hogy hiába mozgatom nem fog rendesen ráfeszülni? Így pedig kelleni fog egy csőszorító bilincs. Vajon miért nem tudták ezt az új termosztát mellé csomagolni? Jó lett volna :closedeyes:

Link to comment
Megosztás:

On 2018. 03. 07. at 7:43, blacksout írta:

Sziasztok!

Az elsö ablaktörlök közül a vezetöülés felöli (bal oldali) megállt amikor bekapcsoltam,azota nem mozdul...Ja és amikor leállítom a motort, kiveszem a kulcsot, akkor kézileg lehet mozgatni, míg a másik kettőt, amik rendesen működnek, azokat nem.

Mi lehet a baj? Mit tudok neki csinálni?

Köszi,

Blacksout

Sziasztok,

 

Én is így jártam nemrég, Nekem a jobb oldali mechanika ugrott szét, szétesett a műanyag gömbfejes csatlakozó.

Szerintetek melyik a legjobb megoldás? Bontóból komplett mechanika, annak a rúdnak a cseréje, vagy lehet olyan műanyag csatlakozót kapni?

 

Köszi.

Link to comment
Megosztás:

9 órája, Wodka írta:

Sziasztok,

 

Én is így jártam nemrég, Nekem a jobb oldali mechanika ugrott szét, szétesett a műanyag gömbfejes csatlakozó.

Szerintetek melyik a legjobb megoldás? Bontóból komplett mechanika, annak a rúdnak a cseréje, vagy lehet olyan műanyag csatlakozót kapni?

 

Köszi.

Ha erre gondolsz, ilyen van: https://opeleseknek.hu/opel-astra-g-classic-1998-2009-alkatreszek/opel-ablaktorlo-rudazat-elso-214-mm-nem-kabriokhoz-astra-g-gm-gyari-1273057

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

G Astrám távirányítója egyik napról a másikra nem működik, a piros led világít, de nem nyit, vagy zár.

Régebben leejtettem, és eltört a belseje, de szakértő kéz javította, forrasztotta és kipeckelte egy gumidarabbal a távban lévő üreget, hogy nem mozogjon a belseje a tokban.

Mi lehet a gond?

Link to comment
Megosztás:

1 óra, ginola írta:

Sziasztok

G Astrám távirányítója egyik napról a másikra nem működik, a piros led világít, de nem nyit, vagy zár.

Régebben leejtettem, és eltört a belseje, de szakértő kéz javította, forrasztotta és kipeckelte egy gumidarabbal a távban lévő üreget, hogy nem mozogjon a belseje a tokban.

Mi lehet a gond?

Hát, millió dolog mivel már sérültből lett újra felállítva. Ehhez szinte biztos h hozzáértő szaki kell, Székesfehérváron tudok adni elérhetőséget (de talán már jártál nála, sokan az ő műhelyében kötnek ki ilyen jellegű problémákkal is). 

Link to comment
Megosztás:

Érdekesség: A Chevrolet ugyebár gyártotta a g astra-t Chevrolet Astra néven, ez annyira nem újdonság, de számomra egy érdekes apróság bukkant fel, mégpedig az hogy pár év után saját duda megoldást alakítottak ki a meglévő régi kormányon, és az egész légzsák nyomható duda lett, mint minden modern autóban:

Chevrolet+Astra+hatch+interior+03.jpg

A duda ikon is középre került.

 

Kérdés vajon hogy oldották meg, és honnan lehetne ilyesmit szerezni (tudom sehonnan kb) :-)

Link to comment
Megosztás:

2 órája, nyolc8 írta:

Érdekesség: A Chevrolet ugyebár gyártotta a g astra-t Chevrolet Astra néven, ez annyira nem újdonság, de számomra egy érdekes apróság bukkant fel, mégpedig az hogy pár év után saját duda megoldást alakítottak ki a meglévő régi kormányon, és az egész légzsák nyomható duda lett, mint minden modern autóban:

 

A duda ikon is középre került.

 

Kérdés vajon hogy oldották meg, és honnan lehetne ilyesmit szerezni (tudom sehonnan kb) :-)

Mivel ez az autó nem Európai piacra készült szerintem itthon nem hiszem hogy lehetne ilyen kormányt venni. Wikipédia leírásban szerepel milyen országokba gyártottak a GM ezen a néven fotó autókat, onnan lehetne szerezni valaki által, rokon ismerős, barát pölö aki kint él mondjuk.  vagy ottani webáruházból rendelni de gondolom a postaköltség húzós lenne. 

Link to comment
Megosztás:

3 órája, nyolc8 írta:

Érdekesség: A Chevrolet ugyebár gyártotta a g astra-t Chevrolet Astra néven, ez annyira nem újdonság, de számomra egy érdekes apróság bukkant fel, mégpedig az hogy pár év után saját duda megoldást alakítottak ki a meglévő régi kormányon, és az egész légzsák nyomható duda lett, mint minden modern autóban:

Chevrolet+Astra+hatch+interior+03.jpg

A duda ikon is középre került.

 

Kérdés vajon hogy oldották meg, és honnan lehetne ilyesmit szerezni (tudom sehonnan kb) :-)

Brazilban vannak érdekes dolgok a G Astra-kon... Mint a sedan-hoz piros/kristály lámpa is :)

7a957e7e69c7d50a2bb996316d191ad8.jpg

De jó lenne egy pár, már ha tudnék találni egy helyet ahol lehetne online rendelni belőle :(

Link to comment
Megosztás:

3 órája, nyolc8 írta:

Érdekesség: A Chevrolet ugyebár gyártotta a g astra-t Chevrolet Astra néven, ez annyira nem újdonság, de számomra egy érdekes apróság bukkant fel, mégpedig az hogy pár év után saját duda megoldást alakítottak ki a meglévő régi kormányon, és az egész légzsák nyomható duda lett, mint minden modern autóban:

Chevrolet+Astra+hatch+interior+03.jpg

A duda ikon is középre került.

 

Kérdés vajon hogy oldották meg, és honnan lehetne ilyesmit szerezni (tudom sehonnan kb) :-)

Ez a kép melyik évjáratot ábrázolja? mert amit én tudok, az egy 2005-ös GSi képe, abban a nálunk is megszokott kormánykerék található, ellenben van más érdekesség, például a külön dedikált nyomógomb a tempomathoz a váltókar és a hamutartó közötti részen, ahová az európai piacos autóknál az ülésfűtés és a TC kapcsolóit teszik:

Chevrolet-Astra_GSi_2.0_16V_2005_belter.jpg

Link to comment
Megosztás:

15 órája, tgabika76 írta:

Ez a kép melyik évjáratot ábrázolja? mert amit én tudok, az egy 2005-ös GSi képe, abban a nálunk is megszokott kormánykerék található, ellenben van más érdekesség, például a külön dedikált nyomógomb a tempomathoz a váltókar és a hamutartó közötti részen, ahová az európai piacos autóknál az ülésfűtés és a TC kapcsolóit teszik:

 

Annyit tudok hogy 2010-ben tuti ilyen volt már, 2008-ban meg még a régi Opel-es külön dudagombos kormány volt.

chevrolet-astra-2010-vermelha-gasolina-D

Link to comment
Megosztás:

22 órája, domber írta:

sziasztok!Opel astra 1.4 xep-hez olajszűrő ház fedelet nem tud valaki,vagy honnét tudnék szerezni egyet nem horror áron,mert sehol nem találok?

chromaxnál már nem kapható sajnoa

 

Astra H 1.2-1.4-1.6-1.8 és Astra J 1.4-1.6-1.8 is ugyanaz, elvileg a Csergőnél van is készleten utángyártott:

http://csergowebshop.hu/szo-kereso?text=55593189&t=n

Link to comment
Megosztás:

Contitech szíj (20 cm hosszan elszakadt), 4 évet sem bírt, bár nem tudom, hogy mióta ilyen... Előtte (és azzal vettem az autót) a gyári szíjon futott.

https://www.kephost.com/images/2018/04/12/IMG_20180412_092704.jpg

https://www.kephost.com/images/2018/04/12/IMG_20180412_092717.jpg

https://www.kephost.com/images/2018/04/12/IMG_20180412_092803.jpg

 

Módosítva : gedikart
Link to comment
Megosztás:

7 órája, gedikart írta:

Contitech szíj (20 cm hosszan elszakadt), 4 évet sem bírt, bár nem tudom, hogy mióta ilyen... Előtte (és azzal vettem az autót) a gyári szíjon futott.

https://www.kephost.com/images/2018/04/12/IMG_20180412_092704.jpg

https://www.kephost.com/images/2018/04/12/IMG_20180412_092717.jpg

https://www.kephost.com/images/2018/04/12/IMG_20180412_092803.jpg

 

Pedig az ember nem mondaná, hogy rossz minőséget képvisel. Nem árt résen lenni...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.