tgabika76 Elküldve Február2, 2018 Megoszt Elküldve Február2, 2018 Tessék: https://cromax.hu/karosszeria/ajtok_es_alkatreszei/ajtozar_kulcs_alkatreszei/kulcs_taviranyito_opel_astra_g_zafira_a_36852 A kulcsmásolós része a fenti hozzászólásomnak sztornó, a kulcs toll része neked nem kell, csak a fenti linken látható rész. De vigyázz amikor széthúzód, el ne vesszen a belőle kieső immochip! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Február2, 2018 Megoszt Elküldve Február2, 2018 12 órája, kalmim írta: És ilyen kulcsot hol lehet veni? Házat és szárat pl Vatera-n... http://www.vatera.hu/opel-hez-kulcs-astra-corsa-zafira-vectra-omega-2586709688.html http://www.vatera.hu/opel-hez-2-gombos-kulcs-haz-astra-vectra-omega-2586281522.html 1 órával ezelőtt, tgabika76 írta: Tessék: https://cromax.hu/karosszeria/ajtok_es_alkatreszei/ajtozar_kulcs_alkatreszei/kulcs_taviranyito_opel_astra_g_zafira_a_36852 A kulcsmásolós része a fenti hozzászólásomnak sztornó, a kulcs toll része neked nem kell, csak a fenti linken látható rész. De vigyázz amikor széthúzód, el ne vesszen a belőle kieső immochip! Őőőő, de szüksége lesz, mert egy kulcsa van és az sem jó de két teljes értékű kulcsot szeretne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Február3, 2018 Megoszt Elküldve Február3, 2018 Nem tudjátok véletlen miért ilyen szájbatekert nagy különbség van árban a ferdehátú és a sedan fekete lámpája között? Azt látom, hogy a 4ajtósnak keskenyebb a hatchback-nek meg szélesebb vagy vlmi ilyesmi. De csak ezért 36e a sedan-nak a ferdének meg 22e Még ha külföldön keresem akkor tán 4 ezerrel ha kevesebb. De onnan meg úgyis szállítási költséggel feljön az itthoni árra. Na meg a bőség zavara a ferdénék vagy 12 féle lámpa, sedannál meg olyan 4 azt pá. Nagyon szép Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lóránd0607 Elküldve Február3, 2018 Megoszt Elküldve Február3, 2018 Sziasztok! Érdeklődni szeretnék hogy nektek is sokkal távolabb mutat a két oldalsó tükrötök G Astrákban? Ha igen az oldalsó tükrök körülbelül hány métert csalnak? Szerintetek oldalsó tükör üveglapjával lehet valami probléma mivel nagyon távolra mutatja a hátul vagy az oldalt levő autót sávváltáskor. Nektek mi a tapasztalatotok ezek kapcsolatban? A középső tükör viszont megfelelően közel mutatja a valós távolságot az autókról. Miért van a két oldalsó tükör és a középső tükör között távolság mutatásakor ekkora különbség? Van valakinek tapasztalata holteres plusz tükörrel kapcsolatban? Erről mi a véleményetek? szerintetek fel lehet tenni G Astra oldalsó tükreire? https://alkatreszek.hu/tk_3r_079_td?per_page=3 Ti milyen holteres tükröt ajánlanátok? Válaszokat előre köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február3, 2018 Megoszt Elküldve Február3, 2018 35 perce, Lóránd0607 írta: Sziasztok! Érdeklődni szeretnék hogy nektek is sokkal távolabb mutat a két oldalsó tükrötök G Astrákban? Ha igen az oldalsó tükrök körülbelül hány métert csalnak? Szerintetek oldalsó tükör üveglapjával lehet valami probléma mivel nagyon távolra mutatja a hátul vagy az oldalt levő autót sávváltáskor. Nektek mi a tapasztalatotok ezek kapcsolatban? A középső tükör viszont megfelelően közel mutatja a valós távolságot az autókról. Miért van a két oldalsó tükör és a középső tükör között távolság mutatásakor ekkora különbség? Van valakinek tapasztalata holteres plusz tükörrel kapcsolatban? Erről mi a véleményetek? szerintetek fel lehet tenni G Astra oldalsó tükreire? https://alkatreszek.hu/tk_3r_079_td?per_page=3 Ti milyen holteres tükröt ajánlanátok? Válaszokat előre köszönöm Szerintem ez az aszferikus tükör sajátossága ami a holtér csökkentését szolgálja, de mivel görbe a felülete ezért csal a távolságnál. " Domború tükör alkalmazásai Domború tükrök a gyakorlatban.Domború gömbtükör elé helyezett tárgy képe egyenes állású és kicsinyített, függetlenül attól, hogy hol van a tárgy.Domború tükröt használunk visszapillantó tükörként a járműveken és az utcákon. Mivel a kép kicsinyített, ezért messzibbnek tűnik, mint valójában van a tükörben látott jármű vagy gyalogos." Link to comment Megosztás: More sharing options...
koopal Elküldve Február3, 2018 Megoszt Elküldve Február3, 2018 1 órával ezelőtt, Lóránd0607 írta: https://alkatreszek.hu/tk_3r_079_td?per_page=3 Ti milyen holteres tükröt ajánlanátok? Eddig még sosem volt holtteres problémám, igazából kényelmetlenségem sem, baloldalon mindig vetek egy gyors pillantást oldalra is, akkor már látom, amit a tükörből nem, jobboldalon meg eleve jobban oldalra kell nézni, a periférikus látás és a belső tükör együttesen lenullázza a holtteret - nálam. Úgyhogy nincs ilyen kiegészítő tükörrel kapcsolatos tapasztalatom, de a magam részéről ezt a verziót hanyagolnám. Egyrészt esztétikailag otromba, másrészt plusz légellenállás-szélzaj, harmadrészt körülményesebb kocsimosás. Vannak tükörlapra tapasztható verziók, de azok meg az eredeti látómezőt szűkítik ugye. Én inkább olyat keresnék, amit belül lehet rögzíteni, elkerülhetők a fenti negatívumok, és talán megszokni is könnyebb, egyértelműbben elkülönül, melyik mit mutat. (Egyébként szerintem az is sokat segít, ha ahhoz tartod magad, amit a fiamnak is tanítottam a legelsők között: mindig tisztában lenni azzal, mi történik körülötted, szóval sűrűn körülnézni, hogy kevesebb esélye legyen egy "semmiből előtűnő" meglepetésnek - ez a defenzív vezetés egyik alapja.) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február3, 2018 Megoszt Elküldve Február3, 2018 5 órája, AstryG írta: Nem tudjátok véletlen miért ilyen szájbatekert nagy különbség van árban a ferdehátú és a sedan fekete lámpája között? Azt látom, hogy a 4ajtósnak keskenyebb a hatchback-nek meg szélesebb vagy vlmi ilyesmi. De csak ezért 36e a sedan-nak a ferdének meg 22e Még ha külföldön keresem akkor tán 4 ezerrel ha kevesebb. De onnan meg úgyis szállítási költséggel feljön az itthoni árra. Na meg a bőség zavara a ferdénék vagy 12 féle lámpa, sedannál meg olyan 4 azt pá. Nagyon szép Egyrészt mert a hatchback sokkal gyakoribb, másrészt meg mert a 4ajtós hátsó lámpája egy az egyben passzol a coupéba és a cabrioba is , gondolom az ezzel járó exkluzivitást akarják már a lámpával is megfizettetni. Ugyanezen okból (mert ritkább) kisebb a választék a 4dr/coupe/cabrio hátsó lámpából. BTW a coupe csomagtérfedele is felmegy a sedanra, annyi a különbség hogy előbbiben benne van a pótféklámpa... Ilyen ha valaki nem tájékozódik vásárlás előtt, és a sedan lámpáját próbálja a hatchbackba beépíteni: A képen jól látszik hogy még a sárvédő íve is más, úgyhogy a hatchback tankajtója nem jó a sedan/coupe/cabrio hármasra. Illetve rámegy, de a felső felénél el fog állni úgy 2-3mm-t pont annyit hogy a víz befolyjon... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Február3, 2018 Megoszt Elküldve Február3, 2018 12 perce, tgabika76 írta: Egyrészt mert a hatchback sokkal gyakoribb, másrészt meg mert a 4ajtós hátsó lámpája egy az egyben passzol a coupéba és a cabrioba is , gondolom az ezzel járó exkluzivitást akarják már a lámpával is megfizettetni. Ugyanezen okból (mert ritkább) kisebb a választék a 4dr/coupe/cabrio hátsó lámpából. BTW a coupe csomagtérfedele is felmegy a sedanra, annyi a különbség hogy előbbiben benne van a pótféklámpa... Ilyen ha valaki nem tájékozódik vásárlás előtt, és a sedan lámpáját próbálja a hatchbackba beépíteni: A képen jól látszik hogy még a sárvédő íve is más, úgyhogy a hatchback tankajtója nem jó a sedan/coupe/cabrio hármasra. Illetve rámegy, de a felső felénél el fog állni úgy 2-3mm-t pont annyit hogy a víz befolyjon... Akkor egyik szemem sírhat a másik nevethet, hogy az én Lucám a ritka példányok közé tartozik Igen azt figyeltem, hogy jópár alkatrésze közös a coupe/cabrio-val. Ennek azért örülök mert ha eljutok odáig akkor cserélek néhány műanyagot rajta, hogy szebb legyen Mondjuk a csomagtér ajtót azt nem mert minek nekem két pótféklámpa Viszont olyan pótféklámpát mint a Lexus-nak van el tudnék viselni, az durván vagány. Ahhoz viszont össze kellene dolgozni 3(4) féklámpát egybe és ahhoz igazítani a tetőkárpitot is. De megérné senkinek se lenne olyan Akkor a tanksapka(is) sztornó hatch-ről valót kerüljük, köszi a tippet Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Február3, 2018 Megoszt Elküldve Február3, 2018 (edited) 6 órája, AstryG írta: Nem tudjátok véletlen miért ilyen szájbatekert nagy különbség van árban a ferdehátú és a sedan fekete lámpája között? Azt látom, hogy a 4ajtósnak keskenyebb a hatchback-nek meg szélesebb vagy vlmi ilyesmi. De csak ezért 36e a sedan-nak a ferdének meg 22e Még ha külföldön keresem akkor tán 4 ezerrel ha kevesebb. De onnan meg úgyis szállítási költséggel feljön az itthoni árra. Na meg a bőség zavara a ferdénék vagy 12 féle lámpa, sedannál meg olyan 4 azt pá. Nagyon szép A sedan meg a coupe,cabrio lámpa egyforma,ezekböl az autókból jóval kevesebb fut mint az 5 ajtósból. Az ára nem a formàja miatt drágább hanem a kisebb darabszámu gyártás miatti drágább gyártási költségek miatt. Amúgy anno én az Ebay-ról vettem sedan enjoy lámpát használtan asszem 12 ezerbe volt szállitással együtt kb. 5 éve a 2db. Módosítva Február3, 2018 : csicsó 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Február3, 2018 Megoszt Elküldve Február3, 2018 14 perce, csicsó írta: A sedan meg a coupe,cabrio lámpa egyforma,ezekböl az autókból jóval kevesebb fut mint az 5 ajtósból. Az ára nem a formàja miatt drágább hanem a kisebb darabszámu gyártás miatti drágább gyártási költségek miatt. Amúgy anno én az Ebay-ról vettem sedan enjoy lámpát használtan asszem 12 ezerbe volt szállitással együtt kb. 5 éve a 2db. Jó lenne az Njoy lámpa is ha mondjuk piros/króm verzióban is tudnék belőle venni. Mert akkor csak egy króm izzó kellene az index-hez és egy víztiszta fólia, mert eleve sötétebb és jól néz ki. Ezt sajnálom azért. De mindegy, megveszem a fekete lámpákat, csak nem tudom mikor érnek ide RS-ről, hosszú lehet a beszerzési idő Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve Február6, 2018 Megoszt Elküldve Február6, 2018 Sziasztok. MID és TID között mi a külömbség? Kiszerelt állapotban hogy tudom megállapítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Február6, 2018 Megoszt Elküldve Február6, 2018 On 2018. 02. 03. at 17:37, koopal írta: Eddig még sosem volt holtteres problémám, igazából kényelmetlenségem sem, baloldalon mindig vetek egy gyors pillantást oldalra is, akkor már látom, amit a tükörből nem, jobboldalon meg eleve jobban oldalra kell nézni, a periférikus látás és a belső tükör együttesen lenullázza a holtteret - nálam. Úgyhogy nincs ilyen kiegészítő tükörrel kapcsolatos tapasztalatom, de a magam részéről ezt a verziót hanyagolnám. Egyrészt esztétikailag otromba, másrészt plusz légellenállás-szélzaj, harmadrészt körülményesebb kocsimosás. Vannak tükörlapra tapasztható verziók, de azok meg az eredeti látómezőt szűkítik ugye. Én inkább olyat keresnék, amit belül lehet rögzíteni, elkerülhetők a fenti negatívumok, és talán megszokni is könnyebb, egyértelműbben elkülönül, melyik mit mutat. (Egyébként szerintem az is sokat segít, ha ahhoz tartod magad, amit a fiamnak is tanítottam a legelsők között: mindig tisztában lenni azzal, mi történik körülötted, szóval sűrűn körülnézni, hogy kevesebb esélye legyen egy "semmiből előtűnő" meglepetésnek - ez a defenzív vezetés egyik alapja.) Egyetértek. Jobb (hatékopnyabb, olcsóbb) oldalrapillantani, mint bármilyen kiegészítő tükör. Mellesleg mindig lesz olyan folog, ami nem látszik a tükörben, így téves biztonságérzetet ad. Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február6, 2018 Megoszt Elküldve Február6, 2018 54 perce, outsider írta: Egyetértek. Jobb (hatékopnyabb, olcsóbb) oldalrapillantani, mint bármilyen kiegészítő tükör. Mellesleg mindig lesz olyan folog, ami nem látszik a tükörben, így téves biztonságérzetet ad. Szerintem. A legtöbb sávváltásos-ráhúzásos baleset azért van, mert az emberek nem néznek ki az oldalablakon és csak a tükröket használják, így van az a pont mikor a másik autó az oldalsó tükörben már nem látszik, de még nincs mellettünk. A zöld autó most megy bele ebbe a holttérbe: Szerencsére már kikopik a fiatalok köréből a csukjában-kapucniban vezetés, na "remekül" ki lehet nézni oldalra. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február6, 2018 Megoszt Elküldve Február6, 2018 6 órája, Zig írta: Sziasztok. MID és TID között mi a külömbség? Kiszerelt állapotban hogy tudom megállapítani? Leginkább a hátoldalukról a csatlakozó aljzatról. A TID-nek 12 pólusú csatlakozója van: ...míg a MID-nek 32: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve Február7, 2018 Megoszt Elküldve Február7, 2018 16 órája, tgabika76 írta: Leginkább a hátoldalukról a csatlakozó aljzatról. A TID-nek 12 pólusú csatlakozója van Na szóval tehát Írok az illetőnek hogy küldjön képet hátulról. Találtam apróért pixel hibák nélkül MID-et, de erősen gyanús hogy az TID, és azt még csak be sem tudom kötni. Köszönöm szépen a kielégítő választ ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Február7, 2018 Megoszt Elküldve Február7, 2018 Ha főtengelyszimmeringet cseréltek, nem árt egy ilyen az új szimmering berakásához: Vennék magamnak is egyet. Európában nem találtam egyelőre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február7, 2018 Megoszt Elküldve Február7, 2018 1 óra, freddy_ írta: Ha főtengelyszimmeringet cseréltek, nem árt egy ilyen az új szimmering berakásához: Vennék magamnak is egyet. Európában nem találtam egyelőre. Nem kell hozzá más csak egy nagyobb dugókulcs: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Február7, 2018 Megoszt Elküldve Február7, 2018 5 órája, kobraCode írta: Nem kell hozzá más csak egy nagyobb dugókulcs: Igaz, otthonra elég. Egy Opel márkaszerviztől elvárható lenne, hogy minimum egy dugókulcsot vagy a gyári ajánlás szerinti szerszámot használják (KM-960, a bevágott képen). Kalapáccsal verték be a szimmeringem. Miután a helyén volt, még körben elegyengette a tömítésházat is. Tudjátok, hogy a főtengely szimmering kíméletesen hogyan jön ki a helyéről? Az ékszíjtárcsa tengelye hogyan szedhető le, ha be van rohadva? Biztosan nem úgy, ahogyan az enyémet csinálták. Az ékszíjtárcsám totálkárosra verték, azon keresztül leverve a tengelyt. A vezérműláncház fedél és az olajteknő köszönte szépen a méteres pajszerek nyomait. Kis vésőt a szimmeringház élének támasztva, a véső végét kalapáccsal verve vették ki a szimmeringet. Körben több helyen is bemarta a szimmeringház peremét. Hiába mondtam, hogy az az ékszíjtárcsa nem lesz úgy jó, átadták az autót. Reklamáltam, visszavittem az autót, ők is megállapították, hogy üt. Kaptam vadonat új ékszíjtárcsát, de ez már egy harmadik alkalom volt. A felrakásnál egy csavart rátépett, majd letört a karja az erőlködéstől. A többi csavart, óramutató járása szerint sorban tépte rá ugyanezen a módon. Enyhén kacsázik az új ékszíjtárcsa is. Ha valakit érdekel, talán megosztom a teljes történetet. Azt gondoltam, hogy csak bosszantó kozmetikai károkat csináltak. Pont a vezérműláncház környékén van olajszivárgásom, de ez most nem a főtengely szimmeringnek néz ki. Felülről sajnos nem látszik és egyelőre még nem tudtam a kocsi alá nézni. Attól tartok, a vezérműláncház tömítőfelületénél történt deformáció (amelyben a tömítésházat is bemarták). 140 körül van az olajpumpával együtt. Minden munkáról papír van és még nem telt el egy év. A kezükbe többet nem adom, mert egy egyszerű szereléssel totálkárt csinálnak az autóból. Viszont, ha a kárt ők okozták, be szeretném hajtani rajtuk könyörtelenül. A motor ezen része gyári állapotban volt, amikor odavittem. Bármilyen ötlet? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Február7, 2018 Megoszt Elküldve Február7, 2018 6 órája, kobraCode írta: Nem kell hozzá más csak egy nagyobb dugókulcs: Megjöttek a gyertyák. Ezek már valóban FLR8LDCU+ ok A bolt oldalán a meghúzási érték 28Nm, Astra-nál 25Nm-ről tudok a gyertyánál. Akkor most melyik a jó? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február7, 2018 Megoszt Elküldve Február7, 2018 3 perce, AstryG írta: Megjöttek a gyertyák. Ezek már valóban FLR8LDCU+ ok A bolt oldalán a meghúzási érték 28Nm, Astra-nál 25Nm-ről tudok a gyertyánál. Akkor most melyik a jó? Én 23Nm-el húztam le mert úgy tudtam hogy annyi kell, még nem estek ki a helyükről. Szerintem ez az 1-2Nm ide vagy oda nem számít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Február7, 2018 Megoszt Elküldve Február7, 2018 3 perce, kobraCode írta: Én 23Nm-el húztam le mert úgy tudtam hogy annyi kell, még nem estek ki a helyükről. Szerintem ez az 1-2Nm ide vagy oda nem számít. Akkor oké, én megküldöm 25el azért Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Február7, 2018 Megoszt Elküldve Február7, 2018 1 óra, kobraCode írta: Én 23Nm-el húztam le mert úgy tudtam hogy annyi kell, még nem estek ki a helyükről. Szerintem ez az 1-2Nm ide vagy oda nem számít. Én 25Nm-t látok a gyertyára. Inkább aláhúznám 1-2Nm-el, mint túl. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Február9, 2018 Megoszt Elküldve Február9, 2018 Miket nem talál az ember... Most akkor lehet hogy mégis van króm/piros sedan-hoz. Vagy vlmi egyedi módosítás talán De eléggé elfogadnám. Max egy kis halvány fekete festék az index/tolató részhez. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Február10, 2018 Megoszt Elküldve Február10, 2018 8 órája, AstryG írta: Miket nem talál az ember... Most akkor lehet hogy mégis van króm/piros sedan-hoz. Vagy vlmi egyedi módosítás talán De eléggé elfogadnám. Max egy kis halvány fekete festék az index/tolató részhez. Nekem mèg mindig a füstös enjoy lámpa tetszik a legjobban... Az a hátsó dob elég bénán mutat ott alul,na meg a piros kerekek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Február10, 2018 Megoszt Elküldve Február10, 2018 4 órája, csicsó írta: Nekem mèg mindig a füstös enjoy lámpa tetszik a legjobban... Az a hátsó dob elég bénán mutat ott alul,na meg a piros kerekek... Nekem tetszik, bár ezt a feszített gumit meg az ilyen mértékű ültetést hanyagolnám. Régebben nekem is eszembe jutott a piros vagy a kék, az még jobban Az első lökös apró módosítása elég frankó És a vágott koptató is érdekes Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts