Tibi(1) Elküldve Március29, 2018 Megoszt Elküldve Március29, 2018 Sziasztok!Váltószoknya cseréhez valaki tudna valami leírást,hogy tudom kicserélni könnyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Március29, 2018 Megoszt Elküldve Március29, 2018 On 2018. 03. 28. at 12:06, gezoli írta: Igazad lehet részben, mert az Omegaban az intervallum poti miatt van 6 érintkező (már amelyikben van mert létezik poti nélküli kar is). Az Astraba viszont azért nem került ilyen kar mert ezekbe már esőérzékelő került. Csak részben, mert 2002-től már esőérzékelővel volt az omega is felszerelve. Egyébként a B.C. nélküli omega volt a ritka... 2 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Március29, 2018 Megoszt Elküldve Március29, 2018 5 órája, nyolc8 írta: De az egyik tartó rúdja/akasztója már konkrétan ketté rozsdásodott, úgy lett visszaheggesztve, a dob és a cső közül is jött a lecsapódott víz indításkor a hidegben (és a kipuffogó végén is, tehát eléggé lyukas gyanús), és van egy lágy extra plumplumplum hangja. Ja és a középső kipuffogó szakasz vége is rozsdásodik szét (miközben maga a szakasz kb újnak tűnik) ott ahol csatlakozik ezzel a hátsó - rozsdás - szakasszal. De a kérdés továbbra is adott, van különbség kipuffogóknál motoroknak megfelelően? Vagy ugyanaz a kipuffogó megy mindre? Akkor kapjad le. Én tavaly szedtem le a sajátot mert bár nem volt hangja, de ahogy aláfeküdtem láttam, hogy a könyök a csavaroknál megsemmisült és nem volt kedvem így bevállalni a műszakit, új dobot kapott. A középdob csatlakozása nálam is rozsdás míg a többi része szép fém színű. Próbáltam csiszolni, de flex-el lett volna értelme drót koronggal neki menni és aztán feketére fújni mondjuk, hogy védje kicsit az időtől. Na de majd lesz valami, lehet ledobom azt is és nézek vlmi bizonylatos középdobot rá. Elvileg ugyanaz a dob mehet mindre, persze nyílván a sedan-ra(caravan/coupe) hosszabb csővégű dob kell míg a hatcback-re rövidebb. Illetve van cső a csőbe csúszós verzió meg könyököket csavar összefogós verzió. Enyém utóbbi. A csere meg viszonylag könnyen megvan, csak nem árt mondjuk csavarlazító. Nekem nem volt így WD-ztem bőségesen mert az egyik csavar beragadt egy ponton és oda vissza tekergettem közben fújtam nehogy betörjön a menetbe és egyformán apránként csavarva mindkettőn ki is jött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Március29, 2018 Megoszt Elküldve Március29, 2018 2 órája, Tibi(1) írta: Sziasztok!Váltószoknya cseréhez valaki tudna valami leírást,hogy tudom kicserélni könnyen? Nézd meg videón https://www.youtube.com/watch?v=i8Bhdygvezk Én is így cseréltem ki, néztem előtte aztán neki álltam. Ment elég könnyen. Én azzal bíbelődtem, hogy nem akartam elvágni a gyorskötöző műanyagot hanem csavarral alá nyúltam és úgy oldottam ki. De tapétavágóval óvatosan simán le lehet vágni róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzozz Elküldve Március30, 2018 Megoszt Elküldve Március30, 2018 (edited) 18 órája, AstryG írta: Nézd meg videón https://www.youtube.com/watch?v=i8Bhdygvezk Én is így cseréltem ki, néztem előtte aztán neki álltam. Ment elég könnyen. Én azzal bíbelődtem, hogy nem akartam elvágni a gyorskötöző műanyagot hanem csavarral alá nyúltam és úgy oldottam ki. De tapétavágóval óvatosan simán le lehet vágni róla. Meg lehet egyszerűbb leszedni a régit illetve felrakni az újat, ha le van szedve a váltógomb, amit egész egyszerűen le kell húzni a helyéről, esetleg egy kicsit csavarni rajta. Módosítva Március30, 2018 : nzozz Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Március30, 2018 Megoszt Elküldve Március30, 2018 4 órája, nzozz írta: Meg lehet egyszerűbb leszedni a régit illetve felrakni az újat, ha le van szedve a váltógomb, amit egész egyszerűen le kell húzni a helyéről, esetleg egy kicsit csavarni rajta. Akár úgyis lehet, de én nem próbáltam mert szétnyílt a régi szoknya teteje is meg az újnak is, hogy átlehessen húzni rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Március30, 2018 Megoszt Elküldve Március30, 2018 On 2018. 03. 25. at 21:31, Janó32 írta: E8 rémlik... De ha veszel egy szettet abban benne lesz. Én ezt az üzletet ajánlom... Korrektek, segítőkészek ha esetleg más kiegészítő is kellene. http://albaszerszam.hu/229-torx-es-e-torx-dugokulcs-keszletek On 2018. 03. 26. at 22:57, Geopake írta: Pont ilyen van nekem is.Benne lesz amelyik kell neked https://muhelynet.hu/spd/mb10520/Torx-fej-keszlet-sinen-1-4-3-8-Yato Elfelejtettem kérdezni ennek a termosztát háznak nincs meghúzási értéke véletlen? Én nem találok semmit. Vagy csak úgy érzéssel tépjem meg a csavarokat? Nem akarom túlzásba vinni, de ugye ez a hűtőrendszer része nem jó ha csepeg mert nincs meghúzva rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Március30, 2018 Megoszt Elküldve Március30, 2018 51 perce, AstryG írta: Elfelejtettem kérdezni ennek a termosztát háznak nincs meghúzási értéke véletlen? Én nem találok semmit. Vagy csak úgy érzéssel tépjem meg a csavarokat? Nem akarom túlzásba vinni, de ugye ez a hűtőrendszer része nem jó ha csepeg mert nincs meghúzva rendesen. TIS szerint: "Thermostat housing to coolant pump - 8 Nm". Ha nem erre gondoltál, termosztáttal más nyomatékot nem látok a motornál. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Március30, 2018 Megoszt Elküldve Március30, 2018 A korábban emlegetett Omega B ablaktörlőkar 6 pólusú csatlakozóján a logó (nagyító alatt készült kép). Felismeri valaki ebből a gyártót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Március30, 2018 Megoszt Elküldve Március30, 2018 1 órával ezelőtt, freddy_ írta: TIS szerint: "Thermostat housing to coolant pump - 8 Nm". Ha nem erre gondoltál, termosztáttal más nyomatékot nem látok a motornál. Meglehet ez lesz az, jó hogy van hozzá érték. Csak nekem a legkisebb húzási Nm-kom 10, de megoldom azért, gondolom Ezt cserélem https://cromax.hu/termosztat_opel_astra_g_zafira_a_26343 mert letört a műanyag könyök róla. Köszönöm az adatot! Közbe próbálom nézegetni a 6 pólusú csatlakozót, csak túl sok mindent dob ki a kereső találatnak ami nem is az az alkatrész, ettől függetlenül keresgélek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Március30, 2018 Megoszt Elküldve Március30, 2018 53 perce, AstryG írta: Meglehet ez lesz az, jó hogy van hozzá érték. Csak nekem a legkisebb húzási Nm-kom 10, de megoldom azért, gondolom Ezt cserélem https://cromax.hu/termosztat_opel_astra_g_zafira_a_26343 mert letört a műanyag könyök róla. Köszönöm az adatot! Közbe próbálom nézegetni a 6 pólusú csatlakozót, csak túl sok mindent dob ki a kereső találatnak ami nem is az az alkatrész, ettől függetlenül keresgélek. Nem javaslom, hogy azt a nyomatékkulcsot használd. 10Nm eleve sok, a tartomány alsó-felső részén nem pontos a lekattanós fajta. Érzésre húzd meg. Milyen típusú, méretű kulcs kell hozzá? A kar most sajnos nincs nálam, de a készített képek alapján talán megvan a csatlakozó. A doksiban a 9. oldalon H a ház és J a lock. A terminal-ok a 3. oldalon találhatók. A mouser.com-on beszerezhető. Furcsa, hogy az Aptiv (korábban Delphi) logója köszönőviszonyban sincs a csatlakozón lévővel. A kar csatlakozója cikkszám alapján keresve biztosan a képen lévő (oldalról a logó is stimmel rajta): Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március30, 2018 Megoszt Elküldve Március30, 2018 12 perce, freddy_ írta: Nem javaslom, hogy azt a nyomatékkulcsot használd. 10Nm eleve sok, a tartomány alsó-felső részén nem pontos a lekattanós fajta. Érzésre húzd meg. Milyen típusú, méretű kulcs kell hozzá? A kar most sajnos nincs nálam, de a készített képek alapján talán megvan a csatlakozó. A doksiban a 9. oldalon H a ház és J a lock. A terminal-ok a 3. oldalon találhatók. A mouser.com-on beszerezhető. Furcsa, hogy az Aptiv (korábban Delphi) logója köszönőviszonyban sincs a csatlakozón lévővel. A kar csatlakozója cikkszám alapján keresve biztosan a képen lévő (oldalról a logó is stimmel rajta): 8Nm úgy szoktam lehúzni ( nálam a szelepfedél csavarjai) hogy a crovafejre rádugom a hosszabbító szárat és csak azt kézzel tekerem. Viszont ezeket menet rögzítőzni szoktam, mert ha csak ennyire húzom meg őket kirázkódnak. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Március30, 2018 Megoszt Elküldve Március30, 2018 1 perc, zotya975 írta: 8Nm úgy szoktam lehúzni ( nálam a szelepfedél csavarjai) hogy a crovafejre rádugom a hosszabbító szárat és csak azt kézzel tekerem. Viszont ezeket menet rögzítőzni szoktam, mert ha csak ennyire húzom meg őket kirázkódnak. A menetrögzítő jó ötlet. 4mm-es normál méretű imbusszal (külső, nem dugókulcs) viszonylag erősen meg kell húzni 8Nm-hez. Közben megtaláltam, hogy E8 dugókulcsról volt szó. Ehhez egy általános nyéllel csak óvatosan kellene meghúzni szerintem a fejhez közel fogva nyelet. Ahogyan írod, nyél nélkül szerintem maximum 2-3Nm-t lehet kifejteni. Egy olcsó és pontos analóg számlapos nyomatékkulcs kiváló ilyen esetekre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Március30, 2018 Megoszt Elküldve Március30, 2018 24 perce, freddy_ írta: Nem javaslom, hogy azt a nyomatékkulcsot használd. 10Nm eleve sok, a tartomány alsó-felső részén nem pontos a lekattanós fajta. Érzésre húzd meg. Milyen típusú, méretű kulcs kell hozzá? A kar most sajnos nincs nálam, de a készített képek alapján talán megvan a csatlakozó. A doksiban a 9. oldalon H a ház és J a lock. A terminal-ok a 3. oldalon találhatók. A mouser.com-on beszerezhető. Furcsa, hogy az Aptiv (korábban Delphi) logója köszönőviszonyban sincs a csatlakozón lévővel. A kar csatlakozója cikkszám alapján keresve biztosan a képen lévő (oldalról a logó is stimmel rajta): Értem, nagyon finoman mint a sunával szokás. Na de viccet félretéve óvatos leszek. E8 torx fogja. Ez nagyon úgy néz ki, hogy az a csatlakozó Link to comment Megosztás: More sharing options...
domber Elküldve Március31, 2018 Megoszt Elküldve Március31, 2018 (edited) Sziasztok!Egy gyors kérdésem lenne 1.4 xep motoros autó,olajcseréhez a papírbetétes olajszűrőm mérete a teljes hossz 105,5 mm, külső átmérő 57 mm,viszont amit vettem azaz adtak sajnos kissé eltér ettől,a teljes hossz 90 cm,a többi méret az jó,ezt berakhatom,illetve betudom rakni,vagy inkább várjak vele keddig,mire ki tudom cserélni,vagy ez még elmegy,megfelelő lenne?Képet ábrát,hogy tudok ide beilleszteni,mert úgy jobban látszódna,csak sajnos nem tudok képet beilleszteni ide,csak azt ajánlja fel,hogy linket tehetek be... Módosítva Március31, 2018 : domber Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzozz Elküldve Március31, 2018 Megoszt Elküldve Március31, 2018 34 perce, domber írta: Sziasztok!Egy gyors kérdésem lenne 1.4 xep motoros autó,olajcseréhez a papírbetétes olajszűrőm mérete a teljes hossz 105,5 mm, külső átmérő 57 mm,viszont amit vettem azaz adtak sajnos kissé eltér ettől,a teljes hossz 90 cm,a többi méret az jó,ezt berakhatom,illetve betudom rakni,vagy inkább várjak vele keddig,mire ki tudom cserélni,vagy ez még elmegy,megfelelő lenne?Képet ábrát,hogy tudok ide beilleszteni,mert úgy jobban látszódna,csak sajnos nem tudok képet beilleszteni ide,csak azt ajánlja fel,hogy linket tehetek be... 2 féle méretű szűrő van és csak a megfelelő méretűt lehet használni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
domber Elküldve Március31, 2018 Megoszt Elküldve Március31, 2018 39 perce, domber írta: Sziasztok!Egy gyors kérdésem lenne 1.4 xep motoros autó,olajcseréhez a papírbetétes olajszűrőm mérete a teljes hossz 105,5 mm, külső átmérő 57 mm,viszont amit vettem azaz adtak sajnos kissé eltér ettől,a teljes hossz 90 cm,a többi méret az jó,ezt berakhatom,illetve betudom rakni,vagy inkább várjak vele keddig,mire ki tudom cserélni,vagy ez még elmegy,megfelelő lenne?Képet ábrát,hogy tudok ide beilleszteni,mert úgy jobban látszodna,csak sajnos nem tudok képet beilleszteni ide,csak azt ajánlja fel,hogy linket tehetek be... Link to comment Megosztás: More sharing options...
domber Elküldve Március31, 2018 Megoszt Elküldve Március31, 2018 Itt egy link,nem csak két féle papírbetétes van,ez is többet mutat több méretben,én is így tudtam,hogy csak kettő féle méret létezik,de ezek szerint nem... Amit nekem kellene az a SH4044P/KO cikkszámú Ami nekem van az meg a SH446P/KO cikkszámú de ott van több méretben is papírbetétes olajszűrő,de az érdekelne hogy ez a kettő féle használható e nekem,nem nagy a méretbeni különbség de akkor is más...ezért kérdezném... https://alkatreszek.hu/autotipus/opel/astra_36/astra_g_ferdehatu_f48_f08_1998_02_2009_12/23659/szurok/olajszuro/osszes_termek/-_1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Március31, 2018 Megoszt Elküldve Március31, 2018 2 órája, domber írta: Itt egy link,nem csak két féle papírbetétes van,ez is többet mutat több méretben,én is így tudtam,hogy csak kettő féle méret létezik,de ezek szerint nem... Amit nekem kellene az a SH4044P/KO cikkszámú Ami nekem van az meg a SH446P/KO cikkszámú de ott van több méretben is papírbetétes olajszűrő,de az érdekelne hogy ez a kettő féle használható e nekem,nem nagy a méretbeni különbség de akkor is más...ezért kérdezném... https://alkatreszek.hu/autotipus/opel/astra_36/astra_g_ferdehatu_f48_f08_1998_02_2009_12/23659/szurok/olajszuro/osszes_termek/-_1 Katalógus szerint csak kétféle létezik a Z14XEP-hez. Javaslom, hogy csak gyárit tegyél bele. Képkeresőben rá tudsz keresni a 90542608 és 93190129 szűrőház cikkszámokra. A 90542608-as szűrőház szűrőt befogó része láthatóan rövidebb, ebbe való a rövidebb szűrő, amely a katalógusban alatta szerepel. Javítson ki valaki, ha tévedek. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Március31, 2018 Megoszt Elküldve Március31, 2018 (edited) 6 órája, domber írta: Itt egy link,nem csak két féle papírbetétes van,ez is többet mutat több méretben,én is így tudtam,hogy csak kettő féle méret létezik,de ezek szerint nem... Amit nekem kellene az a SH4044P/KO cikkszámú Ami nekem van az meg a SH446P/KO cikkszámú de ott van több méretben is papírbetétes olajszűrő,de az érdekelne hogy ez a kettő féle használható e nekem,nem nagy a méretbeni különbség de akkor is más...ezért kérdezném... https://alkatreszek.hu/autotipus/opel/astra_36/astra_g_ferdehatu_f48_f08_1998_02_2009_12/23659/szurok/olajszuro/osszes_termek/-_1 Mi a motorszámod? SCT SH 4044 P from motor no. 19MA9235 SCT SH 446 P up to motor no. 19MA9234 Módosítva Március31, 2018 : gedikart Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Március31, 2018 Megoszt Elküldve Március31, 2018 A 19MA9234-ig motorszám esetében -ezek a korábbi évjáratú twinportok -az alacsonyabb, tömzsibb szűrő kell! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április1, 2018 Megoszt Elküldve Április1, 2018 Mit találtam a kiszerelt középkonzol mögött a kábelkötegen: íme a bizonyíték arra hogy az autóm legalább részben magyar! A cédula felirata: Delphi-Packard Hungary, 2000.11.09 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolika77 Elküldve Április2, 2018 Megoszt Elküldve Április2, 2018 Sziasztok Rakott már valaki Turbos féket sima 1.8qp-ra?Állitolag furni kell a csonkállványt?! Mennyire problémás ez? köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április2, 2018 Megoszt Elküldve Április2, 2018 Nekem például az van, már ha a 308-as fékre gondolsz. És marhaság, nem kell fúrni, csak meg kell venni a hozzá való nyeregtartót meg a tárcsát (maga a fékbetét és a féknyereg ugyanaz!), ezeket kicserélni, és kész is: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolika77 Elküldve Április2, 2018 Megoszt Elküldve Április2, 2018 (edited) Koszonom szepen Gabor,igen a 308as fekre gondoltam! Amugy mennyivel lett jobb a fekhatasod?? Módosítva Április2, 2018 : Zolika77 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts